Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul AUDI Q7 - 2016
#19
Posted 06 February 2015 - 20:02
combinatia de culori e profund nefericita , dupa gusturile mele .
in rest , masina e o panarama , e prea mare , vopseaua prea lucioasa , scaunele prea confortabile , are prea multe dotari de top , un jaf . cand ma fac mare si o gasesc la mana 3-a la maxim 10000e cat imi permit eu , poate imi calc pe suflet si las de la mine si-mi iau si eu una , in sila asa . . . |
#20
Posted 06 February 2015 - 20:06
Ce-i aia "2016" ? Numai la yankeii obositi se folosesc ani viitori pt. modele curente...
Singurul lucru pozitiv la ea e ca-i plina de high-tech - disponibil optional desigur (desi nu are nimic revolutionar)... in rest design plictisitor si batranesc la exterior si un bord neadecvat pt. un suv, cu o tableta trantita drept in campul vizual... |
#21
Posted 06 February 2015 - 20:08
da domnule "motiv" dar la aia doar cu faza asta si cu alte cateva sunt enervanti , aici (ma refer in Ro ) sunt mii . . . ca-n bancul cu ala pe autostrada . . .
zic totusi sa nu te pripesti cu designul . merita vazuta in persoana , dupa aia ai sa vezi ca-ti mai schimbi parerea . |
#22
Posted 06 February 2015 - 20:13
#23
Posted 06 February 2015 - 20:43
Oroarea asta e făcută pentru milionarii de carton din est, pentru "oamenii de afaceri" ce ne dau lecții de democrație la TV, pentru cocalarii cărora le-au murit lăudătorii, într-un cuvânt pentru toți cei cărora li se pare că ce e mare e etalon și reprezintă o prelungire a pluii și pentru toți folositorii expresiei "se merită"...
|
#24
Posted 06 February 2015 - 21:19
serginho74, on 06 februarie 2015 - 20:08, said:
da domnule "motiv" dar la aia doar cu faza asta si cu alte cateva sunt enervanti , aici (ma refer in Ro ) sunt mii . . . ca-n bancul cu ala pe autostrada . . . serginho74, on 06 februarie 2015 - 20:08, said:
zic totusi sa nu te pripesti cu designul . merita vazuta in persoana , dupa aia ai sa vezi ca-ti mai schimbi parerea . 667, on 06 februarie 2015 - 20:13, said:
Gica Contra, nu te simteai bine daca nu scriai asta. Edited by MrReason, 06 February 2015 - 21:20. |
#25
Posted 06 February 2015 - 21:37
Mda. Nu-mi place culoarea, deci revin la propulsorul lui tata de 1289 cmc.
|
#26
Posted 06 February 2015 - 22:02
tauru242, on 06 februarie 2015 - 19:52, said:
"Audi Q7 e-tron consumă doar 1.7 litri de motorină la 100 de km şi emite doar 50 de grame de CO2 pe kilometru. Autonomia sa electrică este de 56 de kilometri, iar autonomia totală a maşinii trece bine de 1.000 de km cu un singur plin de carburant." Cum functioneaza sistemul asta hibrid ca mie, asa la un calcul grosso-modo imi iese ca ar avea un rezervor de vreo 17 litri daca are autonomie de 1000 de km? Au gresit o virgula, au vrut sa scrie 17 litri. 1.7 litri/ora consuma le relanti, cu antigelul la 90 de grade. |
#27
Posted 06 February 2015 - 22:25
Peter Blood, on 06 februarie 2015 - 20:43, said:
Oroarea asta e făcută pentru milionarii de carton din est... ce-i drept , specimene estice exista destule si-n vest . dar sunt si vestici care cumpara asemenea masini . daca nu ar fi , nu s-ar mai povesti . . . aaaaa , fabrica , am vrut sa spun . sa nu uitam si de piata americana . azi a trecut pe langa mine un x6 cu numar de B si in interior erau niste ciori autohtone si mi-au tras o privire de nu m-ar fi mirat cu nimic sa scoata niste uzzi sa le puna pe mine . bine , nu reprezentam niciun interes , doar ma holbam la ei din umila mea masina autohtona . |
#29
Posted 09 February 2015 - 01:55
MrReason, on 06 februarie 2015 - 20:06, said:
Ce-i aia "2016" ? Numai la yankeii obositi se folosesc ani viitori pt. modele curente... On topic: Noul Q7 ma lasa rece. Sunt convins ca e o masina foarte ok dar nu imi place cum arata. Edited by emil_sv, 09 February 2015 - 01:56. |
#30
Posted 09 February 2015 - 08:30
emil_sv, on 09 februarie 2015 - 01:55, said:
Nu, in general cam tot ce se fabrica dupa vacanta de vara, vine ca modelul anului urmator ca in acea perioada de obicei se fac modificari la linia de productie, imbunatatiri sau mici schimbari la modelul de masina. Se practica si in Europa par example, Audi A8 D4 seit 2009 , Audi Q7 2015 seit 2015 [...] (ALLE INFOS ZUR GENERATION 2015) Edited by MrReason, 09 February 2015 - 08:35. |
#31
Posted 09 February 2015 - 10:51
MrReason, on 09 februarie 2015 - 08:30, said:
Nu se foloseste in Europa. De fapt in Europa (ma refer in special la nemti, desi nu numai) nu prea se foloseste notiunea de "model year" ci de generatie(eventual cod de serie pt. cunoscatori) si eventual facelift (iar daca se precizeaza vreun an se precizeaza exact cel in care s-a facut lansarea oficiala sau operat faceliftul) par example, Audi A8 D4 seit 2009 , Audi Q7 2015 seit 2015 [...] (ALLE INFOS ZUR GENERATION 2015) Masina mea, germana, fabricata in octombrie 2008 e modelul anului 2009 cu schimbarile de rigoare ce au venit pentru urmatorul an de productie, daca o luam in iunie 2008 era modelul 2008 fara micile schimbari care s-au facut, si nu a fost un facelift. Uite-te pe mobile.de sa vezi ca sunt masini 2014 unde scrie MY 2015. Se foloseste, de obicei toate modificarile pentru anul urmator de productie se fac peste vara si e considerat modelul anului urmator. Uite de pilda facelift la Audi A6 e considerat 2015 desi a iesit anul trecut. SI britanicii folosesc asta, modelul anului urmator vine in toamna anului curent de obicei si atunci se opereaza diverse modificari la masina etc. Linkurile pe care le-ai dat iti arata cand a fost startul productiei dar de pilda A8 D4 e modelul anului 2010 chiar daca productia a inceput in 2009 la sfarsit. Poti sa intri pe orice forum auto sa vezi discutii despre schimbari pentru modelul anului urmator, si se refera la startul productiei din toamna de obicei. Sunt si exceptii evident, dar MY sau pe nemteste modeljahr se schimba in toamna de regula. Edited by emil_sv, 09 February 2015 - 11:04. |
#32
Posted 09 February 2015 - 11:49
emil_sv, on 09 februarie 2015 - 10:51, said:
mobile.de sa vezi ca sunt masini 2014 unde scrie MY 2015. emil_sv, on 09 februarie 2015 - 10:51, said:
Poti sa intri pe orice forum auto sa vezi discutii despre schimbari pentru modelul anului urmator, si se refera la startul productiei din toamna de obicei. Sunt si exceptii evident, dar MY sau pe nemteste modeljahr se schimba in toamna de regula. La nemti in general nu se vorbeste de MY/Modelljahr fiindca anul rar are vreo relevanta... e vorba de generatie/serie(baureihe) si de existenta facelift sau nu .. |
#33
Posted 09 February 2015 - 12:13
Emil are perfecta dreptate iar asta a fost fost valabil de cand lumea, nu doar de ieri sau de azi.
In toate programele producatorului auto (de evidenta piese, service) anul de fabricatie este cel viitor daca data de fabricatiei depaseste o amunita saptamana a anului. Dupa acea saptamana, care poate diferi de la caz la caz, anul de fabricatie este incrementat cu 1. LE: MY este foarte relevant pentru ca, in functie de acesta, anumite piese au suferit revizii importante. Este posibil sa nu fie compatibile deloc cu versiunea anterioara. Back on topic, Q7 mi se pare grotesc, la fel cum mi se par multe dintre SUV-uri. Sper ca in realitate sa nu arate in halul ala. Grila aia mi se pare ca strica tot, parca-i chinezeasca. Oricum, mie SUV-urile nu-mi plac absolut deloc Edited by valitudor, 09 February 2015 - 12:16. |
|
#34
Posted 09 February 2015 - 12:29
MrReason, on 09 februarie 2015 - 11:49, said:
Pe mobile de unele anunturi contin elemente si pt. vorbitorii de engleza care-s obisnuiti cu asta... deci irelevant.. Cat ai poposit tu pe motor-talk.de ca sa vezi despre ce se vorbeste? Tu esti obisnuit cu forumurile in limba engleza, numai ca acolo majoritatea sunt americani... posibil si la britanici sa fie la fel, n-am verificat... La nemti in general nu se vorbeste de MY/Modelljahr fiindca anul rar are vreo relevanta... e vorba de generatie/serie(baureihe) si de existenta facelift sau nu .. La o scurta cautare sunt sute de threaduri pe motortalk.de cu discutii despre asta. Tocmai ca in ziua de azi chiar are relevanta, producatorii auto fac mici schimbari rezolva mici defecte/probleme cu modelele de la an la an fara neaparat sa ii faca un facelift, complexitatea masinilor de azi o cere. In fine suntem offtopic dar MY conteaza, si de obicei modificarile se fac publice. si pot sa iti dau n exemple uite de pilda la Mercedes. Au introdus motorul 3.0 biturbo benzina pe E class de la faceliftul din toamna 2013 (MY2014). Ei bine pentru toamna 2014 (MY2015) motorul a fost modificat si acum are 3.5 biturbo (fara a aduce alte schimbari masinii dupa facelift), daca nu stii sa faci diferenta intre MY14 si MY15 desi este aceeasi masina cu facelift fabricata tot in 2014 ajungi la o categorie de impozit mult mai mare cu ea, plus acciza. O masina 2014 poate avea niste schimbari serioase in functie de perioada anului in care este fabricata. Ciudat este ca pe C400 motorul e tot de 3.0. Si pot sa iti dau multe alte exemple. Edited by emil_sv, 09 February 2015 - 12:30. |
#35
Posted 09 February 2015 - 13:50
MrReason, on 09 februarie 2015 - 11:49, said:
Pe mobile de unele anunturi contin elemente si pt. vorbitorii de engleza care-s obisnuiti cu asta... deci irelevant.. Cat ai poposit tu pe motor-talk.de ca sa vezi despre ce se vorbeste? Tu esti obisnuit cu forumurile in limba engleza, numai ca acolo majoritatea sunt americani... posibil si la britanici sa fie la fel, n-am verificat... La nemti in general nu se vorbeste de MY/Modelljahr fiindca anul rar are vreo relevanta... e vorba de generatie/serie(baureihe) si de existenta facelift sau nu .. Prima inmatriculare, ian 2004. |
#36
Posted 09 February 2015 - 22:06
Pentru ca ai o masina din grupul VAG sau o alta nemtoaica.
Numai la ei am intalnit asa ceva iar explicatia e ceva de genul ca primesc dinainte un numar de nu stiu ce serii de fabricatie si... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users