Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 

Dacia Logan 2014

- - - - -
  • Please log in to reply
165 replies to this topic

#1
traiannnnnn

traiannnnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 03.02.2015
Care ati cumparat Dacia Logan 2014, ce parere aveti despre el?
Credeti ca intr-adevar arata ca o masina nemteasca?
Credeti ca Dacia a mai evoluat si va mai evolua?

.

#2
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Ai vazut cat spatiu are intre roata si aripa? Bagi piciorul cu totul. Mie mi se pare ca arata caricatural Loganul 2014, se putea intregra natural in desenele animate Cars.

Ramane in continuare masina saracului.


Cea mai sanatoasa masina de la Dacia este Lodgy. Produsa in Maroc si cu caroserie 100% galvanizata. Cum nu se fac in Romania.

Edited by Groot, 04 April 2015 - 16:37.


#3
traiannnnnn

traiannnnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 03.02.2015
Eu zic ca arata mai bine decat vechiile Loganuri.

Edited by traiannnnnn, 04 April 2015 - 16:37.


#4
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,739
  • Înscris: 28.12.2008

 traiannnnnn, on 04 aprilie 2015 - 16:33, said:

Credeti ca intr-adevar arata ca o masina nemteasca?
.

Ce? Ar trebui să arate ca o masină nemţească şi nu ştim noi?

 traiannnnnn, on 04 aprilie 2015 - 16:33, said:

Credeti ca Dacia a mai evoluat si va mai evolua?
.

Da.

Edited by driftking91, 04 April 2015 - 16:39.


#5
nealsmith

nealsmith

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 622
  • Înscris: 14.07.2014
Nu prea sincer. Depinde si de optionalizari,mai pui niste bani si iei (tot dacie) un Duster superstandard.

#6
traiannnnnn

traiannnnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 03.02.2015
2 poze (interior si exterior).
[ http://s30.postimg.org/pfq2dho35/2014_Dacia_Logan_10th_Anniversary_Edition_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://s23.postimg.org/4zsnemtqj/2014_dacia_logan_ncv_diesel_interior_view_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by traiannnnnn, 04 April 2015 - 16:46.


#7
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,534
  • Înscris: 19.04.2009
Nu arata ca o masina nemteasca...evident.

Fata arata franceza si fundu romanesc.

De evoluat, va mai evolua...

#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,899
  • Înscris: 25.01.2007

 traiannnnnn, on 04 aprilie 2015 - 16:33, said:

Credeti ca intr-adevar arata ca o masina nemteasca?
Te gândești sa îți iei unul și sa ii pui abțibild cu TDI ?

#9
nelu1086

nelu1086

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 08.08.2014
Ok, dar la banii astia nu gasesti o masina noua cu asemenea dotari.
Unii vor spune ca la 6000-8000 euro iti iei un s-h din anul 2000 de "moare lumea", dar noi vorbim de masini noi din 2014..

Loganul este o masina okay, dovada clara fiind faptul ca firmele private care au flote au trecut la Logan de mult. Cred ca cele mai multe taxiuri sunt Logan, nu-i asa?! Asta spune multe despre fiabilitate si costuri. Confortul si siguranta nu or fi cine stie ce, dar sunt acceptabile in final.

Ganditi-va si la MCV-urile de la Politia Rutiera care au atins de mult 300.000 km si sunt principala forta a MAI-ului.

Cate masini NOI Citroen C1, Peugeot 107, Skoda Fabia, Renault Clio, Chevrolet Spark, Fiat Panda etc DE FIRMA ati mai vazut in ultimul an ? Despre marci precum VW, Seat, Suzuki, Opel nici nu se mai pune problema :)

Edited by nelu1086, 04 April 2015 - 17:29.


#10
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,220
  • Înscris: 03.08.2010
Cine cunoaste sentimentul ala de a te urca fara griji vreo 4-5 ani intr-o masina la care sa-i dai doar sanda, si n-are un buget rezonabil, isi ia Logan 2014. Not at bad choice.

#11
OmulLLORT

OmulLLORT

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 06.09.2014
Inafara de  diesel 1.5 90 cp care e si scump, motoarele sunt penibile.
Mai bine iei Logan SH, motoarele de 1.4 merg 300k km lejer.
Sunt curios de antifonarea loganului nou, dar nu cred ca e mare evolutie fata de cel vechi.

Edited by OmulLLORT, 04 April 2015 - 18:10.


#12
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,111
  • Înscris: 14.08.2007

 OmulLLORT, on 04 aprilie 2015 - 18:09, said:

Sunt curios de antifonarea loganului nou, dar nu cred ca e mare evolutie fata de cel vechi.
Ba cica e mare evolutia fata de cel vechi ... eu am condus un pic unul nou, dar n-am fost atent la detalii de genul asta. Pe mine ma atrage motorul de 0.9, doar ca ma enerveaza ca astia de la Dacia sunt cretini si au lansat modelul aniversar (cu clima, geam cu impuls, etc) doar cu motor de 1.2 16V. Ma termina ca la noul Logan au renuntat la geam electric cu impuls pe partea soferului, lumina in torpedo, etc (existente pe Loganul original din 2004) ... geam cu impuls au pus la modelul aniversar, dar ala are un motor care nu mi se pare atractiv.

#13
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007
Du-te fa un drive test daca n-ai facut deja cu 0.9 tce.
E un motor nereusit, impresia e ca au scos si ei un polizor turbo pe piata ca sa fie in rand cu lumea.
Are un lag cumplit, pana in ~2400-2500 rpm nu prea face nimic, e greu sa corelezi pedalele acc-ambreiaj, mai tot timpul la schimbare tr superioara o dai in nas daca vrei sa continui accelerarea, la schimbare de tr ca sa eviti asta trebe s-o turezi in 4000-4500, altfel isi da in nas negresit...
In tr V la ~100/h nu se intampla absolut nimic cand apesi pe acc, trebuie sa retrogradezi (si 1.4 mpi pe 100-120/h demareaza mai bine in tr V).
La rece trepideaza aiurea de tot cand pleci de pe loc (dispare trepidatul dupa 2-3 minute)
(La polul opus, 1.0 de la Ford, n-ai ce compara cu 0.9 tce )

Edited by Octavian___, 05 April 2015 - 09:19.


#14
OmulLLORT

OmulLLORT

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 06.09.2014

 utopium, on 05 aprilie 2015 - 03:13, said:

Ba cica e mare evolutia fata de cel vechi ... eu am condus un pic unul nou, dar n-am fost atent la detalii de genul asta. Pe mine ma atrage motorul de 0.9, doar ca ma enerveaza ca astia de la Dacia sunt cretini si au lansat modelul aniversar (cu clima, geam cu impuls, etc) doar cu motor de 1.2 16V. Ma termina ca la noul Logan au renuntat la geam electric cu impuls pe partea soferului, lumina in torpedo, etc (existente pe Loganul original din 2004) ... geam cu impuls au pus la modelul aniversar, dar ala are un motor care nu mi se pare atractiv.
NU au bec in torpedo ? SERIOS ?
e mindfuck, sorry
"clima" mi se pare mai mult brizbriz, la drum scurt mergi si fara/ iti ajunge si ac manual, la drum lung lesina grav amaratele astea de motoare, macar daca avea display sa dea mai bine..

#15
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,111
  • Înscris: 14.08.2007

 Octavian___, on 05 aprilie 2015 - 09:16, said:

Du-te fa un drive test daca n-ai facut deja cu 0.9 tce.
Am facut si mi s-a parut mult peste 1.4 MPI. Tragea la deal cu aerul conditionat pornit cum trage 1.4 pe teren drept fara aer conditionat pornit Posted Image Dar l-am condus putin, trebuie sa mai merg. Daca ala nu face "nimic" la 2400 de ture, ce sa mai vorbim de 1.4 MPI?

 OmulLLORT, on 05 aprilie 2015 - 16:47, said:

NU au bec in torpedo ? SERIOS ?
e mindfuck, sorry
Las ca nici Skoda Rapid entry (Active) n-are ... sau Toyota Yaris entry (cel putin un model luat de o prietena prin 2013). Si sunt si mai scumpe Posted Image De fapt cred ca astia au generat astfel de obiceiuri si la Dacia, ca Loganul original avea bec in torpedo la modele de 8000 de euro. Si avea si geam sofer cu impuls.

Edited by utopium, 06 April 2015 - 00:49.


#16
OmulLLORT

OmulLLORT

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 06.09.2014
Normal ca trage mai bine, are cuplu maxim la 2450 rpm din cate vad, iar 1.4 la 3000 rpm. Turbo ajuta sa traga la turatii mici.
1.4 nu e motor de condus sub 2500 rpm oricum

Cat sa coste un bec in torpedou ? un intrerupator, un bec si  2 fire :(

#17
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Cine se uita sa cumpere cea mai ieftina masina produsa in europa il doare in cur de bec in torpedou.

Bine ca UE a bagat cu forta DRL, ABS, si de curand ESP ca multa lume renunta si la astea ca sa mai barbiereasca din costul masinii.

Airbagurile nu sunt obligatorii prin lege europeana, insa devin obligatorii printr-un artificiu: EuroNcap testeaza masinile luand in considerare dotarile minime de serie. Iar ratingul euroncap nu se aplica decat la acele dotari minime de serie, obligand producatorul sa le includa.

D-aia gasim in standard la Logan airbaguri frontale si laterale, ca altfel nu sarea de-o stea jumate.

#18
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,111
  • Înscris: 14.08.2007

 OmulLLORT, on 06 aprilie 2015 - 11:40, said:

Cat sa coste un bec in torpedou ? un intrerupator, un bec si  2 fire Posted Image
Exact, dar uite ca si Toyota, Skoda si alte firme cu pretentii mai mari decat Dacia vand masini fara bec in torpedo.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate