Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O mostenire cu (o mica )problema

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...
 Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 

DESPRE ANVELOPE

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
17797 replies to this topic

#9721
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,593
  • Înscris: 30.10.2003
Probabil atunci cand scoate cauciucul cu presa, se  apasa pe janta si s-ar putea indoi. Asa am inteles eu.

#9722
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,115
  • Înscris: 09.01.2007

View PostBursul, on 10 octombrie 2017 - 08:19, said:

Yokohama W.drive V905 2


P-astea le-am luat eu. De vreo 9 ani stau doar cu Yokohama iarna.

#9723
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

View PostBursul, on 11 octombrie 2017 - 13:21, said:

Legal in Germania ai voie sa mergi cu ele pana in 10 ani.
nu exista reglementare legala pentru "varsta" anvelopelor. aia cu 10 ani este de asemenea o recomandare a ADAC-ului. nicaieri in STVO nu e reglementat. Exceptie la remorci. acolo varsta maxima e de 6 ani.

Edited by Pengoon, 12 October 2017 - 16:16.


#9724
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Una e sa mergi cu anvelopa pe asfalt si sa dai in gropi cu suprafata de rulare ranforsata si groasa, si alta e cand cu gheara de vulcanizare iti preseaza asa de tare cauciucul ca-l face pachet.

#9725
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013

View PostBarboso, on 12 octombrie 2017 - 10:47, said:

Din umilele mele cunostinte, anvelopele-s facute din cauciuc, un material ce are proprietatea de a fi elastic.  Dar se pare ca, de cand cu netul "la liber", pt toti, nici elasticitatea nu mai e ce-a fost.   Posted Image
mai nou devine si casant sub 7 grade. :D

#9726
Abbathar

Abbathar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 02.05.2013
Va salut,

am si eu urmatoarea dilema, ce ma sfatuiti sa fac?

Am cumparat de curat o masina din clasa compacta care a venit echipata cu o pereche de anvelope all season, ca noi, Pirelli.
Nu prea imi plac cauciucurile pentru ca sunt zgomotoase, dar nici nu ma dau banii afara din casa incat sa le arunc si sa iau unele dedicate pt vara.
Acum ca vine iarna, ma gandeam sa imi iau o pereche de anvelope pt iarna si sa le tin pe cele all season pt vara, dar dupa ce m-am gandit mai bine, am zis sa le tin pe astea all season pt iarna si sa imi iau un set de vara pt restul anului avand in vedere ca le voi folosi mai mult timp din an pe cele de vara.

Cum credeti ca este mai ok ?
Dedicate de iarna pt iarna si all season pt vara sau invers ?

Merci !

#9727
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 28.02.2006
All season - urile, cu mici excepții, sunt derivate din anvelopele de iarna.
Eu le-aș tine pe astea pentru iarna și as lua altele pt vară.
Doar sa nu fie f vechi.

#9728
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Vezi sa nu ai alte probleme la trenul de rulare.

Si eu am mers o gramada cu un rulment uzat care producea un fel de vuiet si am crezut ca sunt crampoanele de la anvelopele de iarna pe asfalt. Abia cand am pus anvelope de vara si am vazut ca nu dispare vuietul m-am prins ca e un rulment.

View Post41ex, on 12 octombrie 2017 - 18:33, said:

mai nou devine si casant sub 7 grade. Posted Image


Sigur-sigur o anvelopa devine casanta la 7 grade sau mai putin. Kelvin ;)

#9729
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 28.02.2006
Dacă ar fi rulmentul ar putea localiza zgomotul.
Crampoane?? Pe asfalt?

#9730
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Probabil se referea la " rizurile " anvelopei de iarna ( crampoane ) .

Edited by Baxon, 13 October 2017 - 08:49.


#9731
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Da, la blocurile individuale de cauciuc bine separate in toate directiile pentru a avea tractiune in zapada ma refeream, nu la crampoane de otel pentru anvelope.

Acele blocuri de cauciuc dau cateodata, functie de model, un zgomot care seamana cu un rapait pe asfalt. La viteza mare rapaitul devine un vajait care poate fi confundat cu zgomotul de rulment uzat.

#9732
dolmarfan

dolmarfan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 24.01.2012
Montat Nokian wrd4.După 500 km multumit de modul in care frapează pe uscat si ud.Cam zgomotoase!

Edited by dolmarfan, 19 October 2017 - 08:32.


#9733
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Azi a plouat, la 17 gr ade afara, anvelopele pe fata pirelli snowcontrol 3  pe 16 dot 2016, le invart pe loc cu a1a si a 2a, efectiv rup grav aderenta. Poate e prea cald pt ele, sau poate asa de slabe sunt pe umed.

Bine, si masina are 300nm aproape.

#9734
Karogs

Karogs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 877
  • Înscris: 22.06.2006
Din experienta personala: michelin vs continental. Michelin alpin 4 mi s.au parut mai bune in conditii de iarna, in timp ce in conditii de temperatura crescuta erau sub orice critica. Conti t830 le folosesc de un an jumate indiferent de anotimp, se.comporta bine si la 30+ grade. Nu sunt un as in ale cauciucurilor, dar dupa 20k km, arata aproape de stadiul initial, mers in conditii de autostrada

Am avut la inceputuri si kleber pe masina, schimbate dupa 2 ani, de nervi.

Legat de vechime, am vazut conti vechi de 12 ani, exteriorul arata perfect, rulate 14k km, dar pe interior erau multe crapaturi. Nu as tine un set de cauciucuri mai mult de 7-8 ani, doar ca inca au "carne" pe ele.

Edited by Karogs, 23 October 2017 - 21:40.


#9735
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,140
  • Înscris: 05.08.2005
Rupe la accelerări ușoare sau doar la alea mai puternice? Dar pe frânare intra tare ABS-ul? Din păcate Pirelli îs pe la coada celor premium atâta timp cât nu iei UHP-URI, Trofeo R, p zero Corsa și altele de genul care nu îs pt mașinile noastre...

#9736
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Rupe la kickdown, abs ul intra daca franezi cu toata forta, altfel nu. Vorbim la temperaturile de lucru normale ca la 18 grade mi se pare inca cald.pt.anv de iarna


#9737
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 28.02.2006
Asta e problema in tara noastră. Zile în șir temperaturi de 15 grade, apoi peste noapte te trezești cu zăpadă și - 10 grade. Apoi, de la capăt.
Cred ca în multe cazuri Vector G2/Nokian Weatherproof ar fi mai bune in locul anvelopelor de iarnă.

#9738
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
Sau mult hulitul crossclimate de a michelin!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate