Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......
 Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Intrebare generala cont bancar Ro...
 

Combina mea noua (Gorenje probabil)

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
Bulinash

Bulinash

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 14.01.2006
Salut! Vreau sa imi cumpar si eu o combina frigorifica si printre multe cautari am intrat si pe net si ...inevitabil... pe sectiunea acesta de forum. Am citit foarte multe pareri aici la voi. Mi se pusese pata pe un Electrolux, dar dupa mai multe pareri exprimate aici am ajuns la concluzia ca Gorenje nu e deloc de lepadat. Cand am ajuns la mai multe magazine...surpriza! Vanzatorii (sau consultantii vanzari) mi-au propus imediat GORENJE. Cu foarte multe argumente, mi-au spus ca toti clientii care au cumparat aceasta marca sunt foarte multumiti si mai ales... nu s-a intors nici unul sa se planga de vreo problema. Si mai ales ca aproape toate modelele au 2 compresoare, ceea ce si eu caut!
INTREBARE: Merita cu adevarat sa imi iau Gorenje? Pentru ca eu unul sunt impresionat si de ce am vazut pe site-ul lor.
Merci mult.  :peacefingers:

#2
bubbly

bubbly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 13.08.2003
Salut! Eu am combina Gorenje de peste 2 ani si sunt foarte multumita. Raceste bine, se intretine usor, e bine compartimentata. Nu regret alegerea!

#3
Ninja

Ninja

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,359
  • Înscris: 07.12.2002
Ce marca sint compresoarele?

#4
Bulinash

Bulinash

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 14.01.2006

 Ninja, on Jan 28 2006, 18:26, said:

Ce marca sint compresoarele?

Danfoos... Din cate am citit aici pe forum, pare-se ca sunt cele mai bune, nu?
Cred ca am inteles bine... :unsure:

#5
gorjeanul

gorjeanul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 14.09.2005

 Bulinash, on Jan 29 2006, 01:30, said:

Danfoos... Din cate am citit aici pe forum, pare-se ca sunt cele mai bune, nu?
Cred ca am inteles bine... :unsure:


Daca esti din Bucuresti, iti recomand sa treci pe la showroom-ul lor din Unirea, etajul 3, sa vezi gama completa.

#6
dante01

dante01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 789
  • Înscris: 21.10.2003
am si eu un gorenje de mai bine de 2 ani...
am scris pe threadul cu combine ce model e si cat am dat pe ea la vremea respectiva...
n-am avut probleme cu ea si merge si acum ca in prima zi...
e cu 2 compresoare si alarama usa etc...
ma speriasem o data, la vreo luna dupa ce am luat-o cand am avut un chef si nu mai racea..adica in decurs de vreo 2 ore nu mai scadea temperatura sub 6 grade, parca...treaba e ca si umblam tot timpul in ea, ba scoate/baga bere la rece, ba ia mustarul , ba mai stiu eu ce...insa dupa miezul noptii, cand s-a mai potolit foamea si setea, a inceput sa racesca cum trebuie, sau mai bine zis nemaideschizand usa mereu s-a facut simtit faptul ca ea racea saracuta...

ps, vezi ca e ditamai threadul despre combine si frigidere, scrie acolo, ca sa fie tot la un loc...

#7
ossu

ossu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 12.07.2005
Am hotarat si eu sa cumpar o combina gorenje. Intrebarea mea e: sa aiba unu sau doua compresoare? care e avantajul si dezavantajul?...ca la consumul afisat nu era mare diferentza

#8
username unknown

username unknown

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 22.01.2006
Mama are o combina Gorenje de vreo 5 ani. Nu a avut absolut nici o problema cu ea.Functioneaza si acum exact ca in prima zi.Sunt excelente!

#9
Excalibur10

Excalibur10

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.12.2007
Hai sa va spun ce-am patit eu cu o combina Gorenje. La inceputul verii am decis sa-mi schimb frigiderul Arctic care si-a facut treaba exemplar timp de peste 30 de ani (eu nu ma nascusem cand l-au cumparat ai mei :) ) si, cautand o varianta cat mai convenabila sub raportul calitate-pret, m-am decis sa cumpar Gorenje. Zis si facut....ma duc in Magazinul Unirea, la etajul 3, unde ma hotarasc la unul dintre modelele expuse. Il platesc si-l primesc acasa a doua zi dupa-amiaza. Il duc in apartament, il aranjez pe pozitii, dar conectarea la retea o fac a doua zi dimineata (trebuia lasat cateva ore sa se linisteasca). Cand vin de la munca, constat ca nu este nici pe departe rece sticla de apa pe care-o lasasem in frigider de dimineata. Am luat un termomentru si, spre stupoarea mea, in frigider erau 15-16 grade, iar in congelator -30.
Urmatoarea zi sun la reprezentanta service (firma PECEF TEHNICA) semnalandu-le problema. Imi spun ca vin sa constate problema peste DOUA SAPTAMANI. Totodata, in urma descrierii sumare a problemei, tehnicianul cu care-am vorbit la telefon imi spune ca e vorba de un modul electronic care a ramas blocat pe functia "congelare rapida" si trebuie schimbat (au mai fost probleme cu acea piesa, nu era o noutate pentru ei). Evident, IAU FOC. Decid sa ma duc la magazin, unde sunt intampinat de o tanti nesuferita (care-mi scrisese factura intr-o scarba incredibila in urma cu doua zile...) cu care nu ma inteleg deloc. Imi tot repeta ca pe ea n-o intereseaza, ca e problema unitatii service. Incerc sa vorbesc cu un sef ierarhic, dar n-am cu cine. Solicit sa facem ceva scris, eu sa-i semnalez problema si ea sa-mi scrie ca magazinul n-are nicio responsabilitate. Evident, nu vrea. Imi da nr de tel de la Gorenje Romania unde vorbesc cu o domnisoara care-mi spune repede ca nu ea mi-a vandut combina si ca n-o intereseaza problema mea. O....asistent manager care banuiesc cum a ajuns acolo. In fine....Dupa ce mai trag o portie de contre cu tanti nesuferita de la tejghea, se decide sa dea niste telefoane si aranjeaza cu firma de service sa vina a doua zi la constatare.
Asa cum mi s-a promis, ziua urmatoare vine un tehnician de la Pecef Tehnica si constata ceea ce-mi spusese si la telefon :modul electronic defect, intr-o sapt cel mult vine si-l inlocuim. Astept...
Astept mai mult de-o saptamana...nimic. Ii sun si-mi raspund ca nu-i vina lor, ca Gorenje Romania nu aduce piesa. Si iar astept....Dupa alte doua saptamani, decid sa fac reclamatie la OPC. Prind perioada concediilor (inceputul lui august), iar petitia mea asteapta si ea....In septembrie primesc un telefon de la un reprezentant al OPC-ului care-mi spune ca e la sediul firmei de service si ma intreaba daca mi-a fost rezolvata problema. Evident. NU. Subit, in aceeasi zi apare tehnicianul cu piesa si mi-o monteaza la frigider. Fix 50 de zile a durat toata nebunia asta. Acum combina merge bine, dar mi-e teama sa ne se strice iar. Daca se va intampla in perioada de grantie mai e cum mai e, dar daca se defecteaza dupa aceasta perioada....
Cam asta pot sa va spun despre GORENJE ROMANIA...o bataie de joc la adresa clientilor. Problema nu e ca acea combina era defecta, ci felul in care-au inteles ei sa rezolve problema.
Nici eu, nici prietenii sau cunoscutii mei nu vom mai cumpara in veci produse Gorenje. Aveti si voi grija daca o faceti...
Mult noroc la cumparaturi, ca in tara asta aveti mare nevoie

#10
fnicules

fnicules

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 23.02.2008
Excalibur10, am ajuns la topicul asta de la cel de pe carpati.org despre pioletul Lucky|Vaude de la everest.
Cat despre Gorenje, am un aragaz de la ei care n-a avut nici o problema, si sper sa nu aiba vreodata...
Iar un prieten are o masina de spalat Gorenje, care merge exemplar; el a avut o intalnire cu service-ul (acelasi pecef de sub podul Crangasi, mult dupa garantie) : a crapat rama interioara a hubloului (din cauza proiectului, plasticului si montajului, zic eu, ca a crapat radial de la unicul lui surub). Omul a asteptat o luna (sau ceva mai mult) pana a venit chestia din stocul din Slovenia (probabil dupa ce a trecut prin toate vamile din galaxie, caci in UE deja eram). Intre timp, evident, a lipit chestia crapata cu un epoxidic, si asa a ramas.
Ce s-ar fi intamplat daca era alta piesa, care nu se putea reface artizanal? Ar fi venit mai repede din depozit (adica fara ocolul galaxiei) sau i-ar fi dat o alta masina ca inlocuitor temporar? Se presupune ca chiar avem nevoie de prostiile pe care le cumparam, deci ce ne facem fara ele, cat timp putem rezista? Chiar daca nu mai sunt in garantie, presupun ca asta nu le transforma in consumabile. Si nici firma ("brand"-ul) sper ca nu 'expira' - poate ca fostii cumparatori mai au ceva de cumparat, si fidelizarea ar trebui sa se faca prin calitatea produselor si a serviciilor asociate, nu prin "promotii". Sau poate cer prea multe.
Pana la urma, ce facem - sa nu mai cumparam Gorenje pentru ca partenerii / reprezentantii lor din tara asta sunt nesimtiti / indolenti? Care alta firma ne poate asigura ca nu vom beneficia de astfel de comportamente de periferie? Suntem o piata fara pretentii, si fara veghetori. Si atat arendasii cat si proletarii nostri se selecteaza natural dupa marlanie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate