Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Incredibil! Ca sa egalam proportional Germania, Romania ar trebui sa aiba doar 180 km autostrada!
Ultima postare: dec 27 2014 10:02, Inițiat de
roaca
, dec 24 2014 19:31
·
0
#1
Publicat: 24 decembrie 2014 - 19:31
Citi kilometri de autostrada ar trebui sa aiba Romania pentru a egala proportional Germania? Raspunsul este 180 km.
Demonstratie: Romania: - X km autostrada - 238 mii km2 - 20 mil. locuitori - 4.5 mil. masini Germania - 13000 km autostrada - 357 mii km2 - 80 mil. locuitori - 54 mil. masini Romania = Germania implica: X / 238 / 20 / 4.5 = 13000 / 357 / 80 / 54 X = 180 km !!! Daca facem abstractie pe rind de suprafata, numarul de locuitori, cel de masini sau combinatii ale acestora atunci X va lua diverse valori cum ar fi: - 722 km cind ignoram parametrul locuitori (consideram Romania avind 80 mil. cetateni si 4.5 mil. masini) - 2166 km daca nu luam in seama masinile (Romania are 20 mil. locuitori dar 54 mil. masini) - 8666 km in situatia neglijarii populatiei si numarului de vehicule (am avea 80. mil locuitori si 54 mil. masini) - 1083 km daca facem abstractie de suprafata si nr. locuitori (Romania ar avea 357 mii km2, 80 mil. locuitori dar 4.5 mil. vehicule) Dupa cum se remarca, populatia si volumul de masini net superioare in Germania fata de Romania, de 4 respectiv 12 ori, face ca la nemti 13000 km autostrada, a caror intretinere costa, sa fie suportati usor de fiecare cetatean si fiecare proprietar de vehicul. Ca un exemplu, cind se vor termina 1083 km vom inregistra aceeasi incarcare cu masini pe km/autostrada ca nemtii (1083 km / 4.5 mil. masini ~= 13000 km / 54 mil. masini). Pina la urma calculele demonstreaza ca Romania nu prea are nevoie de autostrazi. |
#6
Publicat: 24 decembrie 2014 - 19:53
cristi_71, on 24 decembrie 2014 - 19:51, said:
La traficul din Romania nu prea avem nevoie de autostrazi, decat ca sa avem cu ce ne lauda. Este suficient sa avem drumuri nationale "expres" cu cate 2 benzi/sens, pentru a putea efectua depasiri in siguranta. Serios? Mergi pana la vama la Nadlac si spune-le asta soferilor ce intra si ies pe acolo,iti prevad un sfarsit de an la urgente..... |
#9
Publicat: 24 decembrie 2014 - 19:58
cristi_71, on 24 decembrie 2014 - 19:51, said:
La traficul din Romania nu prea avem nevoie de autostrazi, decat ca sa avem cu ce ne lauda. Este suficient sa avem drumuri nationale "expres" cu cate 2 benzi/sens, pentru a putea efectua depasiri in siguranta. |
#17
Publicat: 24 decembrie 2014 - 20:33
Franta:
- X km autostrada - 640 mii km2 - 66 mil. locuitori - 38 mil. masini Franta = Germania implica: X / 640 / 66 / 40 = 13000 / 357 / 80 / 54 X = 13530 km autostrada Franta nu are decit 11882 km autostrada deci mai trebuie sa construiasca ceva, nu mult, pentru a egala Germania. Dupa cum remarcam, la tari cu multi locuitori si masini, cum este Franta, se justifica km de autostrada pe care ii au, considerind Germania drept etalon de comparatie. In cazul Romaniei si Ungariei socoteala da extrem de putini km autostrada necesari. Calculele nu sunt gresite! Editat de roaca, 24 decembrie 2014 - 20:38. |
#18
Publicat: 24 decembrie 2014 - 20:40
roaca, on 24 decembrie 2014 - 19:31, said:
Ca un exemplu, cind se vor termina 1083 km vom inregistra aceeasi incarcare cu masini pe km/autostrada ca nemtii (1083 km / 4.5 mil. masini ~= 13000 km / 54 mil. masini). |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi