Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tahograful. il facem?!
Last Updated: Jun 12 2017 12:43, Started by
teodorescucostel
, Jan 08 2009 23:22
·
0
#91
Posted 10 July 2010 - 23:54
(1) Prezentul regulament se aplică transportului rutier:
(a) de mărfuri cu vehicule, inclusiv vehicule cu remorcă sau semiremorcă, a căror masă maximă autorizată depășește 3,5 tone sau ( de călători cu vehicule care sunt construite sau amenajate în mod permanent pentru a putea asigura transportul a mai mult de nouă persoane, inclusiv conducătorul, și care sunt destinate acestui scop. (2) Prezentul regulament se aplică, indiferent de țara de înmatriculare a vehiculului, transporturilor rutiere efectuate: (a) exclusiv în interiorul Comunității sau ( între Comunitate, Elveția și țările părți la Acordul privind Spațiul Economic European. (3) AETR se aplică, în locul prezentului regulament, operațiunilor de transport internațional efectuate în parte în afara zonelor prevăzute la alineatul (2), pentru: (a) vehiculele înmatriculate în Comunitate sau în țările care sunt părți la AETR, pentru tot traseul; ( vehiculele înmatriculate într-o țară terță care nu este parte AETR, numai pentru acea parte a traseului situată pe teritoriul Uniunii Europene sau al țărilor care sunt părți AETR. Dispozițiile AETR ar trebui armonizate cu cele ale prezentului regulament astfel încât dispozițiile principale ale prezentului regulament să se aplice, prin intermediul AETR, acestor vehicule pentru toată partea traseului care se efectuează în interiorul Comunității. Articolul 3 Prezentul regulament nu se aplică transporturilor rutiere efectuate de: (a) vehicule utilizate pentru transportul de călători prin servicii regulate, traseul liniei nedepășind 50 km; ( vehicule a căror viteză maximă autorizată nu depășește 40 km/h; ? vehicule utilizate de serviciile forțelor armate, de serviciile protecției civile, de pompieri și forțele responsabile cu menținerea ordinii publice sau închiriate de acestea fără conducător auto, atunci când transportul intră în atribuțiile proprii ale acestor servicii și se efectuează sub controlul acestora; (d) vehicule, inclusiv cele utilizate pentru transportul necomercial de ajutor umanitar, utilizate în situații de urgență sau în operațiuni de salvare; (e) vehicule specializate folosite în misiuni medicale; (f) vehicule specializate pentru depanări care acționează pe o rază de 100 km de la baza de staționare; (g) vehicule de încercări rutiere pentru îmbunătățire tehnologică, reparații sau întreținere, precum și vehicule noi sau transformate care nu au fost încă puse în circulație; (h) vehicule sau un ansamblu de vehicule cu o masă maximă autorizată care să nu depășească 7,5 tone utilizate pentru transporturi de mărfuri în scopuri necomerciale; (i) vehicule comerciale, care au caracter istoric, în conformitate cu legislația statului membru în care sunt conduse, și care sunt utilizate pentru transportul de călători sau de mărfuri în scopuri necomerciale. REGULAMENTUL (CE) NR. 561/2006 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI Edited by nrares, 10 July 2010 - 23:58. |
#92
Posted 26 July 2010 - 15:45
Salutare tuturor colegilor,
Mai baeti , am auzit de la cineva din afara ca exista omuleti cu niste programatoare cred.. sau nu stiu cum se cheama , care pot sa programeze tahografele digitale ca sa inregisteze la 90 si tu sa mergi cu 91 92 .. stiti ceva de asta? stiti pe vreo cineva care face? Multam fain ! |
#93
Posted 29 July 2010 - 08:18
sigur se fac si in Ro dar nu stiu sa te indrum exact
Nu cred ca exista camion de Portugalia sau Spania care sa se taraie cu max 86 cat merge al meu |
#94
Posted 30 July 2010 - 09:57
trebuie sa ti cont ca iti creste si consumu considerabil la ce e peste 90....iar apoi, daca mergi mai putin de 1 minut peste 90, tahograful iti inregistreaza 90, doar ce trece peste apaare ca mers cu viteza peste 90...
|
#95
Posted 17 April 2014 - 16:07
salut ! ( sunt nou pe aici, deci scz la admin daca nu este pusa intrebarea unde trebuie) am si eu o nelamurire,,,,,,in bucresti cum se iau pauzele ....avand in vedere ca urmeaza sa ma urc pe o masina de 7,5 t pentru distributie
|
#96
Posted 17 April 2014 - 17:17
StrutZz, on 26 iulie 2010 - 15:45, said:
Salutare tuturor colegilor, Mai baeti , am auzit de la cineva din afara ca exista omuleti cu niste programatoare cred.. sau nu stiu cum se cheama , care pot sa programeze tahografele digitale ca sa inregisteze la 90 si tu sa mergi cu 91 92 .. stiti ceva de asta? stiti pe vreo cineva care face? Multam fain ! sunt ferm convins ca un soft-ist care stie si ceva meserie pe partea de hard iti poate conecta un trahograf la calculator si iti face cardul cum trebuie dar eu zic ca e nebunie curata sa te risti , daca rasufla treaba si te prinde ala esti , iar in cazul in care zici ca mergi cu 92 km/h fara de 87 km/h cat crezi ca poti castiga ? |
#97
Posted 17 April 2014 - 20:42
pe autostrada castigi foarte mult ,treci pe langa multe camioane.
|
#98
Posted 18 April 2014 - 08:10
#99
Posted 23 May 2014 - 00:04
Cand eram la cursuri pentru atestat de marfa era si un profesionist. A spus ca montajul unei smecherii pt Tahograf digital ar costa 1000 euro si functioneaza ca un intrerupator, de exemplu in stanga pauza, in dreapta condus. A mai spus ca o plansa tip radiografie introdusa cu cardul tahograf rezolva problema, nemainregistrand nimic adica pauza. A incercat cineva cu radiografia?!
|
#100
Posted 26 May 2014 - 11:13
alyn_01, on 23 mai 2014 - 00:04, said:
Cand eram la cursuri pentru atestat de marfa era si un profesionist. A spus ca montajul unei smecherii pt Tahograf digital ar costa 1000 euro si functioneaza ca un intrerupator, de exemplu in stanga pauza, in dreapta condus. A mai spus ca o plansa tip radiografie introdusa cu cardul tahograf rezolva problema, nemainregistrand nimic adica pauza. A incercat cineva cu radiografia?! |
|
#101
Posted 07 October 2014 - 09:33
Cand vrea sa te faca arr te face el
Si cu magnet si cu nemagnet |
#102
Posted 08 October 2014 - 14:04
Nu mai vorbiti prostii pe forum, ca nu face nimeni tahograful.
Este o vorba inteleapta "Sa taci si sa faci" si a doua "Vorba lunga, saracia omului." |
#103
Posted 08 October 2014 - 15:19
Imi doresc si eu sa cunosc o speta de.. A face taho..
Asta nu cred ca se poate ca nimeni sa nu isi dea cu mirosul un pic |
#104
Posted 08 October 2014 - 16:14
La telefon, pe net, exista al 3 lea, care asta face, gusta, aude, miroase, vede. Si baietii slabi de cap pun botul, ca ce smecherii fumate stiu ei sa faca si incep sa se dea in spectacol unde nu e cazul.
|
#105
Posted 09 October 2014 - 11:25
Ai zis.o
Si acum sa fim seriosi ( paterea mea e ca daca vrea sa te faca te face nu e chiar asa prostanaca lumea, iar noi hai sa ii invatam pe astia de la arr sa faca si ei controale) |
|
#107
Posted 05 February 2015 - 11:09
Salut.La o duba de 3,5 t care are tahograf pe ea,cum se poate opri tahograful daca este condusa fara remorca deci duba e utilizata de o persoana fizica(a cumparato din afara cu tahograful pe ea) ?Se da jos tahograful dupa ea,sau se lasa la locul lui?Mentionez ca nu o sa se ataseze remorca niciodata dupa ea. pentru a putea fi condusa cu categoria B.
Edited by zscf, 05 February 2015 - 11:11. |
#108
Posted 05 February 2015 - 21:18
In cazul asta nu intra sub incidenta taho
Poate a fost condusa cu remorca sau a avut peste trei juma si apoi detarata Deci se poate conduce fara griji Drumuri bune Vezi ce a scris mai sus nrares |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users