Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 

Noul AUDI Q7 - 2016

- - - - -
  • Please log in to reply
74 replies to this topic

#19
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
combinatia de culori e profund nefericita , dupa gusturile mele .
in rest , masina e o panarama , e prea mare , vopseaua prea lucioasa , scaunele prea confortabile , are prea multe dotari de top , un jaf .
cand ma fac mare si o gasesc la mana 3-a la maxim 10000e cat imi permit eu , poate imi calc pe suflet si las de la mine si-mi iau si eu una , in sila asa . . .

#20
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
Ce-i aia "2016" ? Numai la yankeii obositi se folosesc ani viitori pt. modele curente... :)

Singurul lucru pozitiv la ea e ca-i plina de high-tech - disponibil optional desigur (desi nu are nimic revolutionar)... in rest design plictisitor si batranesc la exterior si un bord neadecvat pt. un suv, cu o tableta trantita drept in campul vizual...

#21
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
da domnule "motiv" dar la aia doar cu faza asta si cu alte cateva sunt enervanti , aici (ma refer in Ro ) sunt mii . . .  ca-n bancul cu ala pe autostrada . . .

zic totusi sa nu te pripesti cu designul . merita vazuta in persoana , dupa aia ai sa vezi ca-ti mai schimbi parerea .

#22
667

667

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 04.02.2012

View PostMrReason, on 06 februarie 2015 - 20:06, said:

Ce-i aia "2016" ? Numai la yankeii se folosesc ani viitori pt. modele curente... Posted Image
Gica Contra, nu te simteai bine daca nu scriai asta. Posted Image

Edited by 667, 06 February 2015 - 20:13.


#23
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007
Oroarea asta e făcută pentru milionarii de carton din est,  pentru "oamenii de afaceri" ce ne dau lecții de democrație la TV,  pentru cocalarii cărora le-au murit lăudătorii, într-un cuvânt pentru toți cei cărora li se pare că ce e mare e etalon și reprezintă o prelungire a pluii  și pentru toți folositorii expresiei "se merită"...

#24
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View Postserginho74, on 06 februarie 2015 - 20:08, said:

da domnule "motiv" dar la aia doar cu faza asta si cu alte cateva sunt enervanti , aici (ma refer in Ro ) sunt mii . . .  ca-n bancul cu ala pe autostrada . . .
OMG nu ma provoca la offtopic pe tema asta... eu zic ca e invers..

View Postserginho74, on 06 februarie 2015 - 20:08, said:

zic totusi sa nu te pripesti cu designul . merita vazuta in persoana , dupa aia ai sa vezi ca-ti mai schimbi parerea .
Nu stiu,,, parca e prea din topor...

View Post667, on 06 februarie 2015 - 20:13, said:

Gica Contra, nu te simteai bine daca nu scriai asta. Posted Image
Nu nene, de unde si pana unde 2016... in decembrie 2014 au aparut primele informatii oficiale, iar in ianuarie 2015 a fost lansata... in primavara/vara apare pe strazi.. ce draci se intampla in 2016? o sa aiba un vechime atunci...

Edited by MrReason, 06 February 2015 - 21:20.


#25
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Mda. Nu-mi place culoarea, deci revin la propulsorul lui tata de 1289 cmc.

#26
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007

View Posttauru242, on 06 februarie 2015 - 19:52, said:

"Audi Q7 e-tron consumă doar 1.7 litri de motorină la 100 de km şi emite doar 50 de grame de CO2 pe kilometru. Autonomia sa electrică este de 56 de kilometri, iar autonomia totală a maşinii trece bine de 1.000 de km cu un singur plin de carburant."

Cum functioneaza sistemul asta hibrid ca mie, asa la un calcul grosso-modo imi iese ca ar avea un rezervor de vreo 17 litri daca are autonomie de 1000 de km?

Au gresit o virgula, au vrut sa scrie 17 litri.
1.7 litri/ora consuma le relanti, cu antigelul la 90 de grade.

#27
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View PostPeter Blood, on 06 februarie 2015 - 20:43, said:

Oroarea asta e făcută pentru milionarii de carton din est...
uita-te la cifrele de vanzari pentru X5, X6, Q7, ML, GL in vest si o sa vezi ca nu e chiar asa .
ce-i drept , specimene estice exista destule si-n vest .
dar sunt si vestici care cumpara asemenea masini .
daca nu ar fi , nu s-ar mai povesti . . . aaaaa , fabrica , am vrut sa spun .

sa nu uitam si de piata americana .

azi a trecut pe langa mine un x6 cu numar de B si in interior erau niste ciori autohtone si mi-au tras o privire de nu m-ar fi mirat cu nimic sa scoata niste uzzi sa le puna pe mine . bine , nu reprezentam niciun interes , doar ma holbam la ei din umila mea masina autohtona .

#28
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Am crezut ca Q7 actual va ramane in fabricatie ca Dacia 1300, vreo 30-40de ani. Au tras de el peste 10 ani. Inseamna ca s-a vandut suficient de bine, si a stat mai bine decat concurenta (calitate /pret).

Audi parca avea si un V6 TDI cu 333Cp.

#29
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostMrReason, on 06 februarie 2015 - 20:06, said:

Ce-i aia "2016" ? Numai la yankeii obositi se folosesc ani viitori pt. modele curente... Posted Image

Nu, in general cam tot ce se fabrica dupa vacanta de vara, vine ca modelul anului urmator ca in acea perioada de obicei se fac modificari la linia de productie, imbunatatiri sau mici schimbari la modelul de masina. Se practica si in Europa Posted Image

On topic: Noul Q7 ma lasa rece. Sunt convins ca e o masina foarte ok dar nu imi place cum arata.

Edited by emil_sv, 09 February 2015 - 01:56.


#30
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View Postemil_sv, on 09 februarie 2015 - 01:55, said:

Nu, in general cam tot ce se fabrica dupa vacanta de vara, vine ca modelul anului urmator ca in acea perioada de obicei se fac modificari la linia de productie, imbunatatiri sau mici schimbari la modelul de masina. Se practica si in Europa Posted Image
Nu se foloseste in Europa. De fapt in Europa (ma refer in special la nemti, desi nu numai) nu prea se foloseste notiunea de "model year" ci de generatie(eventual cod de serie pt. cunoscatori) si eventual facelift (iar daca se precizeaza vreun an se precizeaza exact cel in care s-a facut lansarea oficiala sau operat faceliftul)

par example, Audi A8 D4 seit 2009 , Audi Q7 2015 seit 2015 [...] (ALLE INFOS ZUR GENERATION 2015)

Edited by MrReason, 09 February 2015 - 08:35.


#31
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostMrReason, on 09 februarie 2015 - 08:30, said:

Nu se foloseste in Europa. De fapt in Europa (ma refer in special la nemti, desi nu numai) nu prea se foloseste notiunea de "model year" ci de generatie(eventual cod de serie pt. cunoscatori) si eventual facelift (iar daca se precizeaza vreun an se precizeaza exact cel in care s-a facut lansarea oficiala sau operat faceliftul)

par example, Audi A8 D4 seit 2009 , Audi Q7 2015 seit 2015 [...] (ALLE INFOS ZUR GENERATION 2015)

Masina mea, germana, fabricata in octombrie 2008 e modelul anului 2009 cu schimbarile de rigoare ce au venit pentru urmatorul an de productie, daca o luam in iunie 2008 era modelul 2008 fara micile schimbari care s-au facut, si nu a fost un facelift.  Uite-te pe mobile.de sa vezi ca sunt masini 2014 unde scrie MY 2015. Se foloseste, de obicei toate modificarile pentru anul urmator de productie se fac peste vara si e considerat modelul anului urmator. Uite de pilda facelift la Audi A6 e considerat 2015 desi a iesit anul trecut. SI britanicii folosesc asta, modelul anului urmator vine in toamna anului curent de obicei si atunci se opereaza diverse modificari la masina etc. Linkurile pe care le-ai dat iti arata cand a fost startul productiei dar de pilda A8 D4 e modelul anului 2010 chiar daca productia a inceput in 2009 la sfarsit. Poti sa intri pe orice forum auto sa vezi discutii despre schimbari pentru modelul anului urmator, si se refera la startul productiei din toamna de obicei. Sunt si exceptii evident, dar MY sau pe nemteste modeljahr se schimba in toamna de regula.

Edited by emil_sv, 09 February 2015 - 11:04.


#32
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View Postemil_sv, on 09 februarie 2015 - 10:51, said:

mobile.de sa vezi ca sunt masini 2014 unde scrie MY 2015.
Pe mobile de unele anunturi contin elemente si pt. vorbitorii de engleza care-s obisnuiti cu asta... deci irelevant..

View Postemil_sv, on 09 februarie 2015 - 10:51, said:

Poti sa intri pe orice forum auto sa vezi discutii despre schimbari pentru modelul anului urmator, si se refera la startul productiei din toamna de obicei. Sunt si exceptii evident, dar MY sau pe nemteste modeljahr se schimba in toamna de regula.
Cat ai poposit tu pe motor-talk.de ca sa vezi despre ce se vorbeste? Tu esti obisnuit cu forumurile in limba engleza, numai ca acolo majoritatea sunt americani... posibil si la britanici sa fie la fel, n-am verificat...

La nemti in general nu se vorbeste de MY/Modelljahr fiindca anul rar are vreo relevanta... e vorba de generatie/serie(baureihe) si de existenta facelift sau nu ..

#33
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Emil are perfecta dreptate iar asta a fost fost valabil de cand lumea, nu doar de ieri sau de azi.
In toate programele producatorului auto (de evidenta piese, service) anul de fabricatie este cel viitor daca data de fabricatiei depaseste o amunita saptamana a anului. Dupa acea saptamana, care poate diferi de la caz la caz, anul de fabricatie este incrementat cu 1.
LE: MY este foarte relevant pentru ca, in functie de acesta, anumite piese au suferit revizii importante. Este posibil sa nu fie compatibile deloc cu versiunea anterioara.


Back on topic, Q7 mi se pare grotesc, la fel cum mi se par multe dintre SUV-uri. Sper ca in realitate sa nu arate in halul ala. Grila aia mi se pare ca strica tot, parca-i chinezeasca. Oricum, mie SUV-urile nu-mi plac absolut deloc

Edited by valitudor, 09 February 2015 - 12:16.


#34
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostMrReason, on 09 februarie 2015 - 11:49, said:

Pe mobile de unele anunturi contin elemente si pt. vorbitorii de engleza care-s obisnuiti cu asta... deci irelevant..


Cat ai poposit tu pe motor-talk.de ca sa vezi despre ce se vorbeste? Tu esti obisnuit cu forumurile in limba engleza, numai ca acolo majoritatea sunt americani... posibil si la britanici sa fie la fel, n-am verificat...

La nemti in general nu se vorbeste de MY/Modelljahr fiindca anul rar are vreo relevanta... e vorba de generatie/serie(baureihe) si de existenta facelift sau nu ..

La o scurta cautare sunt sute de threaduri pe motortalk.de cu discutii despre asta. Tocmai ca in ziua de azi chiar are relevanta, producatorii auto fac mici schimbari rezolva mici defecte/probleme cu modelele de la an la an fara neaparat sa ii faca un facelift, complexitatea masinilor de azi o cere. In fine suntem offtopic dar MY conteaza, si de obicei modificarile se fac publice. si pot sa iti dau n exemple uite de pilda la Mercedes. Au introdus motorul 3.0 biturbo benzina pe E class de la faceliftul din toamna 2013 (MY2014). Ei bine pentru toamna 2014 (MY2015) motorul a fost modificat si acum are 3.5 biturbo (fara a aduce alte schimbari masinii dupa facelift), daca nu stii sa faci diferenta intre MY14 si MY15 desi este aceeasi masina cu facelift fabricata tot in 2014 ajungi la o categorie de impozit mult mai mare cu ea, plus acciza. O masina 2014 poate avea niste schimbari serioase in functie de perioada anului in care este fabricata. Ciudat este ca pe C400 motorul e tot de 3.0. Si pot sa iti dau multe alte exemple.

Edited by emil_sv, 09 February 2015 - 12:30.


#35
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View PostMrReason, on 09 februarie 2015 - 11:49, said:

Pe mobile de unele anunturi contin elemente si pt. vorbitorii de engleza care-s obisnuiti cu asta... deci irelevant..


Cat ai poposit tu pe motor-talk.de ca sa vezi despre ce se vorbeste? Tu esti obisnuit cu forumurile in limba engleza, numai ca acolo majoritatea sunt americani... posibil si la britanici sa fie la fel, n-am verificat...

La nemti in general nu se vorbeste de MY/Modelljahr fiindca anul rar are vreo relevanta... e vorba de generatie/serie(baureihe) si de existenta facelift sau nu ..
La mine, in talon scrie anul fabricatiei 2004. In cartea masinii  scrie data fabricatiei, cand a iesit din fabrica 12 dec 2003.

Prima inmatriculare, ian 2004.

#36
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Pentru ca ai o masina din grupul VAG sau o alta nemtoaica.
Numai la ei am intalnit asa ceva iar explicatia e ceva de genul ca primesc dinainte un numar de nu stiu ce serii de fabricatie si...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate