Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1819
TybyMen

TybyMen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 28.12.2008
Citeste si tu acest forum si gasesti toate raspunsurile. Daca nu ai un contract sau curse sigure mai bine nu te apuca. Foarte bun sfatul colegului sa faci cateva curse pentru altcineva sa vezi ce inseamna sa dormi in masina, sa mananci in mers sa stai prin parcari blocat etc etc

#1820
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Am si eu 2 dileme. Vreau sa iau alta masina in leasing. Ma gandeam la un Iveco Daily dar cu punte simpla pentru ca nici nu pun mai mult de 1000 kg pe ea si in acest fel mai castig ceva la sarcina utila si este si mai ieftina.
Sa iau cu motor de 2,3 litri sau motor de 3 litri? Unii spun ca scoti un consum mai bun cu motorul de 3 litri, asta daca mergi potolit cu masina dar sincer am ceva urme de indoiala ca un motor mai mare ar putea consuma mai putin.
Cealalta dilema, care ar fi sarcina utila la un iveco prelata, punte simpla? La cea pe care o am acum, cu punte dubla, masina goala, rezervor jumate si fara sofer are 2600 kg, sarcina utila fiind 900 kg. Cu sofer si bagaje ar fi undeva pe la 750 - 800 kg. Am intrebat la iveco despre sarcina utila dar am impresia ca le cam mint.
Multumesc.

#1821
blackraven74

blackraven74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 23.01.2008

 catalinoprescu, on 16 martie 2017 - 13:23, said:

Am si eu 2 dileme. Vreau sa iau alta masina in leasing. Ma gandeam la un Iveco Daily dar cu punte simpla pentru ca nici nu pun mai mult de 1000 kg pe ea si in acest fel mai castig ceva la sarcina utila si este si mai ieftina.
Sa iau cu motor de 2,3 litri sau motor de 3 litri? Unii spun ca scoti un consum mai bun cu motorul de 3 litri, asta daca mergi potolit cu masina dar sincer am ceva urme de indoiala ca un motor mai mare ar putea consuma mai putin.
Mecanicii care imi fac masina lucreaza la reprez Iveco si toti zic ca motorul de 3 litri e mai bun si la consum si ca fiabilitate, dar ma intreb cat platesti in plus la impozit, asigurari etc...

#1822
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
La impozit si asivurari diferenta este insesizabila.
La sarcina utila un sasiu (ca ma gandesc ca asta te intereseaza) carosat decent are cam 900-950 kg sarcina utila. Daca vrei motor de 3 litri mai scazi din sarcina utila aproape 100 kg.
La Iveco orice intrebi ti se ca raspunde ceva de genul "masina buna, consuma 8% si poti pune si 3 tone pe ea ca duce".
Recomand sa iei ceva, orice, cu tractiune. Mai usoare, mai ieftine de servisat, mai comode, mai potrivite pentru comunitate.

#1823
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 teRRa, on 17 martie 2017 - 23:02, said:

La impozit si asivurari diferenta este insesizabila.
La sarcina utila un sasiu (ca ma gandesc ca asta te intereseaza) carosat decent are cam 900-950 kg sarcina utila. Daca vrei motor de 3 litri mai scazi din sarcina utila aproape 100 kg.
La Iveco orice intrebi ti se ca raspunde ceva de genul "masina buna, consuma 8% si poti pune si 3 tone pe ea ca duce".
Recomand sa iei ceva, orice, cu tractiune. Mai usoare, mai ieftine de servisat, mai comode, mai potrivite pentru comunitate.

Imi este greu sa iau o decizie. La romani, vad multe masini Peugeot, Citroen, Fiat si Mercedes. Ma refer strict la ce vad pe comunitate. La polonezi vad numai masini Renault si din cand cate un Iveco. Ei nu folosesc marcile mentionate mai sus.
Din ce stiu eu, intr-adevar masinile Peugeot, Citroen si Fiat au sarcina utila mai mare dar stau foarte prost la capitolul suspensie. Cu arcurile din fabrica, daca pui 500 km pe masina mergi cu ea taras, sta pe tampoane si plus ca se defecteaza destul de des. Eu am iveco daily acum, am cu ea 570.000 km si nu m-a lasat niciodata in drum asa ca nu stiu ce sa aleg. Am un prieten care a avut Peugeot luat de nou. La fiecare 10 000 - 15 000 km trebuia sa mearga cu ea la service si nu ca sa-i schimbe uleiul. Probleme la motor (vana EGR, injectoare) si instalatia electrica. La 200.000 km avea deja ambreiajul schimbat de 2 ori, prima oara la doar 30.000 km. trebuia resetat indexul de la kilometraj pana sa ajunga la 400.000 km altfel se bloca calculatorul si trebuia inlocuit. S-a intamplat de cateva ori sa nu mai recunoasca cipul cheii si sa nu mai poata fi pornita. Am lucrat cateva luni pe masina aia si numai belele am avut cu ea.
Daca ar fi dupa tine, ce ai alege din cele enumerate mai sus?

Edited by catalinoprescu, 23 March 2017 - 14:02.


#1824
ZDR

ZDR

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 23.02.2017
De ce nu incerci la Ford Transit? Ofera 4 ani garantie completa, fara limita de km.

#1825
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 ZDR, on 23 martie 2017 - 14:08, said:

De ce nu incerci la Ford Transit? Ofera 4 ani garantie completa, fara limita de km.

Din pacate Ford are cele mai proaste autoutilitare. Nu am auzit pe nimeni sa spuna ceva de bine despre ele.

#1826
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Eu am in prezent 9 Renault Master cam cu toate motorizarile posibile, toate luate de noi, folosite exclusiv pe RO, PL, CZ si SK, deci drumuri cu maxim 60 % autostrada si in rest nationale in genul celor de la noi.
Cele mai uzate au 550k km. Inafara de mentenanta normala(ulei si filtre la 30k km si cate o bucsa, un pivot, un rulment, ...) am inlocuit pe la 350-400k km amortizoarele si discurile iar dupa 500k km tot kitul de ambreiaj plus volanta. Toate operatiunile astea "suplimentare" au fost cu manopera cu tot undeva la 1200 euro net cu piese de origine luate din PL(doar volanta a fost LUK). Zero probleme in cea ce priveste motorul.
Ca si consum, E6 de 145 cp, 4.2x2.2x2.2 dimensiuni exterioare ia pe traseele facute de mine 10% + 0.2% ad-blue. Sunt mai economice decat toate celelalte variante pe care le am(125, 130 normale sau 135 bi-turbo care iau cam 10.5% in conditiile in care sunt carosate la dimensiuni mai mici).

#1827
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

 teRRa, on 23 martie 2017 - 15:17, said:

Eu am in prezent 9 Renault Master cam cu toate motorizarile posibile, toate luate de noi, folosite exclusiv pe RO, PL, CZ si SK, deci drumuri cu maxim 60 % autostrada si in rest nationale in genul celor de la noi.
Cele mai uzate au 550k km. Inafara de mentenanta normala(ulei si filtre la 30k km si cate o bucsa, un pivot, un rulment, ...) am inlocuit pe la 350-400k km amortizoarele si discurile iar dupa 500k km tot kitul de ambreiaj plus volanta. Toate operatiunile astea "suplimentare" au fost cu manopera cu tot undeva la 1200 euro net cu piese de origine luate din PL(doar volanta a fost LUK). Zero probleme in cea ce priveste motorul.
Ca si consum, E6 de 145 cp, 4.2x2.2x2.2 dimensiuni exterioare ia pe traseele facute de mine 10% + 0.2% ad-blue. Sunt mai economice decat toate celelalte variante pe care le am(125, 130 normale sau 135 bi-turbo care iau cam 10.5% in conditiile in care sunt carosate la dimensiuni mai mici).

Ce capacitate cilindrica au motoarele? Mie mi-a spus un mecanic ca se gasesc foarte greu piese de schimb pt. renault, de multe ori nici la reprezentanta nu au. E adevarat sau minte ?. Mie imi recomanda Iveco sau Fiat. Despre Renault nu prea am avut pe cine sa intreb. polonezii numai renault au.

Edited by catalinoprescu, 23 March 2017 - 15:27.


#1828
ZDR

ZDR

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 23.02.2017
Eu am obtinut de la Ford, pentru o carosata, pat de dormit, webasto, inchidere bena prelata, tot un pret de 25.500 Euro TVA inclus, motorizare de 2litri, 130 CP, sau 26.500 pentru 170 CP. Pe la jumatatea lunii Aprilie o sa merg sa dau comanda cred, daca nu intervina ceva sa-mi poata schimba decizia..

Ce imi place la ei, este faptul ca garantia este completa 4 ANI, fara limita de KM. Cat de proaste sa fie ca masini astfel incat sa pice? Banuiesc ca se bazeaza pe ceva cand oferta o asemenea garantie.

#1829
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Eu piesele le iau in principal din Polonia mai ieftin cu 40-50% decat in reprezentanta (ca si exemple: placute frana 25 euro, rulmenti 45 euro, amortizoare 50 euro, pachet complet de revizie fara ulei 40 euro, etrier 95 euro, disc frana 50 euro - preturi nete, piese originale). La graba iau si din reprezentanta(numai acolo le servisez) pe origine sau producator. Piesele comune le au de regula pe stoc. Inca nu am imobilizat masina mai mult de 1 zi pentru vreo piesa.

Eu sunt multumit de masini. Din ce pareri mai am schimbat cu unul altul concluzionez ca au consum ceva mai mare decat Ducato (desi vad ca la E6, surprinzator, consumul e sesizabil mai bun decat la E5 lucru care il aduce la nivel de Ducato) insa la costuri de intretinere si reparatii se situeaza clar mai bine. Si parca sunt si mai fiabile.
Versiunile astea cu motorizari de 2 litri sunt de distributie urbana si frecus regional. Au vonsum foarte bun (ex. 2.0TDI de la Crafter) insa nu tin la tavaleala pe distante lungi si foarte lungi in regim de munca de 24/7 incarcate mai mereu la capacitate maxima. Daca facem o statistica nu stiu daca scapa 2 din 10 cu motor si accesorii intacte la peste 4-500k km. Daca ai capital pentru achizitii si iei masina pe 2 ani timp in care bagi un 300-350k km dupa care ii dai drumul sunt ok insa pe termen lung nu m-as risca.

Edited by teRRa, 23 March 2017 - 16:17.


#1830
ZDR

ZDR

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 23.02.2017
Cu mine vorbesti terra acum, referitor la motorizarile de 2L ? Thanks!

#1831
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
E o parere legata de procesul de downsizing care a cuprins si acest segment al utilitarelor usoare. Subiectiva in mare parte pentru ca personal nu am avut de-a face cu astfel de motorizari.

#1832
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Am inteles ca acum cei de la Fiat, Citroen si Peugeot fac motoare de maxim 2 litri, cica nu ar mai avea si alte motorizari decata daca au ceva mai vechi in stoc.
Acum alta nedumerire: un prieten de-al meu si-a cumparat anul trecut un citroen. Dealerii din Bucuresti i-ar fi cerut cam cu 3000 euro mai mult decat i-ar fi cerut un dealer din Buzau. Nu stiu daca sa-l cred sau nu. O fi adevarat? Am mai inteles ca daca o cumpar necarosata si o carosez eu mai scutesc si acolo vreo 1000 - 2000 euro. Am cerut o oferta de la Iveco la un dealer din Bucuresti si mi-au dat un pret de 29.000 euro + TVA ceea ce mi se pare cam mult pt. o autoutilitara. Nu am cerut cine stie ce extraobtiuni, scaun cu suspensie, aer conditionat, pilot automat si rezervorul de 100 litri.
Ca si pret, ce as putea lua mai ieftin? Chiar nu stiu ce as putea lua la un pret decent. Piata pe acest segment este foarte restransa si nu prea ai ce alege din pacate.

#1833
ZDR

ZDR

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 23.02.2017
Si mie mi se par motoarele de 2L mici pentru autoutilitare, dar cam asta oferta piata.

Pe scurt, pentru ca si eu ma interesez in momentul asta:

1) Ford Transit - 2.0L diesel - 130 CP sau 170 CP
- avantaje: garantie completa 4 ani fara limita de km
- pret 25.500 Euro TVA inclus pentru 130 CP
- pret 26.500 Euro TVA inclus pentru 170 CP
- preturile astea le-am primit eu.. masina echipata completa, carosata, prelata, cabina de dormit deasupra cabinei.

2) Din ce am discutat astazi cu niste colegi, ar mai fi Renaul Master, care vine cu cu 2.3 diesel de 170 CP. La pret undeva la 30.500 Euro TVA inclus la fel carosata, pat de dormit, webasto, tot ce trebuie.
- aici garantie 2 ani fara limita de km

Eu pe una din astea 2 voi merge, acum sa vedem. Ori Ford-ul de 170 CP ori Renault Master... daca mai sunt colegi care ne pot ajuta cu informatii, le primim.

#1834
AdrianOradea

AdrianOradea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 10.09.2016

 ZDR, on 24 martie 2017 - 16:16, said:

Si mie mi se par motoarele de 2L mici pentru autoutilitare, dar cam asta oferta piata.

Pe scurt, pentru ca si eu ma interesez in momentul asta:

1) Ford Transit - 2.0L diesel - 130 CP sau 170 CP
- avantaje: garantie completa 4 ani fara limita de km
- pret 25.500 Euro TVA inclus pentru 130 CP
- pret 26.500 Euro TVA inclus pentru 170 CP
- preturile astea le-am primit eu.. masina echipata completa, carosata, prelata, cabina de dormit deasupra cabinei.

2) Din ce am discutat astazi cu niste colegi, ar mai fi Renaul Master, care vine cu cu 2.3 diesel de 170 CP. La pret undeva la 30.500 Euro TVA inclus la fel carosata, pat de dormit, webasto, tot ce trebuie.
- aici garantie 2 ani fara limita de km

Eu pe una din astea 2 voi merge, acum sa vedem. Ori Ford-ul de 170 CP ori Renault Master... daca mai sunt colegi care ne pot ajuta cu informatii, le primim.
Renault Master este reteta cistigatoare, eu am comandat recent unul de 170 cp, euro 6, din Hu, pret total 23500 eur netto cu webasto,dotat complet,prelata pe role,etc, bijuterie ( doar fara pat de dormit,numai paravint).Detin si un euro 4 de 125 cp, din 2012, total multumit, 350tkm fara probleme. La Ford cea mai mare problema a momentului, pe linga faptul ca sint facute in Turcia ( pe mine nu ma incinta deloc acest aspect) este aceia ca nu vin piesele decit foarte greu, deci daca ti se strica ceva, poti sa stai pe dreapta linistit, cu saptaminile ( stiu asta de la dealeri seriosi din Budapesta, care vind mai multe marci, inclusiv camioane, deci total impartiali). Daca priviti putin in jur, si la polonezi vedeti aproape numai Renault Master peste tot, oare de ce ?

#1835
ZDR

ZDR

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 97
  • Înscris: 23.02.2017
Da, am mai citit si eu aseara si Masterul se cam detaseaza. Deci cu pat cu tot, ar ajunge pe un maxim 25.000 euro sa zic.. am inteles ca pentru Romania, Masterul vine in versiunea cu 145 CP, nu cu 170.. deci clar trebuie comandat de afara

#1836
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Ne poate spune cineva cam ce consum are la masina cu motor de 2 litri, prelata? Fiat, Citroen sau Peugeot. Ma gandesc si la varianta asta, diferenta de pret intre iveco si marcile enumerate mai devreme este de aproape 10.000 euro. Ma gandesc ca as putea lua o astfel de masina chiar este proasta, trag de ea 2 - 3 ani, o vand si iau alta si tot asa. Cel putin 2 ani este in garantie. Chiar daca ar trebui sa trec cu ea pe la service destul de des, poate e mai rentabil asa.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate