Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Oferte de RETENȚIE.
Last Updated: Apr 25 2024 07:49, Started by
todoran13
, Mar 21 2010 18:50
·
66
#6913
Posted 20 September 2022 - 00:04
Gata,mi s-a reziliat abonamentul tv+net+telefonie fixă exact cum s-a stabilit,pe 20 septembrie la orele 00:00.Am predat echipamente încă din 16 septembrie,aștept acum factura pe ultimele 12 zile. Dacă până vineri sau cel târziu până pe 25 septembrie nu primesc nimic pe e-mail sau pe telefon voi suna la ei.
|
#6914
Posted 20 September 2022 - 09:27
Salut. Tocmai ce am primit mesaj de la vodafone pt predarea echipamentelor in termen de 5 zile.
Deci,nu ma mai sunat nimeni de la retentie Nici in my vodafone nu mai apar. S-au inrait,nu mai ofera nimic |
#6915
Posted 20 September 2022 - 09:48
Cred ca vor sa dea un exemplu sau, vor sa incerce marea cu dejtu', sa vada cum reactioneaza clientii cand nu li se mai ofera nimic.
Oricum ar fi, au de pierdut. Au mai fost sefi capatanosi si in trecut si nu au facut decat sa declanseze avalanse pe care cu greu le-au mai oprit. Edited by Magicwisewolf, 20 September 2022 - 09:53. |
#6916
Posted 20 September 2022 - 09:51
Le-am trimis mail cum ca as dori anularea cererii de reziliere fiind in termenul de 30 zile in care ma pot gandi sau razgandi(azi se fac 30),am primit si un ticket id acum.
Nu stiu daca se mai poate face ceva. |
#6917
Posted 20 September 2022 - 10:39
Cardurile CI+ îți mai decodează alea criptate?
Ai net prin router? Daca NU: finish Filetul îl primești automat. Nu a citit nimeni mailul tau inca |
#6918
Posted 20 September 2022 - 15:47
)))
dorud8204, on 20 septembrie 2022 - 09:51, said:
Le-am trimis mail cum ca as dori anularea cererii de reziliere fiind in termenul de 30 zile in care ma pot gandi sau razgandi(azi se fac 30),am primit si un ticket id acum. Nu stiu daca se mai poate face ceva. |
#6919
Posted 20 September 2022 - 15:50
Se distrează super bine angajații când vad ca de fapt nu vreți sa reziliati. Sa așteptați sa mai vina ofertele.
|
#6920
Posted 20 September 2022 - 16:02
La mine s-a emis factura pe august/septembrie (18-17) si nu e nimic modificat, tot 18,71 lei.
|
#6921
Posted 20 September 2022 - 17:06
Salutare.
Posturile necriptate încă merg, internet este, contractul este reziliat, am sunat la ei, nu se mai poate face nimic, decât alt contract 😊. Acum, sincer, dacă nu îmi scoate mufă din cutia de pe scară...imi pun doar net...si basta. |
#6922
Posted 20 September 2022 - 17:43
la un moment dat vor scoate mufa....
Dar ar merita 5 lei doar pentru TV...fie si alea necriptate Edited by sas_ro, 20 September 2022 - 17:46. |
|
#6923
Posted 20 September 2022 - 18:28
dorud8204, on 20 septembrie 2022 - 17:06, said:
Salutare. Posturile necriptate încă merg, internet este, contractul este reziliat, am sunat la ei, nu se mai poate face nimic, decât alt contract . Acum, sincer, dacă nu îmi scoate mufă din cutia de pe scară...imi pun doar net...si basta. Poti sa inchei imediat contract? Adica sa beneficiezi de ofertele prezente? La unele companii de Tv si Net stiu ca trebuia sa fie 6 luni pana la un nou contract, tot la ei. |
#6924
Posted 20 September 2022 - 18:35
sas_ro, on 20 septembrie 2022 - 17:43, said:
la un moment dat vor scoate mufa.... Cred ca e mai scump sa trimita o echipa decat sa-l lase asa |
#6925
Posted 20 September 2022 - 19:20
Sceleron, tu ai mai închis abonamentele?
Parcă așa spuneai. |
#6926
Posted 20 September 2022 - 19:33
#6927
Posted 20 September 2022 - 21:55
musicallro, on 20 septembrie 2022 - 18:28, said: Poti sa inchei imediat contract? Adica sa beneficiezi de ofertele prezente? La unele companii de Tv si Net stiu ca trebuia sa fie 6 luni pana la un nou contract, tot la ei. Sceleron, on 20 septembrie 2022 - 18:35, said: La unii dintre ai mei nu au scos mufa nici in ziua de azi. Din 2016 . Oamenii au abonament la RDS, sunt multumiti, nu ii intereseaza, dar cablul de la UPC a ramas tras in casa, prin lucrare cu tuburi etc. Din cand in cand il mai probez eu si merge TV . Cred ca e mai scump sa trimita o echipa decat sa-l lase asa Au contract cu ProConect sas_ro, on 20 septembrie 2022 - 17:43, said:
la un moment dat vor scoate mufa.... Dar ar merita 5 lei doar pentru TV...fie si alea necriptate Asemenea lui Sceleron, știu mulți care au reziliat sa vad bine mersi la TV |
|
#6928
Posted 20 September 2022 - 22:05
Tocmai, ca trebuie sa le dea bani la aia de la ProConect. Mai bine le lasa asa, e mai ieftin
Si iti dai seama cat ar trebui sa plateasca in perioada urmatoare, la scos mufe? Da, si eu stiu mai multi care nu au mufele scoase, dar cazul povestit mai sus imi este unul cunoscut si il mai si pot verifica, asa, de vreo 2 ori pe an Inca ceva: astia au externalizat si departamentul de provizionare a serviciilor. Parerea mea e ca asta spune multe... |
#6929
Posted 20 September 2022 - 22:11
Și eu am primit azi mesaj "in termen de 5 zile să predau echipamente", cred că se trimite automat când s-au închis serviciile.Cum rămâne cu HBO Go? Am intrat azi și încă merge, deși contractul s-a reziliat, m-am uitat la setări și abonamentul se plătește în continuare prin Vodafone.Nu știu dacă merge și tv-ul sau netul pentru că atunci când mi-am băgat Digi am făcut conexiunea din hol prin cablul de la Vodafone.
Sceleron factura pe restul de zile când ți-a venit?Eu mai trebuie să plătesc perioada 8-19 septembrie și nu știu când s-ar emite factura. |
#6930
Posted 21 September 2022 - 15:03
In urma sms-ului privind modificari de abonament si adaugare de noi aliniate in contract in data de 10.09.2022 am depus cerere de reziliere intr-un magazin vodafone. Am luat si numar de inregistrare.
Astazi, 21.09.2022, am fost contactat telefonic de un reprezentant vodafone. Cica apar in sistem cu cerere de reziliere abia in data de 14.09.2022... 4 zile diferenta, am dovada ca cererea mea a aparut in sistem inca din data de 10.09.2022 dupa circa 2-3 ore dupa ce am fost in magazinul vodafone. Am primit oferta pentru renuntare la reziliere... Oferta era de 15 lei pentru internet 500. In momentul de fata platesc circa 10 lei/luna pentru TV Start + Net 500 VDF + optiunea Sport. Un singur cuvint a fost raspunsul meu. Reziliere. Rezilierea este in 14.10.2022. Urmeaza si rezilierea serviciilor mobile, cele 2 servicii erau legate intre ele. Edited by petrepescarul, 21 September 2022 - 15:07. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 1 anonymous users