hyundai elantra sau skoda octavia
#19
Posted 21 January 2015 - 20:40
rmondescu, on 21 ianuarie 2015 - 20:04, said:
Haionul este mai practic dar , din fericire, am trecut de etapa carutului.Tot citind pe forumuri despre aceste 2 masini am aflatde urmatoarele probleme: skoda ar avea probleme cu distributia, cu chiulasa, in timp ce hyundaiul are avea un consum mai mare. rmondescu, on 21 ianuarie 2015 - 20:35, said:
De aceea va cer sfatul. eu sunt total habarnist. Hyundai e mai frumos si mai dinamic. Totusi la 100 000 trebuie sa ai grija ce reparatii a suferit si cum a fost intretinuta ( caiet de service). Posibil sa aiba portbagajul putin mai mic hyundai-ul. Iti incanta mai mult ochiul un Hyundai si exterior si interior. Mai completeaza si altii daca mai sunt alte diferente... |
#21
Posted 21 January 2015 - 20:43
xtremdriving, on 21 ianuarie 2015 - 19:28, said:
.... nu banala skoda. banala skoda se pisa de la mare inaltime pe multe masini mult mai pricopsite ca nume si provenienta decat coreenele . dar asta e , unii cumpara mai mult plastice si optiuni decat masina in sine . mai sunt si alte optiuni europene mult mai faine . ca sa-ti faci o idee corecta despre cat de buna e o masina , te uiti la pretul ei secondhand dupa 4-5 ani de la inceputul fabricatiei . |
#22
Posted 21 January 2015 - 20:43
http://clubskoda.ro/...read.php?t=5564
cand pica tsi-ul, aici e scrisoarea catre skoda a utilizatorilor. |
#23
Posted 21 January 2015 - 20:44
#24
Posted 21 January 2015 - 20:45
#25
Posted 21 January 2015 - 20:45
Nu te limita la 2 modele cand cauti second. Fiecare are plusurisi minusuri, indiferent care e banala sau mai cu mot si care nu.
Edited by undercoverbrother, 21 January 2015 - 20:48. |
#26
Posted 21 January 2015 - 20:45
Ideile alea preconcepute s au adeverit cam in toate cazurile, nu poti face din tantar armasar. Degeaba pui un motor de 1.2 de 1000 cai pe un tanc ca nu o sa aiba niciodata puterea unui motor de 5.0 cu 1000 de cai, multi vad acolo ca scrie pe fluturasul ala 1XX cai si zic gata ia uite ce motor performant si mic, sa nu mai vorbim ca motorul ala are o viata mult mai scurta decat un motor mai de bun simt pentru o masina mai mare.
Daca vrei 1.2 iti iei o corsa sau o fiesta... |
#27
Posted 21 January 2015 - 20:46
.
Edited by undercoverbrother, 21 January 2015 - 20:46. |
#28
Posted 21 January 2015 - 21:05
alin62, on 21 ianuarie 2015 - 20:45, said:
Ideile alea preconcepute s au adeverit cam in toate cazurile, nu poti face din tantar armasar. Degeaba pui un motor de 1.2 de 1000 cai pe un tanc ca nu o sa aiba niciodata puterea unui motor de 5.0 cu 1000 de cai, multi vad acolo ca scrie pe fluturasul ala 1XX cai si zic gata ia uite ce motor performant si mic, sa nu mai vorbim ca motorul ala are o viata mult mai scurta decat un motor mai de bun simt pentru o masina mai mare. Daca vrei 1.2 iti iei o corsa sau o fiesta... Prietene atehnic, puterea e turatie ori cuplu, 100 de cai sunt 100 de cai si la 1 litru si la 5 litri. Si ce tanc cu motor de 5 litri cunosti tu? |
|
#29
Posted 21 January 2015 - 21:21
La orice te-ai orienta evita-le pe alea cu injectie directa, sunt foarte problematice si din pacate 1.2 tsi e tatal lor (al problemelor adica).
Elantra are injectie multipunct smecherita (electronizata/computerizata) dar macar nu e cu injectie directa. 1.6 va fi cam slabut, 1.8 mai ok. Dar mai ai si alte variante poate mai ok la alte marci. |
#30
Posted 21 January 2015 - 21:40
Groot, on 21 ianuarie 2015 - 21:05, said: Prietene atehnic, puterea e turatie ori cuplu, 100 de cai sunt 100 de cai si la 1 litru si la 5 litri. Si ce tanc cu motor de 5 litri cunosti tu? Lasa-i, asa-i daca nu mergi la orele de fizica, nu intelegi notiunea de marime fizica si unitate de masura. Astept sa ne spuna cineva clasica teorie cum ca 100 de cai de diesel sunt mult mai puternici si pufosi decat 100 de cai de benzina. On-topic: SKODA! |
#32
Posted 21 January 2015 - 22:11
#33
Posted 21 January 2015 - 22:12
Groot, on 21 ianuarie 2015 - 21:05, said:
Prietene atehnic, puterea e turatie ori cuplu, 100 de cai sunt 100 de cai si la 1 litru si la 5 litri. Si ce tanc cu motor de 5 litri cunosti tu? Fals ! Un motor aspirat de 1.6 si 100cp va fi mai placut de condus decat un motor aspirat de 1,3 si 100cp iar un motor turbo chiar si de 1.2 va fi mult mai placut de condus decat amandoua. Chiar daca cele trei motoare dezvolta puteri apropiat, in viata de zi cu zi si nu numai, motorul de 1.2 turbo dezvolta mai mult cuplu pe o plaja larga de turatii decat cel de 1.6 iar cel de 1.6 mai mult cuplu decat cel de 1.3. Pt a va convinge cautati niste grafice dyno reale, apoi tineti cont si de cutia de viteze (multi omit treaba ac.) apoi de greutate. Edited by ionutMembruAnonimut, 21 January 2015 - 22:14. |
|
#34
Posted 21 January 2015 - 22:51
Groot, on 21 ianuarie 2015 - 21:05, said: Prietene atehnic, puterea e turatie ori cuplu, 100 de cai sunt 100 de cai si la 1 litru si la 5 litri. Si ce tanc cu motor de 5 litri cunosti tu? noone2, on 21 ianuarie 2015 - 21:40, said: Lasa-i, asa-i daca nu mergi la orele de fizica, nu intelegi notiunea de marime fizica si unitate de masura. Astept sa ne spuna cineva clasica teorie cum ca 100 de cai de diesel sunt mult mai puternici si pufosi decat 100 de cai de benzina. On-topic: SKODA! Dar pt voi sa fie cai fara numar ca na doar trebuie sa si vanda si ei masinile... Ontopic skoda cu motor mai mare, sau daca vrei experimente nereusite pe banii tai ia octavia cu motor de corsa... vb vine ma refer pt caroseria de corsa sa nu sara specialistii acum ca am zis ca au aceleasi motoare.... O intrebare pt specialisti, de ce un Opel cu 80 cai face un Logan de 90 cai?? Sau alta intrebare tot pt specialisti de ce un opel 1.7 80 cai face acelasi opel dar 1.4 90 cai? |
#35
Posted 21 January 2015 - 22:51
Oricand SKODA ! As evita totusi acest motor de 1,2 si clasicul 1,6 benzina !
Edited by FAP, 21 January 2015 - 22:58. |
#36
Posted 21 January 2015 - 23:28
rmondescu, on 21 ianuarie 2015 - 19:13, said:
Buna ziua! As dori sa cumpar o masina sh cu un buget de 10.000 euro- 12.000 euro, pentru o familie tanara cu un copil mic. Vechime minim 2011, rulaj maxim 100.000km si sa fie berlina, fara break sau momovolum. Conducand maxim 10.000km pe an , as prefera benzinara. Am ajuns la 2 masini, cele din titlu, skoda fiind 1.2 tsi. M-ati putea ajuta mult cu sfaturi si eventual alte sugestii. Va multumesc mult Opel Astra J. Ar trebui sa gasesti, cu putina rabdare, una la ~9500 de euro, la ~50000km, cu motorul de 1.4 de 140 de cai, luata din Ro, nesamsarita, nenimic. Skodele sunt nejustificat de scumpe dat fiind motorizarile curente. Si sa dai 10000 pe un Hyundai SH? Nu ma face sa rad. P.S: vezi ca Skoda Octavia e monovolum Si vezi ca pentru o familie tanara, un hatch sau un break e mai practic decat o berlina (vezi rapoartele de vanzare berline/hatch afara sa te crucesti ). Edited by StefanSC, 21 January 2015 - 23:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users