Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul Aro .... de Romania
Last Updated: Apr 16 2012 00:26, Started by
jocherjocher
, Mar 29 2012 23:40
·
0
#1
Posted 29 March 2012 - 23:40
Ce parere aveti? Au vreo sansa?
Eu unul m-as bucura sa aud ca avem o masina de conceptie romaneasca pe piata (mai putin motor/cutie/transmisie)...multa lume frecveteaza mediul rural si nu numai (iarna, munte,etc).... evident perfectionabila in timp si etc... http://www.zf.ro/aut...morului-9452961 Edited by jocherjocher, 30 March 2012 - 00:02. |
#2
Posted 30 March 2012 - 00:02
Asta pare sa fie o "fumigena", buna sa umple paginile revistelor / site-urilor de profil.
Optimistul din mine spune insa: "Cine stie? Poate le iese!". Daca mi-aduc bine aminte, oarecum asemanator s-a nascut si Land Rover (in sensul ca viza ceva asemanator, un segment al fermierilor si al muncilor agricole) |
#5
Posted 30 March 2012 - 01:06
Nu au sansa !
O sa apara ,,bajetii', ,,ce ba asta rabla este masina, sa vedeti mertane si bemveaie cum merg, sa vedeti rovere si toiote sau tancuri, romanu' face rahat... pă băț...'' Exprimare aproximativă... Ne ,,sepucu-im'' singuri ! Edited by crisstonne, 30 March 2012 - 01:10. |
#6
Posted 30 March 2012 - 01:49
O utilitara care sa se prezinte ca un Mercedes Unimog redus la scara ar putea fi interesant la un pret mai accesibil.
Pe de alta parte, paradoxal la un astfel de autovehicul mai mic, multi ( nu toti) prefera cabina dubla, ceva de genul Toyota Hilux. Din desenul prezentat, rotile sunt redate foarte gresit, extrem de disproportionate. Daca ampatamentul este de 3200 mm - ca sa se inteleaga ceva din cifra prezentata, pastrand proportia, rotile au 17 toli pe exteriorul anvelopei, chestie care nu poate sa fie decat extrem de gresita. 17 toli ar fi ceva rezonabil pt janta, la care sa se adauge 2 x talie inalta. Edited by loock, 30 March 2012 - 02:03. |
#7
Posted 30 March 2012 - 01:50
Stati fratilor un pic...voi nu ati citit articolul asta intitulat atat de idiot Aro de Romania ?
Pai uite ce zice: a fi destinată fermierilor întrucât permite atașarea de diverse dispozitive agricole, dar și pentru construcții în munți. Unde dracu' ati vazut voi Land Rover sau macar Aro cu plug, semanatoare atasate ? Cica vor sa faca 20.000 in primul an pe criza asta...poate daca le exporta la arabetzi sa se dea aia pe nisipuri cu camioneta Iar boii astia de ziaristi au scris peste tot : vedeti aici prototip....ce prototip ? e doar un sasiu si o schita desenata pe servetel de unu' de 5 ani... ...si arata ca un vehicul din WW2 masina.jpg 23.21K 165 downloads Edited by lawrence38, 30 March 2012 - 01:57. |
#8
Posted 30 March 2012 - 02:56
Imi aduce aminte de schitele optzeciste cu variatiunile pe tema Aro 10.
|
#9
Posted 30 March 2012 - 07:22
AlexIP, on 30th March 2012, 03:56, said: Imi aduce aminte de schitele optzeciste cu variatiunile pe tema Aro 10. Mai stii , poate chiar de-acolo o fi Oricum nu vad cum ar putea sa vanda un numar semnificativ...asa cum s-a spus si mai sus se cautat mai mult double-cabin-uri si cu functii cat mai multiple. Fermierii get-beget in Europa traiesc majoritatea din subventii pentru ce le trebuie un asemenea vehicul, sa mearga odata pe an sa-si ridice subventiile ? |
#10
Posted 30 March 2012 - 07:26
unde naiba sa vanda 20k unitati in primu an ? ca noi nu mai avem 20k fermieri in total in tara...
|
|
#11
Posted 30 March 2012 - 09:59
Quote Senatorul PDL Sorin Fodoreanu, unul dintre acționarii firmei, a declarat corespondentului MEDIAFAX că această autoutilitară multifuncțională este o invenție a sa și a inginerului Mihai Ciobanu combină elemente din aviație și auto, precizând că prototipul a fost omologat și este ținut "sub cheie". Quote El a arătat că problema este legată de finanțare, fiind vorba de o investiție greenfield. El a menționat că acest autovehicul este un produs de nișă, subliniind că își dorește ca această investiție să fie realizată cât mai curând, mai ales că va fi un parteneriat public-privat, lege pe care el a inițiat-o. ...si taranul a trait fericit (BINEEE!!!).... pana a crapat de bunastare.... |
#12
Posted 30 March 2012 - 10:17
O fi afacere cinstita dar dupa ce citesti articolul iti pute a teapa. Nu ai acolo decat o schita, niste cifre de productie demne de orgasm multa vorbarie, si nici macar o lopata de pamant intoarsa ca se se vada ca s-a construit ceva. Totul e la nivel de s-ar putea si nici banii de investitie nu exista.
|
#13
Posted 30 March 2012 - 14:44
Majoritatea vorbiti aiurea doar ca sa dati cu noroi intr-un produs romanesc. Sa va fie rusine!
Noul Aro e un model modificat dupa Aro Dragon. Eu stiam de motoare Andoria de 2,5. Am si fotografii cu modelul prototip care a fost prezentat inca de prin 2010 daca nu ma insel. Fotografiile le am de pe internet si nu stiu daca le pot posta. O sa caut eventual site-ul de pe care le-am luat. Le urez succes si sincer la pretul potrivit as vrea o astfel de masina in loc de Logan. Singura parere de rau si indoiala ca se va face ceva sta in actionariatul firmei respective care are legaturi cu PDL-ul. Voi reveni cu link pentru fotografii. |
#14
Posted 30 March 2012 - 14:47
ce10, on 30th March 2012, 15:44, said: Majoritatea vorbiti aiurea doar ca sa dati cu noroi intr-un produs romanesc. Sa va fie rusine! Noul Aro e un model modificat dupa Aro Dragon. Eu stiam de motoare Andoria de 2,5. Am si fotografii cu modelul prototip care a fost prezentat inca de prin 2010 daca nu ma insel. Fotografiile le am de pe internet si nu stiu daca le pot posta. O sa caut eventual site-ul de pe care le-am luat. Le urez succes si sincer la pretul potrivit as vrea o astfel de masina in loc de Logan. Singura parere de rau si indoiala ca se va face ceva sta in actionariatul firmei respective care are legaturi cu PDL-ul. Voi reveni cu link pentru fotografii. De la tine, asteptam poze! |
#15
Posted 30 March 2012 - 14:50
Eu nu vad nici o legaura cu domeniul auto sau cu producerea vreunei masini.
Mie imi miroase a o viitoare teapa romaneasca. |
|
#16
Posted 30 March 2012 - 15:00
Nu e construita de la 0! E o modificare a unui model ARO DRAGON care a fost produs in serie ( un fel de a spune serie la Aro dar acolo se incadreaza ). Prin urmare nu au avut mare lucru de conceput pentru ca unul din actualii actionari aparent a fost "parintele lui" ARO Dragon. Mai multe gasiti pe www.aro4x4.net unde chiar sunt membrii care stiu cu adevarat cu ce se mananca Aro si au informatii detaliate inclusiv despre BCV.
Fotografiile nu imi apartin, nu detin drepturi de autor pentru ele!!! |
#17
Posted 30 March 2012 - 15:11
Ete canci! Au fost facute publice?!
Tragi vreun folos in urma difuzarii? Ce te retine? Atunci da-ne link-ul unde sunt. Cine crezi ca-ti sta si cauta? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/j8VQWsvBr-U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Despre asta-i vorba, nu? http://www.automobil...Aro/Aro_Dragon/ Ce drept de autor este aici? |
#18
Posted 30 March 2012 - 15:13
Fotografiile nu imi apartin. Cand voi da din nou de site-ul de unde le am voi da link si acolo. Le mai gasiti si pe aro4x4.net dar cred ca trebuie sa fiti inregistrati.
Distractie placuta! Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users