Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#667
Posted 12 February 2018 - 11:19
@vodafone (helper): Va transmit pe aceasta cale ca reclama voastra "shake" care-mi facea paginile de net sa se miste in urma cu o saptamina, doua, era foarte deranjanta, ma enerva la culme.
Intram si eu frumos in week-end pe "cinemagia" sa vad la ce film as putea merge cu copilul, si brusc incepea sa se miste imaginea pe monitor. Ceva mai inteligent nu poate scoate departamentul vostru de publicitate? |
#668
Posted 13 February 2018 - 10:59
Am incercat ieri sa-mi activez o optiune am stat 4 ore sa se activeze , ce faceti Vodafone ??
Cea veche mi-a expirat si cand sa pun noua.. hopa probleme...cu robotul nu ai treaba e in lume lui |
#669
Posted 14 February 2018 - 20:57
Bunã seara, astãzi am fost in shopul Vodafone din Drobeta Turnu Severin, pentru un abonament fãrã telefon și care oferã nelimitat în toate rețelele naționale, totul pentru 8 euro cu tot cu TVA.
Toate bune și frumoase, am semnat contractul mi s-a spus ca în funcție de cursul valutar factura va avea o valoare cuprinsã între 36-37 lei, am zis ok, surpriza a venit în momentul citirii contractului de cãtre mine în care am observat ca acea reducere de un euro de care mi se spusese inițial nu apãrea pe nici o filã din contract. Când m-am întors sã îi spun bãiatului de acolo și-a cerut scuze și dupã ce a verificat oferta ce mi-o fãcuse mie a constatat cã respectiva reducere a fost aplicatã pana la data de 11 februarie; dupã niște comentarii acide din partea mea mi-a oferit douã luni gratuite! Colegul lui încerca sã mã calmeze ,ca ce Dumnezeu sunt 12 euro ,dar pe mine m-a deranjat faptul cã fusesem înșelat și prostit(chiar dacã nu a fost cu intenție, el trebuia sã știe cã oferta nu mai este valabila ) Concluzia, nu citești cu atenție contractul te fenteazã ca pe fraier. Nu e vreo sumă enormă 12 euro într-un an, dar mă gândesc că dacă a încercat cu mine (lucrul pe care el l-a negat și a spus că a fost o greșeală ),clar ca a mai făcut și cu alții la fel și oamenii din respect și rușine nu au venit înapoi ca să "se facă de râs pentru un euro pe luna" . Sfat personal: Cititi contractul cu multă atenție și nu vă lăsați păcăliți din vorbe! Edited by mircea_kevin, 14 February 2018 - 20:50. |
#670
Posted 14 February 2018 - 21:03
Am primit un email in care vodafone ma anunta ca s-a emis factura de peste 100 de ron si s-o vizualizez pe myvodafone.
Problema este ca eu nu am abonament, doar cartela cu oferta nationala 3. Cand intru in myvodafone, imi spune ca am credit 0 ron utilizat in ultimile 30 de zile. Imi poate spune cineva daca i s-a mai intamplat asa ceva ? |
#671
Posted 14 February 2018 - 21:27
mircea_kevin, on 14 februarie 2018 - 20:57, said:
Concluzia, nu citești cu atenție contractul te fentează ca pe fraier. mircea_kevin, on 14 februarie 2018 - 20:57, said:
Colegul lui încerca să mă calmeze ,ca ce Dumnezeu sunt 12 euro ,dar pe mine m-a deranjat faptul că fusesem înșelat și prostit(chiar dacă nu a fost cu intenție, el trebuia să știe că oferta nu mai este valabila ) Edited by biogood, 14 February 2018 - 21:27. |
#672
Posted 14 February 2018 - 21:46
Pai îți dai seama ca i-am luat tare, ca altfel o scăldau ei cumva, pe mine pur și simplu m-a deranjat neatenția și lipsa de responsabilitate, cei drept este că cel care a făcut greșeala și-a cerut scuze și celălalt încerca pe toate părțile sa ma calmeze!
Faza care m-a uimit este ca un client încerca să-mi spună că a fost o greșeală ca poate nu a fost atent.... Dar dacă nu ești atent, ce mai cauți acolo!? |
#673
Posted 14 February 2018 - 21:48
Daca asa ti s-a intamplat si nu am motive serioase se ma indoiesc, iar respectivul ti-a mai si zis ca nu este cazul sa te formalizezi pentru 12 euro, este cazul sa ii reclami, cel putin la ANPC. Este inselaciune si contractul trebuie modificat conform intelegerii de ei, in sistem. Nu conteaza ca nu mai este valabila oferta lui peste, intr-o situatie ca a ta se poate aplica respectiva reducere, daca asa ai convenit cu ei. Eu sunt patit cu ei, in general grija si, in ultima instanta, corectitudinea, nu este o caracteristica a practicilor comerciale ale Vodafone(fara a generaliza, dar am destule exemple personale si nu numai), iar dovada sunt multele reclamatii pe care le-am adresat catre institutiile competente in urma unor mizerii, mai mari decat a ta, pe care le-am patit de-a lungul timpului in relatie cu ei, toate reclamatiile fiind rezolvate in favoarea mea. Prin urmare, eu te sfatuiesc sa faci demersuri pentru a primi serviciile asa cum ai convenit, conteaza si un ban, daca nu este redus conform intelegerii.
Edited by brasoveanul, 14 February 2018 - 21:56. |
#674
Posted 14 February 2018 - 22:01
Era vorba de smart 9 fără telefon, iar reducere la 8 euro, iar ca rezolvare mi-a spus că voi primii două luni gratuite de abonament! Ma notat într-un carnet și din ce am observat mai erau încă două persoane notate acolo (bineînțeles că nu am habar cu ce problemă erau trecute respectivele persoane ). Practic pentru mine a fost "avantajoasa" greșeala lor pentru că inițial aveam 12 euro reducere iar acum reducerea este de 18 euro
|
#675
Posted 14 February 2018 - 22:03
Daca tu esti linistit in urma acestei rezolvari, este in regula. Totusi, asigura-te ca se va implementa si aceasta reducere. Eu am avut si aceasta problema, mi s-a promis candva ca se va implementa o reducere suplimentara si nu s-a implementat pana cand i-am reclamat.
|
#676
Posted 14 February 2018 - 22:05
Dar cum am spus, nu stăteam în aceea sumă, ideea principala este corectitudinea.
Eu spre exemplu nu ma uit la 4.5 lei, dar poate un om cu venituri modeste sau un pensionar se uita. |
|
#677
Posted 14 February 2018 - 23:10
brasoveanul, on 14 februarie 2018 - 22:03, said:
Daca tu esti linistit in urma acestei rezolvari, este in regula. Totusi, asigura-te ca se va implementa si aceasta reducere. Eu am avut si aceasta problema, mi s-a promis candva ca se va implementa o reducere suplimentara si nu s-a implementat pana cand i-am reclamat. |
#678
Posted 14 February 2018 - 23:14
Eu as plati in avans doar daca m-as convinge ca toate s-au asezat asa cum trebuie din punct de vedere comercial, iar asta doar daca tii tu neaparat sa platesti in avans, eu nu as plati in avans.
|
#679
Posted 14 February 2018 - 23:23
Păi problema e că bunicul îl va folosii,si eu voi fi plecat din țară și el nu are posibilitatea luna de lună să meargă în Severin sa plătească și plus de asta îmi este și teamă că dacă se va duce îl vor păcăli cu un abonament mai mare!
Altă greșeală a mea ca nu am întrebat dacă e nelimitat, abia acum am văzut că de fapt e foarte limitat |
#680
Posted 14 February 2018 - 23:25
Adica ai facut un abonament nelimitat pentru bunicul tau?
|
#681
Posted 14 February 2018 - 23:29
Spre exemplu, la 1000 minute apeluri efectuate trebuie să aibă cel puțin 500 minute apeluri primite
danutz1, on 14 februarie 2018 - 23:25, said:
Adica ai facut un abonament nelimitat pentru bunicul tau? Iar dacă încerci să-mi îmi spui ca de ce nu am luat de la Digi Mobil, răspunsul este simplu, acoperire destul de bună în anumite locuri și inexistenta în altele . |
|
#683
Posted 14 February 2018 - 23:31
Dar, sincer, nu asta e ideea! Ideea este că era pe cale sa fiu înșelat de niște nesimțiți, nu contează pentru cine am făcut abonament ,este strict problema mea, iar ei au încercat marea cu degetul
|
#684
Posted 14 February 2018 - 23:32
mircea_kevin, on 14 februarie 2018 - 23:29, said:
Da, deoarece nu se pricepe cu incarcatul cartelei lună de lună, și nici nu are această posibilitate. Edited by danutz1, 14 February 2018 - 23:33. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users