Pacaleala a la Zepter
Ultima postare: ian 09 2017 10:51, Inițiat de
iulian1971
, iun 16 2013 21:42
·
0
#1
Publicat: 16 iunie 2013 - 21:42
Salutari tuturor.
Va relatez o scurta intamplare petrecuta de curand. Mama mea, in varsta de 81 de ani, a fost la o prezentare de produse Zepter, ocazie cu care a fost "convinsa" de un agent de vanzari sa semneze un contract pentru furnizarea unui aparat bioptron si a unui purificator de apa. Nu prea a inteles ce a semnat dar dupa ce a ajuns acasa si-a dat seama ca are de platit vreo 2 ani niste rate dupa care, daca va mai apuca, va primi minunatele produse. Dupa 2 zile a depus o cerere de reziliere a contractului cu acordul ambelor parti (conform art.32 din acel contract), dar au trecut 2 saptamani si nu a primit nici un raspuns. Daca imi puteti da un sfat referitor la rezolvarea aceastei probleme, va multumesc anticipat. Editat de iulian1971, 16 iunie 2013 - 21:42. |
#7
Publicat: 16 iunie 2013 - 23:21
Eu am fost la un curs la Zepter pentru un post de agent de vanzari si de atunci mie mi s-a parut ceva in neregula tinand cont ca trebuia musai sa convingi peste 30 de persoane diferite in fiecare zii sa le cumpere produsele.. Chiar vineri daca nu ma insel am fost sunat de un agent de vanzari sa ii raspund la doua intrebari si puteam beneficia de un produs marca Zepter.
Singurul sfat pe care ti-l pot da este sa ii suni pe cei de la Zepter si sa le faci o intrebare cand te rezolva.. Din ce ai spus tu ca au trecut doua saptamani si nu te-au rezolvat actioneaza cat mai repede ca poate uita de tine. Editat de danielionutb, 16 iunie 2013 - 23:22. |
#10
Publicat: 17 iunie 2013 - 06:05
undercoverbrother, on 16 iunie 2013 - 21:52, said:
Se poate rezilia in 7 zile. Cererea a fost inregistrata? danielionutb, on 16 iunie 2013 - 23:21, said:
Eu am fost la un curs la Zepter pentru un post de agent de vanzari si de atunci mie mi s-a parut ceva in neregula tinand cont ca trebuia musai sa convingi peste 30 de persoane diferite in fiecare zii sa le cumpere produsele.. Chiar vineri daca nu ma insel am fost sunat de un agent de vanzari sa ii raspund la doua intrebari si puteam beneficia de un produs marca Zepter. Singurul sfat pe care ti-l pot da este sa ii suni pe cei de la Zepter si sa le faci o intrebare cand te rezolva.. Din ce ai spus tu ca au trecut doua saptamani si nu te-au rezolvat actioneaza cat mai repede ca poate uita de tine. Sa le spun ca sunt cetatean european ? |
|
#11
Publicat: 17 iunie 2013 - 09:45
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ik-MBqJCScM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#16
Publicat: 03 august 2013 - 23:39
S-a rezolvat, nu se poate.
N-au vrut sa rezilieze contractul cu acordul partilor, au "acceptat" renuntarea la aparatul Bioptron. =>100 lei / luna x 24 luni = 1 purificator apa. ATENTIE LA BUZUNARE CAND VA INTERSECTATI CU ZEPTER. Editat de iulian1971, 03 august 2013 - 23:41. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi