Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Cerere reziliere abonament Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
804 replies to this topic

#775
danutz21

danutz21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 18.07.2018
Apeleaza mai intai la Vodafone, dar fa-o in scris.
Cu raspunsul primit de la ei si cu factura cu taxa de reziliere faci reclamatie la ANPC.

#776
Iuliux

Iuliux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 13.03.2005
OK, astept factura.

#777
ccclyon

ccclyon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 21.12.2005
Am patit acelasi lucru. Dupa ce a venit factura impreuna cu o copie dupa contract le-am depus la ANPC.
Si-au retras pretentiile financiare si si-au cerut scuze ca a fost o neintelegere.
Dupa ce si-au cerut scuze si sa terminat tot am depus cerere la ANPC si am solicitat bani pentru plata transportului (bilet RATP) si au virat in contul din banca 4 lei. Asta doar asa ca sa ma razbun pe ei pentru ca dea lungul timpului la doua trei luni imi bagau in factura 20-30 centi cum ca as fi trimis nu stiu ce mesaj prin tari din Africa.

#778
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 ccclyon, on 16 noiembrie 2018 - 16:58, said:

am solicitat bani pentru plata transportului (bilet RATP) si au virat in contul din banca 4 lei.
Ahahahaaaaaa. Asta e de departe cea mai tare faza. Congrats.

#779
danutz06

danutz06

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 27.10.2018

 ccclyon, on 16 noiembrie 2018 - 16:58, said:

Am patit acelasi lucru. Dupa ce a venit factura impreuna cu o copie dupa contract le-am depus la ANPC.
Si-au retras pretentiile financiare si si-au cerut scuze ca a fost o neintelegere.
Dupa ce si-au cerut scuze si sa terminat tot am depus cerere la ANPC si am solicitat bani pentru plata transportului (bilet RATP) si au virat in contul din banca 4 lei. Asta doar asa ca sa ma razbun pe ei pentru ca dea lungul timpului la doua trei luni imi bagau in factura 20-30 centi cum ca as fi trimis nu stiu ce mesaj prin tari din Africa.
Bravo, in sfarsit cineva care isi cere drepturile.
Uite ca se poate.

Felicitari inca o data pentru demersul tau.

#780
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,330
  • Înscris: 28.10.2018
Daca citesti putin pe avocatnet.ro te lamuresti imediat cum sta treaba cu taxele de reziliere.

Daca nu ai beneficiat de gratuitati/reduceri pentru echipamente sau nu ai creat un prejudiciu companiei, nu au ce taxe de reziliere sa ceara in mod legal.

Deci fara frica cerere de reziliere, ignorati complet amenintarile cu taxele de reziliere, platiti-va ultima factura de abonament, returnati eventualele echipamente primite in custodie, stergeti-va la fund cu factura de penalizari si asteptati sa va dea in judecata. Asta pentru firme.

Pentru persoane fizice ANPC.

Edited by abac, 16 November 2018 - 20:31.


#781
Alexa1001

Alexa1001

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.03.2019
Am si eu o problema si anume rezilierea unui contract inainte de termen. Ca si rezumat: mama s-a dus sa plateasca factura si i-a fost facuta o oferta de retentie pentru cele doua numere de abonament care iesisera de prin noiembrie din perioada aceea de gratie. Ceea ce nu i s-a spus foarte clar este ca acel "pachet"  consta in retentia celor doua numere plus inca un nou abonament. Bineinteles ca cel de la ghiseu sustie ca i-a prezentat toata oferta, dar chiar si cu mine de fata s-a referit la acel abonament ca "o cartela cu minute si internet" lucru care in mod evident mama nu l- asociat cu un nou abonamentm. Am fost sa solicit anularea acelei oferte, desi contractul fusese semnat si mi s-a spus ca doar cu managerul se poate discuta problema, manager care nu era in acel moment la birou. Din call center mi s a spus ca ar putea fi anulata aceasta oferta si revenim la abonamentele initiale (adica 2 numere nu trei). Domnul manager cu care abia am reusit sa discut doua vorbe sub pretextul ca nu poate oferi informatii telefonic imi spune ca nu se poate anula ci trebuie sa mergem sa diacutam in magazin si sa semnam o cerere de reziliere. Mentionez ca oferta respectiva va fi implementata pe numerele existente undeva saptamana viitoare dar abonamentul nou a fost deja activat de luni. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa semnam acea cerere de reziliere in care inteleg ca te obliga la plata unei "juste despagubiri". Nu a primit nici un telefon/tableta sau orice alt aparat in acest "pachet"

#782
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,377
  • Înscris: 08.01.2009
Daca nu ai primit nici un device subventionat nu ai nici o problema in a rezilia in orice moment contractele semnate pt. ca nu au ce despagubiri juste sa pretinda ; vor ameninta si vor cere "juste" despagubiri plata lunilor ramase in contract (12/24 luni tinand cont ca nici nu s-a uscat cerneala pe contract ) dar sunt pretentii abuzive pe care le folosesc cu scopul de a intimida clientii mai putin informati si eventual chiar de a primi acei bani de la clientii care tin sa rezilieze in conditiile abuzive impuse de ei .
In functie de nevoile tale de comunicare ( semnalul concurentei in zonele tale de interes ) daca te poti porta la un alt operator aceasta e varianta cea mai rapida ( daca ramai la ei in retea au parghii in plus sa traga de timp revenirea la abonamentele originale) .
Indiferent daca alegi sa te portezi sau sa ramai cu ei va trebui sa faci o notificare de reziliere contract (fara aceasta notificare unilaterala au tot dreptul legal sa continue relatia contractuala cu tine si sa pretinda plata serviciilor pe care ti le pun la dispozitie chiar daca nu le folosesti ) ; in cazul in care optezi sa ramai la ei poti sa le mentionezi ca te pot trece pe ab. vechi in afara perioadei contractuale (conditiile de dinaintea modificarii operate pe contul abonat ) sau poti cere trecerea numerelor pe PrePay ; in cazul portarii dupa completarea cererii de portare la una din retelele concurente trimiti notificare de reziliere relatie contractuala completa ( teoretic portarea ar trebui sa tina loc de notificare de reziliere dar "better safe than sorry" ) .
Notificarea de reziliere va trebui depusa prin una din metodele oficiale cu posibilitate de trasabilitate ; scrisoare recomandata , fax sau exemplar fizic depus la unul din shop-urile lor ( nu magazin partener ) cu primirea unui numar de inregistrare ; nu alege notificarea telefonica la suport pt. ca aproape sigur aceasta va fi "facuta pierduta" .
Exista o posibilitate destul de mare ca vor incerca asa cum am spus sa te ameninte abuziv sa platesti servicii neprestate inca ( pretentie ilegala in Ro dar prima luna din pacate o vei plati cel mai probabil pt. ca ai acces deja la resursele aferente ) ; in acest caz cere-le emiterea facturii corespunzatoare in care sa fie mentionat clar motivul platii sumei pretinse si cu aceasta dovada clara te adresezi autoritatii in domeniu ( ANPC) in care mentionezi situatia intampinata si faptul ca ai incercat deja sa rezolvi pe cale amiabila cu agentul economic .

Acum acestea fiind spuse nu vreau sa iau apararea operatorilor si a practicilor mai putin oneste folosite dar nu ar strica sa ne trezim un pic ca natie si sa deschidem ochiii sa nu mai semnam ca primaru' ; chiar daca reprezentantul de vanzari a inselat in fata voastra a doua persoane a stat o hartie pe care negru pe alb era mentionat inca un abonament in plus si nu ati considerat ca merita 2 minute sa cititi ce e stipulat in acel contract .

Edited by me_iauras, 20 March 2019 - 11:54.


#783
Alexa1001

Alexa1001

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 19.03.2019
Iti multumesc mult pentru raspuns. La semnarea contractului din pacate a fost doar mama prezenta, eu nu am putut ajunge. Cu o zi inainte cand i-a fost prezentata ofera a solicitat sa ii fie data pe o hartie pentru a putea vedea si eu despre ce e vorba. Mie mi-au ajuns doar cele doua foi pentru retentia nunerelor existente, oferta cu care eram de acord cu mentiunea ca pentru o anuminta suma in plus se putea achizitiona si o tableta (lucru pe care i am spus sa il refuze). Insa dupa semnarea contractului, cand a ajuns cu el acasa, am vazut ca in afara de ceea ce citisem eu cu o zi inainte aparea si acel abonament nou. Am fost in urmatoarea zi pentru a solicita anularea acestei oferte insa trebuia neapart discutat cu managerul care nu se afla acolo si asa am ajuns in situatia de fata.

#784
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,624
  • Înscris: 14.10.2004
Parca exista un termen de renuntare la abonament chiar daca este facut in magazin?
24 ore daca nu ma insel.

Daca ma razgandesc dupa doua ore de la semnarea contractului si ma intorc la magazin unde aflu ca managerul a crapat de inima la o ora dupa ce am plecat de la ei raman cu abonamentul?

Este hilar.

Edited by xymzar, 23 March 2019 - 15:01.


#785
m00n88

m00n88

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 19.12.2006
Avand in vedere majorarea tarifelor, care ar fi procedura corecta de portare la alt operator, intai cerere portare si apoi notificare de denuntare unilaterala sau astept intai confirmarea de primire si apoi cerere de portare?

Edited by m00n88, 02 April 2019 - 20:01.


#786
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Asteapta notificarea scumpirii abonamentului apoi mergi la un magazin al operatorului unde doresti sa te portezi si fa cerere de portare.
Asta e tot.

#787
sverrisdottir

sverrisdottir

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 24.02.2017
Care este procedura daca vreau sa trec de la abonament la cartela (tot la Vodafone) avand in vedere ca am primit SMS-ul?

#788
ranit6996

ranit6996

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 09.06.2017

View Postsverrisdottir, on 03 aprilie 2019 - 12:51, said:

Care este procedura daca vreau sa trec de la abonament la cartela (tot la Vodafone) avand in vedere ca am primit SMS-ul?

Pai trebuie sa faci acea cerere pe care o trimiți la adresa specificată.
Eu asa intenționez sa procedez.

#789
sverrisdottir

sverrisdottir

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 24.02.2017

View Postranit6996, on 03 aprilie 2019 - 16:04, said:

Pai trebuie sa faci acea cerere pe care o trimiți la adresa specificată.
Eu asa intenționez sa procedez.

Mersi. Are cineva idee daca trebuie schimbat SIM-ul?

#790
rednicv

rednicv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 26.06.2008

View Postsverrisdottir, on 03 aprilie 2019 - 12:51, said:

Care este procedura daca vreau sa trec de la abonament la cartela (tot la Vodafone) avand in vedere ca am primit SMS-ul?

Si eu vreau sa renunt. Am primit SMS. Am un Red 31 din decembrie 2018. Oare pot? Am primit un A9 la 44 euro fara rate. Andreea nu imi raspunde deloc :(

#791
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,624
  • Înscris: 14.10.2004
In cazul tau devine interesanta treaba.
Daca sms ul zice ca poti rezilia fara costuri suplimentare e bafta ta.

Depimde si ce scrie in contract dar cred ca si daca ajungi in instanta ai castig de cauza.

Bine instanta mult zis. Cred ca e suficient ANPC.

Pana la urma tu ai facut ce scrie in sms.

Este un contract si nu tu ai ales sa il inchizi inainte de termen ci ei.
Atunci sa suporte eventualele pierderi financiar.

Repet cred.

Edited by xymzar, 04 April 2019 - 20:51.


#792
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003
O adresa de email pentru reziliere?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate