Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Carlig remorcare legal
Ultima postare: sep 18 2020 10:24, Inițiat de
MembruAnonim
, sep 01 2016 22:03
·
0
#19
Publicat: 02 septembrie 2016 - 10:25
adisz, on 02 septembrie 2016 - 09:20, said:
Cum ati reusit sa deduceti ca initiatorul a dat cu spatele?El nu a precizat niciunde acest lucru. ... MembruAnonim, on 01 septembrie 2016 - 22:03, said:
... Azi in parcare la mall era cam intuneric.Parchez in spatele unui Megane si cand ma apropii mai mult lovesc masina de ceva.Cobor si observ ca Megane-ul avea atasat ditamai carligul de remorcare. ... Asa este cand postezi dupa ce ai citit pe sarite si mai ales nu ai citit postul initiatorului. |
#22
Publicat: 02 septembrie 2016 - 14:12
Exista solutii mai ieftine: http://www.auto100.r...tul-barelor_361
|
#23
Publicat: 04 septembrie 2016 - 14:41
ericmario, on 02 septembrie 2016 - 13:38, said:
Cand am zis ca vreau sa-mi montez doua carlige in spate ati ras de mine... suporti-biciclete-autohak_4.jpg 52,21K 13 download-uri |
#24
Publicat: 07 septembrie 2016 - 20:55
Si pe mine ma enerveaza carligele,am doar urme pe numarul din fata si nu din vina mea.Cand am masina parcata foarte aproape in fata ma uit intai sa vad daca are sau nu carlig pentru a sti cat de mult ma pot apropia cand vreau sa intru pe banda de circulatie.
Parca prin Atena era interzis sa le ai montate fara motiv. Editat de bolo, 07 septembrie 2016 - 20:57. |
#25
Publicat: 08 septembrie 2016 - 07:58
bitiro, on 02 septembrie 2016 - 10:25, said:
Asa este cand postezi dupa ce ai citit pe sarite si mai ales nu ai citit postul initiatorului. Banuiesc ca cele de mai sus se refera la tine,nu-i asa? e_miron ti-a explicat de ce. Dar iti mai scriu si eu odata,poate ca te dumiresti pana la urma:initiatorul a parcat IN spatele unui Megane,initiatorul nu a parcat cu spatele. |
#26
Publicat: 08 septembrie 2016 - 08:21
aeon, on 02 septembrie 2016 - 09:20, said:
imi mentin parerea ca legea e proasta/inexistenta si aceste carlige trebuie cel putin semnalizate cum trebuie (rosu, bec..) sau demontate cand nu sunt folosite cred ca in alte tari exista, am vazut o gramada de carlige rabatate sau demontate pe masini, probabil nu degeaba.. cum il rabatezi? daca e demontat cum l-ai vazut? daca e demontat, se tine prin portbagaj...si nu se vede nimic. bolo, on 07 septembrie 2016 - 20:55, said:
Si pe mine ma enerveaza carligele,am doar urme pe numarul din fata si nu din vina mea.Cand am masina parcata foarte aproape in fata ma uit intai sa vad daca are sau nu carlig pentru a sti cat de mult ma pot apropia cand vreau sa intru pe banda de circulatie. Parca prin Atena era interzis sa le ai montate fara motiv. Cind intri pe banda, dai in masina nu in cirligul ala. in link se vede enorma distanta de 8.1cm dintre spoiler si axul bilei, estimez 10cm pe fata la care atenteaza toti care parcheaza asa http://www.opeltech.org/cman-498.html |
#28
Publicat: 08 septembrie 2016 - 10:20
Da, ai dreptate aici, dar nu cred ca daca ai doi "lipiti" de tine nu te uiti sa vezi cit spatiu de manevra ai inainte de a te urca in masina.
Eu fac asta chiar daca am senzori fata/spate. Poate ca am fost copil sarac si nu am avut inainte masini asa dotate |
|
#29
Publicat: 08 septembrie 2016 - 10:39
Evergreen, on 08 septembrie 2016 - 08:21, said:
cu ce? girofar galben? cum il rabatezi? daca e demontat cum l-ai vazut? daca e demontat, se tine prin portbagaj...si nu se vede nimic. .... http://www.opeltech.org/cman-498.html se demonteaza doar carligul cu bila, bucata care iese in afara masinii; ramane suportul fixat sub bara cu o gaura acoperita de un dop de plastic. asa le-am vazut si da, un girofar ar fi bun in varful bilei, e mai ok asa? faptul ca nu e legislatie clara in ro pentru asa ceva nu inseamna ca e ok |
#30
Publicat: 08 septembrie 2016 - 11:07
Evergreen, on 08 septembrie 2016 - 10:20, said:
Da, ai dreptate aici, dar nu cred ca daca ai doi "lipiti" de tine nu te uiti sa vezi cit spatiu de manevra ai inainte de a te urca in masina. Eu fac asta chiar daca am senzori fata/spate. Poate ca am fost copil sarac si nu am avut inainte masini asa dotate La masina precedenta aveam senzori cand simteam ca ating masina din spate...pana nu am fost atent intr-o zi si la parcare era sa mut un Range Rover rezultand o crapatura la spoilerul spate... |
#31
Publicat: 08 septembrie 2016 - 11:15
Daca nu poate evita atingerea unui carlig, ce se intampla cu un sofer cand da peste o dubita sau SUV echipata cu bullbar? Si pe de alta parte, cand un astfel de sofer da peste tine, nu e preferabil sa aiba daune doar la masina lui, decat sa faca probleme altora si lui malus la RCA?
Editat de Wotan, 08 septembrie 2016 - 11:17. |
#34
Publicat: 21 septembrie 2016 - 20:01
Interesante pareri...revin cu cateva precizari:
Nu am dat cu spatele. M-am apropiat prea mult..dar incet si cu grija...Am atins carligul atat de putin incat nu a lasat niciun fel de semn vizibil (nici cu lupa).Carligul era cumva foarte jos si iesit mult in afara si cred ca l-am atins cu partea de jos a numarului meu de inmatriculare.Repet nu se vede niciun semn cat de mic. Meganul era parcat cumva cu bara din spate + carlig pe locul "meu" de parcare astfel incat chiar si dupa ce l-am atins am ramas cu spatele masinii iesit putin din parcare.Deci omu' cu carligu' facuse o parcare super smekera pe 2 locuri. Pentru "praduitorii" care au sarit cu gura si criticile pot sa le spun ca 200% dintre ei ar fi patit cel putin la fel in situatia mea...multi si-ar fi spart si bara putin dupa cum cunosc eu genul asta de "critici" destepti... Ma bucur sa vad si cativa oameni inteligenti si cu bun-simt pe forum care au inteles situatia si ideea....cam putini intr-adevar ...dar tot e bine....multumesc tuturor |
#35
Publicat: 16 octombrie 2016 - 14:32
Legislatia noastra este,ca de obicei,in urma fata de tarile din UE.
Trenuie specificat in legislatie ca,daca nu tractezi o remorca,atunci aceste dispozitive trebuiesc demontate. Restul discutiilor nu-si au rostul,nu-i poti reprosa cuiva ca nu stie parca,dar tu iti pui carlig nu pt. a tracta remorci,ci pt. asa-zisa protectie. Iar de bullbar nici nu mai zic.....exclusiv pt. off-road si competitii,nu pe strada! |
#36
Publicat: 30 august 2019 - 18:29
Ieri, in timp ca eram oprit regulamentar la semafor, aud o bubuitura si sunt impins usor in fata. Ma uit in retrovizoare. Soferita din spate isi ridica socata privirea din telefon. Mi-a spus ca a crezut ca m-am pus in miscare si c-au indus-o in eroare soferii de pe celelalte benzi. Nimeni nu se miscase. Deoarece n-aveam decat cateva zgarieturi pe bara si erau 40 de grade la umbra, am ales s-o ignor. Imi voi monta camere fata-spate si carlig.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi