Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Phaeton topic
Last Updated: Feb 13 2015 21:02, Started by
romaximusro
, Jan 22 2006 16:39
·
0
#1
Posted 22 January 2006 - 16:39
k.. recunosc incepe sa imi placa din ce in ce mai mult acest automobil de lux si am zis sa impartasim poze, pareri etc. Mai ales poze caci caut cat mai multe imagini cu phaetonuri modificate:
Adrian_1.jpg 199.43K 543 downloads Adrian_2.jpg 144.92K 430 downloads Adrian_3.jpg 167.62K 445 downloadshment] Picture050med.jpg 87.09K 488 downloads Picture051med.jpg 92.4K 397 downloads Picture052med.jpg 82.55K 335 downloadshment] Picture053med.jpg 90.4K 452 downloads si o imagine tocmai buna de pus avatar Phaeton_gathering_lights_2.gif 227.96K 767 downloads |
#3
Posted 22 January 2006 - 19:48
Pai hai sa te fac sa-l iubesti mai mult Maximus!!!Uite aici unul modificat de B&B!!!
Attached Files |
#4
Posted 24 January 2006 - 22:14
Continuam rubrica fascinatie cu niste poze absolut superbe dupa parerea mea cu Phaeton-ul!!!Maximus enjoy!!!
Attached Files |
#5
Posted 24 January 2006 - 22:25
mi-ai trezit pofta mai danny mai. Bad boy
8b_4.JPG 51.2K 234 downloads 9d_4.JPG 46.45K 198 downloads 67_4.JPG 46.64K 198 downloadshment] 86_4.JPG 47.06K 176 downloads Antibes_Blue_metallic_9962_1.jpg 102.41K 164 downloads Antibes_Blue_metallic_9962_3.jpg 92.14K 138 downloadshment] Antibes_Blue_metallic_9962_2.jpg 109.9K 143 downloads 2006_Antibes_1.jpg 122.71K 193 downloads |
#6
Posted 24 January 2006 - 22:27
Si acum lovitura de gratie Maximus,primele 2 poze sunt performantele unor W12,iar ultimele 2 ale unor V10 TDI!!!
Attached Files |
#8
Posted 25 January 2006 - 12:20
Lasa Matrixu-le ca pentru motorasul tau e foarte buna viteza aia!!! Acum noi poze cu Phaeton!!!
Attached Files |
#9
Posted 25 January 2006 - 15:14
Alt set de poze,Maximus astept si de la tine hombre!!!
Attached Files |
#10
Posted 25 January 2006 - 21:35
Nu vreau sa fiu eu "carcotasul" discutiei, totusi, inafara de faptul ca ne-ar placea sa o avem (logic), ce altceva va mai place la ea?
Eu pot sa zic ce nu imi place; poate cel mai important lucru, care ma deranjeaza teribil, este acela ca ceasurile (si alte elemente din plansa de bord) nu sunt unicate, conform traditiei Volkswagen. Dupa cum se poate observa din pozele atasate mai jos, Touareg-ul are ceasurile identice cu ale Phaeton-ului. La volanul unui Phaeton m-am simtit un mic copil, oglinzile retrovizoare nu-mi erau de nici un folos, masina e uriasa, parbrizul incepe de undeva de la nivelul nasului soferului. Zau ca e incomod de condus, mai ales intr-un oras aglomerat cum e Bucurestiul. Oricum, partea cu sofatul e relativa, dar atunci ajungem la pret unde masina tinde sa ajunga la nivelul clasei S de la Mercedes, BMW seria 7 sau a lui Audi A8. Eu am niste retineri daca e sa o compar cu modelele astea. Raman la parerea ca lipsa unicitatii designului, si a materialelor folosite, imprumutate la toata gama VW de altfel, m-a adus in punctul asta, unde cumva desconsider masina, poate chiar pe nedrept. Attached Files |
|
#11
Posted 25 January 2006 - 21:56
Cata n-ai ce sa-i faci unora chiar ne place masina asta din toate punctele de vedere,este cea mai accesibila dintre cei 3 granzi pe care i-ai enumerat mai sus si cel mai important nu atragi atentia cu ea!!Unii ca noi (fani Phaeton) asta apreciaza la aceasta masina ca nu este excentrica in design si ca ofera un nivel de lux peste media clasei!! Motoarele sunt suficient de potente (ma refer aici la W12 cu 450 cai si V10 TDI cu 313 cai),dovada si vitezele atinse expuse mai sus,ceea ce este laudabil pentru masa totala a masinii care depaseste 2 tone si desigur apreciem tractiunea integrala lipsa la S-klasse si Seria 7!!!
Later edit: Uite-te in prima poza din ultimul set,arata absolut superb masina!!! Edited by SCANIA FREAK, 25 January 2006 - 21:57. |
#12
Posted 25 January 2006 - 22:10
Tradiile din cand in cand se mai si schimba. Faptul ca are aceleasi ceasuri. pai ce sa mai zicem de seat care are aproape pe toate masinile aceeasi linie. Referitor la condus scaunele se pot regla pe inaltime(ca sa nu pomenesc ca pe 12 directii). daca si asa esti prea mic, tinand cont ca ai avut bani sa iti iei o asemenea masina, inseamna ca ai bani sa iti angajezi si sofer. si prin asta mai ajuti un pic si la rezolvarea somajului din romania. apoi te plangi ca masina e uriasa? este o limuzina totusi. este creata sa fie uriasa. daca vrei o masina de dimensiuni mici si manevrabila i-ati un smart. la capitolul pret trebuie sa platesti calitatea care o ceri. iar calitate are. iar pt data viitoare cand te urci intr-un Phaeton, fii te rog mai atent ca are mai multe comenzi decat o dacie, uita-te dupa ele.
|
#13
Posted 26 January 2006 - 02:30
cata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said: Nu vreau sa fiu eu "carcotasul" discutiei, totusi, inafara de faptul ca ne-ar placea sa o avem (logic), ce altceva va mai place la ea? cata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said: Eu pot sa zic ce nu imi place; poate cel mai important lucru, care ma deranjeaza teribil, este acela ca ceasurile (si alte elemente din plansa de bord) nu sunt unicate, conform traditiei Volkswagen. cata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said: Eu am niste retineri daca e sa o compar cu modelele astea. cata.s, on Jan 25 2006, 21:35, said: Raman la parerea ca lipsa unicitatii designului, si a materialelor folosite, imprumutate la toata gama VW de altfel, m-a adus in punctul asta, unde cumva desconsider masina, poate chiar pe nedrept. |
#14
Posted 26 January 2006 - 12:12
Corect, nu spune nimeni ca masina e proasta sau urata, si mie imi place, e doar o discutie pro si contra despre cei mari. La nivelul asta nu poti sa treci neobservat in lumea automobilistica, starnesti comentarii cotradictorii dar asta nu e un lucru rau.
Clar, masina nu e un esec, doar ca imi place sa privesc lucrurile obiectiv, si sa scot in evidenta si partile mai putin bune ale oricarui tip de masina. |
#15
Posted 26 January 2006 - 12:18
singura greseala a acestei masinii apartine celor de la marketing. Pentru ca nu au stiut sa o pozitioneze mai bine. Oricum pentru VW a fost cred un experiment reusit (cu toate ca s-au pierdut bani) fie si numai prin faptul ca imaginea de marca vw a crescut. Si a permis mai incolo introducerea mai usoara a touareg-ului. Care va permite introducerea si mai usor a altor modele premium. Pacat insa ca in curtea vag e bulibaseala si ca se incaleca marcile. Atata timp cat exista audi, nu prea vad rostul unor vw premium. Intradevar un Phaeton poate e mai ieftin ca audi, insa multi cumpara marca, asa ca diferenta aia de pret nu cred ca a contat pentru un numar suficient de oameni, tinand seama ca totusi desi vw are imagine de masina .. exotica europeana, din punct de vedere al fiabilitatii e perceputa foarte prost in state.
|
|
#16
Posted 26 January 2006 - 12:31
Oricum topicul este dedicat celor carora le place aceasta masina!!! Sa fac un mic review la motorizarile disponibile pentru VW Phaeton in acest moment:
-3,2 V6 (241 cai) 4 MOTION benzina -3,0 V6 (225 cai) 4 MOTION TDI -4,2 V8 (335 cai) 4 MOTION benzina -5,0 V10(313 cai) 4 MOTION TDI -6,0 W12(450 cai) 4 MOTION benzina Dimensiuni Phaeton ampatament normal 5055mm lungime,1903mm latime,1450mm inaltime;Phaeton Long Wheel Base 5175mm lungime,restul dimensiunilor fiind identice!! Masele masinii pentru ampatament normal cutie manuala/automata sunt 2319/2434 kg,iar pentru Phaeton LWB cutie manuala/automata 2390/2503 kg!!! Si inca niste poze mai mult decat elocvente privind calitatile masinii!!! Attached Files |
#18
Posted 18 February 2006 - 20:44
parca-i clinica fabrica aia faine poze danny, m-au uns la suflet. Turnul ala de sticla e din cate stiu eu locul unde sunt depozitate phaetonurile pana cand sunt livrate.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users