Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Phaeton topic
Last Updated: Feb 13 2015 21:02, Started by
romaximusro
, Jan 22 2006 16:39
·
0
#74
Posted 12 June 2006 - 14:07
absolut fascnant....dar pentru mine tot un pasat cat un tanc ramane. Si nimic mai mult. Poate sa fie amabalata si asamblata manual si sa aiba calitate de Rolls Royce inauntru, tot Pasat ramane.
|
#76
Posted 12 June 2006 - 16:02
SCANIA FREAK, on Jun 12 2006, 16:47, said: E parerea ta si o respect, insa cum am mai spus e o diferenta enorma intre cele si inca ceva sa vedem urmatoarea generatie de Phaeton, poate asa isi vor mai schimba unii din pareri. Se pare ca parerile celor ca mine si ca DanX conteaza (ma rog, nu ale noastre personal), pentru ca NU va mai exista o noua generatie a lui Phaeton! Bucurati-va de el cat mai puteti! [ http://www.millan.net/minimations/smileys/consoling2.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#77
Posted 12 June 2006 - 17:20
Imi pare nespus de rau sa te anunt ca va exista un urmas pentru Phaeton, confirmat chiar de presedintele VW si se va prefigura prin 2008 sau 2009. Iar la intrebarea adresata de revista Quattroute: "Credeti ca modelul Phaeton reprezinta un esec?" , a raspuns ca orice mare costructor care intra cu un model complet nou intr-o clasa ii trebuie cel putin o generatie a acelui model pentru a se putea face cunoscut si a capata experienta.
Edited by SCANIA FREAK, 12 June 2006 - 17:21. |
#78
Posted 12 June 2006 - 17:47
Arata-mi si mie niste poze spion (nu CGI-uri) cu masina in teste, te rog, trebuiau sa apara pana acum. BTW, in 2005, in state s-au vandut 820 de Phaeton-uri, din cele 4-5000 prefigurate. Cand l-au lansat in 2002, prefigurau 20.000 de masini vandute peste tot in lume (anual), iar in patru ani de-abia s-au ridicat vanzarile la jumatate. Cum poti sa mai scoti un inlocuitor pentru un asemenea esec? Pischetsrieder probabil ca se refera la un altfel de "CLS" (ca nu-i zic coupe cu patru usi nici mort). Proiectul e cunoscut sub numele de CC, deocamdata. Phaeton a fost mort din fasa si NU va avea un inlocuitor!
|
#79
Posted 12 June 2006 - 17:56
WildChild daca tu nu suporti ideea ca Phaeton va avea un urmas asta e problema ta. Am mai spus a fost un esec la capitolul marketing nu la calitatea masinii si la aptitudinile sale, asta nu inseamna ca daca prima generatie a unui model nu a avut succesul scontat inseamna ca proiectul trebuie aruncat la cos, dimpotriva trebuie vazut unde s-a gresit, iar la urmatoarea generatie eliminate toate capitolele cu "bube". Cat despre acel model care va concura cu Mercedes CLS, este bazat pe Passat nicidecum pe Phaeton. Iar CGI-urile nu trebuie sa apara de acum, suntem in 2006 pana in 2008 sau 2009 e destul timp sa fie facute de revistele auto.
Edited by SCANIA FREAK, 12 June 2006 - 17:57. |
#80
Posted 12 June 2006 - 17:58
un clip cu drive-testul facut de Clarkson:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cLJKvfNeSiw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] merita vazut! |
#82
Posted 12 June 2006 - 18:18
SCANIA FREAK, on Jun 12 2006, 18:56, said: WildChild daca tu nu suporti ideea ca Phaeton va avea un urmas asta e problema ta SCANIA FREAK, on Jun 12 2006, 18:56, said: Am mai spus a fost un esec la capitolul marketing nu la calitatea masinii si la aptitudinile sale, asta nu inseamna ca daca prima generatie a unui model nu a avut succesul scontat inseamna ca proiectul trebuie aruncat la cos, dimpotriva trebuie vazut unde s-a gresit, iar la urmatoarea generatie eliminate toate capitolele cu "bube". SCANIA FREAK, on Jun 12 2006, 18:56, said: Iar CGI-urile nu trebuie sa apara de acum, suntem in 2006 pana in 2008 sau 2009 e destul timp sa fie facute de revistele auto. Inca o data, nu vreau sa va stric topicul de iubitori ai Phaeton-ului, dar nu mai presupuneti niste lucruri doar pentru ca sunteti fani. Phaeton va ramane probabil printre cele mai rare VW-uri din istorie... |
|
#83
Posted 12 June 2006 - 18:25
Orice ar spune cineva despre Phaeton e clar ca pe tine nu te va impresiona in niciun fel, niciodata.Asteapta cuminte si fotografiile spion, dar eu stiam ca apar intai CGi-uri si ulterior pozele spion, dar ma rog poate n-am dreptate. Vrei sa vezi masina in teste?? Bun dar te-ai gandit ca poate inca se lucreaza la design, la noi motorizari, la caroserie, la interior, la sisteme de siguranta, sau cumva nu e nevoie de astea la o masina??? Ci trebuie aruncata asa pe sosea sa o vada nerabdatorii si carcotasii??
|
#84
Posted 12 June 2006 - 20:01
Poate ca nu e succesul anuntat de VW ca cifre de vanzari dar nici nu e un esec total.
De ex in Germania 2005 s-au vandut 3.211 bucati, pentru o masina de 100.000 euro nu e chiar asa de rau, oricum s-a vandut mai bine decat multe alte masini mai ieftine cum ar fi Audi TT , Volvo s60 , s40..si multe altele. Sunt sigur ca va aparea un alt Phaeton, chiar daca va fi un face-lift. Este onoarea VW in joc , dupa o perioada de recul financiar acum se pare ca sunt in crestere, au redevenit nr.1 in europa iar vanzarile din america si asia (china) sunt in crestere, asa ca nu vad nici un motiv pentru care ar renunta la o masina de imagine, avand in vedere si tendinta spre premium a intregii marci. |
#86
Posted 18 June 2006 - 13:31
Intrebare-fulger: se mai fabrica vreo limuzina manual (de buget in jur de 100.000 euro)?
|
#88
Posted 19 June 2006 - 08:03
RedMan_BZ, on Jun 18 2006, 14:31, said: Intrebare-fulger: se mai fabrica vreo limuzina manual (de buget in jur de 100.000 euro)? Nu vad rostul acestei intrebari sincer ! Ce vrei sa afli, daca Phaeton este singura masina care se mai fabrica manual, dintre limuzinele putin peste 100 mii de euro?? Pai tocmai asta ii confera o nota distincta de ceilalti concurenti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users