Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa, sau conditionata

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
615 replies to this topic

#127
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,564
  • Înscris: 24.01.2014

View Postmagic-gabi, on 15 ianuarie 2016 - 14:00, said:

Bucurestiul e destul de dens, chiar mai dens decat Hong Kong. Densitatea nu are legatura cu parcarea pe trotuar. Daca vrei masina, trebuie sa iti asiguri ca ai unde sa parchezi, e atat de simplu. Si mie imi plac suburbiile aerisite unde trebuie sa mergi cu masina dar asta nu inseamna ca ai voie sa o lasi unde vrei. Daca nu ai parcare, asta e, te descurci, iei mijloacele de transport in comun.

no explica asta celor care "s-au nascut in masina"

#128
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,056
  • Înscris: 02.03.2003
Adrian Paunescu a murit, Tovarasa a murit si ea dar tinerele vlastare ale patriei lupta in continuare pentru idealul de aur al partidului.
Dragi tovarasi, ia spuneti voi cat de rele sunt masinile dar mai ales cat de rai sunt exploatatorii care le conduc.

Nu ar fi mai bine sa urlati direct pentru construirea unei linii gigantice de tramvai pe fiecare strada ? Ati avea la dispozitie un mijloc de deplasare pe gustul vostru iar pe burgheji i-ati pune fortat sa o construiasca.
Canalul a inceput tot prin munca fortata a celor care s-au crezut independenti. Ar fi vremea sa repetati faptele de glorie ale inaintasilor.

#129
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,087
  • Înscris: 04.03.2014
lol

#130
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006
Pana la terratec discutia era inteligenta si interesanta.

#131
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
Sa recapitulam. Topicul a inceput de la stirea ca:

Quote

Parcarea mașinilor pe trotuar va putea fi permisă numai dacă se păstrează un culoar de minim doi metri pentru circulația pietonilor

Si s-a ajuns la

Quote

Adrian Paunescu
Tovarasa
tinerele vlastare
lupta pentru idealul de aur
partidul
tovarasi
cat de rele sunt masinile
exploatatorii care le conduc
construirea unei linii gigantice de tramvai
pe burgheji i-ati pune fortat sa o construiasca
Canalul
munca fortata
faptele de glorie

Aici mi se pare ca nu mai e vorba de ratiune, e vorba de patologie. Taman ce m-am intors din india, unde marea dezbatere era ca in Delhi se implementeaza circulatia o zi da o zi nu, cu sot-fara sot. Delhi. >20.000.000 oameni. Aici vine unu cu o propunere de lege despre cum sa nu parcam chiar total aberant si voi sariti de cur in sus ca marxistii vor sa va ia masinile si sa va trimita la canal? Serios serios?

#132
magic-gabi

magic-gabi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,925
  • Înscris: 04.07.2006

View PostNick_85, on 15 ianuarie 2016 - 14:06, said:


no explica asta celor care "s-au nascut in masina"

Masina e a lor, trotuarul e pentru pietoni si biciclisti unde sunt piste. Chiar nu e complicat Posted Image. Nu are nicio treaba cu comunismul, astea sunt aberatii.

Si parcarea pe trotuar chiar este interzisa deja, nu e nevoie sa o interzicem din nou. http://www.hotnews.r...r-justitiei.htm

Quote

Judecator CSM: "Trotuarul este pentru pietoni. Pe trotuar poate opri sau stationa un autoturism numai daca sunt indicatoare sau marcaje in acest sens"


#133
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006
Ce "nastrusnic" e judecatorul asta

#134
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011

View Postshefu_de_combinat, on 15 ianuarie 2016 - 12:30, said:

Amuzant e ca Bucurestiul nu are suburbii. Adica din alea in adevaratul sens al cuvantului. Pe cat de nasoale sunt pentru mediu, au si suburbiile niste merite. Alea cum vezi prin state sau prin occident. Pot intelege de ce ai vrea o casa intr-un cartier linistit departe de haos. Nu e alegerea mea, dar e o alegere pe care o inteleg. Insa Bucurestiul, dupa cum ziceam, nu are suburbii adevarate. Din alea in care intai s-au facut strazi, canalizare, retele, tot, dupa care s-au facut casele, unitar si civilizat. "Suburbiile" bucurestene sunt un fel de hibrizi sat-oras care n-au nici avantajele suburbiei americane, nici avantajele vietii in oras. Am vazut noi prin filme ca americanii stau la casa, da' n-am studiat in profunzime fenomenul. Si a iesit ce-a iesit. Ah, dar sigur, urbanistii n-au sens, ei traiesc doar asa ca sa faca niste combinatii cu statul.
eu le spun ghetouri de lux

in legatura cu parcatul pe trotuar depinde de traficul pietonal .
sunt zone unde trece un pieton la juma de ora si ramane ditamai trotuarul lat ,nefolosit la intreaga capacitate tocmai bun de parcat pe el.
si sunt zone ,gen zona unirii ,unde nici 4 metri de trotuar latime nu e suficient pentru puhoiul de pietoni.
restrictiile ar trebui sa fie in functie de traficul pietonal local.

#135
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

View Postmagic-gabi, on 15 ianuarie 2016 - 15:29, said:

Masina e a lor, trotuarul e pentru pietoni si biciclisti unde sunt piste. Chiar nu e complicat Posted Image. ............
Daca este sa respectam adevarul ,
-masina este a individului
-trotuarul este si al individului posesor de masina
......
Pe cale de consecinta , indivizii posesori de masina , isi pot ceda partea lor de posesiune asupra trotuarului , parcarii de masini ...
Ceva gresit ????

#136
lmk

lmk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,961
  • Înscris: 01.04.2010

View Posthunor66, on 13 ianuarie 2016 - 13:26, said:

Nu-i vorba de parcare, ci de stationare. Si, mi se pare ca e permisa, daca lasi 1 m pentru pietoni.
Staționarea este permisă (și se numește parcare) doar dacă spațiul de pe trotuar (în cazul acestei discuții) este amenajat în acest scop, altfel este interzisă.

#137
magic-gabi

magic-gabi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,925
  • Înscris: 04.07.2006

View Postmaximg, on 15 ianuarie 2016 - 19:49, said:

Daca este sa respectam adevarul ,
-masina este a individului
-trotuarul este si al individului posesor de masina
......
Pe cale de consecinta , indivizii posesori de masina , isi pot ceda partea lor de posesiune asupra trotuarului , parcarii de masini ...
Ceva gresit ????
In lumea asta daca vrem sa fim civilizati, avem reguli. Cum ar fi ca eu ca pieton sa stau pe locul unui de parcare si sa nu-l las sa parcheze? Probabil ar sari sa ma ia la bataie. Eu ca pieton am tot dreptul sa merg pe trotuar. Nu poti sa cedezi logul tau unei masini pentru ca trotuarul nu este pentru masini, masina nu e om.

In fine, e treaba voastra daca vreti sa traiti ca in estul salbatic, fara pic de reguli si de bun simt. In tarile normale la cap, esti amendat pentru asta.

#138
dcg

dcg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,154
  • Înscris: 22.11.2003

View Postmaximg, on 15 ianuarie 2016 - 19:49, said:

Pe cale de consecinta , indivizii posesori de masina , isi pot ceda partea lor de posesiune asupra trotuarului , parcarii de masini ...
Ceva gresit ????

O masina ocupa mai mult trotuar decat un pieton, iar pietonul mai ajunge si acasa, nu parcheaza noaptea pe trotuar.

Dar hai sa zicem ca nu este gresit, cu conditia ca atunci cand parcheaza masina pe trotuar, deoarece bucatica lui de trotuar este acum cedata masinii, soferul devenit pieton sa mearga exclusiv pe strada (preferabil pe banda de viteza, ca ma mai rezolvam si din problema densitatii).

Edited by dcg, 15 January 2016 - 20:57.


#139
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,682
  • Înscris: 22.01.2015
Ionutzitaly,zi-le cum ca exista un corp auxiliarde control trafic (putine persoane) ce tine de primariile locale.Platit cu salar baza +procent amenzi facute,incasate.La drq,era activ si noaptea pe la 3.Minimul amenzii e de vre-o 50 e,la jumate in 24 ore.Amenzile respective raman in proportie de 70% la bugetul local(pt.amenajari urbane-aka parcari,spatii verzi,etc).E de ajuns atat. gresesti-platesti. Dar mereu sant cei ce vor sa parcheze la 1 mt de scara.UFF!

#140
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

View Postdcg, on 15 ianuarie 2016 - 20:52, said:

............Dar hai sa zicem ca nu este gresit, cu conditia ca atunci cand parcheaza masina pe trotuar, deoarece bucatica lui de trotuar este acum cedata masinii, soferul devenit pieton sa mearga exclusiv pe strada (preferabil pe banda de viteza, ca ma mai rezolvam si din problema densitatii).
Nu se poate !
In privinta transportului / deplasarii , pietonul plateste fix nimic ! Un sofer , plateste taxe , impozite , tine in spate o industrie prin banii cheltuiti . Oare cine ar trebui sa fie mai indreptatit la a cere sau nu " ceva " ????

#141
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postshefu_de_combinat, on 15 ianuarie 2016 - 14:52, said:

Sa recapitulam. Topicul a inceput de la stirea ca:



Si s-a ajuns la




Dar nu s-a ajuns inca la Ponta.

#142
miromulus

miromulus

    c'mon inner peace...!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,613
  • Înscris: 25.01.2006

View Postmaximg, on 15 ianuarie 2016 - 21:09, said:

In privinta transportului / deplasarii , pietonul plateste fix nimic ! Un sofer , plateste taxe , impozite , tine in spate o industrie prin banii cheltuiti . Oare cine ar trebui sa fie mai indreptatit la a cere sau nu " ceva " ????

Hmmm, sa vezi ce industrie e in spatele productiei de droguri. Si cat e de greu de tinut. Nene, nu ar avea sens sa te deplasezi in oras daca nu ar fi oameni acolo. Si unde-s oameni, sunt si pietoni, ca nu poti merge cu masina peste tot. E o chestie de bun simt, nu de taxe platite. Pe unde vrei sa mearga copiii la scoala? Dar oamenii la paine?

#143
LL13G

LL13G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,520
  • Înscris: 08.08.2006

View Postandreim77, on 15 ianuarie 2016 - 10:23, said:

parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa

O lege excelenta.
E ilegala acum, a trebui doar aplicata legea.

Tinand cont de situatie ar trebui procedat gradual, eventual rezolvate si alte probleme.
Eu as incepe prin a monta camere video pe langa scoli si institutii publice. In timp le-as extinde.
Pe arterele principale as impune respectarea regulilor, adica as da amenzi celor ce parcheaza aiurea. Bd Unirii si splaiul  din Bucuresti ar fi primele strazi.
As impune ca toate costructiile noi sa aiba un nr de parcari egal cu numarul de spatii de locuit. 1 apartament/casa - minim 1 loc de parcare.
Cu banii din amenzi as face parcari pe unde se poate.
In timp as extinde aplicarea legii privind parcarea peste tot.
As scapa de tramvaie prin bucuresti pt a largi bulevardele. (Candva mi se pareau o idee buna, poate pt ca imi place cum arata ele prin Praga)

Edited by LL13G, 15 January 2016 - 21:29.


#144
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,682
  • Înscris: 22.01.2015
Stati sa apara in prima,a2a centura a oraselor dungi albastre.Si parcometre.Prevestitor,va zic,cumporati garaje-chirie dupa.Relativ ieftin.Faceti socoteli.Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate