Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
E timpul sa iti inchizi contul Netflix
Last Updated: Jul 31 2016 17:20, Started by
Ahasverus
, Feb 02 2016 22:25
·
0
#1
Posted 02 February 2016 - 22:25
Pe 6 Ianuarie 2016 Netflix ne-a aratat si noua lumina de la... apus.
Asteptat de multa vreme, ne-a demonstrat inca odata ca la pomul laudat, sa nu te duci cu sacul. Am facut ca probabil multi altii cont trial pt o luna si am observat ca: - platim aceeasi bani, dar accesam doar o mica parte a titlurilor - nu exista subtitrari in limba romana Prima luna este gratis si la majoritatea va expira pe 4 sau 5 (depinde ce considera luna, eg 30 de zile), deci ar fi momentul sa va dezactivati contul si sa le spuneti de ce. Poate se vor sesiza, cine stie. https://www.netflix.com/YourAccount netflix.jpg 46.4K 380 downloads Netflix_chestionar.jpg 107.79K 374 downloads |
#2
Posted 02 February 2016 - 22:34
Trebuia sa-mi fac unul intai.
Nevoia mea de filme se poate satisface si altfel. No, thank you, Netflix! |
#3
Posted 02 February 2016 - 22:35
Vezi aici un articol bun:
http://copy-me.org/b...riei-copyright/ Au asteptat unii netflix-ul mai ceva ca babele la moaste, in realitate e o gluma proasta. Edited by gumball3000, 02 February 2016 - 22:36. |
#5
Posted 02 February 2016 - 22:36
#6
Posted 02 February 2016 - 22:39
Topic este, dar e bine sa existe un reminder.
Poate se sesizeaza si Netflix. Eu l-am inchis dupa cateva zile. Nu am problema cu engleza, dar catalogul e o gluma proasta, iar suma ceruta pentru HD e bataie de joc. |
#7
Posted 02 February 2016 - 22:39
'Netflix' inca nu a dat chix, ramane de vazut ce va urma si cum va evolua situatia, in bine sau in mai rau ...
Edited by TheStarkestTruthMatters, 02 February 2016 - 22:49. |
#8
Posted 02 February 2016 - 22:41
La intrebarile alea trebuie bifat:
Disappointed by movie/tv shows selection Free download from peer-to-peer Free download from peer-to-peer ??? |
#10
Posted 02 February 2016 - 22:49
Cine stie, poate incep sa ofere si ei free, daca la concurenta e free
|
|
#11
Posted 02 February 2016 - 22:50
Se vede prost, sters si nu pleaca pe HD de la inceput. In plus, subtitrarile sint doar pentru surzi.
|
#12
Posted 02 February 2016 - 22:51
Poate ? poate ! cunoaste cineva cum au evoluat lucrurile in alte tari unde Netflix exista de mai mult timp (ani...) care a fost situatia dupa prima luna(doua,trei...) cum au evoluat lucrurile-continutul :filme,seriale ? adica NU ! se poate sa fie doar , Offff , cum sa spun ? cum este acuma la noi.Este minunat ca au venit dar , dar asteptarile au fost colosale.A trecut prima luna.Bun , asa...Ce planuri sunt pe viitor ? etc.
|
#13
Posted 02 February 2016 - 22:59
Fiind avid de ultimul racnet de entertainment chiar ma gandeam sa testez noul netpix cu preturi de distriubuitor catv. Chiar nu merita?! se vede mai rau ca A1? au lansat cumva si serviciu de inchiriere a casetelor video la domiciliu (preferabil prin posta romana ca sa prinzi discounturi ca rezervi cu 3 luni inainte de a primi sau cu DHL pentru a vedea filmul impreuna cu Brad Pitt)?
|
#14
Posted 02 February 2016 - 23:05
Adevarul e ca ii doare in basca de noi. Ne-au pus pe harta lor doar pentru a mai adauga o tara in portofoliu in cadrul extinderii lor. Miscare a dus la aprecierea actiunilor deci a fost o miscare buna. Ca mai ciupesc si ei ceva acolo cu atat mai bine. Or ramane si ei cu cateva mii de abonati in Romania - sunt destui vorbitori de limba engleza care isi permit sa plateasca abonament fara sa le tremure mana si poate mai putini pretentiosi la "cate titluri sunt in lista".
|
#15
Posted 02 February 2016 - 23:14
Sincer, uneori cand ma uit la filme/seriale nici nu realizez mereu daca am pus subtitrarea sau nu, pentru ca atunci cand o pun, o pun de décor, si pentru a ma mai amuza putin la traduceri daca e filmul/serialul plictisitor. In rest, rar imi cad ochii pe subtitrare, deaceea se intampla sa realizez chiar si dupa ce am terminat de vazut.
Dar din cate am vazut, majoritatea oamenilor inteleg greu si limba romana, de engleza nici nu poate fi vorba. |
|
#16
Posted 02 February 2016 - 23:25
Referitor la calitate, eu am rulat pe LG UHD si pe conexine Gigabit.
Cel putin Marco Polo (filmat 4K) se vedea ireprosabil. Depinde foarte mult de player. De exemplu media playerele Android nu merg 4K sau macar fullHD pe Netflix. Quote These boxes don’t generally run the latest version of Android, but do offer full access to Google Play, and that includes the Netflix app, which works perfectly fine, except it defaults to standard-definition. This is true across the board on any third-party Android set-top box (save the Fire TV), so if you think you’re watching HD Netflix on that no-name box, think again. Even if the box supports 4K resolution, it will always default to 480p on the Netflix app. Cu alte cuvinte, aveti grija cand selectati cel mai scump plan, pentru ca sunt f mari sanse sa nu il puteti folosi! http://www.digitaltr...eam-hd-netflix/ |
#17
Posted 03 February 2016 - 00:15
Ce-mi "place" chestia asta cu românii veșnic nemulțumiți. E un serviciu și basta, cine îl vrea bine, cine nu... iarăși bine...ce atîta critică ?
S-a știut de la început că nu au subtitrări în lb. română. Eu personal cînd DL un film oricum iau subtitrarea în engleză, chiar dacă e valabilă și în română, dar e chestie de gust. |
#18
Posted 03 February 2016 - 00:18
Previzibil, miopia americană e destul de accentuată, ai nu or să realizeze niciodată că au un management de rahat. Or să lovească probabil în cei care iau de pe torrent, o să iasă lumea în stradă (torentul și pălinca sunt chestii de care dacă te iei, pierzi alegerila în România garantat) și or să meargă 2-3 ani pe burtă pănă se deșteaptă. Și UPC-ul era să intre în faliment dar le-a intrat mintea în cap într-un târziu.
XON-XOFF, on 03 februarie 2016 - 00:15, said:
Ce-mi "place" chestia asta cu românii veșnic nemulțumiți. E un serviciu și basta, cine îl vrea bine, cine nu... iarăși bine...ce atîta critică ? S-a știut de la început că nu au subtitrări în lb. română. Eu personal cînd DL un film oricum iau subtitrarea în engleză, chiar dacă e valabilă și în română, dar e chestie de gust. Potențialii lor clienți ar fi oamenii comozi, care nu se complică și vor ceva la cheie. Ori ăia or să prefere așa să se uite la TV. Normal ca suntem veșnic nemulțumiți, altfel aveam încă corupția din anii 90 și internet pe sârmă, de 2 mbit/s. Trebuie să evoluăm, dacă nu evoluăm, ne f_ în el de sistem. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users