Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
10 000 eur subventie pt automobilele electrice
Last Updated: Aug 04 2018 06:08, Started by
Ahasverus
, Apr 21 2016 09:48
·
0
#1639
Posted 29 March 2018 - 13:45
#1640
Posted 29 March 2018 - 13:50
ro_explorer, on 29 martie 2018 - 13:45, said:
Deci 32K pret final, exact cat e bugetul. cata, on 29 martie 2018 - 13:45, said:
Ca sa nu poluam topicul, poti deschide unul pe sfaturi cumparare auto |
#1641
Posted 29 March 2018 - 13:58
robylup, on 29 martie 2018 - 13:50, said:
Scade din pretul cu tva si o sa ajungi la 39000 Ca sa nu poluez ma opresc aici, dar la sfaturi achizitii nu am de ce sa deschid, cam toti care stiu ce e ala hibrid sunt deja aici pe topicul asta. Daca era vb de alte masini deschideam direct acolo. Ca posesor de hybrid, iti pot spune ca daca faci peste 150 km/zi, merita Rav4 Hybrid si daca faci pana in 150 km/zi merita mai mult Mitsubishi PHEV, mai ales daca poate fi incarcat in timpul zilei |
#1642
Posted 29 March 2018 - 14:27
Hai ca asta cumva e ontopic )
Quote Consum* (baterie incarcata / baterie descarcata / combinat) 0 / 5.5 / 1.7 l/100 km |
#1643
Posted 29 March 2018 - 14:57
#1644
Posted 29 March 2018 - 15:59
robylup, on 29 martie 2018 - 13:24, said:
totusi e un 2.5 benzina, fie el si hibrid. Dar nu cred ca se poate compara in oras. Unul dintre T5.urile 4 motion care le avem e 2.5tdi, consum in oras 12-13. Daca Rav-ul se duce spre 8-9 e mai mult decat ok. Pana la urma nu totul este consumul. Mai depinde si cum o conduci. Hibrida mea mea consuma si 15 daca ma dau la ea, CVT-ul pe S si tinuta la 5500 sa intre Vtec-ul, pai papa de rupe. Pusa pe drive normal, tinuta in 2000 maxim cu bateria full consuma 5. Performantele unei hibride sint mai comparabile cu un 1.6 sau 2.0 tdi care au un consum excelent in general. Cel mai simplu e cand ai un plug-in, acolo stii sigur ca poti conduce in mod exclusiv electric o distanta rezonabila. Buhnici zice 36km la Mitsubishi, dar in teste cu accelerari probabil in mers normal se poate obtine mai mult un pic. Oricum si 36 e ceva... rar faci naveta mai mult |
#1645
Posted 29 March 2018 - 16:17
#1647
Posted 29 March 2018 - 18:35
Deci din cate inteleg iese astfel :
Toyota Rav4 hybrid - 31850 prin programul Rabla Mitsubishi Outlander PHEV - 39400 prin Rabla + Rabla Plus Toyota Rav4 hybrid - 197 CP (total) ; 155 CP / 210 Nm (motor termic) ; 143+68 CP / 270+139 Nm (motoare electrice); 0-100 km/h = 8,3 s Mitsubishi Outlander PHEV - 203 CP (total) ; 121 CP / 190 Nm (motor termic) ; 82+82 CP / 195+137 Nm (motoare electrice); 0-100 km/h = 11 s Privit prin prisma pretului, dinamicii si a faptului ca o folosesti mai mult extern, e clar ca Toyota are cea mai buna oferta. |
#1650
Posted 29 March 2018 - 19:59
Da,domeniul nostru de activitate sunt bateriile si acumulatorii insdustriali.
|
#1651
Posted 29 March 2018 - 20:04
Ford4, on 29 martie 2018 - 18:35, said:
Deci din cate inteleg iese astfel : Toyota Rav4 hybrid - 31850 prin programul Rabla Mitsubishi Outlander PHEV - 39400 prin Rabla + Rabla Plus Toyota Rav4 hybrid - 197 CP (total) ; 155 CP / 210 Nm (motor termic) ; 143+68 CP / 270+139 Nm (motoare electrice); 0-100 km/h = 8,3 s Mitsubishi Outlander PHEV - 203 CP (total) ; 121 CP / 190 Nm (motor termic) ; 82+82 CP / 195+137 Nm (motoare electrice); 0-100 km/h = 11 s Privit prin prisma pretului, dinamicii si a faptului ca o folosesti mai mult extern, e clar ca Toyota are cea mai buna oferta. Fă te rog comparația asta cu C-HR și orice altă mașină....abia aștept să văd rezultatul Mai bine iei un outlander normal și îi pui sigle de pe alieexpress ))) Edited by bobalex18, 29 March 2018 - 20:06. |
#1652
Posted 29 March 2018 - 20:50
unbrutus, on 29 martie 2018 - 17:19, said:
Nici 53 nu scrie Max 50 zic chiar ei... Drive to work and back home fully electric in the new Kia Niro Plug-in Hybrid. It boasts an electric range of 58 kilometers! For longer trips outside the city limits, the petrol-powered engine will get you there every time – whatever the distance. http://www.kia.com/e...dels/niro-phev/ |
#1653
Posted 29 March 2018 - 21:41
da, in prezentare in ro zice 50 km max, poate vand la noi modelul anterior?
http://www.kia.ro/us...s-niro-phev.pdf Attached Files |
|
#1654
Posted 29 March 2018 - 22:16
#1655
Posted 30 March 2018 - 07:15
Eu detin de aproape 2 ani un Outlander PHEV, am facut 107.000 km si sunt bucuros de alegerea facuta la fiecare drum. Acceleratia e nemaipomenita, consumul mediu e sub un Rav4 diesel pe care l-am avut 8 luni in paralel si care l-am vandut pentru ca nu-l mai foloseam chiar deloc, confortul si siguranta sunt mult peste Toyota. Nu merg mai mult de 35 km exclusiv electric, pentru ca nu conduc economic. Modelul nou, expus la Geneva are motorul si bateria mai mari, un plus de putere nu neaparat necesar, zic eu, dar tot spre acelasi model m-as indrepta daca ar trebui sa schimb masina.
|
#1656
Posted 30 March 2018 - 07:19
Si daca tot a vb lumea de consum, la mers sportiv cat ia?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users