Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1855
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Pe chef de munca si un start promitator cu o factura de 3-4k pe luna nu ai cum sa nu te descurci... aici nu vb de elita sa fac bani cat o companie mare de tiruri caci vb doar de o amarata de duba;  vorbesc de a face un profit din care sa traiesti decent . Daca e sa o luam asa cum ziceti voi (care banuiesc ca faceti acest lucru) stai doar cu banii sub saltea si devii consumator si sclavul altora... aia nu e bine, aia nu e buna aia e asa aia pe dincolo. Pe firmele de elita ce le diferentiaza fata de cele care au dat faliment?  Doar coruptia frauda evaziunea spaga?

Edited by tonidawa, 27 May 2017 - 13:59.


#1856
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
In teorie e foarte usor insa practica te omoara in majoritatea cazurilor. 3-4k euro inseamna sa faci cu tot cu dislocari peste 10k km ceea ce pentru cineva care porneste fara nici un bagaj de cunostinte/colaboratori este foarte greu. Nu spun ca nu se poate insa factorii care concura la o astfel de realizare sunt foarte multi.

#1857
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Multumesc terra pt. raspunsul optimist.
Black raven tu de ce te chinui de 3 ani jumate si nu merge? Poate detaliezi un pic ca de-aia e forum sa dezbatem nu? Uite catalin popescu initiatorul topicului inca mai continua cu acest domeniu m-am uitat chiar si peste cifra lui de afaceri si consider ok desi poate nu este 100% multumit dar nu plange pe forum toata ziua ca dovada a trecut ceva vereme de cand nu a postat uite si terra si mai sunt cativa pe-aici care continua.
Sau tu esti din ala care zice aoleu se baga inca unul care imi fura branza si mai bine zic nasoale?  Un bussiness il consider iarasi foarte ok daca il faci cu drag chiar daca financiar poate ti-ai dori mai mult; decat angajat corporatist spalat pe creier cu seminarii despre bani bani target performante vorbeam cu un sef de la o companie de retea mobila era atat de spalat pe creier incat era rupt de realitate senilitatea deja se instalase.

In alta ordine de idei nu am experienta pe comunitate dar mi-am dat comanda de o prelata imi vine peste 2 luni e facuta la comanda cu niste optionale ca nu aveau in stoc evident o voi lua in leasing si ma bag am incredere in mine si in fortele proprii ca ma descurc; n-o fi dracu atat de negru

#1858
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
iti uram multa bafta
vei munci cu spor si drag primul an
dupa care crede-ma vei munci cu scarba si durere sa iti poti plati ratele si cheltuielile .
nu e dracul negru dar sunt munci mai bine platite decat transportul

#1859
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Adevarul este ca pentru inceput vei face treaba cu placere insa cu trecerea timpului daca nu atingi "performantele" dorite poate aparea plafonarea. Si in transport daca ai dat drumul la treaba si lasi garda jos in timpul jocului ajungi intr-o situatie mai proasta decat atunci cand pornesti afacerea. De fapt cred ca asta este problema majoritatii care incep o astfel de afacere: au sperante poate prea mari care nu se concretizeaza si pe fondul unei lehamite poate de moment intra in picaj si nu isi mai pot reveni.

#1860
Wug

Wug

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 12.11.2006
Va salut dragi colegi!

Un service auto competent pentru Fiat Ducato/Iveco 2.3 si 3.0 in Bucuresti imi puteti recomanda? Pentru operatiuni uzuale gen diagnoze, revizii, suspensii,etc dar si pentru distributii. Ambele masini sunt Euro 5.

Va multumesc!

#1861
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Posttonidawa, on 13 mai 2017 - 19:53, said:

Chiar asa sa fie ? La un profit de 1000 E masina o scoti in 3 ani iar dupa 3 ani o poti revinde cu un 15000 mii lejer  deci unde e problema? Un sofer pe dubita castiga 1000 E pe comunitate tu ca si patron cu masina nu scoti acesti bani?

Ca patron scoti mai mult de 1000 euro pe luna. Eu cel putin lucrand cu bursa poloneza scot 1500 euro (in lunile mai proaste de inceput de an) si pot scoate si 2500 euro in lunile bune dar trebuie sa iei in calcul ca ai cheltuieli:
Contabil: aprox 1000 euro pe an
Casco + RCA = aprox 1000 euro pe an
Acces la burse de transport: Bursa romaneasca + Trans eu = aprox 1000 euro pe an (poti avea acces si la alte burse, eu la astea am)
Leasing la masina = 6000 euro pe an
Asigurare CMR 200 euro pe an
Intretinere masina (reparatii, anvelope etc) o suma mai greu de apreciat.
Daca vrei sa iti mearga vechimea mai dai si la stat ceva si lista poate continua.
O firma cu 100 de masini, dupa ce isi plateste soferii, daca ramane si cu 200 - 300 euro de masina e multumit pt. ca la 100 de masini are un profit de 20000 - 30000 euro pe luna.
Trebuie sa iei in calcul ca nu lucrezi non stop, asa ca daca stai 2 luni pe comuntate si 2 saptamani acasa, muncesti cam 9 luni pe an. Din ianuarie pana in aprilie merge foarte prost asa ca mai mult de 1000 - 1500 euro nu o sa poti scoate (1500 euro in cel mai optimist caz).
Mai si varianta sa lucrezi cu firme gen GTM, Intime sau alte astfel de firme dar platesc foarte prost, in schimb ai avantajul ca nu mai ai stres, iti dau ei curse. Multi km si putini bani per km. Multi sunt multumiti ca se invarte roata mai mult dar eu nu merg pe principiul asta, nu pot face transport pe 0,31 euro per km (intime plateste ceva mai prost) cand pot lucra cu 0,35 - 0,45 euro per km (evident, curse scurte, majoritatea pana in 300 - 400 km).
Din cheltuielile enumerate pana acum se aduna cam 9000 euro pe an + intretinerea masinii, anvelope etc, cheltuieli care sunt greu de apreciat dar la o masina noua sa spunem cam 2000 euro pe an.
11 000 euro pe an sunt cheltuieli restul profit, asta la o singura masina, tu sofer, tu patron. La aceasta suma se mai adauga netul mobil in afara tarii, posta aprox. 5 - 8 euro per plic cand trimiti facturile clientilor (cam la fiecare factura emisa vei plati acesti bani) - eu personal trimit cam 20 de plucri pe luna.
Cine spera la imbogatire din transport spera degeaba.
Ca raspuns la postarea anterioara: nu renunt la transport pentru ca m-am invatat sa imi fac singur programul, daca ma angajez in Romania, mai mult de 500 euro nu imi da nimeni si ma freaca si cum vrea el. In romania stai ore peste program fara sa fi platit, salariul minim pe economie restul in mana, nu te angajeaza nimeni intr-un domeniu daca nu ai experienta, chiar daca eu sunt mai competent si mai pregatit decat cel cu ëxperienta". Cand lucrezi 7 ani pe cont propriu nu prea mai poti sa suporti aceste abuzuri facute de angajatorii romani.
referitor la cifra de afaceri, mai studiaza odata Posted Image sa vezi ca nu este o suma chiar atat de mare, profitul fiind undeva la 25 - 30% din acea cifra de afaceri. Anul trecut am facturat din ianuarie pana in decembrie 100 419 ron iar aprox 3500 ron din aceasta suma nu am mai primit-o pt. ca mi-am luat teapa. Suma totala exprimata in euro este de aprox 22.000 euro. Scazand cei 11 000 euro (cheltuieli estimate) o sa vezi ca e bine dar nu stralucit. PS: 3% din incasari se duc la stat) Daca te angajezi pe tir castigi dublu si nu investesti nimic. Nu am scris aceste sume ca sa ma laud, le-am scris ca sa va faceti o idee daca aveti in gand sa va apucati de transport.
Bafta la transport.

Edited by catalinoprescu, 13 June 2017 - 11:43.


#1862
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Am uitat sa mentionez de combustibil care reprezinta undeva la 30% din incasarile totale (asta daca mergi pe pret bun). Anul trecut as fi putut avea incasari mai mari cu vreo 50% dar am avut ceva probleme financiare si nu am avut bani sa mai plec asa ca am stat acasa cateva luni.  Avantajul meu anul trecut a fost ca am avut masina mea, achitata integral si nu am platit leasing dar mi-am cumparat masina noua in leasing si astept cu nerabdare sa vad daca pot tine pasul cu ratele. Un sfat prietenesc, cine are C+E sa se bage pe tir, cine nu are sa dea de permis. Cu siguranta va castiga mai bine decat ca "patron" pe 3,5 tone. Ca o paranteza, scadeti din(sa zicem) 35.000 euro (cat as fi avut incasari daca aveam bani sa plec), 11 000 euro, mai scadeti vreo 11 000 - 12 000 euro pt. combustibil si cam cu banii aia ramaneti. Aprox. 1000 euro pe luna ar fi profitul daca ati avea masina in leasing.
Repet, nu am dat cifrele ca sa ma laud dar cand m-am apucat de transport si mi-au explicat altii cum sta treaba nu i-am crezut si acum imi pare rau. Poate dand si cifre pot fi mai convingator.

Edited by catalinoprescu, 13 June 2017 - 21:11.


#1863
granadaf

granadaf

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 14.11.2007
Corecte calculele colegului nostru.Poate ar trebui incluse si pierderile cu tepele date de diverse firme sau colaboratori care pana la un anumit moment au fost ok si cazuri  in care legea nu te ajuta ci pentru a recupera banii trebuie sa mai investesti timp si alti bani in avocati.

Si mai ales confirm raspunsul la intrebarea :
"-Si de ce nu te lasi, daca nu merge?"

Raspuns:
"-Cand te inveti caine slobod ,nu suporti sa mai stai in lant."

#1864
blackraven74

blackraven74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 23.01.2008

View Postcatalinoprescu, on 13 iunie 2017 - 21:03, said:

Anul trecut as fi putut avea incasari mai mari cu vreo 50% dar am avut ceva probleme financiare si nu am avut bani sa mai plec asa ca am stat acasa cateva luni.  Avantajul meu anul trecut a fost ca am avut masina mea, achitata integral si nu am platit leasing dar mi-am cumparat masina noua in leasing si astept cu nerabdare sa vad daca pot tine pasul cu ratele.
Catalin, tot respectul pt tine, se vede ca stii ce vorbesti dar cu fraza de sus m-ai lasat masca...eu nu fac comunitate decat foarte rar pt ca nu am comenzi, dar sa raman fara bani in cont nu mi s-a intamplat niciodata desi am ajuns sa facturez si sub 3k/luna ( ron binenteles )
Si eu sunt curios sa ne spui cum merge cu leasingul, acum vreo 2 ani voiam si eu sa ma bag dar o duc prea bine cu masina mea achitata integral :)

#1865
nelutgavrilescu

nelutgavrilescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 22.10.2013
Salut baieti! Am cumparat de curand un iveco 40c12 cu frig (izoterma) detarata pentru o afacere care nu mai pot sa o incep.Ca sa nu o tin degeaba  as incerca sa caut transporturi pe bursa. Se cauta cele cu frig sau nu prea? Ce pret se ofera pe km ?
     Mentionez ca util in acte (dupa detarare) este 650 kg. Banuiesc ca in tara se poate merge cu mai mult, sau nu?
     Momentan am inca numere rosii pentru ca dosarul de inscriere a mers la verificare din cauza unor acte lipsa.
      Sa imi fac cont pe bursa (care din ele?) sa astept numerele negre sau sa vand masina?


#1866
radusergiu

radusergiu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.07.2017
salutare.
as vrea sa achizitionez un iveco 35c15 din 2010..sa fie e5 podea 5m fara prelata
ocazional as iesi cu el afara din tara. este marfa din romania spre germania ? cam la ce preturi sunt? sau retur exista sau un pret decent ?

Edited by radusergiu, 09 July 2017 - 10:53.


#1867
tonidawa

tonidawa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 09.06.2013
Va faceti cont pe bursa si vedeti preturile e moca .. aici doar 2-3 oameni vorbesc restul e tacere sau vei auzi o parere de rau.

#1868
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postradusergiu, on 09 iulie 2017 - 10:52, said:

salutare.
as vrea sa achizitionez un iveco 35c15 din 2010..sa fie e5 podea 5m fara prelata
ocazional as iesi cu el afara din tara. este marfa din romania spre germania ? cam la ce preturi sunt? sau retur exista sau un pret decent ?

Depinde de perioada. Sunt perioade cand poti lua 400 - 500 euro pt. Romania - Germania. Daca ai noroc poti lua chiar si 600 euro dar sunt perioade cand ai noroc daca gasesti marfa de 200 - 300 euro si chiar si alea se dau ca painea calda pt. ca multi fac transport pe comunitate si decat sa trimita masinile pe gol in afara prefera sa scoata macar motorina pana acolo. Pe retur, daca faci grupaj poti lua intre 500 si 800 euro dar si aici depinde de perioade. Sincer nu recomand sa faci transport decat pe comunitate. Comunitatea mai merge inca dar sa vedem pentru cat timp.
Ca si masina nu recomand Iveco pt. ca au sarcina utila destul de mica si cu atat mai putin o masina veche, mai ales daca faci transport cu ea afara.

Edited by catalinoprescu, 14 July 2017 - 10:08.


#1869
slick_X

slick_X

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.03.2008
Salut baieti, imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar am cautat si nu am gasit nimic relevant. Problema mea este urmatoarea
Mi-am cumparat un Fiat cu prelata si cabina de dormit Lamar cu stanta nituita frumos Iso 9001:2008 (Din Polonia adusa) si la RAR mi-au spus inginerii ca nu o sa imi faca RARul pentruca nu am trecuta cabina in acte :(
M-au indrumat sa trimit un e-mail la rar bucuresti cu toate documentele si sa cer inmatricularea masinii in starea actuala. In conditiile in care cei de la RAR nu imi dau Ok-ul ce altceva pot sa mai fac ? Evident in afara de a demonta patul face RARul si montat iar ..
Multumesc anticipat

#1870
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Scria cineva pe un forum ca ar fi o firma in Bucuresti, singura agreata din tara care verifica daca dormitorul a fost montat corespunzator si iti dau un document la mana. Cica aceasta constatare ar fi undeva la vreo 500 ron. Acu acel document iti vor trece dormitorul in acte cei de la rar. Nu a stiut sa dea numele firmei dar cica cei de la rar stiu despre ce firma este vorba. Nu stiu daca e adevarat sau era vrajeala dar merita sa intrebi la rar.

#1871
florincta2

florincta2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 23.08.2014
Am urmarit o buna parte din ce s-a scris aici pentru ca am (sau am avut) in plan sa demarez o afacere in acest sens. Totusi transportul pe care m-am gandit sa il fac se refererea la o zona putin mai indepartata si anume Norvegia. A incercat cineva?

#1872
IoNuTzU555

IoNuTzU555

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 11.01.2008
Buna vreau sa iau un Fiat ducato prelata si sa aduc mobila si alte chesti din germania pentru mine si dupa ea sa leg o platforma sa aduc si cate o masina. Iti trebuie licenta de transport sau atestate daca si remorca si masina e pe persoana privata?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate