Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cerere reziliere abonament Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
804 replies to this topic

#19
Alin_02_05_1978

Alin_02_05_1978

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.02.2013
Cand a spus ca nu poate sa-ti primeasca cererea,ce motive a invocat?

#20
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006
Notificarea ta ar putea să fie ceva de genul:
începând cu data de 27.03.2013, dată la care se termină perioada contractuală, doresc trecerea abonamentului ... pe cartelă şi transformarea punctelor de loialitate în credit.
Nu pot (legal) să-ţi interzică să faci de-acum această notificare. În cazul în care, totuşi, refuză atunci suni imediat (de faţă cu ei) la ANCOM sau la ANPC (deşi la ultimii sunt şanse mici să-i prinzi la telefon, doar până la ora 11.00).

#21
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Exact, tare!

Deci daca te duci cu cererea cu 29 de zile inainte, e prea tarziu - mai ramai agatat inca o luna. :)

Dar daca te duci cu cererea astazi (pe care scrie clar data in care vrei sa ti se incheie abonamentul), nu se accepta? Ce e aberatia asta?

Pe "fituica" nu scrie ca vrei sa reziliezi astazi, ci incepand de la data pe care ai precizat-o tu in cerere (probabil 28.03.2013).

Sa nu cumva sa ne lipsesti de acest spectacol, sa ne tii la curent cu toate episoadele. :)

#22
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,624
  • Înscris: 14.10.2004
Fatuca nu a zis de ce nu o primeste, doar ca "nu poate".
Vai c...u ei nici nu stie cu cine porneste rezbelu'. Posted Image
Atasez notificarea (cu datele personale sterse).

PS Acum de ce nu intervine userul Vodafone? Posted Image Posted Image Posted Image

Attached Files


Edited by xymzar, 04 February 2013 - 21:22.


#23
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Desi se vorbeste de notificari aici, o sa raman la parerea mea. Cea mai facila cale de a rezilia un abonament e portarea. Cu 5 zile lucratoare inainte de sfarsitul contractului te duci la orice alt operator, iti introduce un reprezentant datele, si in 3 zile vei fi portat(pe prepay). Ziua in care te duci sa depui cererea de portare nu se pune, deci ca zi plina, vei fi efectiv in noua retea in a 5-a zi. Odata cu portarea orice contract inceteaza. Costul portarii e 5 euro+TVA(costul unei cartele cu 5 euro credit, pe care il puteti consuma cum doriti). Fara "lupte" cu RC, fara oferte de retentie mai mult sau mai putin in bataie de joc. In 20-30 de minute rezolvi fara nervi.

Edited by Getodacul, 04 February 2013 - 21:31.


#24
Alin_02_05_1978

Alin_02_05_1978

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.02.2013
Am observat ca doresti sa treci de la abonament la cartela si sa pastrezi numarul...in cazul acesta trimite-le o scrisoare recomandata cu confirmare de primire care sa sune cam asa :
Subsemnatul ................................. (telefon contact: ................................), CNP ......................................., titular al abonamentului cu numărul ....................................., abonament aflat în afara perioadei contractuale, vă solicit, în baza art. 28 din legea 304/2003 (republicată):
1) rezilierea abonamentului sus-menționat, începând cu data de..........
2) trecerea imediata a numărului sus-menționat pe cartelă Pre-Pay.
În cazul unui răspuns negativ la oricare aceste solicitări, solicit răspuns în scris, cu motivația refuzului, la:
Adresă poștală:
................................

#25
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

 Getodacul, on 04 februarie 2013 - 21:29, said:

Cea mai facila cale de a rezilia un abonament e portarea.
Corect, aşa este. Atâta doar că nu mai valorifică punctele de loialitate (câte or fi ele acolo).

#26
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
@Alin_02_05_1978

Daca trimit cererea de rezilire prin posta - unde este numarul de inregistrare al cererii, numele si semnatura reprezentantului Vodafone?
Metoda prin posta este justa intr-o tara civilizata, dar nu si in tara noastra, cu Vodafone Romania.

@Getodacul

Rezilierea prin portare este buna DOAR daca vrei sa pleci ca si cartelist in alta retea.
Acum, de ce sa fug eu de ei, in alta retea, in loc ca ei sa respecte legile tarii? Nu!, eu plec din reteaua lor cand vreau eu, nu ca ma forteaza atitudinea lor la limita legalitatii. Nu e dupa ei, e dupa lege.

#27
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

 xymzar, on 04 februarie 2013 - 21:21, said:

Atasez notificarea (cu datele personale sterse).
Doresc să fiu contactat şi înştiinţat în vederea confirmării şi procesării acestei cereri la numarul de telefon _________.
De asemenea, doresc număr de înregistrare al acestei cereri, numele şi semnătura reprezentantului Vodafone care îmi preia această cerere.
Câteva observaţii:
- textul cu italice nu-l mai treci. Este inutil. Contactarea telefonică nu are efect juridic aşa cum este confirmarea scrisă. Şi, din moment ce tu ai confirmarea de primire de către Vodafone a notificării trimise de tine, ei nu pot nega într-un eventual proces că nu au primit-o. Şi, legal, sunt obligaţi să ţin cont de ea.
- cererea de înregistrare nu o faci în scris. Cazi în penibil. Dacă trimiţi cererea prin poştă cu confirmare de primire este ca şi când ai avea înregistrarea cererii tale. Dacă te duci la vreun magazin de-al lor atunci le ceri verbal. Dacă nu vor poţi să foloseşti şi metoda folosită de mine: scoţi telefonul mobil, începi înregistrarea şi spui: doresc să înregistrez la dvs o notificare de reziliere contract. În cazul meu efectul a fost cel scontat. Poţi încerca şi tu.

#28
Alin_02_05_1978

Alin_02_05_1978

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 01.02.2013
@ bogdan_39 : avand in vedere ca este o scrisoare recomandata cu confirmare de primire ai dovada ca i-ai anuntat privind intentia de a rezilia si a trece numarul pe cartela

#29
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 21:41, said:

Daca trimit cererea de rezilire prin posta - unde este numarul de inregistrare al cererii, numele si semnatura reprezentantului Vodafone?
Numărul de înregistrare de la poştă este numărul cu care este preluată notificarea de către Vodafone. Şi n-au loc de întors. Chiar şi în România.

#30
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,624
  • Înscris: 14.10.2004
Nu mai editez postul precedent.
Problema sta in felul urmator:
1. un abonament ajuns la scadenta a fost mutat pe cartela, telefonic si nu am avut probleme.
2. acest abonament in scurt timp va fi portat in abonament DiGI de 1.24 + internet 10 lei si va fi folosit exclusiv pentru convorbiri in DiGi, toti membrii familiei (copil, nevasta, sora, cumnate, soacra si niste prieteni cu care vorbesc des) sunt pe DiGI
3. abonamentul in cauza care va trece pe cartela va fi folosit in Vodafone si in alte retele functie de nevoi,
4. la momentul asta il tin doar pentru acoperire.

O solutie este si portarea in DiGI la abonament de 2.50 eur / luna ca oricum nu sunt mari tarifele, dar am chef de joaca. Posted Image

LE Am luat la cunostiinta sfaturile, o voi trimite prin posta. Offf si nu mai vad ochisorii fetei de la ghiseu. :(

Edited by xymzar, 04 February 2013 - 21:50.


#31
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 21:41, said:

Rezilierea prin portare este buna DOAR daca vrei sa pleci ca si cartelist in alta retea.
Acum, de ce sa fug eu de ei, in alta retea, in loc ca ei sa respecte legile tarii? Nu!, eu plec din reteaua lor cand vreau eu, nu ca ma forteaza atitudinea lor la limita legalitatii. Nu e dupa ei, e dupa lege.
Rezilierea prin portare este întradevăr cea mai comodă metodă. Garantat.
Pe de altă parte, dacă te bazezi 100% pe justiţie înseamnă că nu ştii de ce este în stare. În ţara asta nu doar că poţi pierde un proces cu dreptatea în mână, dar te mai face şi bun de plată. Dacă vă povestesc prin ce-am trecut eu vă faceţi cruce.
Dacă vrea să obţină maximum de beneficiu poate cere trecerea pe cartelă şi valorificarea punctelor de loialitate. Cu ceva dureri de cap.
Dacă vrea confort, atunci alege portarea.

#32
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Desi aveti intentii bune, creati neclaritati si induceti oamenii in eroare!

Tu crezi ca orice roman stie sau vrea sa faca inregistrari cu telefonul?
Poate pentru unii e nedemn! In ceea ce ma priveste, e sub demnitatea mea sa ma apuc eu sa inregistrez fara a-i aduce la cunostinta. Si chiar daca l-as inregistra cu acordul lui, tot nu e calea corecta si demna de a rezilia un contract!

In loc sa lasam rezolvarea simpla, PENTRU MAREA MASA, complicam treburile!

Dam solutii simple si viabile pentru oricine, sau venim cu scarpinari dupa ureche si ne complicam inutil? Ba portare, ba posta romana, ba inregistrat cu telefonul ca un infractor!

Topicul asta e pentru marea masa, care are o problema de rezolvat sau pentru noi, care ne-am rezolvat deja problema?

Daca vrea confort sa se porteze la alta retea, atunci pierde si oamenii din reteaua pe care si-a format-o.
Dupa ce ti-ai facut niste calcule, una e sa pleci de buna voie, si alta e sa pleci ca te forteaza ei, ca dai tu solutia asta asa-zisa comoda.

Corect este ca Vodafone trebuie sa se supuna legii si nu clientul sa fuga in alta retea! A, daca chiar doreste si portarea, e treaba lui. Dar nu trebuie sa o faca fiind fortat de imprejurari.

Insist, incearcati sa nu ii mai induceti  in eroare, rezilierea se rezolva cel mai simplu prin cerere scrisa depusa la sediul lor.

De ce sa te intermediezi cu posta?
E asa de greu sa te duci la un magazin Vodafone ca sa rezolvi o problema? Magazinul e in drum... posta e nu stiu unde.

Cand va cumparati telefoane si va faceti abonamente, va duceti repede la magazin! Acum va legati de posta romana, portari si inregistrari pe ascuns cu telefonul.

Ce naiba, faci o cerere scrisa cu mana ta, te duci cu ea la Vodafone si gata!

#33
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 22:33, said:

Desi aveti intentii bune, creati neclaritati si induceti oamenii in eroare!
Dacă mă uit bine la prima ta intervenţie, nu ştiu cine induce oamenii în eroare.

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 22:33, said:

Tu crezi ca orice roman stie sau vrea sa faca inregistrari cu telefonul?
Poate pentru unii e nedemn! In ceea ce ma priveste, e sub demnitatea mea sa ma apuc eu sa inregistrez fara a-i aduce la cunostinta. Si chiar daca l-as inregistra cu acordul lui, tot nu e calea corecta si demna de a rezilia un contract!
E o soluţie care la mine a mers. Nici tu, nici eu nu stabilim dacă ştie sau dacă vrea să folosească această metodă. Dar, un om serios are întotdeauna o soluţie de rezervă.
Nu văd ce este nedemn la această metodă şi nu ţi-am făcut ţie această recomandare. Fiecare face cum crede de cuviinţă.

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 22:33, said:

Dam solutii simple si viabile pentru oricine, sau venim cu scarpinari dupa ureche si ne complicam inutil? Ba portare, ba posta romana, ba inregistrat cu telefonul ca un infractor!
Maestre, ai început s-o dai în bălării. Nu stabileşti tu care soluţie este simplă şi viabilă. Cei interesaţi vor stabili care este cea mai bună soluţie pentru ei. Dacă tu nu agreezi portarea (de exemplu) asta nu înseamnă că nu este o soluţie simplă şi viabilă. Lasă-i pe cei care au făcut aşa ceva să-şi dea cu părerea.
Dacă filmezi o încălcare a legii este infracţiune?

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 22:33, said:

Corect este ca Vodafone trebuie sa se supuna legii si nu clientul sa fuga in alta retea! A, daca chiar doreste si portarea, e treaba lui. Dar nu trebuie sa o faca fiind fortat de imprejurari.
Da, e frumos ce spui tu (ca Vodafone trebuie sa se supuna legii), dar uiţi că Vodafone încalcă legea în fiecare zi? Şi dacă pe angajatul x de la Vodafone îl doare-n şpiţ de lege, de ce abonatul să nu aleagă o metodă comodă (portarea) de rezolvare a problemei? Atâta timp cât este legal, e dreptul lui.

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 22:33, said:

Insist, incearcati sa nu ii mai induceti  in eroare, rezilierea se rezolva cel mai simplu prin cerere scrisa depusa la sediul lor.
Încearcă să nu mai vorbeşti prostii şi să nu stabileşti tu care metodă este mai simplă pentru unu sau altul într-o astfel de situaţie. Fiecare are un cap pe umeri şi gândeşte pentru el.

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 22:33, said:

Cand va cumparati telefoane si va faceti abonamente, va duceti repede la magazin! Acum va legati de posta romana, portari si inregistrari pe ascuns cu telefonul.
Când oamenii se duc să cumpere telefoane şi să facă abonamente, oamenii se duc la un magazin Vodafone pentru că acolo se pot face aceste lucruri cel mai uşor, mai comod. Tu credeai că astea se fac la poştă?
Pe de altă parte, dacă se întâmplă să dai peste o tută care nu vrea să-ţi înregistreze sesizarea/notificarea ce faci? Stai şi te uiţi ca viţelul la poarta nouă? Alegi altă metodă pe care o consideri mai convenabilă. Hai că asta-i la mintea cocoşului, ce naiba.

#34
bogdan_39

bogdan_39

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 03.11.2012
Mie chiar mi se pare o metoda nedemna si injositoare de a inregistra pe ascuns pe cineva. Imi pare rau, eu nu fac lucruri din astea.
Si o metoda folosita pe usa din dos nu are nimic a face cu rezilierea corecta a unui contract.

Balariile sunt la tine, domnu' senator, ca tu ii indemni pe oameni sa faca lucruri murdare (inregistrarea pe ascuns a cuiva).

Portarea nu este urmarea fireasca a unei rezilieri. Urmarea fireasca a unei rezilieri este CHIAR REZILIEREA CONTRACTULUI! Nu sa fugi ca un fricos in alta retea, ca sa scapi de ei.

Pricepe, ca ce propui tu este o metoda pe usa din dos. Tu vii cu prostiile, eu vin cu solutii corecte si demne pentru un om care vrea sa rezilieze contractul.

Si nu in ultimul rand, nu oricine vrea sa se porteze!

Analogia ta copilareasca posta romana vs magazin, ma face sa rad. :)

Daca dai peste un angajat care nu vrea sa inregistreze cererea, solutia corecta este sesizarea ANPC.

Ce-i la mintea cocosului? :) Iar scrii prostii.

#35
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,624
  • Înscris: 14.10.2004

 senator, on 04 februarie 2013 - 21:34, said:

Corect, aşa este. Atâta doar că nu mai valorifică punctele de loialitate (câte or fi ele acolo).

Sunt puncte de loialitate in valoare de aproape14 euro, incarc un an cu EO 1 euro, asta cat o mai fi alabila.
Sa ne intelegem nu ma cramponez de banii astia dar de ce sa ramana la ei. Pana la urma incarc cartela unui prieten si tot nu ii las la ei.

Edited by xymzar, 04 February 2013 - 23:15.


#36
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 02.03.2006

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 23:12, said:

Mie chiar mi se pare o metoda nedemna si injositoare de a inregistra pe ascuns pe cineva. Imi pare rau, eu nu fac lucruri din astea.
Si o metoda folosita pe usa din dos nu are nimic a face cu rezilierea corecta a unui contract.

Balariile sunt la tine, domnu' senator, ca tu ii indemni pe oameni sa faca lucruri murdare (inregistrarea pe ascuns a cuiva).
Stimabile, cine a spus că am înregistrat pe ascuns? Ia mai termină cu interpretările tale. Pune mâna şi citeşte exact ce am scris nu te mai aventura în speculaţii de doi bani.

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 23:12, said:

Daca dai peste un angajat care nu vrea sa inregistreze cererea, solutia corecta este sesizarea ANPC.
Ai apelat vreodată la ANPC ca să ştii în cât timp soluţionează o sesizare? Te-ai gândit că, până rezolvă ei solicitarea ta, Vodafone deja ţi-a înfipt un abonament telefonic de 24 de luni? Şi cum ai putea tu aduce dovezi materiale că tuta refuză înregistrarea cererii?

 bogdan_39, on 04 februarie 2013 - 23:12, said:

Ce-i la mintea cocosului?
Scuze că te-am supraapreciat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate