Volkswagen Phaeton topic
Last Updated: Feb 13 2015 21:02, Started by
romaximusro
, Jan 22 2006 16:39
·
0
#37
Posted 25 March 2006 - 19:54
spun si eu ce am auzit! daca "autorul" povestii a mai inflorit-o un pic, asta nu mai am de unde sa stiu
|
#38
Posted 26 March 2006 - 14:57
god_father, on Mar 25 2006, 12:48, said: SCANIA FREAK, m-ai bagat in ceata! ori se declanseaza cand e centura cuplata sau cand nu e cuplata? ca te cam contrazici singur acolo. tin sa precizez ca respectivul pasager purta centura, si aveau si viteza destul de mare (aprox.150-160) Pai eu pe tine te intrebam daca purta centura,nu am afirmat ca ala o purta,ca eu de la tine am auzit povestea. In fine nu vad unde ar fi "buba" daca ocupantii nu au patit nimic,iar acel par nu a patruns in habitaclu,desi chiar daca intra la viteza aia masina nu avea nici o vina peste 100 km/h nu te mai protejeaza nici naiba! |
#39
Posted 30 March 2006 - 12:35
In fine lasam povestile si revenim la poze! Maximus dedicatie pentru tine!
Attached FilesEdited by SCANIA FREAK, 30 March 2006 - 12:35. |
#41
Posted 19 April 2006 - 08:41
Am mers intr-o zi mai tare, pentru ca trebuia sa se grabeasca soferul in alta locatie. Vreau sa zic ca daca nu esti atent, aproape ca iti rupe gatul, asa de puternica este cand e necesar... chiar nu mi s-a mai intamplat pana acum la o alta masina..
|
#44
Posted 23 April 2006 - 02:50
Ma bucur ca ati adus in atentie Phaetonul.
Sunt super incantat de designul masinii si imi doresc una. In designul ei vad o evolutie a Passat-ului. Din clasa de lux imi place cel mai mult (mai mult decat E, A8, seria7), singurul sau minus a fost marca(VW). Este greu sa vinzi elitei o masina care se declara populara prin nume. |
#45
Posted 25 April 2006 - 14:49
Speram ca urmasul (deja anuntat) sa scape de aceasta "povara" a lipsei de identitate!
|
#47
Posted 26 April 2006 - 17:56
Urmas pentru Phaeton desigur,informatia vine de la romaximus.
http://forum.softped...pic=88905&st=30 Postul numarul 40. |
#49
Posted 04 June 2006 - 17:39
CRG, on Apr 19 2006, 09:41, said: Am mers intr-o zi mai tare, pentru ca trebuia sa se grabeasca soferul in alta locatie. Vreau sa zic ca daca nu esti atent, aproape ca iti rupe gatul, asa de puternica este cand e necesar... chiar nu mi s-a mai intamplat pana acum la o alta masina.. Incearca un Carrera 4 daca ai ocazia! |
#50
Posted 05 June 2006 - 09:44
DB2003AU02833_medium.jpg 416.36K
67 downloads
jarrive, on Mar 17 2006, 13:49, said: pacat ca nu il barfim decat din poze a flirtat careva cu el? Da masina e mai mult decat luxoasa in sensul clasic al cuvantului! Pe sosea un V10 TDI pe un Phaeton te face sa te simti ca sultanul Bruneiului, adica autoritar si extrem de rafinat. Masina merge ca unsa sau mai bine zis ca un Panzer V! Calitativ interiorul VW-ului este peste noul Mercedes clasa S si BMW seria 7 and A8! Poate doar Maserati Quattroporte se mai aproprie de acesta! D1_0045_medium.jpg 1.17MB 173 downloads DB02_60188_medium.jpg 1.26MB 64 downloads DB02_60196_small.jpg 120.72K 65 downloadstachment] DB02_60198_small.jpg 113.13K 32 downloads DB02_60204_small.jpg 109.29K 96 downloads[attachment 122346:attachment] DB02_60205_small.jpg 86.68K 113 downloads DB2003AU02833_medium.jpg 416.36K 67 downloads[a tachment=122348:attachment] FEN010605_02_medium.jpg 433.55K 61 downloads DB2004AU00240_small.jpg 96.79K 58 downloadshment] DB2004AU00238_small.jpg 120.1K 45 downloads Attached Files |
#51
Posted 05 June 2006 - 11:29
Furia-Rosie-Turbo, on Jun 5 2006, 10:44, said: Te contrazic si stii de ce! Mai defineste o data cum percepi tu calitatea la un interior de masina, sa inteleaga si restul! OK, arata clasic, nu e interior de spaceship, dar nu vad din ce punct de vedere este peste cei doi antementionati. Pana la urma, e tot un interior imbracat in lemn, piele si plastic (si putin crom la ceasuri si schimbator). Phaeton nu are butoane din aluminiu, lumini ambientale ori scaune cu reglare pe 16 directii. Daca vorbim strict din punct de vedere al eficientei tehnologiei, Phaeton cade in coada clasamentului. e practic un fel de S-Klasse W140 (balena) incrucisat cu un Lexus LS - masini costruite ca un tanc, in care influenta tehnologiei ultimul racnet e insesizabila (singura chestie noua pe care a adus-o Phaeton - ce nume stupid, de masina cabrio - in clasa de lux a fost super climatizarea cu care este echipat, in rest e totul clasic, ca la carte). In plus, pana la urma urmei e o masina a poporului de lux! Cine are bani de o masina din clasa de lux nu si-i va cheltui pe un Volkswagen, sa fim seriosi! Deja cand dai peste 70 de mii de Euro pe o masina nu te mai uiti la 5-10 mii, te uiti la ce iti ofera masina aia si la marca. Which reminds me, ce iti ofera (strict obiectiv) in plus un Phaeton fata de un Serie 7, S-Klasse sau Audi A8 (hai sa-l bagam si pe Lexus LS, de fapt)?Btw, inca un motiv pentru care nu a fost o reusita este ca nu va mai avea un urmas (cum credea Huckfeldt sau mai stiu eu cine. Pe final, nu am vrut sa va stric topic-ul de Phaeton lovers, vreau doar sa-mi spuneti si mie ce va impresioneaza (inca o data, obiectiv) la aceasta masina? |
|
#52
Posted 05 June 2006 - 15:41
#53
Posted 05 June 2006 - 15:56
MATRIXU, on Jun 5 2006, 16:41, said: Furia te-ai urcat intr-un S Klasse? macar in cel anterior daca nu asta nou? S-a urcat si in W221 da' tot Phaeton-ul ii place mai mult la interior. E optiunea lui (de gustibus), dar eu tot nu inteleg ce are Phaeton-ul in plus fata de BMW, Mercedes sau Audi. Acum vorbesc de dotari, motorizari, siguranta, tehnologie etc. Masina propriu-zisa, adicatelea, sa lasam marca la o parte (desi VW a avut grija sa mareasca sigla incat sa poata fi confundata cu una de Mercedes... Actros). Nu vreau sa fiu rau dar asta e, sigla "masinii poporului" s-a marit in ultimii cinci ani cat gaura din ozon. Edited by WildChild, 05 June 2006 - 16:18. |
#54
Posted 05 June 2006 - 16:00
Ma repet: una e sa iti placa interiorul si alta e sa afirmi ca este superior calitativ(Phaeton) fata de un S Klasse.
Gusturile nu se discuta...mie imi place mai mult BMW seria 7 in interior decat S Klasse, spre ex, dar cand vine vorba de calitatea interiorului balanta parca se inclina spre S Klasse. Am facut abstractie de tehnologii si etc..pt ca Furia vorbea de calitatea interiorului. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users