Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile
 Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20
 Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...
 Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...
 

De ce sa-mi iau un SUV 4x4?

- - - - -
  • Please log in to reply
253 replies to this topic

#199
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,168
  • Înscris: 20.01.2014
Topic despre Disco4...Dkw-ule,tu vrei sa mi-o iau grav??Posted Image
Cine este interesat gaseste informatii la noi pe forum...
Cat despre Defender...hmmm...inzapeziri....suv-uri...senilate...pun shufa pe ele,mai ales daca il am in spate pe Razvanel cu Patrolul ca sa ma ajute...:
http://stirileprotv....e-o-fetita.html
PS
De data asta sunt offtopic,Def-ul nu e SUV...si nici Patrolul...

Attached Files


Edited by sean70, 08 June 2015 - 09:34.


#200
DKWraith

DKWraith

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 04.07.2010
Hai ca pun io o poza cu un SUV Posted Image
Attached File  _DSC0108.JPG   409.56K   92 downloads

Desi nu mor de dragul ei, pot sa spun ca m-a surprins placut, are cam "detoate" pentru un SUV.

Edited by DKWraith, 08 June 2015 - 20:44.


#201
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Asta se încadrează și arată și bine.

#202
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

View PostDKWraith, on 08 iunie 2015 - 20:42, said:

Desi nu mor de dragul ei, pot sa spun ca m-a surprins placut, are cam "detoate" pentru un SUV.
Mașina e legendară, te-a surprins pentru că nu știai despre ce e vorba

#203
DKWraith

DKWraith

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 04.07.2010

View Postdorinpopa, on 09 iunie 2015 - 01:15, said:

Mașina e legendară...
Traducere in cuvinte simple, se poate?Posted Image

#204
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 29.06.2011
Asta cum este ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fc7V7YPSwyg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#205
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostCGDBZ, on 09 iunie 2015 - 19:24, said:

Asta cum este ?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fc7V7YPSwyg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

" As good as it gets ". Adica e de Oscar.

#206
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

View PostDKWraith, on 09 iunie 2015 - 18:30, said:

Traducere in cuvinte simple, se poate?Posted Image
LandRover are unul dintre cele mai bune sisteme 4x4, e una dintre mărcile auto britanice care chiar au fost bune la ceva. Freelander, Range și Discovery sunt modele foarte apreciate de entuziaștii offroad.
Uite un documenar:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lsjh2ZCd7z4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#207
acvaristul

acvaristul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 27.09.2006

View PostCGDBZ, on 09 iunie 2015 - 19:24, said:

Asta cum este ?
Ala e un model G, pe care s-au montat niste punti portal. Nu cred sa ajunga model de serie.
"Portalele" au un ansamblu de pinioane in capetele puntilor, asa ca reductia se face direct la roata... sunt solutii tehnice intalnite pe masini "de munca" (camioane Unimog, diverse modele de utilitare Volvo etc).

Una este alta, e o masina de teren care nu are de-a face cu subiectul topicului (suv4x4).

View Postdorinpopa, on 10 iunie 2015 - 05:19, said:

LandRover are unul dintre cele mai bune sisteme 4x4, e una dintre mărcile auto britanice care chiar au fost bune la ceva. Freelander, Range și Discovery sunt modele foarte apreciate de entuziaștii offroad.
De fapt, modelul apreciat de catre comunitatea offroad este modelul Defender (pe care l-ai uitat). E singura masina "de teren" de la LandRover.
Restul gamei (Freelander, Discovery si RangeRover) sunt SUV-uri cu capabilitati (offroad) diferite.

#208
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,168
  • Înscris: 20.01.2014
La G-ul ala portalele par a fi de la Tibus Engineering (dupa bratele ce rigidizeaza portalul de punte)...cred ca sunt destinate sheicilor,placate cu air,bineinteles,ca pretul oricum nu conteaza...
Discovery Sport din poza DKW-ului va inlocui Freelanderul si este un SUV,fara sasiu si reductor...sasiu si reductor mai gasim doar pe Discovery 4...inca.
Defenderul se va scoate din fabricatie la sfarsitul anului deoarece nu indeplineste normele europene de protectie a pietonilor (nici astia nu mai sunt asa sprinteni ca altadata,au ajuns obezi majoritatea)...probabil ca se va reloca productia in alte parti,strict pentru pietele fara atatea figuri.
Ca idee de fiabilitate,peste 70% din totalul Seriilor si Defenderelor fabricate din 1949 incoace sunt in circulatie...

#209
DKWraith

DKWraith

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 04.07.2010

View Postdorinpopa, on 10 iunie 2015 - 05:19, said:

LandRover are unul dintre cele mai bune sisteme 4x4, e una dintre mărcile auto britanice care chiar au fost bune la ceva. Freelander, Range și Discovery sunt modele foarte apreciate de entuziaștii offroad.
Uite un documenar:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lsjh2ZCd7z4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Multumesc pentru lamurire...

#210
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Land/Range Rover sunt masini intr-adevar legendare si modele actuale de referinta in segmentul 4x4 (SUV sau off-road).
Cu toate astea in ultimul deceniu fiabilitatea lasa mult de dorit. Evident la toate marcile, datorita concurentei acerbe care se traduce in automatizari masive si solutii/materiale cat mai ieftine, basca teste cat mai putine, fiabilitatea a scazut fata de trecut, dar la LR pare ca aceasta scadere e in top.

#211
DKWraith

DKWraith

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 04.07.2010

View Postmufasa, on 10 iunie 2015 - 21:47, said:

Cu toate astea in ultimul deceniu fiabilitatea lasa mult de dorit. Evident la toate marcile, datorita concurentei acerbe care se traduce in automatizari masive si solutii/materiale cat mai ieftine, basca teste cat mai putine, fiabilitatea a scazut fata de trecut, dar la LR pare ca aceasta scadere e in top.
Mai degraba o lipsa acuta de interes in a citi cartulia aia numita Owner Manual, combinata cu ideea ca un Land Rover nu se strica daca il neglijezi la limita nesimtirii. Perioada cea mai neagra a LR a fost sub stapanirea BMW, preluata de Ford, modelele actuale sunt deja in alta liga.
Revenind la ideea de SUV, poza postata de mine este dintr-o serie de vreo 50, facute personal la intrunirea anuala a posesorilor de Land Rover, ocazie cu care s-a putut testa noul Discovery Sport. Fiind vorba de SUV-uri, Disco Sport este o optiune foarte viabila, masina descurcandu-se foarte bine on si off road (cu limitarile impuse de garda si unghiuri).
Attached File  _DSC0111.JPG   381.42K   26 downloads
Attached File  _DSC0121.JPG   355.97K   32 downloads
Attached File  _DSC0126.JPG   362.78K   32 downloads
Attached File  _DSC0142.JPG   365.66K   32 downloads

#212
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,168
  • Înscris: 20.01.2014
La concluziile astea ai ajuns prin experiente personale cu LR-urile sau te-ai bazat pe "zvonistica oficiala"?
Eu am aproape 160000 cu Disco si i-am schimbat rulmentii pe fata si o bucsa...rulmentii m-au costat 380 Ron bucata - la Toyota au cazut mai repede si au costat triplu.
Def-ul are 350000 si i-am schimbat motorul pentru ca am vrut eu unul mai puternic,in rest e de la ma-sa...motorul lui duce un Disco1 fara nici o interventie.
Mitul proastei fiabilitati a LR a inceput in era BMW,cand a aparut Range Roverul P38,in '97...bagandu-si coada BMW-ul,l-au burdusit cu electronica nefiabila...
A doua chestie e mitul ca LR rupe transmisiile pentru ca sunt de KKT...cine se pricepe intelege ca un raport de 3 la 1 in reductor e cu totul altceva decat 2:1 cu au japonezele " fiabile"...o talpa bagata aiurea in conditii nasoale face mult mai mult rau datorita cuplului mult mai mare cu o astfel de reductie...posesorii de japoneze mari au vise umede cu rapoartele din transfer.
Pe de alta parte masinile astea sunt 4x4 permanent cu diferential central blocabil si daca nu stii cum functioneaza o farami rapid...eu am vazut berbeci care habar nu aveau cum se foloseste "manetutza mica" cu 5 pozitii...la astea noi nu mai e cazul,masina e in general mai desteapta decat soferul!

Dkw-ule,am postat concomitent!

#213
acvaristul

acvaristul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 27.09.2006
Discutia e offtopic demult Posted Image ...

- in general, masinile se rup din cauza piesei situate pe scaunul din stanga fata. E valabil la orice masina!
- electronica nu iubeste padurea... nici apa si nici noroiul!
- daca 3:1 in reductor e o problema pentru unii, sa vezi ce distractie e la Rubicoane (care au 4:1 pe Low) Posted Image

In rest, da, Discovery e un model foarte reusit.

#214
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postsean70, on 04 iunie 2015 - 11:54, said:

Eu am un asa-zis suv...m-am inrobit la un leasing pentru ca vreau ca familionul meu sa ajunga in siguranta si confort la destinatie,pe asfalt sau in afara lui,in orice conditii de mediu...modelele din piata care satisfac aceste criterii pot fi numarate pe degetele unei maini si nu sunt nicidecum x-uri,q-uri sau alte litere...e o masina foarte versatila si nu are costuri de intretinere astronomice,chiar si consumul este decent pentru un autobuz cu 2675 kg masa proprie - pe ultimii 70000 km (undeva la un sfert oras) am avut 10,2 litri%.
Pentru oras,asfalt si parcari pe bordura nu cred ca merita un suv,cu atat mai putin un suvuletz.
99% dintre posesorii de astfel de agregate nu au habar ce poate masina de sub ei pentru ca nu au scos-o vreodata de pe asfalt... eu am tras de ea si merge de rupe...niste poze de saptamana trecuta:

Fiecare isi cumpara masina in functie de necesitati si buget. Multi doresc masini cu garda mai mare,incapatoare,sigure,confortabile insa aproape toti pun accent pe tinuta de drum caci 99.9% masina respectiva va merge pe asfalt. In general masinile bune de off-road sunt destul de slabe on-road (stabilitate, frane, performante, agilitate etc) .

#215
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postsean70, on 10 iunie 2015 - 22:38, said:

La concluziile astea ai ajuns prin experiente personale cu LR-urile sau te-ai bazat pe "zvonistica oficiala"?
Eu am aproape 160000 cu Disco si i-am schimbat rulmentii pe fata si o bucsa...rulmentii m-au costat 380 Ron bucata - la Toyota au cazut mai repede si au costat triplu.
Def-ul are 350000 si i-am schimbat motorul pentru ca am vrut eu unul mai puternic,in rest e de la ma-sa...motorul lui duce un Disco1 fara nici o interventie.
Mitul proastei fiabilitati a LR a inceput in era BMW,cand a aparut Range Roverul P38,in '97...bagandu-si coada BMW-ul,l-au burdusit cu electronica nefiabila...
A doua chestie e mitul ca LR rupe transmisiile pentru ca sunt de KKT...cine se pricepe intelege ca un raport de 3 la 1 in reductor e cu totul altceva decat 2:1 cu au japonezele " fiabile"...o talpa bagata aiurea in conditii nasoale face mult mai mult rau datorita cuplului mult mai mare cu o astfel de reductie...posesorii de japoneze mari au vise umede cu rapoartele din transfer.
Pe de alta parte masinile astea sunt 4x4 permanent cu diferential central blocabil si daca nu stii cum functioneaza o farami rapid...eu am vazut berbeci care habar nu aveau cum se foloseste "manetutza mica" cu 5 pozitii...la astea noi nu mai e cazul,masina e in general mai desteapta decat soferul!

Dkw-ule,am postat concomitent!

Cvasi zvonistica oficiala.
Adica am un coleg de servici care si-a luat un Freelander 2 nou acu 3 ani si i s-a rupt scaunul (are doar vreo 80 kg), i-a cazut geamul la sofer, plus alte mici cacaturi, lucruri care nu le-am mai auzit, mai ales la masini noi. Si mai am un amic cu un Defender care repara mai tot timpul la ea, desi nu e vreo vechitura.
Alte exemple concrete nu stiu si nici nu am vreo experienta personala, dar m-a batut gandul sa iau un Defender la un moment dat si ce am citit pe net pe diverse forumuri despre fiabilitate (nu capabilitate off road care e recunoscuta) m-a descurajat. Si nu numai despre Defender, mai despre toate modelele nu se prea vorbeste de bine ca fiabilitate, mai ales ca am inteles ca si piesele sunt cam scumpe. Altfel, in general mie personal imi plac mai toate modelele lor, desi sunt destul de nisate.

#216
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012

View Postdorinpopa, on 09 iunie 2015 - 01:15, said:

Mașina e legendară
Stiu ca voi deranja dar: Discovery era legendar cand era offroader; asta nou e un suvulet de oras care vrea sa profite tocmai de renumele offroaderului insa care, as putea chiar pune pariu, in offroad nu e cu prea mult sau chiar deloc peste un amarat de Duster. Acelasi lucru se intampla si in curtea Suzuki: Vitara s-a transformat din masina de offroad in masinuta de plimbat la coafor cu care sa poata pitzi urca usor bordura pana pe treptele salonului, sa nu mearga prea mult prin soare. Deh, asta se cere, asta se da.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate