Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce societate infiintez pentru incasare comision lunar?
Last Updated: Apr 11 2012 13:06, Started by
bikeoholic
, Apr 09 2012 11:02
·
0
#1
Posted 09 April 2012 - 11:02
Urmeaza sa intermediez un contract in urma caruia voi primi un comision lunar de 7000 de euro pe o perioada de 12 luni. Ce imi recomandati sa infiintez pentru incasarea comisionului? Pot sa il incasez ca persoana fizica si daca da, cum? (ei vor sa le fac o factura lunara pe suma respectiva) Ce alte variante am disponibile? Multumesc
|
#2
Posted 09 April 2012 - 11:07
- Formularul 020 de la ANAF pentru a fi luat in evidenta, plati impozit si emite factura;
- PFA; - SRL; - orice forma. |
#3
Posted 09 April 2012 - 13:29
bikeoholic, on 9th April 2012, 12:02, said: Urmeaza sa intermediez un contract in urma caruia voi primi un comision lunar de 7000 de euro pe o perioada de 12 luni. Ce imi recomandati sa infiintez pentru incasarea comisionului? Pot sa il incasez ca persoana fizica si daca da, cum? (ei vor sa le fac o factura lunara pe suma respectiva) Ce alte variante am disponibile? Multumesc Buna ziua. Procedura pentru situatia ta: a ) infiintare SRL (CAEN intermedieri, gen: 6619 Activități auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activități de asigurari și fonduri de pensii) - neplatitor TVA recomandabil pt a nu te complica b ) contractul de intermediere trebuie cat mai bine realizat privind activitatea pe care o intreprinzi c) lunar facturezi serviciile, in RON la cursul zilei respective. (preferabil ca atasat facturii sa existe anexa/situatie cu activitatile intreprinse in luna respectiva pentru intermedieri...un time sheet) Nu recomand sa infiintezi PFA! Este f important sa ai contracte bine intocmite si anexe in spate. De ce? Activitatile de intermediere sunt vizate destul de des la controale financiare, deoarece in aceasta arie se desfasoara cele mai multe "haiducii financiare". Documentele trebuie sa fie cat mai detaliate pentru a putea demonstra prestarea efectiva a serviciilor, pentru a nu exista banuieli de operatii fictive. Daca doresti expert contabil, te pot ajuta cu servicii financiar-contabile, tarife corecte. Mai multe detalii iti pot oferii in privat pentru a nu se considera advertising. Succes. Edited by samdoria, 09 April 2012 - 13:30. |
#4
Posted 09 April 2012 - 13:46
@samdoria la fel de bine poti sa-i gestionezi contabilitatea omului si prin formularul 020 sau PFA si tot la fel de bine poti sa-l indrumi in a avea contracte bine intocmite si anexe in spate. Dar ii mai raman si 16% in plus din poveste comparativ cu SRL-ul.
|
#5
Posted 09 April 2012 - 13:48
bikeoholic, on 9th April 2012, 12:02, said: Urmeaza sa intermediez un contract in urma caruia voi primi un comision lunar de 7000 de euro pe o perioada de 12 luni. Ce imi recomandati sa infiintez pentru incasarea comisionului? Pot sa il incasez ca persoana fizica si daca da, cum? (ei vor sa le fac o factura lunara pe suma respectiva) Ce alte variante am disponibile? Multumesc Cea mai rentabila forma in cazul tau este PFA la Norma De Venit. 1. Cauti in lista de coduri CAEN acceptate la norma un cod de consultanta care se preteaza la contractul tau. 2. Te informezi in ce judet ai cea mai mica norma la codul respectiv. Vezi ca norma este la jumatate pt angajati cu norma intreaga. Fa calculele sa vezi daca te avantajeaza sa fii salariat undeva 8 ore cu minim pe economie. 3. Faci un contract de comodat cu cineva din judetul respectiv pentru sediu profesional 4. Faci o "Cerere de informare" la Oficiul de Cadastru pe adresa respectiva, dureaza cateva zile si costa 20 lei. 5. Cu restul actelor necesare infiintarii PFA-ului (gasesti pe situl Reg. Com.) te prezinti la Registrul Comertului din judetul respectiv. Specifici ca activitatea se desfasoara la sediul clientului pt a evita semnaturi de la vecini. Dureaza cateva zile si costa sub 200 lei. 6. Cu actele de la Reg. Com. te infiintezi la Finantele locale, specifici ca doresti sa fii PFA la Norma de Venit si neplatitor de TVA. Daca respectivul client este din UE, trebuie sa specifici asta si sa te inscrii in Registrul Operatorilor Intracomunitari (vei primi un cod fiscal in scopuri de TVA valabil in UE). Tu vei factura tot fara TVA. 7. Casa de sanatate 8. Pensii, daca nu esti angajat. Vei primi de la finante o decizie de impunere cu o suma fixa (16% din norma), platitbila in transe trimestriale. Platesti si gata. Nu tii contabilitate, nu te doare capul. Daca respectivul client este din UE, va trebui sa depui lunar o declaratie. Succes! Edited by TLGsoft, 09 April 2012 - 13:50. |
#6
Posted 11 April 2012 - 12:02
neagu_laurentiu, on 9th April 2012, 14:46, said: @samdoria la fel de bine poti sa-i gestionezi contabilitatea omului si prin formularul 020 sau PFA si tot la fel de bine poti sa-l indrumi in a avea contracte bine intocmite si anexe in spate. Dar ii mai raman si 16% in plus din poveste comparativ cu SRL-ul. Ai o pasiune pt PFA-uri, sau doar la astea te pricepi, nu inseamna ca e singura solutie ci inseamna ca tu ai o capacitate "limitata". Nu faci contracte de intermediere (mai ales pentru sume consistente, gen 7000 Euro/luna) pe un PFA amarat. |
#7
Posted 11 April 2012 - 13:06
Nu faci contracte doar ca asa zici tu, nu ca nu se pot face sau ca e ceva necurat la mijloc. Eu sunt platitor de TVA prin depasirea plafonului la PFA. Dupa tine e ilegal si imoral
Nu am nici o pasiune, am mai zis, detin ambele forme, fiecare consider ca-i buna la locul ei. Edited by neagu_laurentiu, 11 April 2012 - 13:09. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users