Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1837
Posted 08 April 2017 - 14:08
Buna ziua ! Sunt nou pe piata si eu am citit tot forum-ul insa unele lucruri nu am reusit sa le inteleg in totalitate ,deci un coleg care e dornic sa ofere o informatie si sa dea o mana de ajutor va rog un mesaj cu un numar de telefon in privat ! Multumesc frumos si o zi buna
|
#1838
Posted 10 April 2017 - 16:33
catalinoprescu, on 29 martie 2017 - 13:12, said:
Ne poate spune cineva cam ce consum are la masina cu motor de 2 litri, prelata? Fiat, Citroen sau Peugeot. Ma gandesc si la varianta asta, diferenta de pret intre iveco si marcile enumerate mai devreme este de aproape 10.000 euro. Ma gandesc ca as putea lua o astfel de masina chiar este proasta, trag de ea 2 - 3 ani, o vand si iau alta si tot asa. Cel putin 2 ani este in garantie. Chiar daca ar trebui sa trec cu ea pe la service destul de des, poate e mai rentabil asa. EmilianL, on 08 aprilie 2017 - 14:08, said:
Buna ziua ! Sunt nou pe piata si eu am citit tot forum-ul insa unele lucruri nu am reusit sa le inteleg in totalitate ,deci un coleg care e dornic sa ofere o informatie si sa dea o mana de ajutor va rog un mesaj cu un numar de telefon in privat ! Multumesc frumos si o zi buna Dar scrie aici colegule ca poate se gaseste cineva sa te ajute la telefon nu cred ca sta nimeni. Edited by tonidawa, 10 April 2017 - 16:34. |
#1839
Posted 15 April 2017 - 11:14
Pt. cine intereseaza am fost ieri la dealar-ul Citroen de o oferta. Prelata 8ewp cabina de dormit webasto pilot automat aer geamuri oglinzi electrice 20500 FARA TVA. Leasing cu avans de minim 10% si dobanda de 3.9%. Leasing-ul cu tot cu casco si dobanda pret platit la final ~28000 cu TVA. Motorizarea este 2.0 hdi (motoare noi, au inlocuit 2.2) cu adblue euro 6. Revizii la ~50000 ?! nu am inteles cum poti rula uleiul 50000 km ... garantie doar 2 ani si fara limita de km. Sunt doar 2 variante de motorizari 2.0l de 130 cp. si pentru o diferenta de 800 euro 160 cp . Sarcina utila cu prelata si cabina 1.1T. O informatie interesanta trage 3Tone pe carlig ! L-am intrebat sincer pe dealer cat consuma si mi-a spus de la un client care a achizitionat incarcat 9% ...
Fiaturile ca sa scoata euro 6 din motoare au un soi de filtru, nu au ad blue. Au scos motorul de 3 litri. Fiat Professional has announced that it will just be using EGR (Exhaust Gas Recirculation) technology to achieve the Euro-6 emission standard, which is due in September 2016. So far, the Italian company is the only manufacturer not to use SCR (selective catalytic reduction), and will therefore not require the addition of AdBlue solution. Instead, Fiat is using an enhanced version of EGR, called Low Pressure Exhaust Gas Recirculation (LPEGR), which draws exhaust gases downstream of the turbocharger and returns them upstream of the compressor to reduce emissions. Peugeot are aceeasi motorizare ca citroen. Care din cele 2 motoare or fi mai bune atat la fiabilitate cat si la consum cele cu adblue sau cu acest LPEGR sincer sa spun am mai multa incredere in adblue care e folosit la camioane de ani de zile fata de enhanced version of EGR, called Low Pressure Exhaust Gas Recirculation (LPEGR). Din colegi are careva euro 6? Edited by tonidawa, 15 April 2017 - 11:23. |
#1840
Posted 22 April 2017 - 16:44
Nu mai scrie nimeni pe-aici... A obtinut cineva formulare A1 de la institutiile noastre dragi romanesti? Amenzile sunt administrative si din pacate foarte mari. Pe franta a intrat de la 1 aprilie
|
#1841
Posted 27 April 2017 - 22:30
Buna seara,
A luat cineva masina (autoutilitara cu prelata) second hand din Polonia? Cam cati km au?Merita? Multumesc! |
#1842
Posted 27 April 2017 - 23:24
Oricat ai cauta nu gasesti una care sa fi parcurs mai mult de 100-125k km/an dar majoritatea au sub acest prag. Eu unul ma si minunez cat de fraieri sunt ca nu circula mai mult in conditiile in care sunt legati direct la teava de autostrazi ce duc spre vest si ca umbla vorba ca-s cei mai transportatori de printre europeni.
Sunt fraieri si ca le dau aptoape de noi. 2-3 ani si pac alta noua. |
#1843
Posted 30 April 2017 - 14:50
Una cam ca aceasta:
https://www.autovit....r-ID7GkVNf.html Cam cati km credeti ca ar avea? Merita sa mai tragi 2 ani de ea? |
#1844
Posted 01 May 2017 - 09:43
Buna ziua, am si eu o intrebare urmeaza sa ma angajaz cat de curand pe duba 3.5 international. Nu am lucrat niciodata pe duba si mai ales in afara si am vazut din comentarii ca, marfa se transporta la grupaje. Mai pe intelesul meu ce inseamna mai exact
|
#1845
Posted 03 May 2017 - 21:56
DAX1, on 30 aprilie 2017 - 14:50, said:
Una cam ca aceasta: https://www.autovit....r-ID7GkVNf.html Cam cati km credeti ca ar avea? Merita sa mai tragi 2 ani de ea? Edited by tonidawa, 03 May 2017 - 21:57. |
#1846
Posted 04 May 2017 - 07:50
Treaba ta ca si angajat este sa incarci si sa descarci marfa unde esti trimis in timpul dat. De facut rost de marfa se ocupa altcineva; Poti incarca toata duba dintr-un singur loc sau din mai multe locuri/tari cand se numeste ca faci grupaje. De exemplu am cursa de FR cu 1 singur palet; interesul meu este sa umplu masina asa ca mai caut marfa cu destinatie FR sau tarile pe care le tranzitez. Pot sa mai iau marfa de exemplu din Ungaria si sa o descarc in Germania ca oricum trec pe acolo
|
|
#1847
Posted 08 May 2017 - 15:56
ZDR, on 23 martie 2017 - 15:54, said:
Eu am obtinut de la Ford, pentru o carosata, pat de dormit, webasto, inchidere bena prelata, tot un pret de 25.500 Euro TVA inclus, motorizare de 2litri, 130 CP, sau 26.500 pentru 170 CP. Pe la jumatatea lunii Aprilie o sa merg sa dau comanda cred, daca nu intervina ceva sa-mi poata schimba decizia.. Edited by blackraven74, 08 May 2017 - 15:57. |
#1848
Posted 13 May 2017 - 16:22
Poate omul vrea sa lucreze el pe ea nu sa stea acasa si sa-i hamaleasca pe altii. Cum de exista n firme care mai au si angajatii o duc bine iar aici nimic nu merge nici macar daca esti doar tu si masina... mie aici imi da cu virgula. In cat timp ai vrea sa amortizezi 30k de euro o jumate de an sa fii multumit? Depinde fiecare ce asteptari si pretentii are de la aceasta activitate. In toate afacerile exista un risc daca omul asta stie si ii place tu ce ai face mai bun cu 30k ? iei o garsoniera si o inchiriezi pe 100e ?
|
#1849
Posted 13 May 2017 - 18:31
daca tu ai 30de mii cash pe care ii bagi intr-o masina , eu iti garantez ca nici nepotii tai nu vor mai vedea 30 de mii odata adunati din transport .
trebuie sa pricepi ca ai aceleasi cheltuieli cu o firma si daca ai o masina si daca ai 200 diferenta va fi la cifra de afaceri si implicit la profit . |
#1850
Posted 13 May 2017 - 19:53
Chiar asa sa fie ? La un profit de 1000 E masina o scoti in 3 ani iar dupa 3 ani o poti revinde cu un 15000 mii lejer deci unde e problema? Un sofer pe dubita castiga 1000 E pe comunitate tu ca si patron cu masina nu scoti acesti bani?
|
#1851
Posted 13 May 2017 - 20:38
teoria e buna
practica te obliga ca din cei 1 mie pe luna pe care ii socotesti tu sa si mananci sa te imbraci sa iti trimiti copii la scoala , sa strangi 30 de mii din transport cu o duba te asigur ca e SF |
|
#1852
Posted 14 May 2017 - 08:36
Eu cunosc firme care au o duba 2 pe comunitate cu angajati evident si nu se plang ca n-au ce manca si trimite copii la scoala de-aici a plecat intrebarea mea dar probabil este secretul succesului acest lucru. Sau imi spui de ei ca de fapt nu o duc bine sunt la stadiu de supravietuire dar fac acest lucru ani la rand sunt masochisti. De asemenea sunt si foarte multe firme de acest gen care se inchid cauzele fiind asteptarile prea mari din aceasta activitate familia are un rol mai mare decat banii castigati sau lipsa chefului de munca.
|
#1854
Posted 19 May 2017 - 22:03
tonidawa, on 14 mai 2017 - 08:36, said:
Eu cunosc firme care au o duba 2 pe comunitate cu angajati evident si nu se plang ca n-au ce manca si trimite copii la scoala de-aici a plecat intrebarea mea dar probabil este secretul succesului acest lucru. Sau imi spui de ei ca de fapt nu o duc bine sunt la stadiu de supravietuire dar fac acest lucru ani la rand sunt masochisti. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users