Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Concediu medical pe zile din urma

Receiver satelit care sa faca aut...

Recuperare sim/eSIM digi.

charger "laptop de muzeu"...
 apartament vandut de tatal sotiei...

Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit
 Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 

Noul VW Passat 2010

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
103 răspunsuri în acest subiect

#91
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 38.175
  • Înscris: 09.01.2007

View Postpolizei, on 8th February 2011, 03:51, said:

nu mi se pare cine stie ce masina dar clipul e prea tare :lol: May The Volks Be With You 17 milioane de vizualizari in  6 zile

Asta e varianta de USA, cumva diferita de cea de Europa.

#92
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.916
  • Înscris: 14.11.2004
Este, mai mare si mai aratoasa, este construita pe platforma lui Superb, o idee mai lung.

Sunt curios daca functia aia, de pe cheia din clip, va fi disponibila si la noi.

#93
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postconnectorxp, on 8th February 2011, 22:29, said:

Este, mai mare si mai aratoasa, este construita pe platforma lui Superb, o idee mai lung.
...

sau platforma MQB?

#94
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Cateva poze sa avem pe ce comenta.

Fișier atașat  vw_passat_2011_sedan_1.jpg   32,37K   49 download-uri
Fișier atașat  vw_passat_2011_sedan_2.jpg   39,08K   38 download-uri
Fișier atașat  vw_passat_2011_sedan_4.jpg   35,93K   25 download-uri
Fișier atașat  vw_passat_2011_sedan_5.jpg   28,31K   26 download-uri
Fișier atașat  vw_passat_2011_sedan_6.jpg   33,35K   37 download-uri
Fișier atașat  vw_passat_2011_sedan_7.jpg   25,34K   29 download-uri
Fișier atașat  DSC_0975_655x435.jpg   69,83K   29 download-uri

Eu nu ma pot obisnui cu stopurile, mi se par mai estetice cele de pe B6.
Si avand in vedere ca e o masina care va fi vazuta des spre foarte des, putea sa fie mai frumoasa, cred ca prefer designul vechii generatii asa slick, mai putin incarcat.

Fișier atașat  volkswagen_passat_r36.jpg   48,12K   57 download-uri
Fișier atașat  passat_b6.jpg   48,32K   51 download-uri

Editat de lacoste, 09 februarie 2011 - 20:14.


#95
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 38.175
  • Înscris: 09.01.2007
B6-le l-ai pus modelul R32 cu grila aia superba  :coolspeak:
B7 este modelul de Europa sau cel de State ?

#96
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 901
  • Înscris: 18.05.2008
@overseas
Pozele cu Passat B7 sunt modelul pentru Europa, iti dai seama usor dupa stopuri, si pozitionarea numarului de inmatriculare, care la Modelul pentru USA este integrat in usa portbagajului.

Citind diverse review-uri comparative, reiese ca inginerii VW au intarit suspensia de la Passat-facandu-se rabat de la confort, dar caracterul subvirator ramane la fel de pronuntat, zgomotul motorului TDI este mai puternic resimtit in habitaclu decat la concurenta iar designul e prea sobru si patratos, astfel pierzanduse din eleganta simpla cu care nea obisnuit Passat.... Ceea ce o face mai putin atractiva decat Ford Mondeo, Mazda 6 sau chiar Renault Laguna, care au rapoarte pret/prestante ceva mai echilibrate.
Singurul as din maneca al Passatului se pare ca ar fi imaginea de marca puternica si unele optionale ceva mai moderne, dar piperate ca si pret.Daca in trecut Passatul putea fi luat in considerare si de catre tineri sub 25 de ani prin prisma designului, acum cred ca categoria de varsta a celor care se uita la un Passat a crescut cu cel putin 10 ani.... designul maturizandu-se considerabil.
DaSilva a facut treaba destul de buna la alte modele VW, dar la Passat a ramas fara inspiratie, sau nu stiu ce sa intamplat, dintr-o data prea multe unghiuri colturoase pe o masina care se vrea eleganta. :huh:
Bine ca inca exista Passat CC, da parca vad ca mai umpic il uratesc si pe ala.-_-

Editat de lacoste, 09 februarie 2011 - 22:46.


#97
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 38.175
  • Înscris: 09.01.2007
Am citit si eu comparativul Promotor si mi se pare destul de subiectiv, probabil ca orice review. B6 am condus varianta HL, 2.0 TDI CR, DSG, pachet sport (inclusiv jante 17 si suspensii sport coborate 15 mm plus scaune sport fata). In B7 m-am urcat doar in showroom. Asa ca abordez comparativul din promotor din perspectiva B6 - oricum se pare ca B7 nu prezinta schimbari revolutionare. Pai B6 mi-a placut foarte mult, mai bine nu m-am simtit decat intr-un Accord (dar fara drive test).
Re. comparativ, am de spus:
- TDI CR este silentios
- B6 franeaza absolut ok in regim de utilizare normala (testat cu anvelope Continental foarte bune) - nu stiu la liniute
- directia este intr-adevar destul de moale (vs Ford Mondeo pe care l-am condus si mi-a placut directia dura)
- suspensiile nu sunt atat de dure cat acuza Promotor - eu am avut jante 17 cu suspensii sport si m-am simtit foarte bine, cei cu suspensii stock se plangeau ca sunt moi

Daca celelalte modele sunt si mai silentioase si franeaza mai bine - OAU ! foarte tare, inseamna ca sunt scule de scule

Ca design, deoarece am trecut de varsta la care  visam hot hatch-uri, mie imi place.
Cat despre B7, trebuie sa-l vezi live si sa te urci intr-o versiune HL; poate sa nu-ti placa dar are stil si e un concept coerent. Nu as da un B7 decat pe un Mondeo (strict ca tinuta de drum, nu si restul).

SI daca vorbim de atuuri - pai sa vorbim de Passat B7, 170 cp TDI CR, DSG, 4motion  :coolspeak:

Editat de overseas, 09 februarie 2011 - 23:08.


#98
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 38.175
  • Înscris: 09.01.2007
Promotor a pus pe site comparativul Noul Passat - Insignia - Mondeo. Evaluarea mi se pare destul de echilibrata, in final il da castigator la mustata pe Mondeo. Daca asa avea pana in 30 de ani as alege clar Mondeo (pentru tinuta de drum), peste 35 as alege clar Passat, desi culmea - comparativul Promotor apreciaza ca Mondeo nu mai exceleaza atat de mult la tinuta de drum. Am condus mult fostul Mondeo Mk3 si era superb pe viraje.

#99
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postoverseas, on 10th February 2011, 11:08, said:

Promotor a pus pe site comparativul Noul Passat - Insignia - Mondeo. Evaluarea mi se pare destul de echilibrata, in final il da castigator la mustata pe Mondeo.
...

ca posesor de mondeo sh pot sa te asigur ca valoarea de revinzare a fordului este catastrofala... un mondeo de 3-4 ani echipat complet este la jumatate de pret fata de un passat echipare sub medie...

Editat de H725, 10 februarie 2011 - 12:09.


#100
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 38.175
  • Înscris: 09.01.2007
Parerea mea este ca momentul de glorie al Mondeo a fost generatia Mk3 cand am luat Mondeo nou Trendline + optionale (jantel aliaj 16, pilot automat, parbriz degivrant, volan piele etc) 1.8 cp benzina la 15.500 euro + TVA  :coolspeak:

#101
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Azi am studiat un Passat modelul nou pe argintiu si am observat ca depinde mult de culoare fiind 2 exemplare unul langa altul....unul negru si celalalt argintiu.Nu as fi putut sa spun ca arata rau cel pe argintiu, ceva in genul asta.

Fișier atașat  volkswagen_passat_2011_date_tehnice_si_noi_poze_7.jpg   77,6K   48 download-uri

Editat de lacoste, 10 februarie 2011 - 23:32.


#102
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.824
  • Înscris: 08.01.2010

View Postlacoste, on 9th February 2011, 22:22, said:

@overseas
Pozele cu Passat B7 sunt modelul pentru Europa, iti dai seama usor dupa stopuri, si pozitionarea numarului de inmatriculare, care la Modelul pentru USA este integrat in usa portbagajului.

Citind diverse review-uri comparative, reiese ca inginerii VW au intarit suspensia de la Passat-facandu-se rabat de la confort, dar caracterul subvirator ramane la fel de pronuntat, zgomotul motorului TDI este mai puternic resimtit in habitaclu decat la concurenta iar designul e prea sobru si patratos, astfel pierzanduse din eleganta simpla cu care nea obisnuit Passat.... Ceea ce o face mai putin atractiva decat Ford Mondeo, Mazda 6 sau chiar Renault Laguna, care au rapoarte pret/prestante ceva mai echilibrate.
Singurul as din maneca al Passatului se pare ca ar fi imaginea de marca puternica si unele optionale ceva mai moderne, dar piperate ca si pret.Daca in trecut Passatul putea fi luat in considerare si de catre tineri sub 25 de ani prin prisma designului, acum cred ca categoria de varsta a celor care se uita la un Passat a crescut cu cel putin 10 ani.... designul maturizandu-se considerabil.
DaSilva a facut treaba destul de buna la alte modele VW, dar la Passat a ramas fara inspiratie, sau nu stiu ce sa intamplat, dintr-o data prea multe unghiuri colturoase pe o masina care se vrea eleganta. :huh:
Bine ca inca exista Passat CC, da parca vad ca mai umpic il uratesc si pe ala.-_-

Si tu te iei dupa ce spun cei de la Promotor? Tot aia spun ca Laguna are o tinuta de drum mai buna decat a Passat-ului. De tot rasul.
Mondeo e cel mai puternic concurent. Sta ceva mai bine la tinuta de drum, dar la interior, tehnologie, configurare este net sub Passat. Astea doua sunt cele care conteaza in clasa asta, restul de genul Mazda 6 sau C 5 sunt mai mult niste curiozitati in vanzari.

#103
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.257
  • Înscris: 25.03.2002
Mă disperă cu reclama agresivă.  <_< Foarte multe site-uri din "top" sunt nou Passate de ditai reclama.

#104
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Undeva trebuie sa faca reclama, pe net si in mall-uri la greu.Cand a aparut Fluence era la fel pe net, cred ca mai rau....

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate