Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Roomster
Ultima postare: mar 16 2010 09:21, Inițiat de
romaximusro
, dec 07 2005 01:06
·
0
#73
Publicat: 24 octombrie 2006 - 10:01
Nu dati cu oua stricate, dar se pare ca sunt singurul care are un fetis cu dricurile , iar Roomster mi se pare super misto. Daca as fi familist cu un buget de pana in 20.000 de Euro, asta ar fi prima optiune (bine ca nu sunt). Nu spun ca e super frumusete, dar are o linie care imi place, spre deosebire de alte monstruozitati de MPV-uri derivate din dube. Asa sunt eu, mai freaky!
|
#75
Publicat: 24 octombrie 2006 - 10:29
romaximusro, on Oct 24 2006, 11:19, said: scuza-ma insa un Peugeot partner combi arata mult mai bine decat chestia asta. Sau un caddy life. chiar si break-ul mcv arata mai bine dpdv exterior. In interior insa roomsteru arata mult mai bine |
#76
Publicat: 24 octombrie 2006 - 10:39
nu iti bagam nimic pe gat. Sorry daca ai inteles asta. Insa mi se pare ciudat ca cuiva ii place roomsteru. Din cauza ca are linii care nu se pupa una cu alta, din cauza ca e ciudata, din cauza ca spatele ala e de kko fata de linia laterala etc.
Eu daca as cumpara masina asta probabil as face-o doar pentru interior , care e superfain. |
#77
Publicat: 24 octombrie 2006 - 11:14
romaximusro, on Oct 24 2006, 11:39, said: nu iti bagam nimic pe gat. Sorry daca ai inteles asta. Insa mi se pare ciudat ca cuiva ii place roomsteru. Spun ca e o diferenta intre a zice "mie imi place/nu-mi place" si a zice "e urata/e frumoasa [...] pentru ca asa zic eu". Scuze de OFF-TOPIC. |
#81
Publicat: 24 octombrie 2006 - 20:36
Eu si este super tare. Motorizarile pe benzina sunt super-sprintare , masina este extrem de mare la interior, finisajele sunt de f buna calitate, standardul de baza este generos. Motorizarea Diesel este mult mai linistita decat PD-urile de pe Octavia, Fabia si Golf iar preturile, o sa vedeti, o sa moara de ciuda Maximus u cazanu' lui de Logan
|
#82
Publicat: 24 octombrie 2006 - 20:40
701, on Oct 24 2006, 21:36, said: Eu si este super tare. Motorizarile pe benzina sunt super-sprintare , masina este extrem de mare la interior, finisajele sunt de f buna calitate, standardul de baza este generos. Motorizarea Diesel este mult mai linistita decat PD-urile de pe Octavia, Fabia si Golf iar preturile, o sa vedeti, o sa moara de ciuda Maximus u cazanu' lui de Logan Asta inseamna ca daca ar avea 6 locuri (habar n-am), ar cam taia-o pe Logan de la portie! |
|
#83
Publicat: 24 octombrie 2006 - 20:41
701, on Oct 25 2006, 07:36, said: Eu si este super tare. Motorizarile pe benzina sunt super-sprintare , masina este extrem de mare la interior, finisajele sunt de f buna calitate, standardul de baza este generos. Motorizarea Diesel este mult mai linistita decat PD-urile de pe Octavia, Fabia si Golf iar preturile, o sa vedeti, o sa moara de ciuda Maximus u cazanu' lui de Logan |
#84
Publicat: 24 octombrie 2006 - 20:54
Are 5 locuri insa locurile din spate sunt reglabile in toate pozitiile si felurile. Incepe cum spunea cineva pe la 12.000 si se termina pe la 18.000 unul super-echipat 1.9 TDI PD. Insa standardul este foarte generos. Si inca ceva:
"interior de o calitate foarte slaba, chiar si prima generatie de skoda Fabia avea materiale mai bune ca roomster-ul " Ca de obicei, acesta este un citat din Romaximus care vorbeste fara sa stie despre ce. Amice, spre diferenta de tine, eu am condus aceasta masina ( si multe altele in afara de Logan, nu ca tine) si stiu despre ce vorbesc - tu doar ocupi spatiu pe-aici. Vezi ca la Meridian cauta astia aplaudaci ca tine ca-s "Porti Deschise" zilele astea - du-te si baga o cheie de-aia moka in contact la Logan, poate iti mai 'tragi" un tomberon, ca sa faci pereche. |
#85
Publicat: 25 octombrie 2006 - 22:28
701, on Oct 24 2006, 21:54, said: Are 5 locuri insa locurile din spate sunt reglabile in toate pozitiile si felurile. Incepe cum spunea cineva pe la 12.000 si se termina pe la 18.000 unul super-echipat 1.9 TDI PD. Insa standardul este foarte generos. Si inca ceva: "interior de o calitate foarte slaba, chiar si prima generatie de skoda Fabia avea materiale mai bune ca roomster-ul " Ca de obicei, acesta este un citat din Romaximus care vorbeste fara sa stie despre ce. Amice, spre diferenta de tine, eu am condus aceasta masina ( si multe altele in afara de Logan, nu ca tine) si stiu despre ce vorbesc - tu doar ocupi spatiu pe-aici. Vezi ca la Meridian cauta astia aplaudaci ca tine ca-s "Porti Deschise" zilele astea - du-te si baga o cheie de-aia moka in contact la Logan, poate iti mai 'tragi" un tomberon, ca sa faci pereche. amice, imi arati si mie unde am spus asta?De ce nu spui ca ceva mai jos am spus ca interiorul nu e asa de rau? da nah.. de ce sa spui adevarul, cand poti sa spui numai jumate din el.. Editat de romaximusro, 25 octombrie 2006 - 22:31. |
#86
Publicat: 25 octombrie 2006 - 22:43
Quote portoland...daca maximus e prologan...tu esti obsesiv proskoda....nici makar impartial...( sa fii multumit cu motorizare 55CP...la masina mai gra de 1 tona ) PS ...mie imi plac Fabiile...dar mi-as lua una cu minim 64CP ( adik varianta 1.s HTP cu 12V ...hi hi) amice... te invit sa citesti ce-am scris acolo pe topic, nu sa asculti la prostiile lui maximus... n-am zis ca motorul de 55cp e extraordinar ci doar m-am opus unei critici nejustificata prin duritatea ei... daca ai fi citi cu atentie ai fi aflat ca eu am 64cp...hi..hi.. si ca sa nu zici ca n-am zis nimic de roomster: da, designul nu e reusit. probabil au vrut sa faca ceva care sa uimeasca, dar au cam dat-o chix. iar pentru greutatea initiala a masini doar motorul de 64 nu stiu daca e suficient, avand in vedere faptul ca pe masina vor mai merge ceva 400-500 de kg cel putin... e putin cam trasa de par de data asta..... sa-ti spun sincer nici noua Fabia nu ma incanta prea mult ca design.... Editat de portoland, 25 octombrie 2006 - 23:10. |
#87
Publicat: 26 octombrie 2006 - 23:01
veti fi surprinsi, dar unora le place:
channel4 despre Roomster, dupa un drivetest Assets Loads of room, extraordinary design, very versatile seating, well made, quiet, comfortable and surprising fun to drive. Good value too. Drawbacks You can't fully hide boot contents, gloveboxes are small, no FSI engines and that's about it. Verdict Here's a car of the future, very useful, highly individual-looking and great to live with. It's rational with a wacky twist, and sets Skoda up as its own creative force. mai mult la> http://www.channel4....a/roomster/682/ |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi