Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
E timpul sa iti inchizi contul Netflix
#19
Posted 03 February 2016 - 00:26
Adm, on 02 februarie 2016 - 23:25, said:
Referitor la calitate, eu am rulat pe LG UHD si pe conexine Gigabit. Cel putin Marco Polo (filmat 4K) se vedea ireprosabil. Depinde foarte mult de player. De exemplu media playerele Android nu merg 4K sau macar fullHD pe Netflix. Cu alte cuvinte, aveti grija cand selectati cel mai scump plan, pentru ca sunt f mari sanse sa nu il puteti folosi! http://www.digitaltr...eam-hd-netflix/ Ma uit si ma minunez,de unde le scoateti fratilor,sunteti patroni la seen sau vayo?????Cum poti sa imi zici tu ca nu se vede 4k pe android si nici macar hd???Bai baiatule imi intra 2160 in maxim 30 de secunde ,inteleg ca nu va place concurenta dar mai usor cu minciunile......Si pe mine ma deranjeaza ca nu are subtitrare in romana ca ar fii mult mai lejer dar de aici pana la minciuni nerusinate e cale lunga |
#20
Posted 03 February 2016 - 00:41
Faptul că încearcă să te fraerească și să aibe muult mai puține titluri decât te-ai aștepta, mi se pare un motiv suficient de critică. Și nu discutăm aici de mizerii ca Voyo.
|
#21
Posted 03 February 2016 - 00:46
benis, on 03 februarie 2016 - 00:41, said:
Faptul că încearcă să te fraerească și să aibe muult mai puține titluri decât te-ai aștepta, mi se pare un motiv suficient de critică. Și nu discutăm aici de mizerii ca Voyo. Fara sa vreau deja ma faceti sa devin avocatul lor,parca ar avea nevoie de mine:)))cum incearca sa te fraiereasca daca ti-au dat o luna moca, fara bani in traducere,iti convine bine,nu iti convine renunti,te intreb,cum incearca sa te fraiereasca ca nu te inteleg??? |
#22
Posted 03 February 2016 - 00:59
#23
Posted 03 February 2016 - 01:02
Deci nu cred asa ceva, e pentru prima data cand vad romani nemultumiti de un produs american??? asa ceva?? pai cum nu tot ce vine de peste ocean pe perfect si de necriticat?
Am facut un screenshot sa le arat nepotilor. |
#24
Posted 03 February 2016 - 01:08
Problema nu este ca nu poate fii criticat produsul in sine si pe buna dreptate,dar aici dupa ce miros eu deja se face anticampanie in pur stil stalinist si cativa pun botul ca prostii la ce rachete si baloane de sapun arunca vreo 2 inteligenti......
|
#25
Posted 03 February 2016 - 01:58
Ion_de_la_Raion, on 02 februarie 2016 - 22:50, said:
Se vede prost, sters si nu pleaca pe HD de la inceput. In plus, subtitrarile sint doar pentru surzi. Culmea tupeului este că Netflix are un departament fooooarte mare de localizare și de luni de zile sunt pe toate site-urile de joburi anunturi de project manager pentru conținut și pentru verificare calitativă. A ce, dacă nici măcar n-au făcut subtitrările alea? Ori dacă le-au făcut și nu le distribuie în Ro, cu atât mai rușinos. |
#26
Posted 03 February 2016 - 04:41
newrazvan, on 03 februarie 2016 - 00:46, said:
incearca sa te fraiereasca daca ti-au dat o luna moca, fara bani in traducere,iti convine bine,nu iti convine renunti,te intreb,cum incearca sa te fraiereasca ca nu te inteleg??? |
#27
Posted 03 February 2016 - 05:13
newrazvan, on 03 februarie 2016 - 00:26, said: Ma uit si ma minunez,de unde le scoateti fratilor,sunteti patroni la seen sau vayo?????Cum poti sa imi zici tu ca nu se vede 4k pe android si nici macar hd???Bai baiatule imi intra 2160 in maxim 30 de secunde ,inteleg ca nu va place concurenta dar mai usor cu minciunile......Si pe mine ma deranjeaza ca nu are subtitrare in romana ca ar fii mult mai lejer dar de aici pana la minciuni nerusinate e cale lunga In al doilea rand, a spus ca se vede ireprosabil (nu stiu daca a fost sarcastica, dar tind sa cred ca nu). Ireprosabil - caruia nu i se poate reprosa nimic. Caruia nu i se poate aduce nici un repros. Acum intelegi? Macar de ai citi inainte sa te dai cu curu' de pamant. Iti explic si ce inseamna repros? |
#28
Posted 03 February 2016 - 08:39
baliosss, on 03 februarie 2016 - 05:13, said:
In primul rand, Adm e femeie. In al doilea rand, a spus ca se vede ireprosabil (nu stiu daca a fost sarcastica, dar tind sa cred ca nu). Ireprosabil - caruia nu i se poate reprosa nimic. Caruia nu i se poate aduce nici un repros. Acum intelegi? Macar de ai citi inainte sa te dai cu curu' de pamant. Iti explic si ce inseamna repros? Eu la asta ma refeream : Adm, on 02 februarie 2016 - 23:25, said:
De exemplu media playerele Android nu merg 4K sau macar fullHD pe Netflix. |
|
#29
Posted 03 February 2016 - 09:49
E problema fiecaruia ce face dupa ce expira perioada de proba. Eu voi continua sa il folosesc.
Nu dau faliment din 7 EUR si nici nu raman cu factura la apa neplatita. Catalogul e ok pentru lansare, iar calitatea pe TV-ul Samsung Smart TV e peste asteptari. E cel putin haios cum apar acesti "binefacatori" care ne explica cu tutoriale si instructiuni cum se poate dezactiva contul de Netflix. |
#30
Posted 03 February 2016 - 11:05
Pentru cei care se plîng că văd HD doar mai tîrziu - în playback settings în loc să lăsati setarea calității pe auto alegeți una din celelalte optiuni. Așa controlați și cantitatea de date folosită în caz ca aveti limite lunare.
În rest - oferta e mult mai scăzută decît în alte părți? Deocamdată am ce vedea din oferta actuală. Cînd le termin pe astea, dacă nu au băgat și altceva, anulez abonamentul și gata. Daca modifică oferta în bine, îmi fac din nou abonament. Și tot așa... Subtitrări în engleză? Nu mă deranjează. Uneori sînt chiar mai bune decît versiunile românești. Edited by radunic, 03 February 2016 - 11:18. |
#31
Posted 03 February 2016 - 15:13
newrazvan, on 03 februarie 2016 - 01:08, said:
Problema nu este ca nu poate fii criticat produsul in sine si pe buna dreptate,dar aici dupa ce miros eu deja se face anticampanie in pur stil stalinist si cativa pun botul ca prostii la ce rachete si baloane de sapun arunca vreo 2 inteligenti...... Eu nu fac nicio campanie dar sunt de acord cu nemultumitii. Serviciul e prea scump pentru ce ofera, probabil am voie sa spun asta, corect? E parerea mea si asta e situatia, nu o sa fiu abonatul lor. |
#32
Posted 03 February 2016 - 15:47
@newrazvan - tu probabil esti caz special, doar ca nu eu sustin ca nu poti vedea 4K pe Netflix - Android!
Ca tu nu stii sa citesti sau sa cauti pe net, e problema ta! Tableta ta poate face upscaling, dar ea primeste de la serverul Netflix 480p! Citeste linkul si mai cauta pe net. Era si o discutie despre cei de la Minix (care fac printre cele mai bune BOX-uri Android), care recunosteau ca Netflix le-a zis ca pana nu vand peste 100 000 de unitati pe piata din US, nu ii baga in seama pentru continut 4K! http://androidpcrevi...-hd-or-4k/3784/ ba chiar citeste pe site-ul Netflix https://devices.netflix.com/en/ |
#33
Posted 03 February 2016 - 15:51
Personal nu am cont pe Netflix, dar nu inteleg de ce pe Ahasverus il intereseaza ce face altcineva cu banii lui.
|
|
#34
Posted 03 February 2016 - 16:00
Ahasverus, on 02 februarie 2016 - 22:25, said:
Pe 6 Ianuarie 2016 Netflix ne-a aratat si noua lumina de la... apus. Asteptat de multa vreme, ne-a demonstrat inca odata ca la pomul laudat, sa nu te duci cu sacul. Am facut ca probabil multi altii cont trial pt o luna si am observat ca: - platim aceeasi bani, dar accesam doar o mica parte a titlurilor - nu exista subtitrari in limba romana voi merge mai departe cu abonamentul, deoarece: - am posibilitatea cu smartflix sa aceesez intreaga baza de filme, indiferent de regiune - ma doare la basca de subtitrarea in limba romana |
#35
Posted 03 February 2016 - 16:14
Cazimi, on 03 februarie 2016 - 01:58, said:
Cum adică doar pentru surzi? Adica "hearing impaired", persoane cu dizabilitati auditive. De ex. daca citeva bate la usa, e subtitrat [knock on the door]. Eu as vrea sa apara doar liniile spuse de actori (si fara, mm-hmmm, a-ha, ahem, etc.) baliosss, on 03 februarie 2016 - 05:13, said:
In al doilea rand, a spus ca se vede ireprosabil (nu stiu daca a fost sarcastica, dar tind sa cred ca nu). Ireprosabil - caruia nu i se poate reprosa nimic. Caruia nu i se poate aduce nici un repros. Eu pot. Se vede sters, luminozitate slaba, contrast slab, culori spalacite,. E posibil sa fie silverlight-ul de vina. In alta ordine de idei, nu se poate purta o discutie civilizata daca unele posturi sint sterse discretional din acest thread, iar altele, injurioase si calomnioase sint lasate bine merci. Edited by Ion_de_la_Raion, 03 February 2016 - 16:15. |
#36
Posted 03 February 2016 - 16:21
iladi, on 03 februarie 2016 - 16:00, said:
- am posibilitatea cu smartflix sa aceesez intreaga baza de filme, indiferent de regiune yap ! hai ca am mai aflat ceva thx!.....e o vorba "lenesul mai mult alearga si zgarcitul mai mult pagubeste" prefer sa dau 9$ pe un serviciu de calitate decat sa ma umplu de reclame si virusi pe adrese de serial piratate Edited by Octavian_SK, 03 February 2016 - 16:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users