Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
#937
Posted 21 November 2013 - 20:00
Păi și cu proverbiala solidaritate printre șoferii de camion cum rămâne??
Nu eram cu toții colegi, tovarăși, frați aproape??? |
#938
Posted 21 November 2013 - 22:27
Unde a pus bidounul improvizat in rezervor? Nu de alta insa Daily are pompa electrica de motorina pozitionata pe sasiu sub scaunul soferului(adica imediat in fata rezervorului) si daca improvizatia a fost facuta undeva din compartimentul motor a fost degeaba.
In alta ordine de idei cine a dat iama la un rezervor de 70 litri(sau 105 daca era din ala mare) cu un acces aproape imposibil oricarui barbat peste 70 km(asta daca masina e la sol nu pe vreo rampa) era dus rau cu sorcova. |
#939
Posted 22 November 2013 - 08:17
retele, on 21 noiembrie 2013 - 20:00, said:
Păi şi cu proverbiala solidaritate printre şoferii de camion cum rămâne?? Nu eram cu toţii colegi, tovarăşi, fraţi aproape??? Nu mai stia omul ce sa zica ca sa ma convinga sa-i dau bani. I-am explicat ca treaba se poate rezolva pe loc in felul urmator:cineva de la firma lui sau din familie duce cati bani vrea nevestei mele si ea imi da mesaj ca a primit banii iar eu ii dau banii pe loc in mana. A inceput sa imi spuna ca aia la firma si nevasta-sa sunt ocupati si nu au timp. Atunci l-am rugat sa dispara de langa masina mea. Edited by bulan60, 22 November 2013 - 08:28. |
#940
Posted 22 November 2013 - 20:55
adi-valcea, on 06 noiembrie 2013 - 07:44, said:
Cel mai bine sta Fiat Ducato cu sarcina utila 1,4 T si volum de 17 m3 Edited by transamaliaexpres, 22 November 2013 - 20:57. |
#941
Posted 22 November 2013 - 20:56
Cati europaleti intra in Ducato 17m2 ?
Si care e diferenta intre L5H2 si L4H2 ? |
#942
Posted 22 November 2013 - 21:04
#943
Posted 22 November 2013 - 21:08
transamaliaexpres, on 22 noiembrie 2013 - 21:04, said:
Salutari depinde cum ii asezi .....nu mai mult de 5 sau 6 Salut ! Pai clar ma refer la asezarea ideala. Un europalet are 80 x 120 cm, dar intervine zona rotilor din spate, unde spatiul de incarcare de ingusteaza. Teoretic, dupa dimensiuni ar trebui sa intre 6 paleti, dar nu stiu practic ... S-ar putea sa luam si noi unul la firma (avem doar prelate), si de aceea intreb, pt ca noi transportam doar la palet. |
#944
Posted 22 November 2013 - 22:36
la dube, pe L5 incap 5 paleti, obligatoriu 2 pe usa laterala si 3 invers. la L4 incap maxim 4 paleti. diferenta intre L4 si L5 e de 35-40 cm. L5 are lungime utila 3.8-3.9, L4 are 3.4-3.5.
6 paleti pe duba doar la propulsie. Edited by Esperatul, 22 November 2013 - 22:38. |
#945
Posted 22 November 2013 - 22:38
orvo, on 22 noiembrie 2013 - 20:56, said:
Cati europaleti intra in Ducato 17m2 ? Si care e diferenta intre L5H2 si L4H2 ? L5H2 este mai inalt cu 25 cm decat L4H2 >Amandoua variantele MAXI au lungimea de 4.07 cm si daca sunt paleti de 1/1m cu indulgenta si ceva chin intra 4 port paleti la L4H2 . Dimensiunea interioara ma refer la> latime < nu permite asezarea a cate 2 paleti in linie laterala (pentru asta ar fi trebuit o latime interioara de 2,05 cm pe care o gasiti doar la unele utilitare cu obloane si prelata sau box) iar inaltimea doar la L5H2 iti permite sa asezi 4 jos in linie pe lungime si 3 sus ,un total de 7 port paleti....Asta depinde de cat de bine este asezata marfa pe paleti ! Daca sunt port paleti stas pe dimensiunea 1/1m , ca sunt foarte multi ,care au o dimensiune cu 1-2 cm mai mare si astfel ajungi sa nu poti inchide usile spate nci la 4 port paleti.... Singura masina in care intra 8 port paleti este Iveco Daily Maxi si parca Mercedes Sprinter avand o dimensiune interioara de 4,45 cm si inaltimea de 2,15 cm latimea undeva la 1,87 parca si asezarea se face liniara cu cate 2 port paleti suprapusi.... Edited by ady_strong, 22 November 2013 - 22:47. |
#946
Posted 22 November 2013 - 23:20
@Esperatul v-a dat mai sus raspunsul corect si complet. Din experienta directa chiar ca are si si.
La furgoneta, in Sprinter Maxi XXL/Crafter Maxi XXL intra 7 europaleti[2(1.2)+2(1.2)+1(0.8)+1(0.8)+1(0.8) adica 4.8 ml cat are podeaua masinii]. La Daily Maxi intra doar 6 europaleti podeaua acesteia fiind de 4.5 m. Latimea unui furgon este de 1.75-1.8 la baza, acesta ingustandu-se pe masura inaltimii, astfel ca in partea superioara sa fie in functie de model chiar si sub 1.6 m care este latimea standard a 2 europaleti pusi in lung unul langa celalalt. |
|
#947
Posted 09 December 2013 - 19:29
Sa inteleg ca la multi colegi le-a disparut cheful de transport cu 3,5 t sau au inteles ca-i foarte greu in zilele astea .....transportul de marfa nu mai este de mult o afacere,nu?!!
Sa vedem ce preturi vor fi la motorina de la 1 ianuarie..... In plus astazi, trebuia ca toata Romania sa se opreasca pe sosea, in asa zis-ul protest al transportatorilor de marfa, dar se vede ca suntem un popor las si dispus sa stea cu curul in sus sa ne ''reguleze guvernanti '' cum vor ! |
#948
Posted 09 December 2013 - 20:42
Un asemenea protest trebuie sa aiba lideri si organizare(asta pleaca exact de la acei lideri). Daca la nivel superior treaca mearga, putem zice ca ar fi(desi eu personal nu ma simt reprezentat total de niciunul dintre ei - toti au avut la un moment dat "scapari" inacceptabile) in esaloanele inferioare, locale, acestia lipsesc cu desavarsire. Incearca sa se remarca cativa profitori, agramati, oameni care la o simpla verificare se dovedesc incapabili si sa administreze o afacere de transport minuscula. Cine s-ar putea impune ca lideri locali sunt luati peste picior si marginalizati de cei care vor ca statul sa le bage in buzunar(pret minim/km) si care vor greve cand ei sunt patronatul. Astia sunt forta pentru ca tara te vrea prot, nu-i asa?!
Zicea cineva azi pe BT ca discutiile printre protestatari(care sigur se cred grevisti) sunt de toata jena. Imi inchipui... . Edited by teRRa, 09 December 2013 - 20:55. |
#949
Posted 10 December 2013 - 14:03
Imi doresc ca intr-o zi sa se sparga "anvelopa" de atata presiune si toate nemultumirile acumulate in 23 de ani de capitalism original si haotic sa duca la o noua schimbare ! Sa duca la o radicala schimbare a mentalitati colective atat de incapabila de o reactie pe masura obrazniciei politice ,ce isi permite, sa introduca cateva zeci de taxe la fiecare ciclu electoaral ....Vom fi nevoiti sa mai stergem cu lacrimi si sudoare "mizeria" acestui politic care ne scufunda zi de zi .Aceasta mizerabila clasa politica incompetenta ,imatura ,corupta si incapabila sa inteleaga si sa aplice masurile economice necesare unei evolutii pozitive la nivelui ntreprinderilor mici si mijlocii ,motorul oricarei economii , "a fraierilor" care isi platesc impozitele la zecimala si pe care ANAF-ul ii reguleaza pe la fiecare colt de strada ....sau pe acolo pe unde-i prinde !
Sunt o rusine pentru acest popor atat PDL,PSD,PNL cat si toti cei care s-au randuit la guvernare in ultimi 23 de ani. |
#950
Posted 15 December 2013 - 12:25
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/carausii-conduc-din-nou-pe-drumul-spre-profit-189897.html
Edited by adi-valcea, 15 December 2013 - 12:26. |
#951
Posted 19 December 2013 - 22:34
Waberer’s România,DumaGas Transports sau Edy sunt firme pe care majoritatea soferilor profesionisti din Ro se feresc sa lucreze si fug ca "dracu de tamaie" datorita decontarilor pe minus facute dupa fiecare cursa....Cat de bine le-o merge de acum in colo ramane de vazut....
|
|
#953
Posted 07 January 2014 - 12:43
Cateva modificari importante dar esentiale. 1.Transportul de marfa contra cost la utilitare cu masa total maxima admisa intre 2,4 si 3,5 tone nu se mai poate face fara licenta de transport si executie. 2. Obtinerea licentelor va fi obligatorie pentru aceste vehicule cu exceptia celor care executa transport doar in nume propriu sau interes propriu (propria marfa) 3. Cheltuieli suplimentare de autorizare si formare profesionala a I.I. ,AF, 4. Poti efectua transport de marfa fara sa te doara capul si fara licente ,ocolind legea ,ia fiind in continuare permisiva daca stii cum sa o fentezi....deci o caca maca cu spanac ! |
#954
Posted 07 January 2014 - 14:49
ady_strong, on 07 ianuarie 2014 - 12:43, said: Cateva modificari importante dar esentiale. 1.Transportul de marfa contra cost la utilitare cu masa total maxima admisa intre 2,4 si 3,5 tone nu se mai poate face fara licenta de transport si executie. 2. Obtinerea licentelor va fi obligatorie pentru aceste vehicule cu exceptia celor care executa transport doar in nume propriu sau interes propriu (propria marfa) 3. Cheltuieli suplimentare de autorizare si formare profesionala a I.I. ,AF, 4. Poti efectua transport de marfa fara sa te doara capul si fara licente ,ocolind legea ,ia fiind in continuare permisiva daca stii cum sa o fentezi....deci o caca maca cu spanac ! Salutari si un an mai bun ca cel trecut la toata lumea ....sincer eu nu mai inteleg nimic era vorba doar de licente pentru transport intern ....si dupa cum spune proiectul de lege in varianta finala ,, licenta transport national si comunitara ,, pt 2,7 -3,5 tone ....deci indiferent de transport pe teritoriu national sau international este nevoie de licenta ...sau inteleg eu gresit .? Drumuri bune. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users