Dacia Logan 2014
#1
Posted 04 April 2015 - 16:33
#2
Posted 04 April 2015 - 16:35
Ai vazut cat spatiu are intre roata si aripa? Bagi piciorul cu totul. Mie mi se pare ca arata caricatural Loganul 2014, se putea intregra natural in desenele animate Cars.
Ramane in continuare masina saracului. Cea mai sanatoasa masina de la Dacia este Lodgy. Produsa in Maroc si cu caroserie 100% galvanizata. Cum nu se fac in Romania. Edited by Groot, 04 April 2015 - 16:37. |
#3
Posted 04 April 2015 - 16:37
Eu zic ca arata mai bine decat vechiile Loganuri.
Edited by traiannnnnn, 04 April 2015 - 16:37. |
#4
Posted 04 April 2015 - 16:39
traiannnnnn, on 04 aprilie 2015 - 16:33, said:
Credeti ca intr-adevar arata ca o masina nemteasca? . Ce? Ar trebui să arate ca o masină nemţească şi nu ştim noi? traiannnnnn, on 04 aprilie 2015 - 16:33, said:
Credeti ca Dacia a mai evoluat si va mai evolua? . Da. Edited by driftking91, 04 April 2015 - 16:39. |
#6
Posted 04 April 2015 - 16:44
2 poze (interior si exterior).
[ http://s30.postimg.org/pfq2dho35/2014_Dacia_Logan_10th_Anniversary_Edition_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s23.postimg.org/4zsnemtqj/2014_dacia_logan_ncv_diesel_interior_view_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by traiannnnnn, 04 April 2015 - 16:46. |
#7
Posted 04 April 2015 - 16:44
Nu arata ca o masina nemteasca...evident.
Fata arata franceza si fundu romanesc. De evoluat, va mai evolua... |
#8
Posted 04 April 2015 - 17:02
#9
Posted 04 April 2015 - 17:06
Ok, dar la banii astia nu gasesti o masina noua cu asemenea dotari.
Unii vor spune ca la 6000-8000 euro iti iei un s-h din anul 2000 de "moare lumea", dar noi vorbim de masini noi din 2014.. Loganul este o masina okay, dovada clara fiind faptul ca firmele private care au flote au trecut la Logan de mult. Cred ca cele mai multe taxiuri sunt Logan, nu-i asa?! Asta spune multe despre fiabilitate si costuri. Confortul si siguranta nu or fi cine stie ce, dar sunt acceptabile in final. Ganditi-va si la MCV-urile de la Politia Rutiera care au atins de mult 300.000 km si sunt principala forta a MAI-ului. Cate masini NOI Citroen C1, Peugeot 107, Skoda Fabia, Renault Clio, Chevrolet Spark, Fiat Panda etc DE FIRMA ati mai vazut in ultimul an ? Despre marci precum VW, Seat, Suzuki, Opel nici nu se mai pune problema Edited by nelu1086, 04 April 2015 - 17:29. |
#12
Posted 05 April 2015 - 03:13
OmulLLORT, on 04 aprilie 2015 - 18:09, said:
Sunt curios de antifonarea loganului nou, dar nu cred ca e mare evolutie fata de cel vechi. |
#13
Posted 05 April 2015 - 09:16
Du-te fa un drive test daca n-ai facut deja cu 0.9 tce.
E un motor nereusit, impresia e ca au scos si ei un polizor turbo pe piata ca sa fie in rand cu lumea. Are un lag cumplit, pana in ~2400-2500 rpm nu prea face nimic, e greu sa corelezi pedalele acc-ambreiaj, mai tot timpul la schimbare tr superioara o dai in nas daca vrei sa continui accelerarea, la schimbare de tr ca sa eviti asta trebe s-o turezi in 4000-4500, altfel isi da in nas negresit... In tr V la ~100/h nu se intampla absolut nimic cand apesi pe acc, trebuie sa retrogradezi (si 1.4 mpi pe 100-120/h demareaza mai bine in tr V). La rece trepideaza aiurea de tot cand pleci de pe loc (dispare trepidatul dupa 2-3 minute) (La polul opus, 1.0 de la Ford, n-ai ce compara cu 0.9 tce ) Edited by Octavian___, 05 April 2015 - 09:19. |
#14
Posted 05 April 2015 - 16:47
utopium, on 05 aprilie 2015 - 03:13, said:
Ba cica e mare evolutia fata de cel vechi ... eu am condus un pic unul nou, dar n-am fost atent la detalii de genul asta. Pe mine ma atrage motorul de 0.9, doar ca ma enerveaza ca astia de la Dacia sunt cretini si au lansat modelul aniversar (cu clima, geam cu impuls, etc) doar cu motor de 1.2 16V. Ma termina ca la noul Logan au renuntat la geam electric cu impuls pe partea soferului, lumina in torpedo, etc (existente pe Loganul original din 2004) ... geam cu impuls au pus la modelul aniversar, dar ala are un motor care nu mi se pare atractiv. e mindfuck, sorry "clima" mi se pare mai mult brizbriz, la drum scurt mergi si fara/ iti ajunge si ac manual, la drum lung lesina grav amaratele astea de motoare, macar daca avea display sa dea mai bine.. |
#15
Posted 06 April 2015 - 00:47
Octavian___, on 05 aprilie 2015 - 09:16, said:
Du-te fa un drive test daca n-ai facut deja cu 0.9 tce. OmulLLORT, on 05 aprilie 2015 - 16:47, said:
NU au bec in torpedo ? SERIOS ? e mindfuck, sorry Edited by utopium, 06 April 2015 - 00:49. |
|
#16
Posted 06 April 2015 - 11:40
Normal ca trage mai bine, are cuplu maxim la 2450 rpm din cate vad, iar 1.4 la 3000 rpm. Turbo ajuta sa traga la turatii mici.
1.4 nu e motor de condus sub 2500 rpm oricum Cat sa coste un bec in torpedou ? un intrerupator, un bec si 2 fire |
#17
Posted 06 April 2015 - 11:55
Cine se uita sa cumpere cea mai ieftina masina produsa in europa il doare in cur de bec in torpedou.
Bine ca UE a bagat cu forta DRL, ABS, si de curand ESP ca multa lume renunta si la astea ca sa mai barbiereasca din costul masinii. Airbagurile nu sunt obligatorii prin lege europeana, insa devin obligatorii printr-un artificiu: EuroNcap testeaza masinile luand in considerare dotarile minime de serie. Iar ratingul euroncap nu se aplica decat la acele dotari minime de serie, obligand producatorul sa le includa. D-aia gasim in standard la Logan airbaguri frontale si laterale, ca altfel nu sarea de-o stea jumate. |
#18
Posted 06 April 2015 - 15:56
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users