Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul AUDI Q7 - 2016
Last Updated: Feb 13 2017 15:11, Started by
667
, Feb 06 2015 19:12
·
0
#1
Posted 06 February 2015 - 19:18
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-eu7PNcaPyw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ca motorizări avem pentru început două propulsoare V6: 3.0 TDI de 272 CP şi 3.0 TFSI de 333 CP (prind suta în 6.3, respectiv 6.1 secunde), ambele Euro 6. Motorul turbodiesel produce un cuplu maxim de 600 Nm şi prinde o viteză maximă de 234 km/h, la un consum mediu de doar 5.7 litri/100 km şi emisii de CO2 de doar 149 g/km. Benzinarul dezvoltă un cuplu maxim de 440 Nm şi atinge o viteză maximă de 250 km/h, la un consum mediu de 7.7 litri/100 km şi emisii de 179 g/km. Va mai urma o a doua variantă de 3.0 litri TDI care dezvoltă 218 CP şi 500 Nm, cu emisii şi consum mai mici, dar şi o versiune e-tron quattro, care va fi primul hibrid plug-in ce va combina un motor diesel în şase cilindri cu un motor electric şi tracţiune integrală. Audi Q7 e-tron consumă doar 1.7 litri de motorină la 100 de km şi emite doar 50 de grame de CO2 pe kilometru. Autonomia sa electrică este de 56 de kilometri, iar autonomia totală a maşinii trece bine de 1.000 de km cu un singur plin de carburant. Dimensiunile au rămas impresionante: 5.05 metri lungime, 1.97 metri lăţime şi 1.74 metri înălţime - o maşină puţin mai scurtă (-37 mm) şi mai îngustă (-15 mm) decât predecesorul său, dar în continuare una dintre cele mai mari din Europa. Ampatamentul are acum 2.99 metri, cu 3 mm mai puţin, însă spaţiul interior a crescut datorită în special noilor materiale folosite pentru caroserie şi scaune. Avem un spaţiu suplimentar de 21 de mm între primul şi al doilea rând de scaune, precum şi un spaţiu pentru cap crescut cu 41 de milimetri în faţă şi 23 de milimetri pentru al doilea şi al treilea rând de scaune. Noul Audi Q7 stă pe o platformă nouă, numită MLB Evo, care îi permite să fie cu circa 325 de kg mai uşor decât precedenta generaţie la motorizări şi echipări similare (1995 kg pentru diesel, 1970 kg pentru benzinar), în special datorită folosirii extensive a aluminiului. De asemenea, per total, motorizările sunt cu 26% mai economice (28% la TFSI şi 23% la TDI). A fost îmbunătăţit şi coeficientul aerodinamic cd, care are acum o valoare de doar 0.32, fără îndoială datorită formei mai fluide a maşinii. [ http://cnet1.cbsistatic.com/hub/i/r/2015/01/13/53beab34-886c-4b9e-b4cd-8eaeac4b1146/resize/1170x878/0bba24cb6896de35f4d4491f5a47a2bf/audi-q7-5178-002.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by 667, 06 February 2015 - 19:14. |
#3
Posted 06 February 2015 - 19:25
pentru jegurile de gropi din Ro nu se merita .sa fie la ei acolo
|
#5
Posted 06 February 2015 - 19:32
Un A3 nou mai mare, tot cu tableta aia trantita peste bord. Foarte apropiat vizual si de "noul" Tuareg... Realmente Q7-le facelift (2010-2011), eventual cu pachetul Sport, arata mult mai bine dpdv exterior si mult mai inchegat si rational dpdv interior.
|
#6
Posted 06 February 2015 - 19:35
#7
Posted 06 February 2015 - 19:37
Au stat atatia ani ca sa faca asta? Parca clasicul Q7 este mai aratos, asta nou parca are design in fata in stil patratos, caroseria in stil rotunnjit si spatele iar stil patratos, adica o corcitura, nu stiu dar dupa atatia ani puteau sa vina cu ceva mai frumos. Nu prea este deloc impresionant, avand in vedere ca modelul vechi are ceva ani vechime in spate si totusi parca este mai aratos.
Edited by alin62, 06 February 2015 - 19:38. |
#8
Posted 06 February 2015 - 19:37
#9
Posted 06 February 2015 - 19:41
SIR, on 06 februarie 2015 - 19:32, said:
Realmente Q7-le facelift (2010-2011), eventual cu pachetul Sport, arata mult mai bine dpdv exterior si mult mai inchegat si rational dpdv interior. Interiorul chiar mi se pare a fi foarte reusit. Edited by 667, 06 February 2015 - 19:56. |
#10
Posted 06 February 2015 - 19:43
Volanul mi se pare ciudat in schimb imi place (foarte mult) cum arata masina .
|
|
#11
Posted 06 February 2015 - 19:43
soarevictor, on 06 februarie 2015 - 19:37, said: las sa hii sanatos si sa-mi povestesti cati la suta din caii aia putoare ai sa-I folosesti pe drumurile patriei. |
#12
Posted 06 February 2015 - 19:43
667, on 06 februarie 2015 - 19:35, said:
Asta e ca si cum ai spune ca doua masini seamana foarte bine pentru ca au roti. Rotile sunt una, liniile de design sunt alta. Ma refeream bineinteles la formele care dau prima impresie vizuala - faruri, capota, spoilerul fata, grila radiatorului, raportul si unghiurile dintre volumele caroseriei. Daca astea suna prea complicat pentru tine atunci ai dreptate, am zis ca seamana pentru ca tot 4 roti are. |
#13
Posted 06 February 2015 - 19:44
eu astept sa scoata si cu motor de 6l.minim 500 catari putere.astea sunt prea mici ptr nevoile mele,sa ma duc pana la colt sa iau paine!
|
#14
Posted 06 February 2015 - 19:45
E nasoala culoarea, gri sobolan, te camuflezi in asfalt.
Edited by gumball3000, 06 February 2015 - 19:45. |
#15
Posted 06 February 2015 - 19:46
SIR, on 06 februarie 2015 - 19:43, said: Rotile sunt una, liniile de design sunt alta. Ma refeream bineinteles la formele care dau prima impresie vizuala - faruri, capota, spoilerul fata, grila radiatorului, raportul si unghiurile dintre volumele caroseriei. |
|
#16
Posted 06 February 2015 - 19:47
667, on 06 februarie 2015 - 19:43, said:
[ http://e-povesti.ro/images/fabule/vulpeasistruguriilafontaine.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] regret ca ma confunzi dragul meu. si o zic cu maxima modestie crede-ma te rog. numa ca nu ma lasa inima sa bag banu in jegurile de drumuri de la noi |
#17
Posted 06 February 2015 - 19:48
Eu unu zic ca nu merita sa fie urmasului astuia http://www.autovit.r...-C35821196.html
Da interiorul este mai modern, dar exteriorul parca lipsa de imaginatie, iar spatele parca nu au mai avut tabla ca sa l termine... Edited by alin62, 06 February 2015 - 19:49. |
#18
Posted 06 February 2015 - 19:52
"Audi Q7 e-tron consumă doar 1.7 litri de motorină la 100 de km şi emite doar 50 de grame de CO2 pe kilometru. Autonomia sa electrică este de 56 de kilometri, iar autonomia totală a maşinii trece bine de 1.000 de km cu un singur plin de carburant."
Cum functioneaza sistemul asta hibrid ca mie, asa la un calcul grosso-modo imi iese ca ar avea un rezervor de vreo 17 litri daca are autonomie de 1000 de km? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users