Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Taxa RAR tractor
Last Updated: Oct 08 2015 13:53, Started by
andronoiu
, Sep 04 2015 12:11
·
0
#1
Posted 04 September 2015 - 12:11
Salut, stie cineva cat costa sa faci RAR-ul la un tractor sh pentru inmatriculare pe comuna?
Vreau sa cumpar un tractor si am inteles ca pentru inmatriculare pe comuna trebuie sa aiba RAR-ul facut. Multumesc. |
#2
Posted 04 September 2015 - 12:22
#3
Posted 04 September 2015 - 12:24
Cred ca in cazul tau,daca inmatriculezi tractorul pe comuna nu trebuie sa mai mergi la RAR.
|
#4
Posted 04 September 2015 - 12:28
Aia ar fi culmea, dacă vrei să înmatriculezi un tractor pe o comună de la 120 km de capitala de județ să trebuiască să mergi cu el (pe platformă, eventual) la RAR.
|
#5
Posted 04 September 2015 - 14:00
Tractor rutier ?
Tractor agricol ? Amandoua sunt " tractoare " . |
#6
Posted 04 September 2015 - 16:05
La primaria comunei in inregistrezi (nu il inmatriculezi), mai mult din motive de impozit si primesti numere locale
Nu iti trebuie RAR nici ITP dar nici nu poti sa mergi pe drumurile publice decat in anumite conditii |
#7
Posted 04 September 2015 - 22:58
validoe, on 04 septembrie 2015 - 16:05, said:
La primaria comunei in inregistrezi (nu il inmatriculezi), mai mult din motive de impozit si primesti numere locale Nu iti trebuie RAR nici ITP dar nici nu poti sa mergi pe drumurile publice decat in anumite conditii Asa cum spunea si validoe, uite cam ce scrie in lege CAPITOLUL II - VehiculeleSECTIUNEA 1 - Conditiile privind circulatia vehiculelor si controlul acestora Art. 7. – Orice vehicul care circula pe drumurile publice trebuie sa corespunda normelor tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si utilizarea conform destinatiei. Art. 8. – Pentru a fi conduse pe drumurile publice, fiecare autovehicul, tractor agricol sau forestier si tramvai trebuie sa fie dotat cu trusa medicala de prim ajutor, doua triunghiuri reflectorizante si un stingator de incendiu, omologate. Art. 9. - (1) Pentru a fi inmatriculate, inregistrate sau admise in circulatie, autovehiculele, remorcile si tramvaiele trebuie sa fie omologate in conditiile legii. Si continuatea este in Codul rutier. Edited by ionsteg, 04 September 2015 - 23:00. |
#8
Posted 04 September 2015 - 23:42
Numerele de primarie nu sunt emise pentru circulatia pe druumuri publice a tractoarelor. Nu induce in eroare.
|
#9
Posted 05 September 2015 - 10:07
Antirsipowermate, on 04 septembrie 2015 - 23:42, said:
Numerele de primarie nu sunt emise pentru circulatia pe druumuri publice a tractoarelor. Nu induce in eroare. Unde scrie ca vehiculelor cu numere emise de primarie le este interzisa circulatia pe drumurile publice? Edited by ionsteg, 05 September 2015 - 10:10. |
#10
Posted 05 September 2015 - 13:54
Trebuie sa ai itp daca vrei sa circuli pe drumurile publice.Numerele de la primarie inseamna ca a fost inmatriculata si se platestc taxe.
Numerele si itp-ul sint 2 lucruri total diferite,exact ca si la masinile personale:una este inregistrarea si plata taxelor si alta este controlul periodic pentru a circula pe drumurile publice.fFara itp nu ai voie pe drumuri publice.Ca nu te opreste politia din comuna,aia e alta mancare de peste. Cu numerele de primarie ai voie sa circuli (daca ai itp-ul facut) pe drumurile publice pe raza de 30 km,cel putin asa era. |
|
#11
Posted 05 September 2015 - 14:35
alexbjorg, on 05 septembrie 2015 - 13:54, said:
Trebuie sa ai itp daca vrei sa circuli pe drumurile publice.Numerele de la primarie inseamna ca a fost Seamănă cuvintele, da' nu-s la fel... Mai simplu: Numere pe fond galben, egal vehicul înregistrat. Numere pe fond alb înseamnă vehicul înmatriculat. |
#12
Posted 05 September 2015 - 16:17
alexbjorg, on 05 septembrie 2015 - 13:54, said:
Trebuie sa ai itp daca vrei sa circuli pe drumurile publice.Numerele de la primarie inseamna ca a fost inmatriculata si se platestc taxe. Numerele si itp-ul sint 2 lucruri total diferite,exact ca si la masinile personale:una este inregistrarea si plata taxelor si alta este controlul periodic pentru a circula pe drumurile publice.fFara itp nu ai voie pe drumuri publice.Ca nu te opreste politia din comuna,aia e alta mancare de peste. Cu numerele de primarie ai voie sa circuli (daca ai itp-ul facut) pe drumurile publice pe raza de 30 km,cel putin asa era. andronoiu, on 04 septembrie 2015 - 12:11, said:
Salut, stie cineva cat costa sa faci RAR-ul la un tractor sh pentru inmatriculare pe comuna? Vreau sa cumpar un tractor si am inteles ca pentru inmatriculare pe comuna trebuie sa aiba RAR-ul facut. Multumesc. Cred ca anul trecut era in jur de 800lei... soer sa nu vorbesc prostii |
#13
Posted 05 September 2015 - 17:21
Daca te duci la primarie cu RAR si ITP sa ceri numere locale rad aia de tine.
La mine e 50 lei/an impozitul si parca vreo 30 lei am dat pe numere, nu mai retin. Iti trebuie contractul de vanzare-cumparare sau alt act de proprietate Daca ai bani de cheltuit, fa-o totusi ca poate mai tarziu vrei sa il inmatriculezi. Nu iti vorbesc din carti, am inregistrat tractoare la primarie si nu o data Cu numere galbene (locale) ai tractor agricol, nu rutier, poti merge doar ocazional pe drumurile publice, de exemplu sa ajungi din curte la tine la teren. Nu sa faci curse regulate intre localitati. Iarasi nu vorbesc din carti, am avut si un dosar de cercetare penala la un moment dat deschis de un agent zero-zero-barat care avea pretentia sa ma teleportez peste drumul public, incheiat cu NUP, bineinteles Ai grija si la categoria permisului ca s-a schimbat legislatia in 2014, asta daca ai doar cat B Intai ia tu tracorul, vezi cu ce se mananca, daca are peste 3500 kg,etc si de acte te ocupi in timp |
#14
Posted 05 September 2015 - 18:43
validoe, on 05 septembrie 2015 - 17:21, said:
Daca te duci la primarie cu RAR si ITP sa ceri numere locale rad aia de tine. La mine e 50 lei/an impozitul si parca vreo 30 lei am dat pe numere, nu mai retin. Iti trebuie contractul de vanzare-cumparare sau alt act de proprietate Daca ai bani de cheltuit, fa-o totusi ca poate mai tarziu vrei sa il inmatriculezi. Nu iti vorbesc din carti, am inregistrat tractoare la primarie si nu o data Cu numere galbene (locale) ai tractor agricol, nu rutier, poti merge doar ocazional pe drumurile publice, de exemplu sa ajungi din curte la tine la teren. Nu sa faci curse regulate intre localitati. Iarasi nu vorbesc din carti, am avut si un dosar de cercetare penala la un moment dat deschis de un agent zero-zero-barat care avea pretentia sa ma teleportez peste drumul public, incheiat cu NUP, bineinteles Ai grija si la categoria permisului ca s-a schimbat legislatia in 2014, asta daca ai doar cat B Intai ia tu tracorul, vezi cu ce se mananca, daca are peste 3500 kg,etc si de acte te ocupi in timp Fiecare face cum crede, dar legea e una in Romania |
#15
Posted 05 September 2015 - 19:22
Dosar penal iti poate face orice Garcea ca asa vrea tabla lui de pe umar, ca nu ai vrut sa ii dai 5 kg de samanta de porumb pt tacsu
Te cerceteaza si in final o ia prin guritza tocmai pt ca nu a citit macar codul rutier, app, partea de infractiuni acum e inclusa in noul cod penal Daca vrei sa te duci cu numere galbene de la Nadlac la Ungheni, mult succes Eu am raspuns initiatorului, care ca si tine , e liber sa faca ce vrea |
|
#16
Posted 05 September 2015 - 20:01
Depinde de la comuna la comuna.
Insa in majoritatea comunelor nu poti sa inregistrezi tractorul daca nu ai CI pentru tractor si cand iti face CI automat iti face si ITP. Eu a trebuit sa fac CI ( carte de identitate a vehiculuiui ) pentru fiecare tractor inregistrat la primarie. Referitor la impozite, pentru cele inregistrate, primaria este libera sa puna impozit pe tractoare pana la limita maxima a celor inmatriculate ( 18 lei pentru fiecare 200 cm3 , parca atat era ultima data la cele inmatriculate) Edited by IdI1, 05 September 2015 - 20:17. |
#17
Posted 07 October 2015 - 07:56
Am fost luni la primaria de comuna sa-mi inscriu tractorasul si nu au acceptat fara cartea tehnica, cand ma gandesc ca trebuie sa merg cu el in rar ma ia groaza, a mai fost cineva la rar, ce teste ii face?
|
#18
Posted 08 October 2015 - 12:18
ionsteg, on 04 septembrie 2015 - 22:58, said:
CAPITOLUL II - Vehiculele SECTIUNEA 1 - Conditiile privind circulatia vehiculelor si controlul acestora Art. 7. â€" Orice vehicul care circula pe drumurile publice trebuie sa corespunda normelor tehnice privind siguranta circulatiei rutiere, protectia mediului si utilizarea conform destinatiei. Art. 8. â€" Pentru a fi conduse pe drumurile publice, fiecare autovehicul, tractor agricol sau forestier si tramvai trebuie sa fie dotat cu trusa medicala de prim ajutor, doua triunghiuri reflectorizante si un stingator de incendiu, omologate. Art. 9. - (1) Pentru a fi inmatriculate, inregistrate sau admise in circulatie, autovehiculele, remorcile si tramvaiele trebuie sa fie omologate in conditiile legii. Quote Art.10. - (1) Este interzisa circulatia pe drumurile publice a vehiculelor care nu corespund din punct de vedere tehnic, a celor al caror termen de valabilitate a inspectiei tehnice periodice a expirat, precum si a celor neasigurate pentru raspundere civila pentru caz de pagube produse tertilor prin accidente de circulatie. Aparent, articolul din urma obliga sa ai ITP si RCA. Dar e formulat foarte interpretabil. Daca despre RCA e clar, trebuie sa-l ai, la ITP au dat-o in diverse cu acea inspectie care sa nu fie expirata. In loc sa spuna ca trebuie sa aiba inpectie valabila. De aici interpretari permise: 1. dom'le n-am avut inspectie in viata mea, deci nu a avut ce sa expire. N-am ITP expirat. Si asa scapi. 1.1 pai atunci pot sa scap daca n-am ITP la masina? Nu prea, pentru ca la masina ai avut ITP odata, inevitabil. Ca musai ai trecut pe la RAR iar aia te obliga sa ai itp valabil cand ii vizitezi cu masina. Ca de nu, incearca sa-ti dea ei ITP. Daca vor. Si uite-asa faci scapata de ITP o caruta. Ca si carutele se Dar tot iti trebuie RCA la caruta, aparent. DAR, cum inregistrezi o caruta, daca Art 9 obliga ca vehicolul sa fie omologat? Exista modelul "Caruta cu un cal" omologat la RAR? Sa fim intelesi, e o mare diferenta intre a fi omologat si a avea ITP valabil. Pentru initiatorul topicului: in mod normal RAR ar trebui sa aiba in baza toate vehiculele fabricate in serie pe lumea asta, deci si tractoarele. Deci toate modelele produse ar trebui sa fie deja acceptate ca omologate. E o presupunere a mea, nu o certitudine. Poate ca de fapt producatorul sau dealerul trebuia sa vina sa le omologheze? Pai o fi fost Same in anii '60 la Bucuresti sa-si omologheze fiarele? Nu prea cred. In fine, ideea e ca e o diferenta dintre omologare si ITP, poate ca-ti trebuie doar o hartie de la RAR cum ca tractorul marca X model Y e omologat. Din fericire, la cele doua primarii la care am inregistrat pana acum fieratanii nu am avut probleme. Am avut si noroc ca aveam ceva hartii (CIV austriaca la remorca, contract si factura la japonezul antic, CIV vechi la U650). Dar la primele doua nu am avut ceva care sa demonstreze ca sunt modele omologate in Romania. Edited by til, 08 October 2015 - 12:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users