Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Schimbare produs achizionat la soldare
Last Updated: Jan 30 2016 20:05, Started by
qkyuqvai
, Jan 30 2016 14:41
·
0
#1
Posted 30 January 2016 - 14:41
Buna ziua.
In data de 18.01.2016 am cumparat 3 produse aflate la soldare in valoare de 350 lei. Un produs a fost pastrat in valoare de 120 lei dar celelalte 2 vreau sa le schimb. Intre timp magazinul a mai aplicat o reducere, astfel incat celelalte produse in valoare de 230 lei valoreaza acum 145 lei. Intrebarea mea este daca exista o reglementare privind returnarea produselor achizitionate la soldare. Este normal ca eu sa suport reducerea care a fost aplicata intre timp? Multumesc, |
#2
Posted 30 January 2016 - 15:04
da. ei iti dau acelasi produs, sau banii dati de tine inapoi.
banuiesc ca daca produsele se scumpeau, si acum valorau 300 in loc de 230, nu mai deschideai topicul, nu? |
#3
Posted 30 January 2016 - 15:09
daca vei scrie in romana, va fi si mai bine. vroiai sa spui ca ai cumparat la reducere. firar ea de limba care se uita in 2 saptamani.
ce reducere sa suporti? fii mai clar produsul se returneaza la valoarea de achizitie, nu la valoarea la care se vinde dupa 2 ani. |
#4
Posted 30 January 2016 - 15:09
#5
Posted 30 January 2016 - 15:59
Dany_Darke, on 30 ianuarie 2016 - 15:09, said:
daca vei scrie in romana, va fi si mai bine. vroiai sa spui ca ai cumparat la reducere. firar ea de limba care se uita in 2 saptamani. ce reducere sa suporti? fii mai clar produsul se returneaza la valoarea de achizitie, nu la valoarea la care se vinde dupa 2 ani. Ma refeream la faptul ca acum cand scaneaza produsele ele au valoare de 145 lei, si aceasta ar trebui sa fie valoarea la care imi schimba produsele. |
#6
Posted 30 January 2016 - 16:13
nu este adevarat. tu trimiti un produs retur si doresti schimbarea lui, pretul va fi cel la care ai cumparat produsul, nu cel la care vinde magazinul la momentul respectiv.
in cadrul unei promotii, un nr limitat de produse pot fi vandute la un anume pret. promotia poate fi de la vanzator sau producator. produsele respective nu sunt schimbabile cu alte promotii. asa ca tu ai luat un produs la o anume suma, il schimba la acea suma. tie ti-ar fi convenit ca atunci cand magazinul revine la preturile marite, tu sa platesti o diferenta de bani doar pt a schimba produsul? ai fi sarit cu gura si ai fi fost foarte revoltat, insa in sens invers nu-ti convine, pt ca tu vrei produsul si sa mai fii si platit pe deasupra. daca vrei sa ai produsul la pretul nou, poti face altceva. refuzi toata comanda, o trimiti inapoi, daca accepta magazinul si conditiile de retur, pe urma cumperi noile produse la pretul care il are acum. ce este asa greu? iar ca sa nu uit, scanatul produselor nu inseamna eliberarea unei facturi. |
#7
Posted 30 January 2016 - 16:24
Respectivul magazin este intr-un centru comercial, deci nu pot sa ii dau retur.
In plus, bonul fiscal a fost facut pe un singur produs, in valoare de 350 lei, nu pe 3 produse de valori diferite. Solutia la care ma gandesc este ca, ori sa imi schimbe produsele la valoarea lor de atunci, ori fac plangere la ANPC. |
#8
Posted 30 January 2016 - 16:29
daca se respecta, sigur se poate da retur.
pai si daca se accepta schimbarea lor la valoarea platita, nu mai inteleg care iti este nedumerirea si unde e problema pana la urma? ce sa faci la ANPC? ce sa reclami? ca nu vor sa te plateasca pt retur? |
#9
Posted 30 January 2016 - 16:39
Ei nu accepta sa schimb produsele la valoarea lor de atunci - 230 lei, ci la valoarea lor actuala -145, aici este problema.
La ANPC as vrea sa reclam faptul ca nu se face schimbarea produselor la valoarea cumparata, ci la valoarea actuala. |
#10
Posted 30 January 2016 - 16:43
pai stai asa, te nemultumeste ca acum produsele sunt mai ieftine si ca schimbarea ti-o face la pretul zilei? cumva ca magazinul nu pierde la afacerea asta?
cu ce te afecteaza acest lucru? tu ai platit deja, daca iti schimba la 100 de lei sau la 500 de lei, tu ai dat deja banii, magazinul isi vede mai departe de treaba si tu la fel. fii mai explicit in ce consta de fapt problema si nemultumirea. in linii mari am inteles, ca nu iti convine valoarea actuala a producului, dar in esenta? care e problema? |
|
#11
Posted 30 January 2016 - 16:57
Eu vreau sa schimb cu produse care au valoarea actuala de 230 lei, nu de 145.
Eu daca deja am platit suma de 230 lei, de ce valoarea produselor cu care as putea sa schimb este de 145 lei? |
#12
Posted 30 January 2016 - 17:15
pai stai asa mai omule, dar tu te exprimi ca si cum toata lumea ar sti ce este in capul tau.
tu de fapt vrei sa schimbi cu alte produse decat cele cumparate. adica alt sortiment. greu tare sa fi scris asta de la bun inceput. pai mergi cu bonul in cauza, si soliciti returnarea banilor, ii dai si produsele inapoi. atata vreme cat tu vrei sa returnezi un produs, il returnezi pe baza bonului sau a facturii ce atesta valoarea la care s-a achizitionat. insa la tine problema e mai mare, ca ai fost naiv cand ai acceptat ca sa faca 1 bon cu un produs de o valoare identica cu a celor 3 produse cumparate de tine la un loc. iar pe baza asta, nu te va despagubi nimeni la valoarea de atunci, pt ca tu de fapt nu ai nici macar cu ce sa demonstrezi ca ai cumparat de la ei asa ceva (cu exceptia produselor de brand propriu) la pretul x. ca asa si eu pot merge cu vreo 2 bluze luate din piata la magazinul x din mall, ii dau un bon cu care am cumparat o geaca de la ei si cer schimbarea lor cu niste blugi. si uite cum se poate imbraca cineva cu lucruri noi pe baza celor exprimate de tine. anpc nu te poate ajuta in cazul asta. |
#13
Posted 30 January 2016 - 17:38
qkyuqvai, on 30 ianuarie 2016 - 16:57, said:
Eu vreau sa schimb cu produse care au valoarea actuala de 230 lei, nu de 145. Eu daca deja am platit suma de 230 lei, de ce valoarea produselor cu care as putea sa schimb este de 145 lei? pentru ca tre' sa zici mersi ca iti accdepta returul. inteleg ca e vorba de un magazin fizic, nu are nici o obligatie sa iti primeascda marfa inapoi. dacda accepta sa iti dea banii inapoi, ia banii, si de banii aia iti cumperi altceva. |
#14
Posted 30 January 2016 - 18:37
#15
Posted 30 January 2016 - 18:39
urmareste discutia si ai sa intelegi despre ce e vb, daca citesti prima si ultima postare, degeaba.
|
|
#16
Posted 30 January 2016 - 20:05
qkyuqvai, on 30 ianuarie 2016 - 14:41, said:
.......... Intrebarea mea este daca exista o reglementare privind returnarea produselor achizitionate la soldare. Este normal ca eu sa suport reducerea care a fost aplicata intre timp? .......... daca produsele ar fi avut probleme, ar fi fost alta discutie. dar din ce inteleg eu tu ai cumparat produse de 230 lei, apoi te-ai razgandit si ai cerut sa le returnezi si sa cumperi alte produse; cei din magazin au acceptat, cu conditia ca returul sa se faca la pretul actual (145 lei). din punct de vedere legal, fie pastrezi produsele fie consideri ca ai cumparat de la magazin un serviciu de return in valoare de 85 lei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users