Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina
 Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook
 sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?
 Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?
 

Cerere reziliere abonament Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
804 replies to this topic

#793
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
[email protected] (e-mail)

0372.021.413 (fax)

#794
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,980
  • Înscris: 04.10.2007
Cum se poate intra in legatura cu un operator la *222? Mi-am prins urechile in meniul lor. Ma intereseaza pentru ca vreau sa renunt la un abonament

Rezolvat... sunat la *222 -> 1 -> 4 -> 0

Edited by mirel3003, 08 April 2019 - 13:11.


#795
florian26

florian26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 28.07.2007
Ai trecut pe Cartelă sau ai închis numărul. Am primit și eu mesajul și nu vreau sa trec de la 8 la 8,83 , cel puțin nu pentru același beneficii.

#796
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 23.07.2007
Am primit si eu SMS-ul si am fost intr-un magazin Vodafone sa depun cererea de reziliere.
Au refuzat sa imi dea numar de inregistrare.

#797
punktnet

punktnet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,850
  • Înscris: 07.09.2007
Ai un model de cerere? Ce trebuie scris in ea ?
In SMS spune sa o trimiti prin posta nu sa o depui la magazin.

#798
samsung26

samsung26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 396
  • Înscris: 31.03.2009
nu te compica cu posta, eu am intrat in legatura cu cineva de al ei dupa cateva minute de robotzeala cu andreea si am reziliat telefonic.

 samsung26, on 11 aprilie 2019 - 18:17, said:

nu te compica cu posta, eu am intrat in legatura cu cineva de al ei dupa cateva minute de robotzeala cu andreea si am reziliat telefonic.
complica, scuze, se pare ca imi este foame...

#799
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 23.07.2007
Evident ca nu fac asta.
Ei maresc toate abonamentele existente cu un simplu click, iar eu trebuie sa stau in cap ca sa reziliez.

La fel am facut si eu, am sunat la relatii cu clientii, mi-au inregistrat cererea, am primit numarul de inregiostrare si astept sa ma contacteze cei de la retentii.

#800
piton

piton

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 20.09.2007
Am mai scris și pe alt topic. Eu am sunat și am fost contactat după 3 zile. Am reziliat telefonic. Mi s-a confirmat ca pot sa portez dacă doresc.Dar ca să fiu sigur le-am trimis și mail și scrisoare recomandată (6 lei😁).
Pentru a intra mai repede în legătură cu operatorul, spuneți-i Andreei:,,comanda online sau returnare telefon". Sistemul vă va redirecționa direct la operator!

#801
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 23.07.2007
M-au sunat azi si mi-au zis ca nu-mi cresc abonamentul si mi-au oferit si facilitati mai bune la acelasi pret.

#802
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,772
  • Înscris: 08.09.2008
Abonamentul meu a implinit in aprilie 2 ani asa ca azi am mers la un Vodafone si am cerut sa se rezilieze contractul.

Tipul m-a luat cu vrajeli cum ca " sigur doriti asta?" "nu vreti o oferta cu un telefon inclus" "putem prelungi cu un abonament mai mic"...nu domne, am venit aici deja decis, v-am studiat ofertele. :)

Am citit pe net ca trebuia scrisa o cerere si semnata de mine, ei bine omul mi-a zis ca dureaza 30 de zile, cererea nu trebuie scrisa si ca trebuie sa aprobe managerul. Ma simt putin tras in teapa cum ca nu s-ar fi intamplat nimic. Voi ce ziceti sa astept sau mai incerc la altii?

#803
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 23.07.2007
Minciuni.
O cerere e suficient.
O poti depune si online.


Vrei o oferta mai buna? Vrei sa treci pe cartela (tot la Vodafone)? Vrei sa te portezi in alta retea?

#804
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu e cerere, s-a mai scris de mii de ori. E notificare de reziliere, nu ceri un drept, ci ii notifici de el.

 Katta92, on 03 mai 2019 - 20:14, said:

Abonamentul meu a implinit in aprilie 2 ani asa ca azi am mers la un Vodafone si am cerut sa se rezilieze contractul.

Tipul m-a luat cu vrajeli cum ca " sigur doriti asta?" "nu vreti o oferta cu un telefon inclus" "putem prelungi cu un abonament mai mic"...nu domne, am venit aici deja decis, v-am studiat ofertele. Posted Image

Am citit pe net ca trebuia scrisa o cerere si semnata de mine, ei bine omul mi-a zis ca dureaza 30 de zile, cererea nu trebuie scrisa si ca trebuie sa aprobe managerul. Ma simt putin tras in teapa cum ca nu s-ar fi intamplat nimic. Voi ce ziceti sa astept sau mai incerc la altii?
Ma indoiesc ca iti vor rezilia daca asa ai procedat. Si nu tre' sa aprobe nimeni nimic, e dreptul tau. Puteai rezilia prin portare la alt operator, cel mai rapid sau reziliere pe mail, cu datele de abonat scrise in clar, cu numar de inregistrare. Sau prin posta chiar, cu aceeasi metoda.

Le merge vrajeala pentru ca oamenii nu sunt informati, vad zilnic aici pe forum ce usor e de pacalit populatia acestei tari si cat de usor ''pun botul'' oamenii.

Daca managerul nu aproba, iti plateste el abonamentul? :lol: Cat de stupid suna formularea ''trebuie sa aprobe managerul''. Puneam ANPC-ul pe ei la asa vrajeala.

#805
Katta92

Katta92

    Sibiu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,772
  • Înscris: 08.09.2008
Merci de info, Stiam ca se poate rezilia prin portare la a;t operator, dar acum 2 ani de la Orange la Vodafone m-am mutat. Toti sunt la fel. Vreau doar sa inchid tot si sa iau un prepay.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate