Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tahograful. il facem?!
Ultima postare: iun 12 2017 12:43, Inițiat de
teodorescucostel
, ian 08 2009 23:22
·
0
#91
Publicat: 10 iulie 2010 - 23:54
(1) Prezentul regulament se aplică transportului rutier:
(a) de mărfuri cu vehicule, inclusiv vehicule cu remorcă sau semiremorcă, a căror masă maximă autorizată depășește 3,5 tone sau ( de călători cu vehicule care sunt construite sau amenajate în mod permanent pentru a putea asigura transportul a mai mult de nouă persoane, inclusiv conducătorul, și care sunt destinate acestui scop. (2) Prezentul regulament se aplică, indiferent de țara de înmatriculare a vehiculului, transporturilor rutiere efectuate: (a) exclusiv în interiorul Comunității sau ( între Comunitate, Elveția și țările părți la Acordul privind Spațiul Economic European. (3) AETR se aplică, în locul prezentului regulament, operațiunilor de transport internațional efectuate în parte în afara zonelor prevăzute la alineatul (2), pentru: (a) vehiculele înmatriculate în Comunitate sau în țările care sunt părți la AETR, pentru tot traseul; ( vehiculele înmatriculate într-o țară terță care nu este parte AETR, numai pentru acea parte a traseului situată pe teritoriul Uniunii Europene sau al țărilor care sunt părți AETR. Dispozițiile AETR ar trebui armonizate cu cele ale prezentului regulament astfel încât dispozițiile principale ale prezentului regulament să se aplice, prin intermediul AETR, acestor vehicule pentru toată partea traseului care se efectuează în interiorul Comunității. Articolul 3 Prezentul regulament nu se aplică transporturilor rutiere efectuate de: (a) vehicule utilizate pentru transportul de călători prin servicii regulate, traseul liniei nedepășind 50 km; ( vehicule a căror viteză maximă autorizată nu depășește 40 km/h; ? vehicule utilizate de serviciile forțelor armate, de serviciile protecției civile, de pompieri și forțele responsabile cu menținerea ordinii publice sau închiriate de acestea fără conducător auto, atunci când transportul intră în atribuțiile proprii ale acestor servicii și se efectuează sub controlul acestora; (d) vehicule, inclusiv cele utilizate pentru transportul necomercial de ajutor umanitar, utilizate în situații de urgență sau în operațiuni de salvare; (e) vehicule specializate folosite în misiuni medicale; (f) vehicule specializate pentru depanări care acționează pe o rază de 100 km de la baza de staționare; (g) vehicule de încercări rutiere pentru îmbunătățire tehnologică, reparații sau întreținere, precum și vehicule noi sau transformate care nu au fost încă puse în circulație; (h) vehicule sau un ansamblu de vehicule cu o masă maximă autorizată care să nu depășească 7,5 tone utilizate pentru transporturi de mărfuri în scopuri necomerciale; (i) vehicule comerciale, care au caracter istoric, în conformitate cu legislația statului membru în care sunt conduse, și care sunt utilizate pentru transportul de călători sau de mărfuri în scopuri necomerciale. REGULAMENTUL (CE) NR. 561/2006 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI Editat de nrares, 10 iulie 2010 - 23:58. |
#92
Publicat: 26 iulie 2010 - 15:45
Salutare tuturor colegilor,
Mai baeti , am auzit de la cineva din afara ca exista omuleti cu niste programatoare cred.. sau nu stiu cum se cheama , care pot sa programeze tahografele digitale ca sa inregisteze la 90 si tu sa mergi cu 91 92 .. stiti ceva de asta? stiti pe vreo cineva care face? Multam fain ! |
#96
Publicat: 17 aprilie 2014 - 17:17
StrutZz, on 26 iulie 2010 - 15:45, said:
Salutare tuturor colegilor, Mai baeti , am auzit de la cineva din afara ca exista omuleti cu niste programatoare cred.. sau nu stiu cum se cheama , care pot sa programeze tahografele digitale ca sa inregisteze la 90 si tu sa mergi cu 91 92 .. stiti ceva de asta? stiti pe vreo cineva care face? Multam fain ! sunt ferm convins ca un soft-ist care stie si ceva meserie pe partea de hard iti poate conecta un trahograf la calculator si iti face cardul cum trebuie dar eu zic ca e nebunie curata sa te risti , daca rasufla treaba si te prinde ala esti , iar in cazul in care zici ca mergi cu 92 km/h fara de 87 km/h cat crezi ca poti castiga ? |
#98
Publicat: 18 aprilie 2014 - 08:10
#99
Publicat: 23 mai 2014 - 00:04
Cand eram la cursuri pentru atestat de marfa era si un profesionist. A spus ca montajul unei smecherii pt Tahograf digital ar costa 1000 euro si functioneaza ca un intrerupator, de exemplu in stanga pauza, in dreapta condus. A mai spus ca o plansa tip radiografie introdusa cu cardul tahograf rezolva problema, nemainregistrand nimic adica pauza. A incercat cineva cu radiografia?!
|
#100
Publicat: 26 mai 2014 - 11:13
alyn_01, on 23 mai 2014 - 00:04, said:
Cand eram la cursuri pentru atestat de marfa era si un profesionist. A spus ca montajul unei smecherii pt Tahograf digital ar costa 1000 euro si functioneaza ca un intrerupator, de exemplu in stanga pauza, in dreapta condus. A mai spus ca o plansa tip radiografie introdusa cu cardul tahograf rezolva problema, nemainregistrand nimic adica pauza. A incercat cineva cu radiografia?! |
|
#107
Publicat: 05 februarie 2015 - 11:09
Salut.La o duba de 3,5 t care are tahograf pe ea,cum se poate opri tahograful daca este condusa fara remorca deci duba e utilizata de o persoana fizica(a cumparato din afara cu tahograful pe ea) ?Se da jos tahograful dupa ea,sau se lasa la locul lui?Mentionez ca nu o sa se ataseze remorca niciodata dupa ea. pentru a putea fi condusa cu categoria B.
Editat de zscf, 05 februarie 2015 - 11:11. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi