Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul VW Passat 2010
Ultima postare: feb 13 2011 00:03, Inițiat de
aWp_viTal
, feb 21 2010 21:41
·
0
#91
Publicat: 08 februarie 2011 - 21:58
polizei, on 8th February 2011, 03:51, said: nu mi se pare cine stie ce masina dar clipul e prea tare May The Volks Be With You 17 milioane de vizualizari in 6 zile Asta e varianta de USA, cumva diferita de cea de Europa. |
#94
Publicat: 09 februarie 2011 - 20:06
Cateva poze sa avem pe ce comenta.
vw_passat_2011_sedan_1.jpg 32,37K 49 download-uri vw_passat_2011_sedan_2.jpg 39,08K 38 download-uri vw_passat_2011_sedan_4.jpg 35,93K 25 download-uri vw_passat_2011_sedan_5.jpg 28,31K 26 download-uri vw_passat_2011_sedan_6.jpg 33,35K 37 download-uri vw_passat_2011_sedan_7.jpg 25,34K 29 download-uri DSC_0975_655x435.jpg 69,83K 29 download-uri Eu nu ma pot obisnui cu stopurile, mi se par mai estetice cele de pe B6. Si avand in vedere ca e o masina care va fi vazuta des spre foarte des, putea sa fie mai frumoasa, cred ca prefer designul vechii generatii asa slick, mai putin incarcat. volkswagen_passat_r36.jpg 48,12K 57 download-uri passat_b6.jpg 48,32K 51 download-uri Editat de lacoste, 09 februarie 2011 - 20:14. |
#96
Publicat: 09 februarie 2011 - 22:22
@overseas
Pozele cu Passat B7 sunt modelul pentru Europa, iti dai seama usor dupa stopuri, si pozitionarea numarului de inmatriculare, care la Modelul pentru USA este integrat in usa portbagajului. Citind diverse review-uri comparative, reiese ca inginerii VW au intarit suspensia de la Passat-facandu-se rabat de la confort, dar caracterul subvirator ramane la fel de pronuntat, zgomotul motorului TDI este mai puternic resimtit in habitaclu decat la concurenta iar designul e prea sobru si patratos, astfel pierzanduse din eleganta simpla cu care nea obisnuit Passat.... Ceea ce o face mai putin atractiva decat Ford Mondeo, Mazda 6 sau chiar Renault Laguna, care au rapoarte pret/prestante ceva mai echilibrate. Singurul as din maneca al Passatului se pare ca ar fi imaginea de marca puternica si unele optionale ceva mai moderne, dar piperate ca si pret.Daca in trecut Passatul putea fi luat in considerare si de catre tineri sub 25 de ani prin prisma designului, acum cred ca categoria de varsta a celor care se uita la un Passat a crescut cu cel putin 10 ani.... designul maturizandu-se considerabil. DaSilva a facut treaba destul de buna la alte modele VW, dar la Passat a ramas fara inspiratie, sau nu stiu ce sa intamplat, dintr-o data prea multe unghiuri colturoase pe o masina care se vrea eleganta. Bine ca inca exista Passat CC, da parca vad ca mai umpic il uratesc si pe ala. Editat de lacoste, 09 februarie 2011 - 22:46. |
#97
Publicat: 09 februarie 2011 - 23:06
Am citit si eu comparativul Promotor si mi se pare destul de subiectiv, probabil ca orice review. B6 am condus varianta HL, 2.0 TDI CR, DSG, pachet sport (inclusiv jante 17 si suspensii sport coborate 15 mm plus scaune sport fata). In B7 m-am urcat doar in showroom. Asa ca abordez comparativul din promotor din perspectiva B6 - oricum se pare ca B7 nu prezinta schimbari revolutionare. Pai B6 mi-a placut foarte mult, mai bine nu m-am simtit decat intr-un Accord (dar fara drive test).
Re. comparativ, am de spus: - TDI CR este silentios - B6 franeaza absolut ok in regim de utilizare normala (testat cu anvelope Continental foarte bune) - nu stiu la liniute - directia este intr-adevar destul de moale (vs Ford Mondeo pe care l-am condus si mi-a placut directia dura) - suspensiile nu sunt atat de dure cat acuza Promotor - eu am avut jante 17 cu suspensii sport si m-am simtit foarte bine, cei cu suspensii stock se plangeau ca sunt moi Daca celelalte modele sunt si mai silentioase si franeaza mai bine - OAU ! foarte tare, inseamna ca sunt scule de scule Ca design, deoarece am trecut de varsta la care visam hot hatch-uri, mie imi place. Cat despre B7, trebuie sa-l vezi live si sa te urci intr-o versiune HL; poate sa nu-ti placa dar are stil si e un concept coerent. Nu as da un B7 decat pe un Mondeo (strict ca tinuta de drum, nu si restul). SI daca vorbim de atuuri - pai sa vorbim de Passat B7, 170 cp TDI CR, DSG, 4motion Editat de overseas, 09 februarie 2011 - 23:08. |
#98
Publicat: 10 februarie 2011 - 11:08
Promotor a pus pe site comparativul Noul Passat - Insignia - Mondeo. Evaluarea mi se pare destul de echilibrata, in final il da castigator la mustata pe Mondeo. Daca asa avea pana in 30 de ani as alege clar Mondeo (pentru tinuta de drum), peste 35 as alege clar Passat, desi culmea - comparativul Promotor apreciaza ca Mondeo nu mai exceleaza atat de mult la tinuta de drum. Am condus mult fostul Mondeo Mk3 si era superb pe viraje.
|
#99
Publicat: 10 februarie 2011 - 12:07
#101
Publicat: 10 februarie 2011 - 23:31
Azi am studiat un Passat modelul nou pe argintiu si am observat ca depinde mult de culoare fiind 2 exemplare unul langa altul....unul negru si celalalt argintiu.Nu as fi putut sa spun ca arata rau cel pe argintiu, ceva in genul asta.
volkswagen_passat_2011_date_tehnice_si_noi_poze_7.jpg 77,6K 48 download-uri Editat de lacoste, 10 februarie 2011 - 23:32. |
#102
Publicat: 11 februarie 2011 - 00:11
lacoste, on 9th February 2011, 22:22, said: @overseas Pozele cu Passat B7 sunt modelul pentru Europa, iti dai seama usor dupa stopuri, si pozitionarea numarului de inmatriculare, care la Modelul pentru USA este integrat in usa portbagajului. Citind diverse review-uri comparative, reiese ca inginerii VW au intarit suspensia de la Passat-facandu-se rabat de la confort, dar caracterul subvirator ramane la fel de pronuntat, zgomotul motorului TDI este mai puternic resimtit in habitaclu decat la concurenta iar designul e prea sobru si patratos, astfel pierzanduse din eleganta simpla cu care nea obisnuit Passat.... Ceea ce o face mai putin atractiva decat Ford Mondeo, Mazda 6 sau chiar Renault Laguna, care au rapoarte pret/prestante ceva mai echilibrate. Singurul as din maneca al Passatului se pare ca ar fi imaginea de marca puternica si unele optionale ceva mai moderne, dar piperate ca si pret.Daca in trecut Passatul putea fi luat in considerare si de catre tineri sub 25 de ani prin prisma designului, acum cred ca categoria de varsta a celor care se uita la un Passat a crescut cu cel putin 10 ani.... designul maturizandu-se considerabil. DaSilva a facut treaba destul de buna la alte modele VW, dar la Passat a ramas fara inspiratie, sau nu stiu ce sa intamplat, dintr-o data prea multe unghiuri colturoase pe o masina care se vrea eleganta. Bine ca inca exista Passat CC, da parca vad ca mai umpic il uratesc si pe ala. Si tu te iei dupa ce spun cei de la Promotor? Tot aia spun ca Laguna are o tinuta de drum mai buna decat a Passat-ului. De tot rasul. Mondeo e cel mai puternic concurent. Sta ceva mai bine la tinuta de drum, dar la interior, tehnologie, configurare este net sub Passat. Astea doua sunt cele care conteaza in clasa asta, restul de genul Mazda 6 sau C 5 sunt mai mult niste curiozitati in vanzari. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi