merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Ultima postare: aug 27 2021 18:26, Inițiat de
catalinoprescu
, ian 06 2010 10:38
·
0
#955
Publicat: 07 ianuarie 2014 - 19:00
Salutari si sanatate tuturor celor care se incadreaza si castiga o paine din transportul de marfa facut cu "mini Trucks"
Da > Se pare ca proiectul de lege va reglementa transportul de marfa contra cost atat intern cat si comunitar. De fapt nici nu se mai poate altfel noi fiind membri UE. Parerea mea este ca aceasta lege cand va intra in vigoare nu va ramane foarte mult in forma actuala. Va trebui modificata conform legislatiei europene care deocamdata este mult mai permisiva cu transportul de marfa <=> 3,5 tone decat va fi aceasta lege romaneasca. |
#962
Publicat: 08 ianuarie 2014 - 22:04
Acolo era o sita pe care au eliminat-o la modelele mai noi(Daily 3). Eu de exemplu la Daily-urile din 2002 am asa ceva. Acolo e filtrul de habitaclu/polen.
Eu la Daily 2, desi ma asteptam datorita experientelor anterioare, sa am o groaza de probleme pe electrica nu am avut deloc asa ceva. Cateva becuri de gabarit care se ardeau sau nu mergeau cum trebuie datorita unor fire oxidate plus ceva probleme de contact la mufele de la faruri, chestii minore rezolvate in-house cu putina pricepere si interes. La o firma unde am stat cam 3 ani si unde aveam pe parte de utilitare usoare doar Daily-uri era prapad pe parte electrica insa e drept ca acolo multe probleme veneau de la tot felul de improvizatii ale soferilor. Editat de teRRa, 08 ianuarie 2014 - 22:07. |
#964
Publicat: 08 ianuarie 2014 - 22:22
Iveco cu motorizarea asta este o masina foarte buna daca a fost intretinuta corespunzator. Nu sunt probleme foarte mari cu electronica masini. Acum depinde si de noroc si de felul cum toti mereiasi lui peste prajit a bagat mana in instalatia masini de-a lungul timpului.
|
|
#966
Publicat: 09 ianuarie 2014 - 09:21
Sasiul este rezistent insa cu 2 probleme cu surse diferite: daca abuzezi de masina(incarcaturi mult peste sarcina utila) se fisureaza in partea din fata in zona de prindere a tampoanelor de cabina fata iar la modelele Maxi se fisureaza garantat dupa un anumit rulaj imediat dupa tampoanele de sarcina lucru care se datoreaza consolei spate foarte lungi care preia si la gol o greutate destul de mare(la plin 2 paleti sunt in spatele oalelor de la aripi). In primul caz e destul de nasol pentru ca reparatia nu prea tine foarte mult si trebuie tot la 100k km sa carpesti din nou. La fisurile din spate un meserias bun o face ca noua(sudura cordon + dublura prinsa pe interiorul sasiului).
Asa ca masini sunt cam singurele care nu te lasa in drum fara sa existe semne anterioare a problemei. Totul e sa iei in considerare semnele si sa ai meserias bun care le stie interpreta ca sunt multi la care "merge si asa". "Perifericele" sunt foare rezistente, construite pe modelul unui camion. Daca o folosesti corect masina duce peste altele insa la Iveco e mai rar sa gasesti second o masina ingrijita: cine trag puternic de ele le vand imediat cand masinile dau semne de slabiciune iar cine le utilizeaza normal trag de ele ani bun si le vand cu rulaje foarte mari. Iar de noi sunt destul de scumpe pentru muritorii de rand fiind cam pret intre utilitarele normale si gama "Sprinter". Si eu visam la asa ceva insa la 2-3 masini cat vroiam/puteam sa iau mi se ofereau preturi standard de 24-25k euro net la un van 35S13 Maxi standard + AC(ca si exemplu) fiind dispusi la negocieri si scaderi substantiale de pret(- 15-20%) daca iei undeva catre 10 masini(adica pentru flote). |
#969
Publicat: 09 ianuarie 2014 - 14:10
Buna ziua !
Am vazut multe anunturi de angajare soferi categoria B ,pentru curierat in UE ,unde se cere curs Roberts ! .... Stiti ceva despre aceasta activitate si unde se poate face acest curs ? Poate ceva adrese sau nr.tel.... Multumesc anticipat si drumuri bune si banoase ! |
|
#972
Publicat: 10 ianuarie 2014 - 19:46
Rog moderatori de pe forum sa sterga posturile referitoare la detaliile cerute de cei care vor informatii tehnice legate de un anumit tip de masina.
Vad ca discutia se indrepta spre detaliile tehnice ale utilitarelor si nu mai are legatura cu transportul.... Cei care vor detaliile tehnice ale unui tip de utilitara o pot face deschizand o noua discutie sau postand in discutiile de pe forumurile dedicate marci respective. Editat de ady_strong, 10 ianuarie 2014 - 19:47. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi