Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Noul AUDI Q7 - 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#55
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 tfmercedez, on 11 iulie 2015 - 23:57, said:

Mda... SUV urile de la Mercedes arata cam efeminate, cu un design ce lasa de dorit. Probabil ca nu le-au reusit schitele dupa care sa adapteze noua linie de design si la SUV uri. Restul, masinile "mici" arata bine, incepand de la clasa A pana la S coupe.

Exact de M class vorbeam cu cineva zilele trecute, si la aceeasi concluzie am ajuns, ca e masina de mamica. Cel vechi mai ales cu pachet AMG era foarte barbatesc.
A class nu imi place, CLA e misto dar tot de gagica.

 t-balt, on 11 iulie 2015 - 22:43, said:

dap, prostia aia la aripi imi aducea aminte de niste masini de prin anii 90 sau mai vechi de prin filme americane.....de asta am si zis ca pare umflata cu pompa masina. Probabil ca tehnic e o evolutie serioasa, prin mai toate testele iese in fata la x5, oarecum normal. Dar daca pui un grand cherokee si un q7 unu langa altul, dpmdv al designului, primul l-au nimerit mult mai bine americanii....

Mie chiar imi place cum arata Grand Cherokee. Foarte reusit.

#56
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,727
  • Înscris: 15.07.2013

 emil_sv, on 12 iulie 2015 - 10:17, said:

Exact de M class vorbeam cu cineva zilele trecute, si la aceeasi concluzie am ajuns, ca e masina de mamica. Cel vechi mai ales cu pachet AMG era foarte barbatesc.
A class nu imi place, CLA e misto dar tot de gagica.

Nu numai M Klass (dau GLE cum ii spune acum), ci tot toata gama de SUV-uri full size premium este destinata pentru mamici: Audi Q7, GLE, Volvo XC90, X5. Pana si reclamele au ca protagoniste femeile, ceea ce pana la urma este de inteles. Toate fac legatura directa intre SUV si protectia copiilor, asa ca pentru ele nu exista alta masina.

#57
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 HEX2FUN, on 12 iulie 2015 - 16:55, said:

Nu numai M Klass (dau GLE cum ii spune acum), ci tot toata gama de SUV-uri full size premium este destinata pentru mamici: Audi Q7, GLE, Volvo XC90, X5. Pana si reclamele au ca protagoniste femeile, ceea ce pana la urma este de inteles. Toate fac legatura directa intre SUV si protectia copiilor, asa ca pentru ele nu exista alta masina.

Si care ar fi barbatesti dupa tine ?

#58
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,727
  • Înscris: 15.07.2013
Nu este dupa mine - ti-am spus ca doamenle si-au adjudecat deja segmentul asta. Probabil ca un Rubicon? Cel putin la mine la birou toti "masculii feroce" se afiseaza in coupe-uri iar doamenle in SUV-uri de genul asta. Inclusiv consoarta se simte mult mai bine protejata (chiar daca ii explic mereu ca SUV nu inseamna automat mai multa siguranta).

A, mai este unul, l-am vazut la un coleg: Jeep Sahara. Nu cred ca o sa vad vre-o data vre-o mamica ca pune scaunul isofix intr-o masina de genul acela.

Noul Q7 este facut cu target la tinere mamici. Reclama de la TV este cu o tipa care excaleadeaza un munte, noul XC 90 vine cu un super scaun de bebelusi ca si extra echipament. Reclama "barbateasca" este la noul A6 Allroad. Sincer, eu cred ca merg pe mana A6-ului (in viitorul apropriat).

#59
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 HEX2FUN, on 12 iulie 2015 - 16:55, said:

Nu numai M Klass (dau GLE cum ii spune acum), ci tot toata gama de SUV-uri full size premium este destinata pentru mamici: Audi Q7, GLE, Volvo XC90, X5. Pana si reclamele au ca protagoniste femeile, ceea ce pana la urma este de inteles. Toate fac legatura directa intre SUV si protectia copiilor, asa ca pentru ele nu exista alta masina.

Daca stau bine sa ma gandesc, cam ai dreptate. X5/X6 in schimb mi se par mai putin feminine decat concurenta, arata destul de agresiv mai ales in forma M. Dintre SUV-urile actuale premium mi se par cele mai barbatesti.

#60
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,140
  • Înscris: 05.08.2005
OFF:  :) asta e de departe discutia cea mai civilizata si mai placuta pe care am citit-o in ultima perioada pe softpedia, aria auto!

ON: sincer a6 allroad mi se pare compromisul ideal, si arata si barbatesc....sau na, un RS6, care culmea, modelul asta nou are garda la sol mai inalta decat am eu la a6 la mine cu sasiu sport...:))

Oricum in privinta designului BMW mi se pare ca are cea mai reusita gama, aproape toate modelele lor arata bine, exceptia ar fi seria 1.

La Mercedes imi place noua tendinta de design, totusi GLE in poze nu pare la fel de reusit. C-ul imi placea mult mai mult in poze, in realitate mi se pare putin prea rotund pentru dimensiuni, designul asta da muuult mai bine pe noul S/ S coupe.

#61
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 t-balt, on 12 iulie 2015 - 21:48, said:

OFF:  Posted Image asta e de departe discutia cea mai civilizata si mai placuta pe care am citit-o in ultima perioada pe softpedia, aria auto!

ON: sincer a6 allroad mi se pare compromisul ideal, si arata si barbatesc....sau na, un RS6, care culmea, modelul asta nou are garda la sol mai inalta decat am eu la a6 la mine cu sasiu sport...Posted Image)

Oricum in privinta designului BMW mi se pare ca are cea mai reusita gama, aproape toate modelele lor arata bine, exceptia ar fi seria 1.

La Mercedes imi place noua tendinta de design, totusi GLE in poze nu pare la fel de reusit. C-ul imi placea mult mai mult in poze, in realitate mi se pare putin prea rotund pentru dimensiuni, designul asta da muuult mai bine pe noul S/ S coupe.

Se pot avea si discutii misto cand nu apar frustratii care urla ca orice masina mai misto decat a lor e de cocalar si restul cliseelor.

RS6 e super, arata foarte agresiv si ce imi palce foarte mult la RS6 e ca e destul de incognito daca ii pui o culoare neutra si pachetul cu margini negre in jurul geamurilor, daca nu stii la ce te uiti nu ii dai prea multa atentie. Imi place chestia asta sau imbatranesc :) . Allroad... nu stiu ce sa zic, e interesant dar nu cred ca mi-as lua vreodata asa ceva.

Sunt de acord ca BMW e pe val cu designul, le-au nimerit bine in ultima vreme. E drept ca generatiile precedente au fost foarte controversate si cred ca n-au mai avut chef de experimente in design. Ma bucur ca si-au revenit. MB sunt cam hit or miss la generatia curenta.

Edited by emil_sv, 12 July 2015 - 22:22.


#62
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Mie personal imi place Q7le nou. Mi-a placut si modelul vechi dar era cam rotunjit, in schimb pe asta nou l-au mai "patratit" ceea ce il face sa arate mai bine. E drept judec modelul ca un tot unitar, nu doar exterior ci si cum arata interiorul. Si la capitolul asta arata excelent unde mai pui si dimensiunile generoase pe care le concureaza doar GLul.

#63
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 mufasa, on 13 iulie 2015 - 20:10, said:

Mie personal imi place Q7le nou. Mi-a placut si modelul vechi dar era cam rotunjit, in schimb pe asta nou l-au mai "patratit" ceea ce il face sa arate mai bine. E drept judec modelul ca un tot unitar, nu doar exterior ci si cum arata interiorul. Si la capitolul asta arata excelent unde mai pui si dimensiunile generoase pe care le concureaza doar GLul.

Sincer GL-ul pare mai mare, si cred ca chiar e mai mare. Q7 asta nou e mai mic decat cel vechi, sau cel putin asa mi s-a parut mie.

#64
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,140
  • Înscris: 05.08.2005
e mai mic si mai usor noul q7. Se lauda a fi cel mai usor suv cu 7 locuri....din clasa lui banuiesc, ca oricum sare de 2 tone chiar si dupa cura de slabire. Culmea, aseara citeam in revista topgear UK si aia cu privire la design (exterior) spunea cam aceleasi lucruri ca si noi, nu erau mari fani ai lui. In autobild il laudau din toate incheieturile in schimb :)). TG UK spuneau ca a ramas la fel de comfortabil ca si generatia anterioara, in special cu suspensia pneumatica, dar la interior dadeau drept castigator xc 90 in fata la q7. Si sincer, in poze mi-a placut mult mai mult xc 90 (si int si ext), acuma sper sa fie la fel de frumos si in realitate. La motoare nu se prea poate compara cu q7, dar na...asta e, aparent nu le poti avea pe toate.

#65
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,802
  • Înscris: 15.06.2007

 mufasa, on 12 iulie 2015 - 20:06, said:


Si care ar fi barbatesti dupa tine ?
Probabil G classu'?

 t-balt, on 12 iulie 2015 - 21:48, said:

OFF:  :) asta e de departe discutia cea mai civilizata si mai placuta pe care am citit-o in ultima perioada pe softpedia, aria auto!

ON: sincer a6 allroad mi se pare compromisul ideal, si arata si barbatesc....sau na, un RS6, care culmea, modelul asta nou are garda la sol mai inalta decat am eu la a6 la mine cu sasiu sport...:))

Oricum in privinta designului BMW mi se pare ca are cea mai reusita gama, aproape toate modelele lor arata bine, exceptia ar fi seria 1.

La Mercedes imi place noua tendinta de design, totusi GLE in poze nu pare la fel de reusit. C-ul imi placea mult mai mult in poze, in realitate mi se pare putin prea rotund pentru dimensiuni, designul asta da muuult mai bine pe noul S/ S coupe.
La S class, designul a fost mereu punctul forte. Cel putin in ultimii 10 ani, si ma refer la cum arata interiorul.

Ca tot jumate din discutie este off topic, referitor la G class. Au lasat caroseria aia neatinsa de 40 de ani, desi au acuma motoare euro 5,6 pe ele. Eu nu pot sa inteleg cum pot sa mai faca masini cu chedere din alea de cauciuc ca la autobuzele  vechi sau cum avea Dacia, plus streasina aia pentru scurgerea apei de ploaie imprejurul cupolei.  Chiar asta ii confera originalitatea?

#66
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 emil_sv, on 14 iulie 2015 - 08:03, said:

Sincer GL-ul pare mai mare, si cred ca chiar e mai mare. Q7 asta nou e mai mic decat cel vechi, sau cel putin asa mi s-a parut mie.

" Lucrurile nu sunt intotdeauna ceea ce par a fi ". Primul model Q7>GL, modelul actual Q7<GL. Bineinteles ca toate 4 variantele sunt in sub 5 cm, undeva pe la 510cm. Deci sunt egale, si alaturi de LC V8, singurele SUVuri fullsize care se vand la noi (intr-o proportie de luat in seama).

 t-balt, on 14 iulie 2015 - 13:32, said:

e mai mic si mai usor noul q7. Se lauda a fi cel mai usor suv cu 7 locuri....din clasa lui banuiesc, ca oricum sare de 2 tone chiar si dupa cura de slabire. Culmea, aseara citeam in revista topgear UK si aia cu privire la design (exterior) spunea cam aceleasi lucruri ca si noi, nu erau mari fani ai lui. In autobild il laudau din toate incheieturile in schimb Posted Image). TG UK spuneau ca a ramas la fel de comfortabil ca si generatia anterioara, in special cu suspensia pneumatica, dar la interior dadeau drept castigator xc 90 in fata la q7. Si sincer, in poze mi-a placut mult mai mult xc 90 (si int si ext), acuma sper sa fie la fel de frumos si in realitate. La motoare nu se prea poate compara cu q7, dar na...asta e, aparent nu le poti avea pe toate.

Sunt tare curios cu XC90 modelul nou. De aratat arata bine, nimic de zis, dar modelul vechi era de departe felinarul SUVurilor premium. Sa fi reusit Volvo, care e oricum in degringolada, un salt spectaculos ? Vom vedea.

 tfmercedez, on 14 iulie 2015 - 13:55, said:

Ca tot jumate din discutie este off topic, referitor la G class. Au lasat caroseria aia neatinsa de 40 de ani, desi au acuma motoare euro 5,6 pe ele. Eu nu pot sa inteleg cum pot sa mai faca masini cu chedere din alea de cauciuc ca la autobuzele  vechi sau cum avea Dacia, plus streasina aia pentru scurgerea apei de ploaie imprejurul cupolei.  Chiar asta ii confera originalitatea?
Se pare ca da ! In felul asta practic nici nu are concurenta deoarece nu seamana cu nimic.

#67
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,802
  • Înscris: 15.06.2007
Dar oare de ce nu au evoluat gama G? Daca oricum se vinde, fanii modelului oare nu ar fi cumparat si versiunile mai noi. La fel si Land Rover Defender, arata cam neschimbat dupa 30 de ani de fabricatie. Dar aia e masina de safari.

#68
Boaz198

Boaz198

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,373
  • Înscris: 20.07.2015

 tfmercedez, on 14 iulie 2015 - 16:03, said:

Dar oare de ce nu au evoluat gama G? Daca oricum se vinde, fanii modelului oare nu ar fi cumparat si versiunile mai noi. La fel si Land Rover Defender, arata cam neschimbat dupa 30 de ani de fabricatie. Dar aia e masina de safari.

E urata, patratoasa. Nu cred ca mai renta.

#69
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 tfmercedez, on 14 iulie 2015 - 16:03, said:

Dar oare de ce nu au evoluat gama G? Daca oricum se vinde, fanii modelului oare nu ar fi cumparat si versiunile mai noi. La fel si Land Rover Defender, arata cam neschimbat dupa 30 de ani de fabricatie. Dar aia e masina de safari.

G-ul are "cult status". Are clienti asa cum e, atata timp cat e profitabil se va produce. Peste jumatate din G class vandute in ziua de azi sunt versiuni AMG. E o jucarie, o a 5 a sau a 7 a masina pentru oameni cu bani. Atat. Are farmecul ei ce-i drept, am un prieten bun care are un G63, luat in 2014 nou nout, adica ultimul model updatat cu tot ce se poate. E rudimentara chiar si asa, de la 140 in sus zgomotul vantului devine deranjant, nu e nici prea comfortabila dar se aude senzational si arata intr-un mare fel. Mie imi place, nu as da banii pe asa ceva dar inteleg atractia catre aceasta masina. Mi se pare super agresiva si cool, si pe langa asta tine bine la pretul de revanzare. E probabil printre masinile care scad cel mai putin ca valoare.

Edited by emil_sv, 27 July 2015 - 00:47.


#70
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,799
  • Înscris: 01.10.2002

 tfmercedez, on 14 iulie 2015 - 16:03, said:

Dar oare de ce nu au evoluat gama G? Daca oricum se vinde, fanii modelului oare nu ar fi cumparat si versiunile mai noi. La fel si Land Rover Defender, arata cam neschimbat dupa 30 de ani de fabricatie. Dar aia e masina de safari.
G-Klasse a fost dezvoltat ca un vehicul militar in anii 70, la cererea Sahului Iranului (care era unul dintre actionari). Este echivalentul DaileS-au hotarat sa faca si o versiune civila in 1979, pentru cei care au nevoie de capacitatile masinii.
In versiunea originala e folosit de Germania, Statele Unite, Canada etc. in diverse versiuni.
https://en.wikipedia.../wiki/LAPV_Enok
https://en.wikipedia...LIV_(SO)_Serval
https://en.wikipedia..._Attack_Vehicle

Pentru piata civila Daimler Benz are masini dedicate, GL-Klasse, M-Klasse, dar sunt unii care prefera aspectul mai utilitar al G Klasse.

#71
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,799
  • Înscris: 01.10.2002

 Wotan, on 31 iulie 2015 - 09:33, said:

Este echivalentul Daile
Echivalentul german al Defender, am vrut sa scriu.

#72
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Vazut ieri unul in Bucuresti. Masina imi place! Realitatea bate fotografiile, dar nu e singurul model la care se intampla acest lucru.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate