Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Manere clasice mobila sau push to...

Contact pe piele cu sangele altei...

metoda constantelor de scurtcircuit

video file info
 Nu pot raspunde: Huawei P10

Cod cursor website

Cum se iese la pensie la munca di...

Inlocuire Tranzistor 4410 BA622T ...
 CASS pe veniturile din DOBANZI

Masina de spalat rufe Bosch

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Photoscape, unde?

Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...
 

Oferte de RETENȚIE.

* * * * * 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
7715 răspunsuri în acest subiect

#6913
roys222

roys222

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 07.09.2022
Gata,mi s-a reziliat abonamentul tv+net+telefonie fixă exact cum s-a stabilit,pe 20 septembrie la orele 00:00.Am predat echipamente încă din 16 septembrie,aștept acum factura pe ultimele 12 zile. Dacă până vineri sau cel târziu până pe 25 septembrie nu primesc nimic pe e-mail sau pe telefon voi suna la ei.

#6914
dorud8204

dorud8204

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 129
  • Înscris: 05.01.2012
Salut. Tocmai ce am primit mesaj de la vodafone pt predarea echipamentelor in termen de 5 zile.
Deci,nu ma mai sunat nimeni de la retentie
Nici in my vodafone nu mai apar.
S-au inrait,nu mai ofera nimic

#6915
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.121
  • Înscris: 29.01.2016
Cred ca vor sa dea un exemplu sau, vor sa incerce marea cu dejtu', sa vada cum reactioneaza clientii cand nu li se mai ofera nimic.
Oricum ar fi, au de pierdut. Au mai fost sefi capatanosi si in trecut si nu au facut decat sa declanseze avalanse pe care cu greu le-au mai oprit.

Editat de Magicwisewolf, 20 septembrie 2022 - 09:53.


#6916
dorud8204

dorud8204

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 129
  • Înscris: 05.01.2012
Le-am trimis mail cum ca as dori anularea cererii de reziliere fiind in termenul de 30 zile in care ma pot gandi sau razgandi(azi se fac 30),am primit si un ticket id acum.
Nu stiu daca se mai poate face ceva.

#6917
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 48.494
  • Înscris: 01.12.2001
Cardurile CI+ îți mai decodează alea criptate?
Ai net prin router?
Daca NU: finish

Filetul îl primești automat. Nu a citit nimeni mailul tau inca

#6918
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.458
  • Înscris: 03.04.2007
:))))

View Postdorud8204, on 20 septembrie 2022 - 09:51, said:

Le-am trimis mail cum ca as dori anularea cererii de reziliere fiind in termenul de 30 zile in care ma pot gandi sau razgandi(azi se fac 30),am primit si un ticket id acum.
Nu stiu daca se mai poate face ceva.
Suna și zi ca dorești sa anulezi rezilierea

#6919
Olympea

Olympea

    Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 832
  • Înscris: 23.09.2021
Se distrează super bine angajații când vad ca de fapt nu vreți sa reziliati. Sa așteptați sa mai vina ofertele. :D

#6920
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.770
  • Înscris: 21.08.2008
La mine s-a emis factura pe august/septembrie (18-17) si nu e nimic modificat, tot 18,71 lei.

#6921
dorud8204

dorud8204

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 129
  • Înscris: 05.01.2012
Salutare.
Posturile necriptate încă merg, internet este, contractul este reziliat, am sunat la ei, nu se mai poate face nimic, decât alt contract 😊.
Acum, sincer, dacă nu îmi scoate mufă din cutia de pe scară...imi pun doar net...si basta.

#6922
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 886
  • Înscris: 01.01.2013
la un moment dat vor scoate mufa....
Dar ar merita 5 lei doar pentru TV...fie si alea necriptate

Editat de sas_ro, 20 septembrie 2022 - 17:46.


#6923
musicallro

musicallro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.318
  • Înscris: 21.12.2011

View Postdorud8204, on 20 septembrie 2022 - 17:06, said:

Salutare.
Posturile necriptate încă merg, internet este, contractul este reziliat, am sunat la ei, nu se mai poate face nimic, decât alt contract ��.
Acum, sincer, dacă nu îmi scoate mufă din cutia de pe scară...imi pun doar net...si basta.

Poti sa inchei imediat contract? Adica sa beneficiezi de ofertele prezente?
La unele companii de Tv si Net stiu ca trebuia sa fie 6 luni pana la un nou contract, tot la ei.

#6924
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.416
  • Înscris: 05.12.2010

View Postsas_ro, on 20 septembrie 2022 - 17:43, said:

la un moment dat vor scoate mufa....
La unii dintre ai mei nu au scos mufa nici in ziua de azi. Din 2016 Posted Image . Oamenii au abonament la RDS, sunt multumiti, nu ii intereseaza, dar cablul de la UPC a ramas tras in casa, prin lucrare cu tuburi etc. Din cand in cand il mai probez eu si merge TV Posted Image .
Cred ca e mai scump sa trimita o echipa decat sa-l lase asa Posted Image

#6925
dorud8204

dorud8204

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 129
  • Înscris: 05.01.2012
Sceleron, tu ai mai închis abonamentele?
Parcă așa spuneai.

#6926
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.416
  • Înscris: 05.12.2010
Pe care dintre ele? Pe astea? Sigur ca da. Sau pe astea? Inca nu, nu am primit nicio instiintare de marire de niciun pret pana acum; poate din cauza ca am inchis 6 abonamente pe parcursul a 10 luni? Sau poate nu mi-a venit randul la programare. Ideea e ca in octombrie cred ca le inchid oricum.

#6927
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.458
  • Înscris: 03.04.2007

View Postmusicallro, on 20 septembrie 2022 - 18:28, said:



Poti sa inchei imediat contract? Adica sa beneficiezi de ofertele prezente?
La unele companii de Tv si Net stiu ca trebuia sa fie 6 luni pana la un nou contract, tot la ei.
Poți imediat,  dar fără oferte

View PostSceleron, on 20 septembrie 2022 - 18:35, said:


La unii dintre ai mei nu au scos mufa nici in ziua de azi. Din 2016 Posted Image . Oamenii au abonament la RDS, sunt multumiti, nu ii intereseaza, dar cablul de la UPC a ramas tras in casa, prin lucrare cu tuburi etc. Din cand in cand il mai probez eu si merge TV Posted Image .
Cred ca e mai scump sa trimita o echipa decat sa-l lase asa Posted Image
Care echipa, ei nu au tehnicieni 😁
Au contract cu ProConect

View Postsas_ro, on 20 septembrie 2022 - 17:43, said:

la un moment dat vor scoate mufa....
Dar ar merita 5 lei doar pentru TV...fie si alea necriptate
Când o fi momentul ala?
Asemenea lui Sceleron, știu mulți care au reziliat sa vad bine mersi la TV

#6928
Sceleron

Sceleron

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.416
  • Înscris: 05.12.2010
:) Tocmai, ca trebuie sa le dea bani la aia de la ProConect. Mai bine le lasa asa, e mai ieftin :)
Si iti dai seama cat ar trebui sa plateasca in perioada urmatoare, la scos mufe? :D
Da, si eu stiu mai multi care nu au mufele scoase, dar cazul povestit mai sus imi este unul cunoscut si il mai si pot verifica, asa, de vreo 2 ori pe an
Inca ceva: astia au externalizat si departamentul de provizionare a serviciilor. Parerea mea e ca asta spune multe...

#6929
roys222

roys222

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 07.09.2022
Și eu am primit azi mesaj "in termen de 5 zile să predau echipamente", cred că se trimite automat când s-au închis serviciile.Cum rămâne cu HBO Go? Am intrat azi și încă merge, deși contractul s-a reziliat, m-am uitat la setări și abonamentul se plătește în continuare prin Vodafone.Nu știu dacă merge și tv-ul sau netul pentru că atunci când mi-am băgat Digi am făcut conexiunea din hol prin cablul de la Vodafone.

Sceleron factura pe restul de zile când ți-a venit?Eu mai trebuie să plătesc perioada 8-19 septembrie și nu știu când s-ar emite factura.

#6930
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.039
  • Înscris: 15.02.2012
In urma sms-ului privind modificari de abonament si adaugare de noi aliniate in contract in data de 10.09.2022 am depus cerere de reziliere intr-un magazin vodafone. Am luat si numar de inregistrare.
Astazi, 21.09.2022, am fost contactat telefonic de un reprezentant vodafone. Cica apar in sistem cu cerere de reziliere abia in data de 14.09.2022... 4 zile  diferenta, am dovada ca cererea mea a aparut in sistem inca din data de 10.09.2022 dupa circa 2-3 ore dupa ce am fost in magazinul vodafone.
Am primit oferta pentru renuntare la reziliere...
Oferta era de 15 lei pentru internet 500.
In momentul de fata platesc circa 10 lei/luna pentru TV Start + Net 500 VDF + optiunea Sport.
Un singur cuvint a fost raspunsul meu. Reziliere.

Rezilierea este in 14.10.2022.
Urmeaza si rezilierea serviciilor mobile, cele 2 servicii erau legate intre ele.

Editat de petrepescarul, 21 septembrie 2022 - 15:07.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 2

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate