Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tahograful. il facem?!
Last Updated: Jun 12 2017 12:43, Started by
teodorescucostel
, Jan 08 2009 23:22
·
0
#1
Posted 08 January 2009 - 23:22
daca tot avem o sectiune a camioanelor,care este parerea voastra despre tahograf?va incadrati in program?personal,nu reusesc sa-l mentin in limite legele(sa zic)este de ajuns sa-l stric o zi si apoi ma uit in zare dupa controale o luna de zile!il mai pacalesc cu cite un formular aetr(asta ptr. linistea mea,ca la vreun control,cine stie!).spuneti-mi ce metode folositi voi
|
#3
Posted 09 January 2009 - 09:17
Da, invata-i la prostii ca sa mearga obositi facand mai multi km decat au voie si sa ne faca praf...
|
#4
Posted 09 January 2009 - 11:23
Pt disc mai merge si un filtru de tigara , asta pentru viteza .
|
#5
Posted 09 January 2009 - 11:29
cind o sa mai vad la stiri ca inca un cretin a intrat cu tiru la unu in casa o sa ma gindesc la threadu asta
|
#6
Posted 09 January 2009 - 11:59
Mosotti, on Jan 9 2009, 13:29, said: cind o sa mai vad la stiri ca inca un cretin a intrat cu tiru la unu in casa o sa ma gindesc la threadu asta Stai ca asta sunt gainarii . Daca vrei sa vezi lucruri serioase , postez niste filmulete din Italia care arata ca dupa ce a fost manarit tahograful cu card digital , puteai sa mergi 24 de ore si la ce viteza vroiai , intrucat era scos si limitatorul de viteza iar tahograful inregistra "SOMN" Astea sunt lucruri periculoase . Cu filtrul de tigara ce am spus eu , puteai sa mergi pe autostrada undeva la 100 si tahograful inregistreaza undeva la 80-85 . Asta am invatat de la napoletani care sunt platiti la KM . Chestia cu magnetul este ceva mai delicata si nu functioneaza cu orice magnet . Trebuie un magnet ..mai smecher Edited by Award, 09 January 2009 - 12:23. |
#7
Posted 09 January 2009 - 13:32
#8
Posted 09 January 2009 - 14:39
Subscriu . Cu cat se stie mai putin cu atat mai bine . Pt toata lumea . Chestia cu tahograful cu card modificat au reclamat-o chiar soferii deoarece erau OBLIGATI sa conduca chiar si 20-22 de ore /zi la viteze care noaptea ajungeau si la 110-130km/h . Se rugau de politisti sa fie opriti ca NU MAI PUTEAU . Modificarea nu te costa mai mult de 2000 de euri si se facea ( unde credeti ) ...
Sper sa nu se explice CUM se poate face ... |
#9
Posted 09 January 2009 - 14:48
Stergem tot sau doar stergem 3 sferturi si discutati un pic altfel? Nu e voie cu ilegalitati, nu e voie cu manareli pe SP, ok? Pe PM e treaba voastra daca si cum continuati discutia.
|
#10
Posted 09 January 2009 - 15:45
sebulbus, on Jan 9 2009, 14:48, said: Stergem tot sau doar stergem 3 sferturi si discutati un pic altfel? Nu e voie cu ilegalitati, nu e voie cu manareli pe SP, ok? Pe PM e treaba voastra daca si cum continuati discutia. Ce-mi place mie de cei care deschid topicuri de genul : cum deschidem o portiera de dacie sau cum descifram cifrul unui seif, cum spargem o broasca,..bla bla bla..mai ales ca sunt si o gramada de gabori undecover care baga ochiu si dau cu timpanu! S-a sters un post unde cineva zicea ca o sa dea km inapoi, altul unde cineva zicea ca fumatul e bun si se vor sterge posturi unde lumea zice ca merge cu 140km/hpe autostrada. Corecti, corecti dar mai e si responsabilitatea individiuala. Daca cineva se toarna singur, lasa-l sa o faca!Unii abia asteapta. Edited by sanddy1964, 09 January 2009 - 15:49. |
|
#11
Posted 09 January 2009 - 15:46
sebulbus, on Jan 9 2009, 16:48, said: Stergem tot sau doar stergem 3 sferturi si discutati un pic altfel? Nu e voie cu ilegalitati, nu e voie cu manareli pe SP, ok? Pe PM e treaba voastra daca si cum continuati discutia. Poti sa lasi asa , atata timp cat NU SE EXPLICA CUM SE FACE . In rest degeaba stii ca EXISTA un anumit mod de a face "x" lucru . |
#12
Posted 09 January 2009 - 20:04
am deschis aceasta pagina pt a discuta lucruri serioase(daca tot exista un forum despre camioane),adica am cerut parerile voastre despre un lucru real.sau puteam sa vorbim despre ce fel de sapun -gel folosesc unii soferi de tir pt a se spala(cel pe care il folosesti fara apa),despre alte responsabilitati are soferul cand incarca sau se afla la garaj,despre A1 A2 unde camioanele nu au voie sa depaseasca si totusi trebuie sa depasim rabele si daciile din anii 80(ar fi ilegal si incorect sa vorbim despre asta?!)binenteles,sunt trei metode sa inseli aparatul,din cate stiu eu,formularul(diagramele oricum raman la firma si la un control anual sau la doi ani cum este la noi vor fi prezentate la control-este o solutie de moment),magnetul sau butonul(acestea doua sunt solutii permanente,nu va fi inregistrat nicaieri ceea ce trebuia inregistrat).pe mine si pe noi soferii ne intereseaza numai ce se intampla la un eventual control in trafic,de aceea intrebarea mea ar suna cam asa:care este cea mai buna metoda?(excludem metoda formularului in cazul in care ai tahograf cu cartela)de ex la mine la masina nu merge cu magnetul.sunt realitati despre care astept pareri,nu conduc atat de mult incat sa fiu obosit,merg mai mult prin oras si mai am cate o iesire si afara apare si controlul?!prin oras nu poti respecta aparatul din cauza aglomeratiei si a sefului.mai vorbim
|
#13
Posted 09 January 2009 - 20:48
Sunt de acord ca folosirea acestor metode de ,,masluire" a timpilor de conducere pot pune in pericol siguranta traficului, dar ce te faci ca sofer, cand pur si simplu nu gasesti o parcare decenta???Uitati ca traim in Romania si ca la capitolul parcari TIR stam poate cel mai prost in Europa! Dar cand transporti marfuri de zeci de mii de euro si trebuie sa faci programul intr-o zona in care se stie sigur ca se fura?Veti spune ca transportatorul trebuie sa aiba asigurare pe marfa( firmele de asigurari fac tot posibilul sa nu despagubeasca) si ca nu-l priveste pe sofer acest aspect...Dar cand se pierd contracte din acest motiv, il priveste cat se poate de direct...
Asa ca aceasta practica ilegala implica mai multe aspecte nu doar dorinta soferului de a face cati mai multi km... |
#14
Posted 09 January 2009 - 20:55
#15
Posted 09 January 2009 - 21:02
deci,merita discutia.din cauza concurentei neloiale dintre firme a fost introdus in '67(am zis bine?)acordul aetr.dar la mijloc sunt soferii!
|
|
#16
Posted 10 January 2009 - 05:01
Award, on Jan 9 2009, 07:39, said: Subscriu . Cu cat se stie mai putin cu atat mai bine . Pt toata lumea . Chestia cu tahograful cu card modificat au reclamat-o chiar soferii deoarece erau OBLIGATI sa conduca chiar si 20-22 de ore /zi la viteze care noaptea ajungeau si la 110-130km/h . Se rugau de politisti sa fie opriti ca NU MAI PUTEAU . Modificarea nu te costa mai mult de 2000 de euri si se facea ( unde credeti ) ... Sper sa nu se explice CUM se poate face ... De curiozitate, care este sa zicem media km realizati intr-o luna normala de lucru? |
#17
Posted 10 January 2009 - 14:14
savimbi, on Jan 10 2009, 06:01, said: De curiozitate, care este sa zicem media km realizati intr-o luna normala de lucru? Se face intre 12.000 si 16.000 cu varfuri de chiar 19.000 km ( rar ).La inceput faceam doar 7000-8000 . Offtopic : Apropo la voi In State , care sunt perioadele de lucru, de odihna , viteza max pe autostrazi , in orase ...? |
#18
Posted 10 January 2009 - 18:41
am masina de noua,am mers 140.000 km in 4 ani deci nu sunt atat de obosit,ma feresc doar de amenzi.apropo,am scos bornele de la baterie si cand le-am pus la loc tahograful a stiut ca este alta zi alta ora! de unde s-a alimentat,are baterie interna sau altceva?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users