Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
hyundai elantra sau skoda octavia
Last Updated: Apr 09 2018 23:45, Started by
rmondescu
, Jan 21 2015 19:13
·
0
#37
Posted 22 January 2015 - 00:24
[ https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1779230_586554751414536_1664420956_n.jpg?oh=1903a86544d811ead6d4dec7f4cde04c&oe=5563CD94 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#38
Posted 22 January 2015 - 00:52
Sincer, as da 10.000 pe o elantra din 2013 cu vreo 17.000 km la bord. De ce nu? La skode, din ce stiu eu, motorizarile pe benzina sunt 1.2 tsi, 1.4 si 1.8 . Din toate as prefera 1.8 dar, din ce am vazut, il gasesti foarte greu, nu stiu de ce. Doar unul am vazut la vanzare de cand tot caut. Cel de 1.4 mi se pare cel mai prost pentru cat de mare e octavia iar 1.2 tsi ,stiu ca are o putere mai mare. La Hyundai nu am incotro , doar 1.6 benzina exista aici, in Europa. Evit dieselurile deoarece, conducand preponderent in oras, cred ca ar fi de prisos. Aceste 2 masini nu sunt batute-n cuie, de aceea asteptam sugestii de la voi. La forduri mi-e frica de serviceuri, de piese, mai toti se vaita ca sunt scumpe. La fel si la toyote. Mazdele nu le cunosc asa bine iar opelurile...astra mi se pare cam mica pentru ce vreau eu iar de Insignia mi s-a spus sa ma feresc de un dealer de opeluri. Am fost la un dealer de skode , sa vorbesc cu el asa informativ si mi-a cam dat in cap cand am auzit ca are la vanzare o octavia 1.2 din 2010 , fara dotari extraordinare cu vreo 10.000 euro. P.S.: Eu stiam ca monovolumele sunt Zafira, Touran, S-Max etc.
|
#39
Posted 22 January 2015 - 01:40
Ce neamt vrea sa vanda o masina dupa 2 ani cu 17.000 in bord si sa piarda 6, 7 mii ? Parerea mea este ca masina de 2, 3 ani la pret bun are peste 150.000 km. Iar alea cu km putini au fost avariate......
Si eu caut de nebun nu una, doua masini (avem amandoi nevoie) si cred ca o sa aleg varianta neamtului sarac. Skoda aceea din 2010 este cumva argintie ? |
#41
Posted 22 January 2015 - 01:57
Uite cum ma bulversasi de iar ma apuca dimineata. Daca masina aia este ok, eu sunt dispus s-o cumpar.
|
#42
Posted 22 January 2015 - 03:03
Mai era una pana acum vreo 3 zile. tot p-acolo.....mie ,in calitate de habarnist, mi se pare pret ok
|
#43
Posted 22 January 2015 - 07:58
Trebuie sa o vezi de aproape. Sa vezi de ce a predat-o pmul ( probleme financiare, sau?)
Si du-te repede ca deja au pus altii ochii pe ea skoda, skoda. de ce skoda? Romanii sunt atat de conservatori. Au avut skoda bunicii, hai sa avem si noi. Hyunday are ingineri de la Toyota. Ca inginerie si aspect de departe Hyundai e mai buna. Ca rezistenta, amandoua te vor tine 10 ani fara probleme. |
#44
Posted 22 January 2015 - 09:25
Groot, on 21 ianuarie 2015 - 21:05, said:
Prietene atehnic, puterea e turatie ori cuplu, 100 de cai sunt 100 de cai si la 1 litru si la 5 litri. Cum ti-au mai spus si altii, o capacitate mai mare a unui motor il ajuta sa respire mai bine si una e sa ai 100 cai la 3000 rotatii pe un motor mare, si alta e sa ai acei cai la 6000 abia pe un motor mic. Se conduce altfel, se simte altfel. Ne uitam pe grafice si vedem cum incepe cuplul sa scada la o anumita turatie. Scade deoarece motorul nu mai are capacitatea de a respira cum trebuie. Cilindrii nu pot face fata. Atunci ii ajutam cu un turbo sau cu un intake. Din cauza asta e placut un turbo. E un motor dopat. La un motor de 100 cp la 2000 cmc, plaja in care am putere maxima va fi mai mare decat la un motor mic de 1,2 de exemplu. Deasemenea cand cuplul incepe sa scada, puterea mai creste deoarece plusul de turatie suplineste absenta cuplului. Pana la o limita. Din aceasta cauza un motor de 100 cp de 1,2 va avea nevoie de turatii mari ca sa isi obtina caii. Forta care misca masina este puterea ( caii putere). Cuplul livreaza forta care pune puterea la roata ( forta care e aplicata trenului). Dar trebuie sa se intample la o viteza data, si acesti 2 factori definesc "puterea". Tot de aici draga prietene tehnic, intelegem ca depinde si de cum e pus in aplicare cuplul pe asfalt. 100 de cai de Porsche vor fi mult mai bine pusi in valoare decat 100 de cai de VW. noone2, on 21 ianuarie 2015 - 21:40, said:
Lasa-i, asa-i daca nu mergi la orele de fizica, nu intelegi notiunea de marime fizica si unitate de masura. Astept sa ne spuna cineva clasica teorie cum ca 100 de cai de diesel sunt mult mai puternici si pufosi decat 100 de cai de benzina. e adevarat ca 100 kg de plumb sau de fulgi sunt egale, dar aici vorbim de masini... cat zici ca ai avut la fizica? Edited by xtremdriving, 22 January 2015 - 09:42. |
#46
Posted 22 January 2015 - 09:40
chaosss, on 22 ianuarie 2015 - 00:24, said:
[ https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1779230_586554751414536_1664420956_n.jpg?oh=1903a86544d811ead6d4dec7f4cde04c&oe=5563CD94 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] daca nu vrei sa joci corect cu masini de fabrica...na, tot ozn e fata de skoda. Black-Hyundai-Elantra-Exterior-2015.jpg 60.04K 21 downloads hyundai-elantra_virtual-tuning-sk-vt-13-2011_01.jpg 118.34K 22 downloads |
|
#47
Posted 22 January 2015 - 10:01
XT, pretene, ai niste explicatii care se vor tehnice de sta mata-n coada... Eu ti-as indica sa citesti ce zicea Ionut_Ionut mai devreme si nu te mai hazarda in explicatii
rmondescu, daca alegi 1,2 TSi iti asumi un risc destul de mare sa ai probleme sau disconfort creeat de motor. In locul tau, eu nu mi-as cumpara o Skoda cu acest motor. Ori alta motorizare de la Skoda, ori Elantra, desi nu-i cunosc plusurile sau minusurile |
#48
Posted 22 January 2015 - 10:06
Eu nu stau sa pierd timpul cu texte copiate de pe google si harti ( ca altii.). cred ca a fost explicat simplu si cat de cat clar. Daca nu e clar, o sa imi pierd timpul si o sa fac un text mai clar. Daca nu ai inteles ceva poti cere explicatii suplimentare.
Textul acela a fost o adaptare la, poate, corpul uman, ca sa ii fie usor sa inteleaga. Nu s-a vrut un text tehnic. De obicei lumea e satula de texte tehnice, copiate de pe google si prezentate drept realizari stiintifice proprii. Cu cat creste turatia, da, motorul nu mai primeste destul aer si nu mai poate respira fara ajutor suplimentar ( o masca cu oxigen, un intake sau un turbo ar ajuta ). Edited by xtremdriving, 22 January 2015 - 10:13. |
#49
Posted 22 January 2015 - 10:12
ei, lasa, nu va certati ca ne-njuram noi destul in trafic.
multumesc pentru parerile voastre si pana-n mai cand se vor fi strans fondurile, mai am timp sa ma documentez |
#51
Posted 22 January 2015 - 10:21
xtremdriving, on 22 ianuarie 2015 - 10:06, said:
Cu cat creste turatia, da, motorul nu mai primeste destul aer si nu mai poate respira fara ajutor suplimentar ( o masca cu oxigen, un intake sau un turbo ar ajuta ). Ce cuplu maxim are si la ce turatie? Cred ca la peste 4000 rpm, nu-i asa? Un motor supraalimentat de o putere asemanatoare are cuplul maxim mult mai jos, chiar mai jos de 2000 rpm. Este mult mai usor de condus in oras, asta spunea Ionut si ti-am recomandat sa citesti |
|
#52
Posted 22 January 2015 - 10:24
Kroghy, on 22 ianuarie 2015 - 10:15, said:
Skoda e facuta de un producator renumit, adica VW, mult peste o jucarie din lumea orezului. |
#53
Posted 22 January 2015 - 10:24
Kroghy, on 22 ianuarie 2015 - 10:15, said:
Skoda e facuta de un producator renumit, adica VW, mult peste o jucarie din lumea orezului. Asa e. Chiflele lui sunt mai gustoase decat chiflele altora, din orez. Important e sa nu te pricopsesti tu cu chifla, ca isi pierde gustul. Asta apropo de 1,2 TSI P.S. Skoda se face la Bratislava. VW nu produce in China pentru piata europeana Edited by valitudor, 22 January 2015 - 10:27. |
#54
Posted 22 January 2015 - 11:04
ca vanzari in 2014, skoda sau Dacia nici nu exista...
http://www.statista....n-global-sales/ hehe, nu am vizionat ( ma voi uita si eu acum) ca sa nu ziceti ca sunt partinitor. http://www.topgear.c...tavia/itemid-89 topgear cele 2 masini. cred ca iti vei putea face o parere cat de cat reala ( nu stim cat au dramatizat ) Hyundai’s striking Fluidic design theme. Sharp creases, pulled back headlamps, long tail lamps and a high waistline have made the Elantra the most striking sedan in its class. Skoda bland styling... The Octavia sticks to VW’s broad styling philosophy, with some bits borrowed from the Jetta. The Skoda is not heavy on features. Particularly in the trim that we have here – the top-end diesel manual. And I’m saying that because there’s a Hyundai involved here. Hyundai, of course, nails the competition on features. I won’t waste your time listing it out, but let me put it this way – any feature you’ve seen in cars a segment or two above the Elantra, this one will have it. On a road full of potholes, the Elantra will soak up the bumps in utter ease. Much better than the Octy, which makes a loud noise every time it goes through torture. Cum spuneam, au primit note apropiate. Skoda a castigat datorita motorizarii. Motorul mult mai mare. nu se pune. Insa la un elantra vs skoda 1,2...lucrurile se schimba Edited by xtremdriving, 22 January 2015 - 11:18. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users