Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Volkswagen Phaeton topic

- - - - -
  • Please log in to reply
313 replies to this topic

#19
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Asa este si sunt coborate cu ajutorul unei platforme,gen brat de robot! :)  Si inca un detaliu interesant pe masura ce masina este asamblata inginerii nu trebuie sa aduca piesele la aceasta,piesele necesare intr-o anumita faza a productiei se gasesc de o parte si de alta a liniei de asamblare pe masura ce se inainteaza!

#20
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
oare le dau bani mai putini pe chestia asta muncitorilor? :P

#21
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Mai rau ii restructureaza!! :coolspeak:

#22
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
niste cifre interesante despre vanzarile phaetonului in ultimii 4 ani. Dupa cum se anul trecut vanzarile au fost catastrofale raportate la anii precedenti.  <_<

Quote

Phaeton Sales

Worldwide
2002: 4,262
2003: 7,314
2004: 9,034
2005: 4,809 (Excluding Europe Sales)

Europe
Denmark 2005: 5
Europe 2002: 2,261
Europe 2003: 3,838
Europe 2004: 3,646
France 2004: 126
Germany 2002: 1,994
Germany 2003: 3,104
Germany 2004: 2,678
Germany 2005: 3,211
Greece 2002: 3
Greece 2003: 5
Greece 2004: 7
Greece 2005: 7
Italy 2004: 115
Italy 2005: 188
Latvia 2003: 5
Latvia 2004: 4
Netherlands 2004: 40
Netherlands 2005: 58
Slovakia 2003: 4
Slovakia 2004: 9
Slovakia 2005: 14
Slovenia 2003: 4
Slovenia 2004: 5
Slovenia 2005: 11
Sweden 2002: 4
Sweden 2003: 11
Sweden 2004: 9
Sweden 2005: 6
UK 2004: 213

North America
USA 2003: 343
USA 2004: 1,939
USA 2005: 820
Canada 2004: 93
Canada 2005: 34

Asia-Pacific
Korea 2005:300*
Korea 2006:Jan/Feb 143*
Taiwan 2004/2005: 300*
North Korea 2005: 5


* Denotes Not Official (Round figure from existing Infomation)

"Europe" as defined by Automotive News Europe includes the following countries:

Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, UK


#23
barbosa

barbosa

    Serious Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,144
  • Înscris: 04.03.2006
masina arata intradevar foarte bine,insa a fost o investitie destul de proasta din punct de vedere al vanzarilor.au crezut ca daca va fi putin mai ieftina vor reusi sa atraga cumparatorii de BMW Mercedes sau audi(ma refer la sectorul de lux,seria 7 ,A8...)insa s-au inselat,iar vanzarile au fost mult sub asteptari.

#24
El-Vis

El-Vis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 24.11.2004
Indiferent de asteptarile vanzarilor, Phaeton intr-adevar se numeste masina in adevaratul sens al cuvantului. Phaeton este definitia adevarata a "automobilului".
Acuma ca domnii de la VW marketing s-au inselat, ce ne intereseaza pe noi? Ce, noi pierdem bani sau ei?
Sa nu va lasati fara un test drive! In cazul in care sunteti clienti mai fideli ai VW din orasul vostru, cereti neaparat un test drive cu un Phaeton (asta desigur daca au masina, sau daca nu, cereti una pentru livrare :P ).

#25
tzucul

tzucul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 07.03.2006
Pai si Romania de ce nu apare acolo?Patronul de la dealerul VW Audi din Timisoara a cumparat 2 astfel de masini noi si unde mai pui ca pe langa cele 2 mai sunt vreo 4 prin oras ale altor persoane.Oricum frumoasa masina.

#26
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
:D pentru ca nu se vrea a fi o lista completa , e doar o lista unde cel care a facut-o a avut date. Oricum phaetonul e destul de rar in romania, eu abia in iarna asta am reusit sa vad primul pe strada.

#27
jarrive

jarrive

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 573
  • Înscris: 17.06.2005
pacat ca nu il barfim decat din poze :w00t:
a flirtat careva cu el?

#28
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Da eu la showroom si mi-a dat cu flit ca era incuiat! :lol:  :coolspeak:

#29
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Merg zilele astea cu una, modificata (20 cm in plus lungime fata de standard), W12 450 cp, full options. E super misto, se simt foarte bine cei 450 cp, si se simte si comfortul distantei dintre axele rotilor (ecartament sau ampatament?).

Ce nu-mi place fata de alte modele de lux: nu are pielea perforata, care sa faciliteze buna ventilare a poponetului..:)

In rest, masina e un vis. Chiar te simti taran in ea la ce tehnologie inglobeaza (mii de butoane, monitoare in tetiere, etc).

#30
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
din cate stiu eu ampatament. Oricum.. ce pot sa zic decat.. norocosule.. poate faci si ceva poze sa salivam si noi ceva.. mai mult :D

#31
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005

View PostCRG, on Mar 22 2006, 14:09, said:

Merg zilele astea cu una, modificata (20 cm in plus lungime fata de standard), W12 450 cp, full options. E super misto, se simt foarte bine cei 450 cp, si se simte si comfortul distantei dintre axele rotilor (ecartament sau ampatament?).

Ce nu-mi place fata de alte modele de lux: nu are pielea perforata, care sa faciliteze buna ventilare a poponetului..:)

In rest, masina e un vis. Chiar te simti taran in ea la ce tehnologie inglobeaza (mii de butoane, monitoare in tetiere, etc).


           Asteptam noi impresii si poze cum zicea si Maximus,cat despre piele perforata numai in echiparea Individual este disponibila! ;)

#32
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Boys, ma omoara seful daca ma apuc sa-i pozez masina... Zice ca o vand la mafia ruseasca..:)

o sa incerc sa fac niste poze cand prind un moment de neatentie ;) ..

In schimb pot sa va zic cat papa: 18-20% pe autobahn, uneori ajuns si la 230 la ora..

#33
god_father

god_father

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 25.01.2006
eu am auzit o poveste despre Phaeton de la un amic din focsani al carui tata are la serviciu asa ceva(sau ma rog...avea), cum ca soferul lui a avut un accident cu respectiva masina (a intrat intr-o caruta cu lemne) iar un par din acea cruta a strapuns blocul motor si a ajuns pana in sparele bordului, pe partea din dreapta. pana aici toate bune, problema e ca airbag-ul pasagerului nu s-a deschis la impact. norocul celui din dreapta a fost ca acel par nu a intrat mai tare in masina. oricum, tipul asta zicea ca VW le-a platit o suma destul de substantiala ca sa nu se ajunga la procese si alte alea :peacefingers:

Edited by god_father, 22 March 2006 - 17:36.


#34
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Pai pasagerul purta centura,stii ca airbag-ul nu se declanseaza si in dreapta daca nu este centura cuplata!?

#35
god_father

god_father

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 25.01.2006

View PostSCANIA FREAK, on Mar 24 2006, 19:35, said:

Pai pasagerul purta centura,stii ca airbag-ul nu se declanseaza si in dreapta daca nu este centura cuplata!?

SCANIA FREAK, m-ai bagat in ceata! ori se declanseaza cand e centura cuplata sau cand nu e cuplata? ca te cam contrazici singur acolo. tin sa precizez ca respectivul pasager purta centura, si aveau si viteza destul de mare (aprox.150-160)

#36
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005

View Postgod_father, on Mar 22 2006, 17:36, said:

eu am auzit o poveste despre Phaeton de la un amic din focsani al carui tata are la serviciu asa ceva(sau ma rog...avea), cum ca soferul lui a avut un accident cu respectiva masina (a intrat intr-o caruta cu lemne) iar un par din acea cruta a strapuns blocul motor si a ajuns pana in sparele bordului, pe partea din dreapta. pana aici toate bune, problema e ca airbag-ul pasagerului nu s-a deschis la impact. norocul celui din dreapta a fost ca acel par nu a intrat mai tare in masina. oricum, tipul asta zicea ca VW le-a platit o suma destul de substantiala ca sa nu se ajunga la procese si alte alea :peacefingers:
Deja suna a folclor mioritic, aia au intrat cu 160 km/h intr-o caruta cu lemne care probabil ca avea si aia cam 1 tona si fara sa se deschida airbagul omul a scapat cu viata?? La viteza asta poate sa fie si un Hummer ca tot aduni resturile din masina si oameni de pe o distanta de cateva sute de metri.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate