Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cerere reziliere abonament Vodafone
Last Updated: May 04 2019 13:17, Started by
bogdan_39
, Feb 04 2013 14:57
·
0
#794
Posted 08 April 2019 - 13:05
Cum se poate intra in legatura cu un operator la *222? Mi-am prins urechile in meniul lor. Ma intereseaza pentru ca vreau sa renunt la un abonament
Rezolvat... sunat la *222 -> 1 -> 4 -> 0 Edited by mirel3003, 08 April 2019 - 13:11. |
#795
Posted 11 April 2019 - 07:31
Ai trecut pe Cartelă sau ai închis numărul. Am primit și eu mesajul și nu vreau sa trec de la 8 la 8,83 , cel puțin nu pentru același beneficii.
|
#796
Posted 11 April 2019 - 11:41
Am primit si eu SMS-ul si am fost intr-un magazin Vodafone sa depun cererea de reziliere.
Au refuzat sa imi dea numar de inregistrare. |
#797
Posted 11 April 2019 - 14:38
Ai un model de cerere? Ce trebuie scris in ea ?
In SMS spune sa o trimiti prin posta nu sa o depui la magazin. |
#798
Posted 11 April 2019 - 18:18
nu te compica cu posta, eu am intrat in legatura cu cineva de al ei dupa cateva minute de robotzeala cu andreea si am reziliat telefonic.
samsung26, on 11 aprilie 2019 - 18:17, said:
nu te compica cu posta, eu am intrat in legatura cu cineva de al ei dupa cateva minute de robotzeala cu andreea si am reziliat telefonic. |
#799
Posted 12 April 2019 - 07:44
Evident ca nu fac asta.
Ei maresc toate abonamentele existente cu un simplu click, iar eu trebuie sa stau in cap ca sa reziliez. La fel am facut si eu, am sunat la relatii cu clientii, mi-au inregistrat cererea, am primit numarul de inregiostrare si astept sa ma contacteze cei de la retentii. |
#800
Posted 12 April 2019 - 08:47
Am mai scris și pe alt topic. Eu am sunat și am fost contactat după 3 zile. Am reziliat telefonic. Mi s-a confirmat ca pot sa portez dacă doresc.Dar ca să fiu sigur le-am trimis și mail și scrisoare recomandată (6 lei😁).
Pentru a intra mai repede în legătură cu operatorul, spuneți-i Andreei:,,comanda online sau returnare telefon". Sistemul vă va redirecționa direct la operator! |
#801
Posted 12 April 2019 - 17:03
M-au sunat azi si mi-au zis ca nu-mi cresc abonamentul si mi-au oferit si facilitati mai bune la acelasi pret.
|
#802
Posted 03 May 2019 - 20:14
Abonamentul meu a implinit in aprilie 2 ani asa ca azi am mers la un Vodafone si am cerut sa se rezilieze contractul.
Tipul m-a luat cu vrajeli cum ca " sigur doriti asta?" "nu vreti o oferta cu un telefon inclus" "putem prelungi cu un abonament mai mic"...nu domne, am venit aici deja decis, v-am studiat ofertele. Am citit pe net ca trebuia scrisa o cerere si semnata de mine, ei bine omul mi-a zis ca dureaza 30 de zile, cererea nu trebuie scrisa si ca trebuie sa aprobe managerul. Ma simt putin tras in teapa cum ca nu s-ar fi intamplat nimic. Voi ce ziceti sa astept sau mai incerc la altii? |
|
#803
Posted 03 May 2019 - 20:29
Minciuni.
O cerere e suficient. O poti depune si online. Vrei o oferta mai buna? Vrei sa treci pe cartela (tot la Vodafone)? Vrei sa te portezi in alta retea? |
#804
Posted 03 May 2019 - 21:53
Nu e cerere, s-a mai scris de mii de ori. E notificare de reziliere, nu ceri un drept, ci ii notifici de el.
Katta92, on 03 mai 2019 - 20:14, said:
Abonamentul meu a implinit in aprilie 2 ani asa ca azi am mers la un Vodafone si am cerut sa se rezilieze contractul. Tipul m-a luat cu vrajeli cum ca " sigur doriti asta?" "nu vreti o oferta cu un telefon inclus" "putem prelungi cu un abonament mai mic"...nu domne, am venit aici deja decis, v-am studiat ofertele. Am citit pe net ca trebuia scrisa o cerere si semnata de mine, ei bine omul mi-a zis ca dureaza 30 de zile, cererea nu trebuie scrisa si ca trebuie sa aprobe managerul. Ma simt putin tras in teapa cum ca nu s-ar fi intamplat nimic. Voi ce ziceti sa astept sau mai incerc la altii? Le merge vrajeala pentru ca oamenii nu sunt informati, vad zilnic aici pe forum ce usor e de pacalit populatia acestei tari si cat de usor ''pun botul'' oamenii. Daca managerul nu aproba, iti plateste el abonamentul? Cat de stupid suna formularea ''trebuie sa aprobe managerul''. Puneam ANPC-ul pe ei la asa vrajeala. |
#805
Posted 04 May 2019 - 13:17
Merci de info, Stiam ca se poate rezilia prin portare la a;t operator, dar acum 2 ani de la Orange la Vodafone m-am mutat. Toti sunt la fel. Vreau doar sa inchid tot si sa iau un prepay.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users