Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1855 replies to this topic

#613
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Eu nu si am incercat adineaori din nou.

#614
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Din ce link ai pus, nici eu nu pot, dar din www.vodafone.ro pot intra fara sughituri (si nu doar logare, cat si "defilare" prin continutul contului)

#615
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Acum a mers si la mine. Ala e link-ul care apare cand nu merge, evident ca din www.vodafone.ro am incercat.

#616
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Hansolo, on 10 octombrie 2017 - 14:19, said:

Hai ca am vazut-o si pe asta. MyAccount nu functioneaza, la accesare da un link https://www.vodafone...page-ecare.html
Am sunat si am inteles ca sunt lucrari de menteanta care dureaza pana pe 13.
Destul de curios, n-am prea intalnit la firme mari ca migrarea sa dureze atat de mult (ca servicii indisponibile pentru client). Reteaua e ok in rest.
Pesemne le lipsesc floricelele de acolo, din WEB, ca pe aplicatia de mobil/android e plina de flori si balarii, numai de ce trebuie nu.
Astia fac efort sa strice lucrurile pe zi ce trece.
La o firma cu 8-9 mil de clienti le trebuie trei zile sa modifice nu stiu ce aplicatie, cand puteau face testele bine merci dinainte, si le mai trebuie 8 luni sa dea drumul la un chat.
La Orange, cand freci un pic magazinul lor online, in cateva secunde te si intreaba aplicatia daca doresti sa discuti cu un consultant pe chat, aia fac eforturi sa faca vanzari, orice, numai vanzare sa fie.
Domnii de la Vdf, fac eforturi sa scape de noi, la *222 cand reusesti sa treci de Andreea....te-ai facut om.
Nerusinati, intr-un cuvant!

Edited by Ares14, 11 October 2017 - 21:15.


#617
donjoe

donjoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,590
  • Înscris: 23.08.2006
Fantastici-s ăştia. N-am net, nu pot suna, nu nimic, ca şi când mi-ar fi dispărut şi extraopţiunea şi creditul de 14 euro instant. Şi aveam peste 20 GB de net şi tot felul de minute şi ce-vrei-tu-uri, nu există omeneşte posibil să le fi consumat. Incredibil ce catastrofă devine reţeaua asta.

Edited by donjoe, 13 October 2017 - 14:28.


#618
alopexy

alopexy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 10.05.2012
Probabil angajatii de la Telekom au evoluat in cariera si migreaza catre Vodafone.

#619
donjoe

donjoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,590
  • Înscris: 23.08.2006
Şi bineînţeles că atunci când ai problemă cu credit dispărut misterios nu eşti "eligibil" să suni la un operator, că *555 e pe bani, bani a căror absenţă inexplicabilă din contul de utilizator e fix subiectul cererii de suport. Genial.

Şi bineînţeles că aplicaţia MyVodafone, cretin de genială şi ea, nu-şi face update la informaţiile de credit şi opţiuni decât dacă totul merge perfect şi ai credit şi eşti şi conectabil la Net. Nu trebuia s-o fi pus să se actualizeze indiferent de credit, ca şi pagina m.vodafone.ro, nuuu, aia ar fi avut prea multă logică. Nu e bine să ai prea multă logică, strică la sănătate.

#620
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007
Vodafone se pare ca isi bate joc de mine..... in data de 2 octombrie am sunat la *222 pentru a inchide un abonament si robotul mi-a zis ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Iata ca au trecut cele 10 zile lucratoare si nu am fost contactat. Am sunat din nou la *222 robotul mi-a zis ca exista deja pe numarul meu o cerere inregistrata si ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare.

Asta e bataie de joc, nu ai cum sa intri in legatura cu ei. Azi merg intr-un magazin Vodafone si o termin cu ei. Abonat la ei de 12 ani si ma duc cu zaharelul.....
Acum cativa ani intrai imediat in legatura cu un consultant, azi astepti 3 saptamani sa te sune cineva.
Pana si Chat-ul l-au inchis, acum iti e imposibil sa iei gratis legatura cu ei.

FELICITARI VODAFONE PROBABIL IN CURAND DE PE LOCUL 2 VETI AJUNGE ULTIMA RETEA DIN Romania DACA VA TRATATI ASA CLIENTII.

Acum 4-5 ani daca cineva ma intreba daca as recomanda Vodafone, din toata inima as fi recomandat, acum nici celui mai mare dusman al meu nu i-as recomanda Vodafone. In ultimi 2-3 ani Vodafone a decazut foarte mult in ochii mei.

Pentu moment voi trece pe Prepay urmand sa studiez ofertele si de la ceilalti operatori de telefonie si sa iau o decizie unde voi merge mai departe.

Pentru userul Vodafone daca ai ceva de adaugat la acest coment contul meu de abonat e: 233185133.

Edited by mirel3003, 17 October 2017 - 09:09.


#621
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
La abonament asa e in fiecare retea , niste gaozari cand vrei sa inchizi un abonament . Treci pe prepay si nu mai ai nervi , nu-ti convine ceva , incetezi sa folosesti serviciile instant , fara amanari !

#622
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

 Hansolo, on 10 octombrie 2017 - 14:19, said:

Hai ca am vazut-o si pe asta. MyAccount nu functioneaza, la accesare da un link https://www.vodafone...page-ecare.html Am sunat si am inteles ca sunt lucrari de menteanta care dureaza pana pe 13. Destul de curios, n-am prea intalnit la firme mari ca migrarea sa dureze atat de mult (ca servicii indisponibile pentru client). Reteaua e ok in rest.

Buna,

Am avut in perioada 10-12 Octombrie cateva lucrari de imbunatatire a serviciilor. Astfel ca, anumite conturi, cele ale clientilor care sunt persoane juridice, nu puteau fi accesate. Acum totul ar trebui sa fie ok. Poti testa?

In cazul in care intampini in continuare probleme la logare, te rugam sa ne trimiti aici un mesaj privat cu toate detaliile ( nume de utilizator, eroarea aparuta etc. )

O zi frumoasa!

 donjoe, on 13 octombrie 2017 - 14:27, said:

Fantastici-s ăştia. N-am net, nu pot suna, nu nimic, ca şi când mi-ar fi dispărut şi extraopţiunea şi creditul de 14 euro instant. Şi aveam peste 20 GB de net şi tot felul de minute şi ce-vrei-tu-uri, nu există omeneşte posibil să le fi consumat. Incredibil ce catastrofă devine reţeaua asta.

Buna,

Te afli in roaming? In situatia in care nu, ne poti apela la *222/ 0372.022.222 ( apel gratuit din reteaua Vodafone ). De asemenea, ne poti detalia si aici solicitarea ta. Vom verifica si te vom ajuta cu drag.

O zi frumoasa!

 mirel3003, on 17 octombrie 2017 - 09:08, said:

Vodafone se pare ca isi bate joc de mine..... in data de 2 octombrie am sunat la *222 pentru a inchide un abonament si robotul mi-a zis ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Iata ca au trecut cele 10 zile lucratoare si nu am fost contactat. Am sunat din nou la *222 robotul mi-a zis ca exista deja pe numarul meu o cerere inregistrata si ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Asta e bataie de joc, nu ai cum sa intri in legatura cu ei. Azi merg intr-un magazin Vodafone si o termin cu ei. Abonat la ei de 12 ani si ma duc cu zaharelul..... Acum cativa ani intrai imediat in legatura cu un consultant, azi astepti 3 saptamani sa te sune cineva. Pana si Chat-ul l-au inchis, acum iti e imposibil sa iei gratis legatura cu ei. FELICITARI VODAFONE PROBABIL IN CURAND DE PE LOCUL 2 VETI AJUNGE ULTIMA RETEA DIN Romania DACA VA TRATATI ASA CLIENTII. Acum 4-5 ani daca cineva ma intreba daca as recomanda Vodafone, din toata inima as fi recomandat, acum nici celui mai mare dusman al meu nu i-as recomanda Vodafone. In ultimi 2-3 ani Vodafone a decazut foarte mult in ochii mei. Pentu moment voi trece pe Prepay urmand sa studiez ofertele si de la ceilalti operatori de telefonie si sa iau o decizie unde voi merge mai departe. Pentru userul Vodafone daca ai ceva de adaugat la acest coment contul meu de abonat e: 233185133.

Buna,

In acest moment colegii de la Departamentul de Reziliere au un numar mai mare de solicitari si din aceasta cauza este acest termen mai mare. Observ ca solicitarea ta a fost facuta in 02 Octombrie. Astazi este ultima zi din aceasta termen. Am luat legatura cu colegii mei pentru a ma asigura ca vei fi apelat. Te rugam sa raspunzi la telefon :)

Iti multumim pentru intelegere.
O zi frumoasa!

#623
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Să reziliezi contractul cu Rețeaua Rețelelor Maxymyia este foarte simplu și dureaza maxim 10 minute: te duci și te portezi oriunde. Nu trebuie să ceri "aprobare" să reziliezi. Depune cererea de portare și în 3 zile ai scăpat de ei.

P.S.

Deci e oficial: Un număr foarte mare de clienți se portează din Rețeaua Rețelor cea mai 4G capabilă, Maxymia!

#624
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,966
  • Înscris: 04.10.2007

 Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:02, said:


Buna,

In acest moment colegii de la Departamentul de Reziliere au un numar mai mare de solicitari si din aceasta cauza este acest termen mai mare. Observ ca solicitarea ta a fost facuta in 02 Octombrie. Astazi este ultima zi din aceasta termen. Am luat legatura cu colegii mei pentru a ma asigura ca vei fi apelat. Te rugam sa raspunzi la telefon Posted Image

Iti multumim pentru intelegere.
O zi frumoasa!

Stati putin cam prost cu matematica.... ieri era ultima zi in care trebuia sa fiu sunat.
M-a sunat pana la urma, am rezolvat - sper ca nu am vreo surpriza luna viitoare.

#625
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Probabil o mare parte din rezilieri sunt de fapt cereri de fidelizare. Multi merg pe premisa ca, daca inchid abonamentul, vor obtine marea cu sarea.

De cand s-a "liberalizat" portarea, ai libertatea sa pleci (nu vorbesc de eventualele taxe de reziliere pentru ca nu tin de portare). Daca vrei sa pleci la concurenta, poti pleca imediat.

#626
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 albastru, on 17 octombrie 2017 - 10:08, said:

Deci e oficial: Un număr foarte mare de clienți se portează ..
Sa nu crezi ca nu vin altii la schimb.
In ultimele statistici Vodafone au fost pe locul 2 la veniri.

Pleaca unii, vin altii. Unii cand vad ce e in alta parte se intorc.

#627
donjoe

donjoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,590
  • Înscris: 23.08.2006

 Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:02, said:

Te afli in roaming? In situatia in care nu, ne poti apela la *222/ 0372.022.222 ( apel gratuit din reteaua Vodafone ).
Unde rezolv ce, mai exact? Situaţia fiind că ar fi trebuit să am credit şi opţiune activă cu o grămadă de beneficii neconsumate dar de fapt n-aveam nimic şi nu puteam iniţia nicio formă de comunicare pe bani. Era problemă de credit, după mintea mea, iar la submeniul de credit de la *222 n-aveţi nicio variantă unde să pot discuta o astfel de problemă.

Quote

De asemenea, ne poti detalia si aici solicitarea ta. Vom verifica si te vom ajuta cu drag.
Posted Image Merci, am fost la reprezentanţă şi s-a rezolvat. Era o eroare de la voi, bineînţeles. Oricum e bine de ştiut că dacă mă bazam pe un răspuns prin e-mail sau forum aş fi stat 4 zile fără telefon, judecând după cât ţi-a luat să reacţionezi. Posted Image

Edited by donjoe, 17 October 2017 - 12:09.


#628
Sommerby

Sommerby

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 10.03.2010

 mirel3003, on 17 octombrie 2017 - 09:08, said:

Vodafone se pare ca isi bate joc de mine..... in data de 2 octombrie am sunat la *222 pentru a inchide un abonament si robotul mi-a zis ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare. Iata ca au trecut cele 10 zile lucratoare si nu am fost contactat. Am sunat din nou la *222 robotul mi-a zis ca exista deja pe numarul meu o cerere inregistrata si ca voi fi contactat in maxim 10 zile lucratoare.

Asta e bataie de joc, nu ai cum sa intri in legatura cu ei. Azi merg intr-un magazin Vodafone si o termin cu ei. Abonat la ei de 12 ani si ma duc cu zaharelul.....
Acum cativa ani intrai imediat in legatura cu un consultant, azi astepti 3 saptamani sa te sune cineva.
Pana si Chat-ul l-au inchis, acum iti e imposibil sa iei gratis legatura cu ei.

FELICITARI VODAFONE PROBABIL IN CURAND DE PE LOCUL 2 VETI AJUNGE ULTIMA RETEA DIN Romania DACA VA TRATATI ASA CLIENTII.

Acum 4-5 ani daca cineva ma intreba daca as recomanda Vodafone, din toata inima as fi recomandat, acum nici celui mai mare dusman al meu nu i-as recomanda Vodafone. In ultimi 2-3 ani Vodafone a decazut foarte mult in ochii mei.

Pentu moment voi trece pe Prepay urmand sa studiez ofertele si de la ceilalti operatori de telefonie si sa iau o decizie unde voi merge mai departe.

Pentru userul Vodafone daca ai ceva de adaugat la acest coment contul meu de abonat e: 233185133.
Nu funcționează chatul și nici nu răspunde nimeni la serviciul clienți. În acest moment de peste o lună de zile vodă este singurul furnizor de servicii fe telecomunicații cu care nu poți intra în legatura cu un operator uman. Au fost "lucrări de îmbunătățire a rețelei" și alte scuze penibile, dar ei se mențin așa.

 MembruAnonim, on 17 octombrie 2017 - 10:43, said:


Sa nu crezi ca nu vin altii la schimb.
In ultimele statistici Vodafone au fost pe locul 2 la veniri.

Pleaca unii, vin altii. Unii cand vad ce e in alta parte se intorc.
Mai taie din ele:

Quote

Cei mai mulți utilizatori care s-au portat în anul 2016 au optat pentru rețeaua RCS & RDS – 434.816, în timp ce Orange a primit prin portare 182.948 de utilizatori, Vodafone – 175.296, Telekom Romania Mobile Communications – 63.916...
http://m.gandul.info...nimeni-16159565

Edited by Sommerby, 17 October 2017 - 17:23.


#629
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

 Vodafone, on 17 octombrie 2017 - 10:02, said:

Buna,

Am avut in perioada 10-12 Octombrie cateva lucrari de imbunatatire a serviciilor. Astfel ca, anumite conturi, cele ale clientilor care sunt persoane juridice, nu puteau fi accesate. Acum totul ar trebui sa fie ok. Poti testa?

In cazul in care intampini in continuare probleme la logare, te rugam sa ne trimiti aici un mesaj privat cu toate detaliile ( nume de utilizator, eroarea aparuta etc. )

O zi frumoasa!
Daca era sa intampin in continuare probleme nu asteptam dupa mesajul asta tardiv, de altfel pe 12.10 am primit si SMS cu instiintarea ca s-au finalizat lucrarile.

#630
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Stiam ca portarea se face in maxim 3 zile. Facut cererea in 15 si portarea va fi doar in 19, prepaid. Nu o fi numai Voda de vina...sau poate e aglomeratie?

Edited by arab, 17 October 2017 - 19:31.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate