Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#919
Posted 05 November 2013 - 17:02
Ford Transit, la anumite modele tip Van, are 1,6t încarcare și 10mc volum. Doar șasiu, fără platformă, are sarcină utilă de vreo 1,9t.
|
#921
Posted 06 November 2013 - 08:58
Nu are nici pe departe 1.4t. Fara sofer cu rezervorul pe 3/4 are 1.2t.
|
#923
Posted 06 November 2013 - 11:35
Sunt 2 aspecte aici:
1 - sarcina utila trecuta in actele masinii 2 - sarcina utila reala, adica diferenta intre MMTA si TARA masinii. La punctul 2 pot aparea diferente fata de valoarea trecuta in acte. Daca va opreste cantarul pe extern nu va lua in calcul ce scrie la util in acte ci va lua in calcul ca masina cu tot cu incarcatura sa nu depaseasca 3,5 tone. Stiu caz concret de utilitara care are in acte utilul de 1,2 tone dar pusa pe cantar masina are TARA (greutatea la gol) mai mare decat e dat de fabrica cu 200 Kg, astfel incat utilul real este de fapt 1 tona. Toate cele bune si spor la transportat ! |
#924
Posted 06 November 2013 - 13:30
adi-valcea, on 06 noiembrie 2013 - 11:11, said:
Nu te contrazic, informatia am luat o de pe site ul de la Fiat si e posibil sa fie eronata. Edited by Esperatul, 06 November 2013 - 13:30. |
#925
Posted 06 November 2013 - 15:10
Nu cred ca exista masina la care masa proprie din acte sa fie cea reala. Eu la utilitare noi, la jumatate de ora de la ridicarea din curtea dealer-ului le-am pus pe cantar unde aveam 90-100 kg in plus fata de ce spune cartea(2220 in carte 2310, respectiv 2320 pe cantar). E drept ca aveam rezervorul plin si ca sunt ceva mai greu decat soferul standard - ei zic ca masa proprie are in componenta un sofer de 75 kg, 2/3 din rezervor plin si toate lichidele la nivel. Diferente apar inclusiv de la accesoriile in plus ale masinii fata de varianta standard care e de regula cea omologata(AC, ESP, faruri de ceata, rezervor marit, suspensii ranforsate, podea tego de fabrica, capitonaje suplimentare, ... , toate acestea se vor revedea, putin cate putin, negativ in masa masinii). In plus nu sunt 2 masini identice, chiar producatorul dand o anumita marja de eroare - la cate componente sunt in alcatuirea unei masini e si normal.
In concluzie nu cred ca exista utilitara de 3.5 tone, duba inchisa, indiferent de dimensiuni, pe care sa poti incarca legal 1.5 tone. Poate doar pe alea micute, de 7-8 mc insa acolo de regula omologarea este la 3.2 tone. |
#926
Posted 06 November 2013 - 15:15
Sper sa nu gresesc pentru ca a fost foarte de mult (acum vreo 8-9 ani). Am avut un LT35 care avea utilul in acte de 1,6t. Masina era varianta scurta, cu 2 panouri. Cred ca intrau 3 paleti, primii 2 pe lat si ultimul pe lung. Asa ca degeaba avea utilul mare ca volumul de incarcare era foarte mic.
Cu cat e volumul de incarcare mai mare cu atat e sarcina utila mai mica, si invers. |
#927
Posted 08 November 2013 - 08:19
LT Maxi 2.5 - 1335 kg sarcina utila, Daily Maxi 2.8 - 1220 kg sarcina utila, Master L3H3 2.3 - 1280 kg sarcina utila. Astea sunt pe foaie insa in realitate lucrurile stau, in aceiasi ordine, cam asa: 1100, 1100, 1180. Toate cantarite cu mine in masina(90 kg), rezervor plin(LT - 80-85 l, Daily - 70 l, Master - 105 l) si ce marafeturi mai sunt de regula prin masina(1 trusa de scule in cazul primelor 2 - 10-15 kg, efectele personale ale unui sofer - 5-10 kg). LT-ul are un tego de 18(cred) pe podea si panouri laterale de PFL plus carlig, Daily-ul are doar panuri laterale iar Masterul e chel.
|
#929
Posted 17 November 2013 - 16:27
Eu am Master din 2011 cu motor de 2.3, L3H2. In acte am 1450 sarcina utila, insa in realitate are doar 1250 cu mine in masina(65kg) si rezervorul de 105L la jumate.
galbe19, on 09 noiembrie 2013 - 13:28, said:
as vrea sa cumpar un cumpar un krafter cu prelata. care ar fi cea mai buna motorizare. la Mercedes sprinter stiu ca 313/315 nu sunt chiar cele mai fiabile. |
#930
Posted 17 November 2013 - 16:38
Acum ce a oprit cantaru in Austria(la Graz) Ducato Maxi, incarcatura 949 kg(cantarita de dhl in portugalia), sofer + bagaje 100kg, jumate de rezervor, valoare pe cantar 3300 kg.
|
#931
Posted 17 November 2013 - 17:21
#932
Posted 17 November 2013 - 19:24
Esperatul, on 17 noiembrie 2013 - 17:21, said: Ce consum(la pompa) ai in regim de autostrada normal(110) sau alert(120-130) pentru master? La ultima cursa am avut surpriza sa constat ca in autostrada, la o medie de 110km/h cu apx. 900km incarcatura, pe ruta Nadlac-Slovenia(OMV) mi'a iesit un consum de 7,8l/100km... |
#933
Posted 17 November 2013 - 21:07
La L3H3 cu 1 tona pe el la 115 pe tempomat(110 reali, pe gps) consumul se duce in 10% poate chiar peste in functie de conditiile de mediu. Media este de 8.5-9%(pe primii 80k km am 8.7 respectiv 8.9) insa pe unde umbla ale mele doar aproximativ 25% este autostrada in rest fiind nationale si expres pe care se circula cu maxim 100 km/h. Consum sun 8.5 imi scoate doar un sofer pe anumite trasee si in anumite conditii a se citi mers foarte cumpatat.
Si cand ma dadeam personal cu asa ceva, la 98-100 pe tempomat(eram cu o idee mai rapid decat limitatele la 90) consumul se ducea peste 9%. E drept ca la L3H2 cand am folosit asa ceva(2k km) am sesizat un consum mai bun cu un 8-10 procente insa chiar si asa consumul tau mi se pare senzational. |
|
#934
Posted 17 November 2013 - 21:53
teRRa, on 17 noiembrie 2013 - 21:07, said:
La L3H3 cu 1 tona pe el la 115 pe tempomat(110 reali, pe gps) consumul se duce in 10% poate chiar peste in functie de conditiile de mediu. Media este de 8.5-9%(pe primii 80k km am 8.7 respectiv 8.9) insa pe unde umbla ale mele doar aproximativ 25% este autostrada in rest fiind nationale si expres pe care se circula cu maxim 100 km/h. Consum sun 8.5 imi scoate doar un sofer pe anumite trasee si in anumite conditii a se citi mers foarte cumpatat. Si cand ma dadeam personal cu asa ceva, la 98-100 pe tempomat(eram cu o idee mai rapid decat limitatele la 90) consumul se ducea peste 9%. E drept ca la L3H2 cand am folosit asa ceva(2k km) am sesizat un consum mai bun cu un 8-10 procente insa chiar si asa consumul tau mi se pare senzational. |
#935
Posted 18 November 2013 - 08:56
Eu consumurile pe care le-am dat mai sus sunt la pompa(plin-plin). La nici o masina nu ma iau dupa cele indicate de computerul de bord, acestea fiind nereale, mai optimiste cu 0.2-0.4 l/100 km. In acest mod vad si oscilatiile de consum in functie de rapiditatea cu care se parcurge traseul, de incarcatura si alti asemenea factori.
|
#936
Posted 21 November 2013 - 18:32
Acum 4 zile am gasit in pana pe BG (eu am venit din TR ) un coleg roman cu un Iveco Daily + remorca care facea disperat cu mana la toate utilitarele si camioanele de RO care treceau pe langa el .....ca vantul....... Am trecut si eu initial si dupa vre-o 5 km de remuscari ca n-am oprit sa vad ce vrea in prima parcare am intors masina si m-am dus la el.....Omul venea din GR si pe BG iau dat atacul la motorina si marfa si colac peste pupaza motorina iau furat-o cu o gaura data in fundul rezervorului si omul mergea cu un furtun si-o sticla de 5 litri pe post de rezervor si ca totul sa fie ca dracu avea cu el si propriul copil o fetita de 10 ani care inghetase de frig....in fine....
Dupa atatea probleme cu alimentarea improvizata la Iveco totusi nu functiona datorita faptului ca furtunul era mai gros decat stutul unde legase alimentarea din bidon.... pierdea motorina si tragea aer....Eu nu aveam nici un furtun la mine cu care sa improvizam alimentarea la masina lui asa ca ....am stat 2 h in drum si-am vorbit prin statie cu colegi care treceau pe langa noi. N-am gasit pe nici unul care sa opreasca sau sa incerce sa ne ajute... Se facuse foarte tarziu in jur de ora 23 h si pentru ca imi era "mila de bietul om" sa il las in mijlocul drumului cu copila dupa el..... am hotarat sa-l remorchez pana la prima localitate si cum nu aveam carlig in spate pe remorca l-am legat cu 3 centuri de sasiul remorci mele si ............. dupa 6 ore l-am tractat nu pana la prima localitate ci .....pana........ in vama la Oryahovo .......unde.... am primit o amenda (echivalent 150 e ) ca l-am tractat dupa mine de la un echipaj de politie care statea la clasica "spaga" bulgareasca ....N-am reusit sa ma inteleg cu bulgari....probabil le trebuia sa faca un proces verbal pentru a acoperi spaga luata pe ziua respectiva...in fine .... Ce vreau sa va zic este urmatorul aspect : Dupa atata efort si bine pe care l-am facut omului cu Iveco a ramas sa ne intalnim la Craiova (individul era din Craiova) peste cateva zile sa imi de-a cei 150 e pentru amenda si echivalentul a 50-60 litri motorina pe care i-am consumat in plus pentru ca l-am tractat peste 250 km pe BG..... Astazi l-am sunat dimineata ca trec prin Craiova dupa un telefon dat dupa amiaza cand am ajuns am stabilit sa ne intalnim sa imi de-a bani si motorina undeva la un Petrom . Toate bune si frumoase doar ca .....de atunci timp de 2 h l-am sunat de 50 de ori si nu mi-a mai raspuns la telefon .....Chiar daca nu avea bani ar fi trebuit sa fie si el OM si sa explice situatia ca nimeni nu-l obliga sa de-a bani si motorina azi o putea face si peste 5-6 luni...dar.....unii oameni sunt de-a dreptul "ticalosi si porci" si pentru cate un individ ca asta alti 1000 de soferi nu opresc sa isi ajute colegi ramasi in pana pe soselele lumii...... Oricum n-am sa-l mai sun pe individ si nici n-am sa-i mai iau nimic pentru ca stiu ,sigur, ca fiecare isi primeste rasplata dupa faptele bune sau rele pe care le facem zi de zi...... in viata asta..... Edited by ady_strong, 21 November 2013 - 18:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users