Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
De ce sa-mi iau un SUV 4x4?
Last Updated: Jul 05 2017 16:29, Started by
scoty
, Apr 10 2015 08:00
·
0
#199
Posted 08 June 2015 - 09:33
Topic despre Disco4...Dkw-ule,tu vrei sa mi-o iau grav??
Cine este interesat gaseste informatii la noi pe forum... Cat despre Defender...hmmm...inzapeziri....suv-uri...senilate...pun shufa pe ele,mai ales daca il am in spate pe Razvanel cu Patrolul ca sa ma ajute...: http://stirileprotv....e-o-fetita.html PS De data asta sunt offtopic,Def-ul nu e SUV...si nici Patrolul... Attached FilesEdited by sean70, 08 June 2015 - 09:34. |
#200
Posted 08 June 2015 - 20:42
Hai ca pun io o poza cu un SUV
_DSC0108.JPG 409.56K 92 downloads Desi nu mor de dragul ei, pot sa spun ca m-a surprins placut, are cam "detoate" pentru un SUV. Edited by DKWraith, 08 June 2015 - 20:44. |
#202
Posted 09 June 2015 - 01:15
#203
Posted 09 June 2015 - 18:30
#204
Posted 09 June 2015 - 19:24
Asta cum este ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fc7V7YPSwyg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#205
Posted 09 June 2015 - 20:38
CGDBZ, on 09 iunie 2015 - 19:24, said:
Asta cum este ? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fc7V7YPSwyg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] " As good as it gets ". Adica e de Oscar. |
#206
Posted 10 June 2015 - 05:19
DKWraith, on 09 iunie 2015 - 18:30, said:
Traducere in cuvinte simple, se poate? Uite un documenar: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lsjh2ZCd7z4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#207
Posted 10 June 2015 - 12:56
CGDBZ, on 09 iunie 2015 - 19:24, said: Asta cum este ? "Portalele" au un ansamblu de pinioane in capetele puntilor, asa ca reductia se face direct la roata... sunt solutii tehnice intalnite pe masini "de munca" (camioane Unimog, diverse modele de utilitare Volvo etc). Una este alta, e o masina de teren care nu are de-a face cu subiectul topicului (suv4x4). dorinpopa, on 10 iunie 2015 - 05:19, said:
LandRover are unul dintre cele mai bune sisteme 4x4, e una dintre mărcile auto britanice care chiar au fost bune la ceva. Freelander, Range și Discovery sunt modele foarte apreciate de entuziaștii offroad. Restul gamei (Freelander, Discovery si RangeRover) sunt SUV-uri cu capabilitati (offroad) diferite. |
#208
Posted 10 June 2015 - 14:08
La G-ul ala portalele par a fi de la Tibus Engineering (dupa bratele ce rigidizeaza portalul de punte)...cred ca sunt destinate sheicilor,placate cu air,bineinteles,ca pretul oricum nu conteaza...
Discovery Sport din poza DKW-ului va inlocui Freelanderul si este un SUV,fara sasiu si reductor...sasiu si reductor mai gasim doar pe Discovery 4...inca. Defenderul se va scoate din fabricatie la sfarsitul anului deoarece nu indeplineste normele europene de protectie a pietonilor (nici astia nu mai sunt asa sprinteni ca altadata,au ajuns obezi majoritatea)...probabil ca se va reloca productia in alte parti,strict pentru pietele fara atatea figuri. Ca idee de fiabilitate,peste 70% din totalul Seriilor si Defenderelor fabricate din 1949 incoace sunt in circulatie... |
|
#209
Posted 10 June 2015 - 19:06
dorinpopa, on 10 iunie 2015 - 05:19, said:
LandRover are unul dintre cele mai bune sisteme 4x4, e una dintre mărcile auto britanice care chiar au fost bune la ceva. Freelander, Range și Discovery sunt modele foarte apreciate de entuziaștii offroad. Uite un documenar: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lsjh2ZCd7z4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#210
Posted 10 June 2015 - 21:47
Land/Range Rover sunt masini intr-adevar legendare si modele actuale de referinta in segmentul 4x4 (SUV sau off-road).
Cu toate astea in ultimul deceniu fiabilitatea lasa mult de dorit. Evident la toate marcile, datorita concurentei acerbe care se traduce in automatizari masive si solutii/materiale cat mai ieftine, basca teste cat mai putine, fiabilitatea a scazut fata de trecut, dar la LR pare ca aceasta scadere e in top. |
#211
Posted 10 June 2015 - 22:31
mufasa, on 10 iunie 2015 - 21:47, said:
Cu toate astea in ultimul deceniu fiabilitatea lasa mult de dorit. Evident la toate marcile, datorita concurentei acerbe care se traduce in automatizari masive si solutii/materiale cat mai ieftine, basca teste cat mai putine, fiabilitatea a scazut fata de trecut, dar la LR pare ca aceasta scadere e in top. Revenind la ideea de SUV, poza postata de mine este dintr-o serie de vreo 50, facute personal la intrunirea anuala a posesorilor de Land Rover, ocazie cu care s-a putut testa noul Discovery Sport. Fiind vorba de SUV-uri, Disco Sport este o optiune foarte viabila, masina descurcandu-se foarte bine on si off road (cu limitarile impuse de garda si unghiuri). _DSC0111.JPG 381.42K 26 downloads _DSC0121.JPG 355.97K 32 downloads _DSC0126.JPG 362.78K 32 downloads _DSC0142.JPG 365.66K 32 downloads |
#212
Posted 10 June 2015 - 22:38
La concluziile astea ai ajuns prin experiente personale cu LR-urile sau te-ai bazat pe "zvonistica oficiala"?
Eu am aproape 160000 cu Disco si i-am schimbat rulmentii pe fata si o bucsa...rulmentii m-au costat 380 Ron bucata - la Toyota au cazut mai repede si au costat triplu. Def-ul are 350000 si i-am schimbat motorul pentru ca am vrut eu unul mai puternic,in rest e de la ma-sa...motorul lui duce un Disco1 fara nici o interventie. Mitul proastei fiabilitati a LR a inceput in era BMW,cand a aparut Range Roverul P38,in '97...bagandu-si coada BMW-ul,l-au burdusit cu electronica nefiabila... A doua chestie e mitul ca LR rupe transmisiile pentru ca sunt de KKT...cine se pricepe intelege ca un raport de 3 la 1 in reductor e cu totul altceva decat 2:1 cu au japonezele " fiabile"...o talpa bagata aiurea in conditii nasoale face mult mai mult rau datorita cuplului mult mai mare cu o astfel de reductie...posesorii de japoneze mari au vise umede cu rapoartele din transfer. Pe de alta parte masinile astea sunt 4x4 permanent cu diferential central blocabil si daca nu stii cum functioneaza o farami rapid...eu am vazut berbeci care habar nu aveau cum se foloseste "manetutza mica" cu 5 pozitii...la astea noi nu mai e cazul,masina e in general mai desteapta decat soferul! Dkw-ule,am postat concomitent! |
#213
Posted 11 June 2015 - 08:34
Discutia e offtopic demult ...
- in general, masinile se rup din cauza piesei situate pe scaunul din stanga fata. E valabil la orice masina! - electronica nu iubeste padurea... nici apa si nici noroiul! - daca 3:1 in reductor e o problema pentru unii, sa vezi ce distractie e la Rubicoane (care au 4:1 pe Low) In rest, da, Discovery e un model foarte reusit. |
|
#214
Posted 11 June 2015 - 10:52
sean70, on 04 iunie 2015 - 11:54, said:
Eu am un asa-zis suv...m-am inrobit la un leasing pentru ca vreau ca familionul meu sa ajunga in siguranta si confort la destinatie,pe asfalt sau in afara lui,in orice conditii de mediu...modelele din piata care satisfac aceste criterii pot fi numarate pe degetele unei maini si nu sunt nicidecum x-uri,q-uri sau alte litere...e o masina foarte versatila si nu are costuri de intretinere astronomice,chiar si consumul este decent pentru un autobuz cu 2675 kg masa proprie - pe ultimii 70000 km (undeva la un sfert oras) am avut 10,2 litri%. Pentru oras,asfalt si parcari pe bordura nu cred ca merita un suv,cu atat mai putin un suvuletz. 99% dintre posesorii de astfel de agregate nu au habar ce poate masina de sub ei pentru ca nu au scos-o vreodata de pe asfalt... eu am tras de ea si merge de rupe...niste poze de saptamana trecuta: Fiecare isi cumpara masina in functie de necesitati si buget. Multi doresc masini cu garda mai mare,incapatoare,sigure,confortabile insa aproape toti pun accent pe tinuta de drum caci 99.9% masina respectiva va merge pe asfalt. In general masinile bune de off-road sunt destul de slabe on-road (stabilitate, frane, performante, agilitate etc) . |
#215
Posted 12 June 2015 - 08:05
sean70, on 10 iunie 2015 - 22:38, said:
La concluziile astea ai ajuns prin experiente personale cu LR-urile sau te-ai bazat pe "zvonistica oficiala"? Eu am aproape 160000 cu Disco si i-am schimbat rulmentii pe fata si o bucsa...rulmentii m-au costat 380 Ron bucata - la Toyota au cazut mai repede si au costat triplu. Def-ul are 350000 si i-am schimbat motorul pentru ca am vrut eu unul mai puternic,in rest e de la ma-sa...motorul lui duce un Disco1 fara nici o interventie. Mitul proastei fiabilitati a LR a inceput in era BMW,cand a aparut Range Roverul P38,in '97...bagandu-si coada BMW-ul,l-au burdusit cu electronica nefiabila... A doua chestie e mitul ca LR rupe transmisiile pentru ca sunt de KKT...cine se pricepe intelege ca un raport de 3 la 1 in reductor e cu totul altceva decat 2:1 cu au japonezele " fiabile"...o talpa bagata aiurea in conditii nasoale face mult mai mult rau datorita cuplului mult mai mare cu o astfel de reductie...posesorii de japoneze mari au vise umede cu rapoartele din transfer. Pe de alta parte masinile astea sunt 4x4 permanent cu diferential central blocabil si daca nu stii cum functioneaza o farami rapid...eu am vazut berbeci care habar nu aveau cum se foloseste "manetutza mica" cu 5 pozitii...la astea noi nu mai e cazul,masina e in general mai desteapta decat soferul! Dkw-ule,am postat concomitent! Cvasi zvonistica oficiala. Adica am un coleg de servici care si-a luat un Freelander 2 nou acu 3 ani si i s-a rupt scaunul (are doar vreo 80 kg), i-a cazut geamul la sofer, plus alte mici cacaturi, lucruri care nu le-am mai auzit, mai ales la masini noi. Si mai am un amic cu un Defender care repara mai tot timpul la ea, desi nu e vreo vechitura. Alte exemple concrete nu stiu si nici nu am vreo experienta personala, dar m-a batut gandul sa iau un Defender la un moment dat si ce am citit pe net pe diverse forumuri despre fiabilitate (nu capabilitate off road care e recunoscuta) m-a descurajat. Si nu numai despre Defender, mai despre toate modelele nu se prea vorbeste de bine ca fiabilitate, mai ales ca am inteles ca si piesele sunt cam scumpe. Altfel, in general mie personal imi plac mai toate modelele lor, desi sunt destul de nisate. |
#216
Posted 12 June 2015 - 08:54
dorinpopa, on 09 iunie 2015 - 01:15, said:
Mașina e legendară |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users