Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024
 Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?
 Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1837
EmilianL

EmilianL

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 12.01.2017
Buna ziua ! Sunt nou pe piata si eu am citit tot forum-ul insa unele lucruri nu am reusit sa le inteleg in totalitate ,deci un coleg care e dornic sa ofere o informatie si sa dea o mana de ajutor va rog un mesaj cu un numar de telefon in privat ! Multumesc frumos si o zi buna

#1838
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013

 catalinoprescu, on 29 martie 2017 - 13:12, said:

Ne poate spune cineva cam ce consum are la masina cu motor de 2 litri, prelata? Fiat, Citroen sau Peugeot. Ma gandesc si la varianta asta, diferenta de pret intre iveco si marcile enumerate mai devreme este de aproape 10.000 euro. Ma gandesc ca as putea lua o astfel de masina chiar este proasta, trag de ea 2 - 3 ani, o vand si iau alta si tot asa. Cel putin 2 ani este in garantie. Chiar daca ar trebui sa trec cu ea pe la service destul de des, poate e mai rentabil asa.
Motorizarile de 2 litri au 115 cp. cam putin zic eu pe autostrada cu vant in fata si incarcat vei trage de motor > creste consumul. Consumul declarat e de 6% o cifra destul de optimista in realitate cred ca ia 9-10. Motorul consacrat 2.3 multijet cred ca este o alegere mai inteleapta. Masinile sunt foarte bune mergi prin pololnia sa vezi cate astfel de furgonete sunt. Din ce stiu sunt mai proaste pe mecanica dar motoarele sunt super reusite parerea mea e ca duc ~1000000 km fara interventie in motor cu service corect si la timp efectuat. Daca mergi tu cu ea o poti rula linistit 3-4 ani. In momentul cand trebuie schimbat ambreiaj amortizoare etc.. ii faci vant.

 EmilianL, on 08 aprilie 2017 - 14:08, said:

Buna ziua ! Sunt nou pe piata si eu am citit tot forum-ul insa unele lucruri nu am reusit sa le inteleg in totalitate ,deci un coleg care e dornic sa ofere o informatie si sa dea o mana de ajutor va rog un mesaj cu un numar de telefon in privat ! Multumesc frumos si o zi buna

Dar scrie aici colegule ca poate se gaseste cineva sa te ajute la telefon nu cred ca sta nimeni.

Edited by tonidawa, 10 April 2017 - 16:34.


#1839
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Pt. cine intereseaza  am fost ieri la dealar-ul Citroen de o oferta. Prelata 8ewp cabina de dormit webasto pilot automat aer geamuri oglinzi electrice 20500 FARA TVA. Leasing cu avans de minim 10% si dobanda de 3.9%. Leasing-ul cu tot cu casco si dobanda pret platit la final ~28000 cu TVA.  Motorizarea este 2.0 hdi (motoare noi, au inlocuit 2.2) cu adblue euro 6.  Revizii la ~50000 ?! nu am inteles cum poti rula uleiul 50000 km ...  garantie doar 2 ani si fara limita de km. Sunt doar 2 variante de motorizari 2.0l de  130 cp. si pentru o diferenta de 800 euro 160 cp . Sarcina utila cu prelata si cabina 1.1T. O informatie interesanta trage 3Tone pe carlig !  L-am intrebat sincer pe dealer cat consuma si mi-a spus de la un client care a achizitionat incarcat 9% ...

Fiaturile ca sa scoata euro 6 din motoare au un soi de filtru, nu au ad blue.  Au scos motorul de 3 litri.

Fiat Professional has announced that it will just be using EGR (Exhaust Gas Recirculation) technology to achieve the Euro-6 emission standard, which is due in September 2016. So far, the Italian company is the only manufacturer not to use SCR (selective catalytic reduction), and will therefore not require the addition of AdBlue solution.
Instead, Fiat is using an enhanced version of EGR, called Low Pressure Exhaust Gas Recirculation (LPEGR), which draws exhaust gases downstream of the turbocharger and returns them upstream of the compressor to reduce emissions.

Peugeot are aceeasi motorizare ca citroen.  Care din cele 2 motoare or fi mai bune  atat la fiabilitate cat si la consum cele cu adblue sau cu acest LPEGR  sincer sa spun am mai multa incredere in adblue care e folosit la camioane de ani de zile fata de enhanced version of EGR, called Low Pressure Exhaust Gas Recirculation (LPEGR).  Din colegi are careva euro 6?

Edited by tonidawa, 15 April 2017 - 11:23.


#1840
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Nu mai scrie nimeni pe-aici... A obtinut cineva formulare A1 de la institutiile noastre dragi romanesti? Amenzile sunt administrative si din pacate foarte mari. Pe franta a intrat de la 1 aprilie

#1841
DAX1

DAX1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 21.07.2008
Buna seara,

A luat cineva masina (autoutilitara cu prelata) second hand din Polonia?
Cam cati km au?Merita?
Multumesc!

#1842
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Oricat ai cauta nu gasesti una care sa fi parcurs mai mult de 100-125k km/an dar majoritatea au sub acest prag. Eu unul ma si minunez cat de fraieri sunt ca nu circula mai mult in conditiile in care sunt legati direct la teava de autostrazi ce duc spre vest si ca umbla vorba ca-s cei mai transportatori de printre europeni.
Sunt fraieri si ca le dau aptoape de noi. 2-3 ani si pac alta noua.

#1843
DAX1

DAX1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 21.07.2008
Una cam ca aceasta:
https://www.autovit....r-ID7GkVNf.html
Cam cati km credeti ca ar avea?
Merita sa mai tragi 2 ani de ea?

#1844
james_tont89

james_tont89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 25.11.2015
Buna ziua, am si eu o intrebare urmeaza sa ma angajaz cat de curand pe duba 3.5 international. Nu am lucrat niciodata pe duba si mai ales in afara si am vazut din comentarii ca, marfa se transporta la grupaje. Mai pe intelesul meu ce inseamna mai exact

#1845
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013

 DAX1, on 30 aprilie 2017 - 14:50, said:

Una cam ca aceasta:
https://www.autovit....r-ID7GkVNf.html
Cam cati km credeti ca ar avea?
Merita sa mai tragi 2 ani de ea?
daca vrei sa ramai fara bani si cu un cazan cu prelata de care nu ai sa mai scapi  in veci n=ai decat....

Edited by tonidawa, 03 May 2017 - 21:57.


#1846
TybyMen

TybyMen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 28.12.2008
Treaba ta ca si angajat este sa incarci si sa descarci marfa unde esti trimis in timpul dat. De facut rost de marfa se ocupa altcineva; Poti incarca toata duba dintr-un singur loc sau din mai multe locuri/tari cand se numeste ca faci grupaje. De exemplu am cursa de FR  cu 1 singur palet; interesul meu este sa umplu masina asa ca mai caut marfa cu destinatie FR sau tarile pe care le tranzitez. Pot sa mai iau marfa de exemplu din Ungaria si  sa o descarc in Germania ca oricum trec pe acolo

#1847
blackraven74

blackraven74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 23.01.2008

 ZDR, on 23 martie 2017 - 15:54, said:

Eu am obtinut de la Ford, pentru o carosata, pat de dormit, webasto, inchidere bena prelata, tot un pret de 25.500 Euro TVA inclus, motorizare de 2litri, 130 CP, sau 26.500 pentru 170 CP. Pe la jumatatea lunii Aprilie o sa merg sa dau comanda cred, daca nu intervina ceva sa-mi poata schimba decizia..
Parca iti daduse un coleg in sfat FOARTE pertinent, ma intreb cat timp vor mai fi oameni care prapadesc 20-30k Euro castigati mai mult sau mai putin greu pe o afacere ratata...ti-ai facut socoteala cate transporturi platite cu cateva sute de roni iti trebuie sa  amortizezi o asemenea investitie ? mult succes

Edited by blackraven74, 08 May 2017 - 15:57.


#1848
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Poate omul vrea sa lucreze el pe ea nu sa stea acasa si sa-i hamaleasca pe altii. Cum de exista n firme care mai au si angajatii o duc bine iar aici nimic nu merge nici macar daca esti doar tu si masina... mie aici imi da cu virgula. In cat timp ai vrea sa amortizezi 30k de euro o jumate de an sa fii multumit? Depinde fiecare ce asteptari si pretentii are de la aceasta activitate. In toate afacerile exista un risc daca omul asta stie si ii place tu ce ai face mai bun cu 30k ? iei o garsoniera si o inchiriezi pe 100e ?

#1849
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
daca tu ai 30de mii cash pe care ii bagi intr-o masina , eu iti garantez ca nici nepotii tai nu vor mai vedea 30 de mii odata adunati din transport .
trebuie sa pricepi ca ai aceleasi cheltuieli cu o firma si daca ai o masina si daca ai 200  diferenta va fi la cifra de afaceri si implicit la profit .

#1850
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Chiar asa sa fie ? La un profit de 1000 E masina o scoti in 3 ani iar dupa 3 ani o poti revinde cu un 15000 mii lejer  deci unde e problema? Un sofer pe dubita castiga 1000 E pe comunitate tu ca si patron cu masina nu scoti acesti bani?

#1851
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
teoria e buna
practica te obliga ca din cei 1 mie pe luna pe care ii socotesti tu sa si mananci sa te imbraci sa iti trimiti copii la scoala , sa strangi 30 de mii din transport cu o duba te asigur ca e SF

#1852
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Eu cunosc firme care au o duba 2 pe comunitate cu angajati evident si nu se plang ca n-au ce manca si trimite copii la scoala de-aici a plecat intrebarea mea dar probabil este secretul succesului acest lucru.  Sau imi spui de ei ca de fapt nu o duc bine sunt la stadiu de supravietuire dar fac acest lucru ani la rand sunt masochisti.  De asemenea sunt si foarte multe firme de acest gen care se inchid cauzele fiind asteptarile prea mari din aceasta activitate familia are un rol mai mare decat banii castigati sau lipsa chefului de munca.

#1853
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
eu zic ca mai trebuie sa citesti odata

#1854
blackraven74

blackraven74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 23.01.2008

 tonidawa, on 14 mai 2017 - 08:36, said:

Eu cunosc firme care au o duba 2 pe comunitate cu angajati evident si nu se plang ca n-au ce manca si trimite copii la scoala de-aici a plecat intrebarea mea dar probabil este secretul succesului acest lucru.  Sau imi spui de ei ca de fapt nu o duc bine sunt la stadiu de supravietuire dar fac acest lucru ani la rand sunt masochisti.
Si eu cunosc firme care fac bani din transport, dar astea sunt 1 la alte 20000 de firme falite si "masochiste" cum le spui tu ( unul din putinele lucruri nimerite de tine ), ideea de baza este : pe ce te bazezi ca vei face parte din elita aia ? eu incerc de vreo 3 ani jumate si nu reusesc...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate