Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cerere reziliere abonament Vodafone
Last Updated: May 04 2019 13:17, Started by
bogdan_39
, Feb 04 2013 14:57
·
0
#757
Posted 17 June 2016 - 11:00
Am si eu o intrebare: pentru trecerea unor numere pe cartela si a altora pe care doresc sa le reziliez, de pe persoana juridica, puteti sa imi furnizati un numar de fax sau adresa de mail unde pot trimite cererile gata stampilate si semnate, fara sa mai pierd timpul cu consultantii Vodafone ?
Multumesc. |
#758
Posted 17 June 2016 - 12:02
Salutare,
Poti trimite pe mail pe adresa [email protected] sau ne poti trimite prin mesaj privat unul dintre numerele pe care le ai la noi astfel incat sa putem verifica daca mai este si o alta varianta. razvanbadu, on 17 iunie 2016 - 11:00, said:
Am si eu o intrebare: pentru trecerea unor numere pe cartela si a altora pe care doresc sa le reziliez, de pe persoana juridica, puteti sa imi furnizati un numar de fax sau adresa de mail unde pot trimite cererile gata stampilate si semnate, fara sa mai pierd timpul cu consultantii Vodafone ? Multumesc. Multumesc! |
#759
Posted 21 July 2016 - 10:43
@BlueKing-69
Sint la Vodafone inainte sa se fi numit asa,client platinum sau cum naiba ii zice,am avut trei abonamente active(persoana fizica).Pina acum am inchis doua si acum l-am inchis pe ultimul.Vodafone fata de mine a gresit de doua ori,prima data a recunoscut si citez "ne cerem scuze pentru taxarea unui serviciu inexistent" si a doua oara a fost si vina mea,deh prostia se plateste. Dar!...Exista un dar!.Acum cind am vrut sa inchid ultimul abonament am depus cerere,telefonic pentru rezilierea contractului...crezi ca am fost contactat?...Am depus alta,la care mi s-a promis ca voi fi contactat de nustiu ce mahar Vodafone...Canci!...Am mai facut una si intru-n final am fost contactat de o tanti care ma intreba ce doresc...!!!!.O ciorba de burta! Spun toata tarasenia si ce crezi ca zice tanti?...Veti fi contactat!...Zau?.Mi-a sarit dopu si instantaneu bunul simt s-a evaporat.Si ce crezi ca se intimpla?Sint transferat la fix cineva care in acel moment a fost capabil sa inchida contractul. Si aici vine nelamurirea mea fata de tine,eu nu am depus sau sa trebuiasca sa iau ceva hirti la nici o inchidere de contract totul am primit prin posta sau electronic. Si doi,punctele de loialitate poti sa le scazi din ultima factura inainte de reziliere...Aici ai fost pacalit!.Eu le-am scazut! Vodafone,sper sa ramai doar cu Andreea(robotul)ca sincer angajatii tai sint 90 la suta incompetenti. Pe linga cele trei abonamente ale mele ai pierdut inca cinci clienti,asta numai in zona mea de cunostinte. |
#760
Posted 21 July 2016 - 17:09
Nu faceți cereri de reziliere prin telefon. Mergeți direct la o reprezentanță, unde să vă dea ceva în scris.
|
#761
Posted 21 July 2016 - 21:33
McPrice, on 21 iulie 2016 - 10:43, said: @BlueKing-69 Dar am tinut ca tot ce am avut de comunicat cu ei sa o fac SI IN scris, cu numar de inregistrare luat de la unul din punctele de reprezentare. S-a rezolvat... cu nervii de rigoare si cu raspunsuri la sesizari sosite la mai mult de 30 de zile DUPA rezolvarea problemei (legat de punctele de loialitate). Teribila lipsa de profesionalism sau / si lasat intentionat fara raspunsuri cand am solicitat lamuriri legat de procedurile efective ocazionate de trecerea abonament - cartela. Dar asta e ceea ce se cheama "in tot raul este si un bine", astfel devenim doctori in domeniile cu care interactionam . Edited by BlueKing-69, 21 July 2016 - 21:40. |
#762
Posted 22 July 2016 - 16:23
BlueKing-69, on 21 iulie 2016 - 21:33, said:
Teribila lipsa de profesionalism sau / si lasat intentionat fara raspunsuri cand am solicitat lamuriri legat de procedurile efective ocazionate de trecerea abonament - cartela. |
#763
Posted 26 October 2016 - 21:48
Buna seara,
Va impartasc din experienta mea cu aceasta companie, poate cineva ma va indruma sau poate va ajuta pe cineva ce mi s-a intamplat mie... Ma prezint frumos intr-o agentie Vodafone pe 6 octombrie unde solicit rezilierea contractului, mentionand ca voi pleca din tara intr-o saptamana si doresc sa stiu cat vor dura aceste proceduri. Reprezentantul face o cerere in acest sens, ma anunta robotic ca voi fi contactata in 5 zile lucratoare. Pana aici, ok. Presata de data in care voi parasi teritoriul tarisoarei noastre si neavand nici un semn de viata din partea companiei Vodafone, decid in a sasea zi lucratoare sa le dau un telefon. Domnisoara consultant ma anunta ca cel care se ocupa de cererea mea nu este prezent. Ii spun ca voi pleca din tara si voi avea un numar de roaming cerand o solutie in rezolvarea problemei. Las in mod naiv numarul pe care pot fi contactata, primind promisiunea ca in urmatoarea zi lucratoare voi primi apelul asteptat. Se pare ca dansii au o notiune diferita a timpului fata de noi muritorii de rand, avand in vederea ca se termina luna si evident nici un semn de viata. Decid, prin urmare sa trimit un e-mail catre asistenta clienti. Dupa furnizarea intregii povesti, primesc sec un raspuns, care fara nici o alta explicatie, ma anunta ca s-a facut o noua cerere in numele meu si voi fi nevoita sa astept alte 30 de zile. Am retrimis mail-ul in care solicit rezolvarea vechii cereri... Pai bine, bine, dar ce s-a intamplat cu cererea veche? A mancat-o pisica? Cred ca exista vreo placere de a pierde timpul de ambele parti. Nu mai spun ca sunt clientul lor de mai bine de 12 ani, lucru pe care il regret acum. Va tin la curent cu evolutia bataliei pentru rezilierea contractului. O seara buna sa aveti. |
#764
Posted 26 October 2016 - 22:39
Portezi numărul pe cartelă în altă rețea și scapi în 2 minute de ei. 😉
Edited by Annoying, 26 October 2016 - 22:41. |
#765
Posted 28 January 2017 - 13:56
buna ziua.
am 2 ab. la vodafone : 11 euro expirat pe 16. 01 si 13 euro expira in februarie. am sunat la maretul call center pt trecere la cartela unde mi s-a spus textul standard " bla bla 5 zile " dupa 8 zile sun din nou : "urgentam, va suna cineva luni" (sunat sambata) luni nimic pana vineri cand sun din nou : " maine va suna cineva sigur " sa va mai spun ca nu m-a sunat nimeni ? voi porta ambele ab. pt ca mi se pare cea mai simpla ,eleganta si fara batai de cap metoda. RUSINE VODAFONE !!!!!!!! |
#766
Posted 01 November 2017 - 12:59
Am fost si eu azi la Vodafone cu notificarea de incheiere contract (incepand cu 21/12) dar au refuzat sa o semneze, din diverse motive puerile.
Ba ca nu este nevoie de notificare hard-copy pentru ca fac ei cerere in sistemul lor si ma va suna cineva peste 3 saptamani, ba ca am venit mai devreme cu 20 zile fata de data cand ar fi trebuit sa depun notiifcarea (21/11) si sa mai vin pe 21/11, exact cu 30 zile inainte de terminarea contractului. in fine, destul de jenanti baietii de la Vodafone, nu inteleg tupeul lor de a-ti da flit in fata in conditiile in care compania Vodafone nu este a lor, ei fiind niste simpli angajati care totusi incearca sa te prosteasca uitandu-se in ochii tai, trebuie sa fii lipsit de orice bun simt sa te manifesti asa. Intrebarile mele: 1) exista vreo adresa de email unde pot trimite notificarea scanata, ca sa am si eu o evidenta ca am trimis-o cu cel putin 30 zile inainte de incheierea contractului? Pe site-ul Vodafone nu am gasit nici o instructiune in sensul acesta, privind terminarile de contracte. Vreau totusi sa am la mana ceva clar care sa confirme ca eu am trimis notificarea la timp. 2) Am voie sa ma portez pe cartela Orange chiar acum, in momentul asta (desi contractul cu Vodafone expira abia pe 21/12) fara sa platesc Vodafone-ului vreo taxa suplimentara? Daca da, cum procedez? Pur si simplu ma duc la operatorul Orange si cer portarea, si gata? Multumesc. Edited by ador13, 01 November 2017 - 13:01. |
|
#767
Posted 01 November 2017 - 13:31
Trimite-le o recomandata cu confirmare la primire si cu asta basta.
|
#768
Posted 01 November 2017 - 13:39
Adresa de e-mail la care am trimis eu este: [email protected]
Când s-a apropiat data de reziliere m-au contactat și au început cu milogeli. Pentru portare mergi la Orange. Parca se face în ultima luna de contract. P.S. Pentru model cerere cauta pe google, dar nu e ceva tip. Ideea este să-i înștiințezi, sa nu poată comenta după aceea. Edited by Postasul666, 01 November 2017 - 13:42. |
#769
Posted 19 November 2017 - 12:02
Citeam acum ceva timp că la Vodafone sunt prețuri fixe pentru reziliere. Un prieten vrea să rezilieze după aproape un an. Nu are telefon luat, doar o ofertă dată la retenție. Motivele sunt că are prea puțin internet și face mereu cost suplimentar.
Poate face portarea către Digi.Mobil, apoi cu factura emisă de la Vodafone să ceară ANPC-ului să o storneze? |
#770
Posted 20 September 2018 - 06:57
Vrea sormea sa inchida abonamenul si sa treaca pe prepay si asta pt ca nu i-au oferit nimic atractiv la retinere.
Cu prepay la 5 euro si un telefon gen huawei p20 lite la 1000 lei cat a fost la emag acum 3 zile telefonul iese mai ieftin cu 600 lei fata de abonament Mai e nevoie de completat ceva cerere? |
#771
Posted 20 September 2018 - 20:26
Nu trebuie sa faci nicio cerere pentru ca nu le ceri ceva ce iti este garantat prin lege, este un drept al tau care nu depinde de vointa comerciantului.
Trebuie o notificare cu confirmare de primire. Edited by danutz21, 20 September 2018 - 20:27. |
|
#772
Posted 22 September 2018 - 21:14
ador13, on 01 noiembrie 2017 - 12:59, said:
Am fost si eu azi la Vodafone cu notificarea de incheiere contract (incepand cu 21/12) dar au refuzat sa o semneze, din diverse motive puerile. Ba ca nu este nevoie de notificare hard-copy pentru ca fac ei cerere in sistemul lor si ma va suna cineva peste 3 saptamani, ba ca am venit mai devreme cu 20 zile fata de data cand ar fi trebuit sa depun notiifcarea (21/11) si sa mai vin pe 21/11, exact cu 30 zile inainte de terminarea contractului. in fine, destul de jenanti baietii de la Vodafone, nu inteleg tupeul lor de a-ti da flit in fata in conditiile in care compania Vodafone nu este a lor, ei fiind niste simpli angajati care totusi incearca sa te prosteasca uitandu-se in ochii tai, trebuie sa fii lipsit de orice bun simt sa te manifesti asa. Intrebarile mele: 1) exista vreo adresa de email unde pot trimite notificarea scanata, ca sa am si eu o evidenta ca am trimis-o cu cel putin 30 zile inainte de incheierea contractului? Pe site-ul Vodafone nu am gasit nici o instructiune in sensul acesta, privind terminarile de contracte. Vreau totusi sa am la mana ceva clar care sa confirme ca eu am trimis notificarea la timp. 2) Am voie sa ma portez pe cartela Orange chiar acum, in momentul asta (desi contractul cu Vodafone expira abia pe 21/12) fara sa platesc Vodafone-ului vreo taxa suplimentara? Daca da, cum procedez? Pur si simplu ma duc la operatorul Orange si cer portarea, si gata? Multumesc. Am intrebat-o daca ea lucreaza in prima zi de pasti si a zis ca normal ca nu lucreaza... am mai intrebat-o eu ce fac in acest caz, mai platesc o luna de abonament. A ridicat din umeri. Atunci mi-am iesit din fire si am inceput sa ma cert ca la usa cortului cu ei. I-am zis in felul urmator: "Eu pot sa va transmit printr-o notificare ce anume doresc iar voi trebuie sa imi raspundeti la ea. Pot sa scriu orice cacaturi in acea notificare obligatia voastra este sa o primiti, sa o inregistrati si apoi sa imi dati un raspuns la acea notificare daca ceva nu va convine. Asa ca ia si inregistreaza aceasta nofificare astfel fara de tine sun la ANPC si la voi la Relatii cu Clienti si iti fac reclamatie" Intr-un final a primit notificarea si mi-au dat numar de inregistrare. Edited by mirel3003, 22 September 2018 - 21:15. |
#773
Posted 22 September 2018 - 21:20
Unii dintre voi meritati acest tratament. Stati comozi pe abonament cand exista alternative mult mai bune.
Apoi nu inteleg de ce va mai complicati cu notificari, portarea e cea mai simpla cale de reziliere si dureaza maxim 3 zile lucratoare. |
#774
Posted 17 October 2018 - 20:33
Am abonament de internet ce a expirat undeva în vara. L-am prelungit (fără device) iar acum vreau să-l închid.
M-au sunat și mi-au comunicat ca îmi emit factura de 50E. La cine sa apelez, ANPC sau ANCOM? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users