Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Cerere reziliere abonament Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
804 replies to this topic

#1
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Pentru cei care vor sa renunte la abonament si nu stiu cum sa o faca sau nu sunt informati de Vodafone (din motive usor de inteles), postez un model de cerere.

1) Cererea o veti depunde la orice magazin Vodafone. Nu dealer gen Arsis, Asus, sau cum se numesc, ci numai la un magazin Vodafone.

2) Apropo, ca regula generala, ca sa nu pierdeti timp, cum intrati in magazinele Vodafone (indiferent de motiv), luati bilet de ordine de la automatele acelea cu hartie termica.

3) Daca sunt mai multe abonamente pe un singur nume sau firma si se doreste rezilierea unui anumit numar, se precizeaza in cerere care este numarul abonamentului la care se doreste rezilierea si\sau portarea catre cartela prepay.

4) Cererea o veti face in 2 exemplare - unul ramane la Vodafone, unul la voi.
Mie mi-au scanat exemplarul si mi-au dat foaia inapoi, dar trebuie sa fim pregatiti cu 2 exemlare.
Angajatul magazinului care preia cererea sa-si treaca numele si sa semneze pe ambele exemplare (!!) - veti vedea in cerere.

Pentru ca angajatul va vedea ca sunteti hotarati si bine pregatiti, nu va cauta motive sa va puna bete in roata. Cand ii cereti sa puna numele si sa semneze, ii cereti s-o faca, nu il intrebati. Fermi si hotarati trebuie sa fim ca sa scapam fara nervi de abonamentele-căpuşă ale operatorului Vodafone.

Dupa cateva zile (de obicei) de la depunerea cererii, veti primi telefoane de la vocile stelutei, cu diverse "oferte speciale". Nu comentati ofertele si nu spuneti motivele pentru care renuntati la abonamentele-căpuşă. Nu e treaba lor motivul pentru care renuntati la abonament. Este personal, raspundeti cu "nu conteaza".
Astfel, portarea pe cartela se va face rapid si fara batai de cap inutile.
Viata e scurta si trebuie traita sanatos. Nu merita Vodafone sa ne creeze nervi pe sanatatea si banii nostri!

5) Daca cumva vi se refuza cererea, sa stiti ca este ilegal si atunci singura solutie este sa faceti plangere la ANPC.







Cerere reziliere abonament Vodafone


Subsemnatul ............ .........., cu C.I. seria .., nr......, CNP ................, domiciliat in localitatea ..........., str ....., nr......, bloc......, sc. ....., ap....., judetul......., abonat al numarului de telefon 07..........., solicit rezilierea acestui abonament incepand cu data de ......2013 si portarea (trecerea) numarului pe cartela preplatita
(in cazul in care se doreste acest lucru).

Va instiintez faptul ca abonamentul acesta este platit la zi si nu doresc alte oferte pentru nici un alt abonament, ci doar rezilierea ceruta.

Doresc incheierea pe cale amiabila si fara tergiversari inutile, in caz contrar voi face plangere la ANPC.

Doresc sa fiu contactat imediat si instiintat in vederea confirmarii si procesarii acestei cereri.

De asemenea, doresc numarul de inregistrare al acestei cereri, numele si semnatura reprezentantului Vodafone care imi preia aceasta cerere.

Numar cerere.............
Numele reprezentantului Vodafone ................ ...............
Semnatura reprezentantului Vodafone ........................

De asemenea, doresc ca toate informatiile cu caracter personal sa fie sterse din sistemul Vodafone si ale terţilor, iar eu sa primesc confirmarea in scris (si nu pe email) la adresa postala: localitatea............ str.......... nr. ...... bloc .........oras...... judet..... etc.


Data

Semnatura

Edited by bogdan_39, 04 February 2013 - 15:06.


#2
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
O observație: nu este CERERE ci ÎNȘTIINȚARE! Nu ai de ce să le CERI și să aștepti să aprobe ei cererea pentru că este un drept al tau posibilitatea de a rezilia un contract, la fel cum este și al lor.

Edited by albastru, 04 February 2013 - 15:08.


#3
Alin_02_05_1978

Alin_02_05_1978

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.02.2013
Nu este nici cerere si nici instiintare,este DENUNTARE UNILATERALA a contractului avut Vodafone sau alta companie ce ofera servicii comerciale unor clienti.

Edited by Alin_02_05_1978, 04 February 2013 - 15:13.


#4
steg1985

steg1985

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 306
  • Înscris: 07.09.2009
Raspuns corect -> Alin_02_05_1978

#5
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Așa este. Cel mai important lucru este că nu este cerere! Nu le ceri nimic lor având în vedere că este dreptul tău! Prostafone cam prostește utilizatorii!

#6
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009
Cred ca si Notificare e corect.

#7
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009

View PostAlin_02_05_1978, on 04 februarie 2013 - 15:13, said:

Nu este nici cerere si nici instiintare,este DENUNTARE UNILATERALA a contractului avut Vodafone sau alta companie ce ofera servicii comerciale unor clienti.

Am fost momit de un angajat Vodafone, la telefon, dar am mentionat ca doresc prelungirea abonamentului cu conditionarea achizitionarii unui nou telefon (daca voi gasi ceea ce caut). Angajatul Vodafone a spus ca acest lucru este posibil chiar daca sunt de acord cu reducerea tarifului abonamentului de la 7 eur la 6 eur.
Daca nu am gasit telefon la un pret accesibil mie, le-am comunicat prin mail ca doresc incetarea relatiilor contractuale cu Vodafone.
Am primit urmatorul raspuns:
Va multumim pentru increderea si timpul pe care le-ati acordat pentru a ne adresa acest mesaj.
Referitor la solicitarea dumneavoastra va informez ca in urma verificarilor efectuate am observat ca ati fost contactata de catre un consultant si a fost clarificata situatia.
In urma convorbirii telefonice vi s-a confirmat ca perioada contractuala agreata a abonamentului este de 24 de luni.
In cazul in care doriti renuntarea abonamentului inainte de cele 24 de luni este necesar sa achitati o taxa de justa despagubire care porneste de la 150 de Euro si se imparte la numarul de luni ramase pana la expirarea contractului.
De asemenea, va informez ca daca sunteti de acord cu achitarea acestei taxe este necesar sa ne trimiteti o cerere scrisa de mana.

Intra acum pe www.vodafone.ro pentru a vedea noua promotie! Beneficiezi de 10% reducere la orice telefon, indiferent de abonamentul ales!
Pentru orice alta informatie mai doriti sa aflati, este suficient sa ne scrieti si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp.
Ce ma sfatuiti sa fac.
Cu respect, Vasile Met

#8
SILE802002

SILE802002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 05.02.2008

View Postvasilemet, on 04 februarie 2013 - 15:37, said:


Am fost momit de un angajat Vodafone, la telefon, dar am mentionat ca doresc prelungirea abonamentului cu conditionarea achizitionarii unui nou telefon (daca voi gasi ceea ce caut). Angajatul Vodafone a spus ca acest lucru este posibil chiar daca sunt de acord cu reducerea tarifului abonamentului de la 7 eur la 6 eur.
Daca nu am gasit telefon la un pret accesibil mie, le-am comunicat prin mail ca doresc incetarea relatiilor contractuale cu Vodafone.
Am primit urmatorul raspuns:
Va multumim pentru increderea si timpul pe care le-ati acordat pentru a ne adresa acest mesaj.
Referitor la solicitarea dumneavoastra va informez ca in urma verificarilor efectuate am observat ca ati fost contactata de catre un consultant si a fost clarificata situatia.
In urma convorbirii telefonice vi s-a confirmat ca perioada contractuala agreata a abonamentului este de 24 de luni.
In cazul in care doriti renuntarea abonamentului inainte de cele 24 de luni este necesar sa achitati o taxa de justa despagubire care porneste de la 150 de Euro si se imparte la numarul de luni ramase pana la expirarea contractului.
De asemenea, va informez ca daca sunteti de acord cu achitarea acestei taxe este necesar sa ne trimiteti o cerere scrisa de mana.

Intra acum pe www.vodafone.ro pentru a vedea noua promotie! Beneficiezi de 10% reducere la orice telefon, indiferent de abonamentul ales!
Pentru orice alta informatie mai doriti sa aflati, este suficient sa ne scrieti si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp.
Ce ma sfatuiti sa fac.
Cu respect, Vasile Met

daca nu ai absolut nimic semnat care sa confirme acordul tau de prelungire te doare la "bascheti". ameninta-i cu reclamatia la OPC si solicita in scris inregistrarea convorbirii telefonice intre tine si operatorul Vodafone.
se vor topi cu pretentiile tembele ca untul in tigaia incinsa
cu stima

#9
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Sau, mai simplu, PORTARE! Costă 20 de lei portarea către o cartelă de la oricare operator! Sugerez o reclamație la ANPC și la ANCOM înainte de portare!

#10
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Bogdan, cred ca esti convins ca ai devenit "Client Swarovski" la Vodafone?! Posted Image Posted Image

#11
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Oare ce trebuie să faci pentru a deveni client Uridium?

#12
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Nu stiu ce e cu acest uridium insa cu siguranta clientii Vodafone s-ar simti intr-adevar respectati daca Vodafone le-ar acorda statulul de client triple diamond. Nu stiu cum de nu s-au gandit la asa ceva.

Deci Vodafone e departe cu al lor Platinum si risca sa nemultumeasca acei clienti dornici de a primi cele mai inalte distinctii care echivaleaza cu respectul absolut din partea companiei.

Nu-i asa ca ati fi dispusi sa platiti mai mult pentru a ajunge client triple diamond si pentru a va bucura de numeroasele beneficii cu care compania Vodafone isi rasplateste clientii fideli?

Edited by danutz1, 04 February 2013 - 17:45.


#13
Meister

Meister

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,516
  • Înscris: 25.01.2007
Daca nu te-a momit cu mai mult de 14 zile in urma fugi repede si renunta!
Si in mailul de confirmare pe care il primesti in urma acelui telefonat/prelungiri ar trebui sa scrie ca ai dreptul sa renunti in 14 zile.

#14
Meister

Meister

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,516
  • Înscris: 25.01.2007
La mine expira contractul (cf. my vodafone) pe 14.04 iar data de facturare e pe 6 ale lunii.
Pot sa cer reziliere incepand cu 06.04 sau cu 14.04? Prevad deja ca o sa ma oblige sa mai stau pana pe 06.05...
N-ar fi mult dar ... nu mai vreau.

#15
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
@Meister

Faci rezilierea pe data de 7.03, iar pe cerere, la campul "solicit rezilierea acestui abonament incepand cu data de", scrii data de 7.04.2013.
Daca faci cererea in luna a 4-a, mai ramai agatat la ei inca o luna, pana in luna a 5-a.

Fa cererea maine, ca sa o ai pregatita si mergi zilele astea la un magazin Vodafone si depune-o.
Sa nu uiti ca angajatul de la magazin sa scrie numarul de inregistrare la campul "numar cerere", nume si semnatura.

View PostAlin_02_05_1978, on 04 februarie 2013 - 15:13, said:

Nu este nici cerere si nici instiintare,este DENUNTARE UNILATERALA a contractului avut Vodafone sau alta companie ce ofera servicii comerciale unor clienti.

De acord, dar trebuie sa folosim termeni pe care sa ii inteleaga orice om. Nu toti au proprietatea termenilor avocatesti.

Edited by bogdan_39, 04 February 2013 - 20:08.


#16
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006
@ vasilemet Ceea ce ai discutat tu la telefon este o oferta care ar trebui finalizata printr-un contract. Din câte înţeleg eu, tu nu ai semnat vreun astfel de contract după discuţia telefonică, deci oferta lor este egal cu zero. Totuşi, în spiritul nesimţirii care-i caracterizează, ei vor încerca să te facă să crezi că ai încheiat un contract. FALS. Tu de ce crezi că au evitat să spună că între tine şi ei există un contract şi au spus doar că a fost clarificată situaţia?
Sfatul meu.
Le trimiţi frumos o notificare prin care le comunici că nu mai doreşti să prelungeşti abonamentul cu ei ajuns la maturitate (12 sau 24 luni cât ai avut tu) şi că le ceri să-ţi transfere numărul pe cartelă (dacă vrei să păstrezi numărul în reţea).
Dacă vrei să fii mai înţepat poţi să le spui că:
- în discuţia pe care ai avut-o, prelungirea abonamentului era condiţionată de obţinerea telefonului x; şi nu a fost obţinut.
- o discuţie telefonică nu ţine loc de contract;
- în mod normal, după o astfel de discuţie, totul ar fi trebuit materializat într-un contract semnat de ambele părţi (lucru care nu s-a realizat);
- nu e cazul să amintească de acele despăgubiri financiare deoarece, în cazul tău, vechiul abonament a expirat, iar un alt contract nu este semnat.
Dacă vrei să mergi şi mai departe, când trimiţi acest mesaj, să-i pui în Cc şi pe cei de la ANCOM ca să vadă şi ei care este stilul de lucru al celor de la Vodafone (evident, cu toate mesajele anterioare avute cu ei).
Şi dacă vezi că tot ţin coada sus, fă scurt o portare şi le-ai dat 4M de nu se văd.
Cu javrele trebuie să fii dur.

#17
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Cerere/notificare trecere abonament pe cartela.
Sezonul 1 - Episodul pilot. Posted Image

Daca tot am avut drum prin zona si am avut 5 minute disponibile, zic sa depun si "fituica".
Abonamentul ajunge la scadenta pe 27.03.2013, deci eram cu mai mult de 30 de zile inainte de expirare.

Surpriza, nu imi primeste cererea ca nu are ce sa faca cu ea. Dar poate sa imi dea numar de inregistrare?!
Acum sa auziti bomba bombelor, daca fac acum notificare in sistem ca nu mai continuati abonamentul il inchid in 30 de zile, adicaaaaa, inainte de expirare. Posted ImagePosted Image Posted Image Posted Image
Nu poate sa imi transforme punctele de loialitate in credit, imi da vaucher, asa o fi nu stiu.

Fata tu esti proasta, zic eu in gand?
Am plecat ca erau copii in masina singuri si nu am avut timp de "tango", maine o iau de la capat.


PS Cum episodul pilot a avut succes, maine urmeaza episodul 1, o sa ma duc la asta pana in ultima zi de abonament, doar asa ca sa ne cunoastem mai bine.

LE
Ce scrie in TCG despre

"9. Încetarea contractului
Clientul poate solicita încetarea prezentului contract printr-o notificare adresată
Vodafone, cu 30 de zile înainte de data la care dorește încetarea contractului.
Notificarea trebuie să ia forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire.
Contractul va fi reziliat în termen de 30 de zile de la primirea cererii scrise de reziliere."

Tare nu?

Edited by xymzar, 04 February 2013 - 20:35.


#18
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Felicitari pentru episodul pilot. :)

Te urmarim din tribune, relaxati. Noi, astia mai harsaiti, stim ce te asteapta, dar da-ne voie sa radem de tine. :D



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate