Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Volkswagen Phaeton topic

- - - - -
  • Please log in to reply
313 replies to this topic

#1
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
k.. recunosc incepe  sa imi placa din ce in ce mai mult acest automobil de lux si am zis sa impartasim poze, pareri etc. Mai ales poze caci caut cat mai multe imagini cu phaetonuri modificate:

Attached File  Adrian_1.jpg   199.43K   543 downloadsAttached File  Adrian_2.jpg   144.92K   430 downloadsAttached File  Adrian_3.jpg   167.62K   445 downloadshment]


Attached File  Picture050med.jpg   87.09K   488 downloadsAttached File  Picture051med.jpg   92.4K   397 downloadsAttached File  Picture052med.jpg   82.55K   335 downloadshment]
Attached File  Picture053med.jpg   90.4K   452 downloads

si o imagine tocmai buna de pus avatar :)

Attached File  Phaeton_gathering_lights_2.gif   227.96K   767 downloads

#2
ate_muthafuka

ate_muthafuka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 10.03.2005
cul..verry cul

#3
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Pai hai sa te fac sa-l iubesti mai mult Maximus!!!Uite aici unul modificat de B&B!!! :naughty:  :coolspeak:

Attached Files



#4
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Continuam rubrica fascinatie cu niste poze absolut superbe dupa parerea mea cu Phaeton-ul!!!Maximus enjoy!!! :inlove:  :naughty:

Attached Files

  • Attached File  004p.jpg   101.02K   657 downloads
  • Attached File  011p.jpg   63.03K   216 downloads
  • Attached File  012p.jpg   92.96K   492 downloads
  • Attached File  013p.jpg   84.49K   162 downloads
  • Attached File  014p.jpg   82.92K   150 downloads
  • Attached File  020p.jpg   128.49K   177 downloads
  • Attached File  021p.jpg   103.92K   160 downloads
  • Attached File  025p.jpg   95.08K   141 downloads


#5
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mi-ai trezit pofta mai danny mai. Bad boy ;)  :)

Attached File  8b_4.JPG   51.2K   234 downloadsAttached File  9d_4.JPG   46.45K   198 downloadsAttached File  67_4.JPG   46.64K   198 downloadshment]
Attached File  86_4.JPG   47.06K   176 downloadsAttached File  Antibes_Blue_metallic_9962_1.jpg   102.41K   164 downloadsAttached File  Antibes_Blue_metallic_9962_3.jpg   92.14K   138 downloadshment]
Attached File  Antibes_Blue_metallic_9962_2.jpg   109.9K   143 downloadsAttached File  2006_Antibes_1.jpg   122.71K   193 downloads

#6
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Si acum lovitura de gratie Maximus,primele 2 poze sunt performantele unor W12,iar ultimele 2 ale unor V10 TDI!!! :naughty:  :coolspeak:

Attached Files



#7
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
si cand ma gandesc ca eu pe la 5000 ture am 160 :D

#8
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Lasa Matrixu-le ca pentru motorasul tau e foarte buna viteza aia!!! ;) Acum noi poze cu Phaeton!!! :inlove:

Attached Files



#9
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Alt set de poze,Maximus astept si de la tine hombre!!! :lol:  :lol:  :coolspeak:

Attached Files



#10
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
Nu vreau sa fiu eu "carcotasul" discutiei, totusi, inafara de faptul ca ne-ar placea sa o avem (logic), ce altceva va mai place la ea?

Eu pot sa zic ce nu imi place; poate cel mai important lucru, care ma deranjeaza teribil, este acela ca ceasurile (si alte elemente din plansa de bord) nu sunt unicate, conform traditiei Volkswagen.

Dupa cum se poate observa din pozele atasate mai jos, Touareg-ul are ceasurile identice cu ale Phaeton-ului.

La volanul unui Phaeton m-am simtit un mic copil, oglinzile retrovizoare nu-mi erau de nici un folos, masina e uriasa, parbrizul incepe de undeva de la nivelul nasului soferului. Zau ca e incomod de condus, mai ales intr-un oras aglomerat cum e Bucurestiul.

Oricum, partea cu sofatul e relativa, dar atunci ajungem la pret unde masina tinde sa ajunga la nivelul clasei S de la Mercedes, BMW seria 7 sau a lui Audi A8. Eu am niste retineri daca e sa o compar cu modelele astea.

Raman la parerea ca lipsa unicitatii designului, si a materialelor folosite, imprumutate la toata gama VW de altfel, m-a adus in punctul asta, unde cumva desconsider masina, poate chiar pe nedrept.

Attached Files



#11
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Cata n-ai ce sa-i faci unora chiar ne place masina asta din toate punctele de vedere,este cea mai accesibila dintre cei 3 granzi pe care i-ai enumerat mai sus si cel mai important nu atragi atentia cu ea!!Unii ca noi (fani Phaeton) asta apreciaza la aceasta masina ca nu este excentrica in design si ca ofera un nivel de lux peste media clasei!! :naughty:  Motoarele sunt suficient de potente (ma refer aici la W12 cu 450 cai si V10 TDI cu 313 cai),dovada si vitezele atinse expuse mai sus,ceea ce este laudabil pentru masa totala a masinii care depaseste 2 tone si desigur apreciem tractiunea integrala lipsa la S-klasse si Seria 7!!! :peacefingers:


           Later edit: Uite-te in prima poza din ultimul set,arata absolut superb masina!!! :inlove:  :inlove:

Edited by SCANIA FREAK, 25 January 2006 - 21:57.


#12
Veselul Profet

Veselul Profet

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 11.11.2005
Tradiile din cand in cand se mai si schimba. Faptul ca are aceleasi ceasuri. pai ce sa mai zicem de seat care are aproape pe toate masinile aceeasi linie. Referitor la condus scaunele se pot regla pe inaltime(ca sa nu pomenesc ca pe 12 directii). daca si asa esti prea mic, tinand cont ca ai avut bani sa iti iei o asemenea masina, inseamna ca ai bani sa iti angajezi si sofer. si prin asta mai ajuti un pic si la rezolvarea somajului din romania. apoi te plangi ca masina e uriasa? este o limuzina totusi. este creata sa fie uriasa. daca vrei o masina de dimensiuni mici si manevrabila i-ati un smart. la capitolul pret trebuie sa platesti calitatea care o ceri. iar calitate are. iar pt data viitoare cand te urci intr-un Phaeton, fii te rog mai atent ca are mai multe comenzi decat o dacie, uita-te dupa ele.

#13
gtk

gtk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,868
  • Înscris: 18.09.2004

View Postcata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said:

Nu vreau sa fiu eu "carcotasul" discutiei, totusi, inafara de faptul ca ne-ar placea sa o avem (logic), ce altceva va mai place la ea?
tehnologia, finisarea interioara, motoarele, faptul ca e asamblata manual....

View Postcata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said:

Eu pot sa zic ce nu imi place; poate cel mai important lucru, care ma deranjeaza teribil, este acela ca ceasurile (si alte elemente din plansa de bord) nu sunt unicate, conform traditiei Volkswagen.
asta se intampla si la alte marci... iar "ceasurile" respective sunt impartite si de bentley continental gt si flying spur...

View Postcata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said:

Eu am niste retineri daca e sa o compar cu modelele astea.
de ce? noul s-class e intr-adevar ceva mai sus... dar celelalte? a8-ul imparte foarte mult cu phaeton-ul dpdv tehnic, doar ca Audi are o caroserie de aluminiu si atinge suta cu jumate de secunda mai repede ca phaeton-ul... phaeton-ul pe de alta parte are cea mai rezistenta caroserie la torsiune dintre toate limuzinele din clasa de lux... oare ce sa fie mai important? sa poti junge cu 1/2 sec. la 100 km/h cu o limuzina de 2 tone, sau sa fi mai bine protejat in caz de accident? bmw-ul seria 7 e cu siguranta ultimul... si arata si ca naiba...

View Postcata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said:

Raman la parerea ca lipsa unicitatii designului, si a materialelor folosite, imprumutate la toata gama VW de altfel, m-a adus in punctul asta, unde cumva desconsider masina, poate chiar pe nedrept.
dupa cum am mai spus, asta e tendinta actuala... sa se faca masini asemanatoare chiar daca sunt din clase diferite... foarte multe elemente sunt folosite in comun pe mai multe clase pt. a reduce costurile... toti producatorii mari fac asta...

#14
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
Corect, nu spune nimeni ca masina e proasta sau urata, si mie imi place, e doar o discutie pro si contra despre cei mari. La nivelul asta nu poti sa treci neobservat in lumea automobilistica, starnesti comentarii cotradictorii dar asta nu e un lucru rau.

Clar, masina nu e un esec, doar ca imi place sa privesc lucrurile obiectiv, si sa scot in evidenta si partile mai putin bune ale oricarui tip de masina.  :)

#15
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
singura greseala a acestei masinii apartine celor de la marketing. Pentru ca nu au stiut sa o pozitioneze mai bine. Oricum pentru VW a fost cred un experiment reusit (cu toate ca s-au pierdut bani) fie si numai prin faptul ca imaginea de marca vw a crescut. Si a permis mai incolo introducerea mai usoara a touareg-ului. Care va permite introducerea si mai usor a altor modele premium. Pacat insa ca in curtea vag e bulibaseala si ca se incaleca marcile. Atata timp cat exista audi, nu prea vad rostul unor vw premium. Intradevar un Phaeton poate e mai ieftin ca audi, insa multi cumpara marca, asa ca diferenta aia de pret nu cred ca a contat pentru un numar suficient de oameni, tinand seama ca totusi desi vw are imagine de masina .. exotica europeana, din punct de vedere al fiabilitatii e perceputa foarte prost in state.

#16
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Oricum topicul este dedicat celor carora le place aceasta masina!!! :coolspeak: Sa fac un mic review la motorizarile disponibile pentru VW Phaeton in acest moment:


  -3,2 V6 (241 cai) 4 MOTION benzina
  -3,0 V6 (225 cai) 4 MOTION TDI
  -4,2 V8 (335 cai) 4 MOTION benzina
  -5,0 V10(313 cai) 4 MOTION TDI
  -6,0 W12(450 cai) 4 MOTION benzina


                   Dimensiuni Phaeton ampatament normal 5055mm lungime,1903mm latime,1450mm inaltime;Phaeton Long Wheel Base 5175mm lungime,restul dimensiunilor fiind identice!!
                   Masele masinii pentru ampatament normal cutie manuala/automata sunt 2319/2434 kg,iar pentru Phaeton LWB cutie manuala/automata 2390/2503 kg!!!
                   Si inca niste poze mai mult decat elocvente privind calitatile masinii!!! :inlove:  :coolspeak:

Attached Files

  • Attached File  450.jpg   27.05K   185 downloads
  • Attached File  452.jpg   16.4K   338 downloads
  • Attached File  457.jpg   18.02K   155 downloads
  • Attached File  462.jpg   36.78K   127 downloads
  • Attached File  464.jpg   62.66K   301 downloads
  • Attached File  471.jpg   44.16K   265 downloads


#17
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,555
  • Înscris: 13.10.2005
Poze cu impunatoarea "fabrica de sticla" din Dresda unde Phaeton este asamblat manual!!! :inlove:  :inlove:  Enjoy Maximus! :coolspeak:

Attached Files



#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
parca-i clinica fabrica aia :D faine poze danny, m-au uns la suflet. Turnul ala de sticla e din cate stiu eu locul unde sunt depozitate phaetonurile pana cand sunt livrate. :coolspeak:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate