Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O mostenire cu (o mica )problema

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...
 Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 

Masina SH - 8-10K euro

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
in2itiona

in2itiona

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 19.09.2009
Am găsit câteva Astra decente din 2012-2013 pe motorul de 1.7 diesel. 2 din ele chiar în Galați.  O sa încerc sa ma găsesc cu proprietarii sa fac un test drive.

#20
tase77

tase77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 23.07.2007
Vad ca am creat o intreaga polemica. Skoda mea are 3450000 si este din 2005. Am facut referire la bujii doar ca sa arat ca nu am avut probleme cu ea, dar sunt si destui care au avut 1,9 tdi si s-au saturat de cati bani au bagat in ele, de aceea tine de noroc, probleme fiind la orice tip de masina. La anul trebuie sa o schimb si am auzit tot felul de pareri, ca sunt bune cele din germania sau ca frantuzestile sunt slabe si pica des, etc. Nu mai cred pe nimeni, o sa imi iau masina care imi place si care corespunde criteriilor mele, apoi am sa ma rog sa am cu ea acelasi noroc pe care l-am avut cu skoda.

#21
aDN_

aDN_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 22.11.2015
Depinde de la caz la caz la diesel, stiu persoane care au reconditionat turbina la 5 mii de km de la achizitia unei masini sh, stiu si care au luat masina la 270k km si au mai facut inca 100 fara sa schimbe absolut nimic. Nu pot sa dau un verdict asa clar precum unii ca dieselul moare in oras, eu personal am avut un Focus 1 1.8 Tddi din 2001, luat din Belgia in 2007, avea 170 mii km, l-am vandut in 2014 cu 290 mii, am schimbat la el doar un kit de ambreiaj(pe la 250k) si niste bielete/bucsi. Atat. Masina a rulat 80% in oras cu drumuri scurte si foarte scurte.

#22
StefanVasile

StefanVasile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 20.10.2008

View PostaDN_, on 30 aprilie 2016 - 10:34, said:

Depinde de la caz la caz la diesel, stiu persoane care au reconditionat turbina la 5 mii de km de la achizitia unei masini sh, stiu si care au luat masina la 270k km si au mai facut inca 100 fara sa schimbe absolut nimic. Nu pot sa dau un verdict asa clar precum unii ca dieselul moare in oras, eu personal am avut un Focus 1 1.8 Tddi din 2001, luat din Belgia in 2007, avea 170 mii km, l-am vandut in 2014 cu 290 mii, am schimbat la el doar un kit de ambreiaj(pe la 250k) si niste bielete/bucsi. Atat. Masina a rulat 80% in oras cu drumuri scurte si foarte scurte.

Scuza-ma dar ori esti prost, ori esti prost. Tu ai o medie de 871 de km/zi in astia 11 ani nu? Ori nu ti-a placut scoala si nu realizezi ce debitezi ori o faci intentionat si ne iei la misto

#23
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,011
  • Înscris: 09.05.2009

View Posttase77, on 30 aprilie 2016 - 10:13, said:

Vad ca am creat o intreaga polemica. Skoda mea are 3.450.000 si este din 2005.
Si zici ca ai mers peste 800 km pe zi in fiecare zi in cei 11 ani? Sigur n-ai gresit un zero, la km aia?

Edited by DannyMC, 30 April 2016 - 13:30.


#24
aDN_

aDN_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 22.11.2015

View PostStefanVasile, on 30 aprilie 2016 - 12:44, said:

Scuza-ma dar ori esti prost, ori esti prost. Tu ai o medie de 871 de km/zi in astia 11 ani nu? Ori nu ti-a placut scoala si nu realizezi ce debitezi ori o faci intentionat si ne iei la misto

Da quote la postul care trebuie ca tu esti idiotul ;)

Edited by aDN_, 30 April 2016 - 15:44.


#25
tase77

tase77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 23.07.2007

View PostDannyMC, on 30 aprilie 2016 - 13:28, said:


Si zici ca ai mers peste 800 km pe zi in fiecare zi in cei 11 ani? Sigur n-ai gresit un zero, la km aia?

Corect sunt 345.000. Am postat de pe telefon si nu mi-am dat seama cat am scris.

#26
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,749
  • Înscris: 15.06.2007

View Posttase77, on 30 aprilie 2016 - 21:50, said:


Corect sunt 345.000. Am postat de pe telefon si nu mi-am dat seama cat am scris.
Iti tremura degetu'. Ca ai scris de mai multe ori peste 3 milioane de km. Eu nu am numarat zerourile dar am priceput din prima ca era vorba de 345de mii de km.  Este pe forum un user cu Zafira, care are peste 600 de mii de km.

Am cunoscut pe cineva din maramu' care si-a facut un biznis cu vreo 12  ani in urma: cara lumea la munca in italia. A luat mai mukte microbuze, a angajat cativa soferi. Masinile lui bagau cam 10000-15000km lunar. Zicea ca si la un sprinter, dupa 700.000km  deja motorul trebuia schimbat.

#27
in2itiona

in2itiona

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 19.09.2009
Am facut un mini test drive cu un Golf 6, 2009, 1.4 TSI, 122 cai dusi in 150 cu cip. Multe chestii de GTI pe el. Mi-a facut o impresie foarte buna.
O sa caut si prin tara sa vad poate gasesc si alti ani, as prefera 2010-2011 totusi.

Urmeaza sa ma duc sa vad si o Insignia de 1.8 benzina, 140 cai. Am incercat sa ma plimb si cu un Focus MK3, dar nu am putut sa ma obisnuiesc cu pozitia in scaun, fiind destul de inalt.

#28
in2itiona

in2itiona

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 19.09.2009
Insignia sare din schema, nu ma simt comfortabil.
La cat am citit zilele acestea despre TSI-urile de pe VW, cu distributia problematica, nici nu stiu spre ce sa ma orientez...

#29
in2itiona

in2itiona

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 19.09.2009
Am achiziționat pana la urma un Golf 6, motorul clasic aspirat de 1.6 102cp. Mașinuța este din 2010, 51k km verificați la VW (ultima intrare în service în ianuarie 2015 la 39k km).
La diagnoza electrica și mecanica au 'iesit'  doar plăcuțele de frana pe fata uzate.
Urmează sa ii schimb si filtrele, cred ca si bujiile.
Nenea de la VW a zis ca distribuția ar trebui sa tina 120k km. Dar... are totuși 6 ani și cred ca a îmbătrânit cureaua.

As vrea sa ii țin istoricul, măcar pe cartea service. Service-urile autorizate (exclus reprezentanta), pot semna și completa detalii în carte?

#30
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,061
  • Înscris: 02.09.2005
Nu m-aș stresa prea tare pentru istoricul din carte, caută un mecanic bun și gata. La o mașină de 7-8-9 ani nu o sa mai stea nimeni sa se uite la istoric.

#31
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,140
  • Înscris: 05.08.2005
Da pot, pun semnatura, stampila ce au facut, cand e urmatoarea revizie. Chiar daca nu contează la revanzare te ajuta pe tine sa stii cand e urmatoarea revizie, ce ai facut. Cand urmeaza reviziile mari etc.

#32
Mihai-I

Mihai-I

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 09.03.2014

View Postin2itiona, on 09 mai 2016 - 06:47, said:

Am achiziČ›ionat pana la urma un Golf 6, motorul clasic aspirat de 1.6 102cp. MaČ™inuČ›a este din 2010, 51k km verificaČ›i la VW (ultima intrare în service în ianuarie 2015 la 39k km).
La diagnoza electrica Č™i mecanica au 'iesit'  doar plăcuČ›ele de frana pe fata uzate.
Urmează sa ii schimb si filtrele, cred ca si bujiile.
Nenea de la VW a zis ca distribuČ›ia ar trebui sa tina 120k km. Dar... are totuČ™i 6 ani Č™i cred ca a îmbătrânit cureaua.

As vrea sa ii Č›in istoricul, măcar pe cartea service. Service-urile autorizate (exclus reprezentanta), pot semna Č™i completa detalii în carte?
Cumpara piese after market de calitate (kit distributie Contitech, pompa apa Hepu/Skf/Valeo, filtre Mann/Mahle/Ufi , ulei Liqui Moly/Motul/Castrol Edge -respecta vascozitatea recomandata) , apoi cere pret pentru manopera intr-o reprezentanta. Costul cu manopera nu este asa de mare, e pacat sa risti pe la serviceuri de cartier.
La pachet cu revizia ai in multe cazuri tester gratuit, test amortizoare si sistem de franare etc. Apropos de franare , iti recomand discuri ATE/Zimmerman/TRW , placute de la aceeasi producatori.
Bafta si drumuri bune!  ^_^

Edited by Mihai-I, 09 May 2016 - 20:40.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate