Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Instalatii ELECTRICE
Last Updated: Jan 18 2022 14:42, Started by
riffmaster
, Feb 24 2007 19:16
·
0
#37
Posted 17 October 2007 - 13:14
DanCld, on Oct 17 2007, 13:12, said: Poveste de adormit copiii Daaaa. In primul rand , tubul flexibil nu se foloseste pentru montat in perete ci doar pozat pe perete .In perete se recomanda tzeava de pvc drepta . In felul asta , daca ai nevoie sa schimbi firele de pe interior le tragi pe alea vechi afara si bagi in doi timpi si trei miscari altele noi . Daca ai bagat tub flexibil tot la dalta si ciocan ajungi . Conductorii de aluminiu sunt foarte buni daca sunt folositi cum trebuie si unde trebuie . Este adevarat ca ai nevoie de conductori cu diametrul mai mare decat cei de cupru pentru aceeasi putere , ca se incalzeste mai tare , ca are tendinta de a se topi mai repede si ca nu suporta sa fie indoiti de foarte multe ori . Totusi aluminiul este mult mai des utilizat decat ti-ar veni sa crezi . De asemenea trebuie evitate legaturile intre cupru si aluminiu . Dupa cum bine iti dai seama au factori de dilatatie diferiti si daca sunt sanse ca acei conductori sa se incalzeasca atunci legatura cedeaza . Materialele "made in china " care se gasesc la tarabe sunt de cea mai proasta calitate . Practic multe ar trebui interzise . |
#38
Posted 08 July 2008 - 09:33
In 2 saptamani imi termin casa la rosu. Deja vreau sa bag electricienii la parter ca sa se apuce de tras tuulatura.
Am stabilit, dupa ce m-am gandit eu ceva mai bine, ca voi trage tubulatura prin sapa. Ajung acum sa "urc" peretii pentru intrerupatoare, spoturi etc. Nu vreau tavan fals (cel putin la parter). Asta presupune ca va trebui gaurita caramida. Aici intervine dilema mea. Caramida este de tip Porotherm si, dupa experientele facute de mine, nu rezista foarte bine la spart cu dalta sau alta unealta. Am decis ca pe interiorul peretilor exteriori sa le pun prinse pe perete direct doarece le voi acoperi cu rigips. Problema este la peretii interiori. Nu vreau sa ii sparg dar in acelasi timp nu vreau sa fie pusa la suprafata deoarece ar trebui sa "incarc" cu multa tencuiala ca sa pot acoperi tubulatura electrica. Aici sunt doua solutii din ce am mai vorbit eu cu inginerul meu de constructie. 1. Se "taie" prin caramida. Cica ar exista o scula speciala pentru asa ceva. Cum se cheama si unde se gaseste? 2. Se pun firele direct in tencuiala. El spune ca la ora actuala, cablurile electrice rezista foarte bine in timp. Dezavantajul ar fi ca in caz ca se "prajeste" vreun cablu, va trebui sa sparg in tencuiala ca sa il scot. Cum ar fi mai bine? |
#39
Posted 08 July 2008 - 09:56
PredaS, on Jul 8 2008, 10:33, said: In 2 saptamani imi termin casa la rosu. Deja vreau sa bag electricienii la parter ca sa se apuce de tras tuulatura. Am stabilit, dupa ce m-am gandit eu ceva mai bine, ca voi trage tubulatura prin sapa. Ajung acum sa "urc" peretii pentru intrerupatoare, spoturi etc. Nu vreau tavan fals (cel putin la parter). Asta presupune ca va trebui gaurita caramida. Aici intervine dilema mea. Caramida este de tip Porotherm si, dupa experientele facute de mine, nu rezista foarte bine la spart cu dalta sau alta unealta. Am decis ca pe interiorul peretilor exteriori sa le pun prinse pe perete direct doarece le voi acoperi cu rigips. Problema este la peretii interiori. Nu vreau sa ii sparg dar in acelasi timp nu vreau sa fie pusa la suprafata deoarece ar trebui sa "incarc" cu multa tencuiala ca sa pot acoperi tubulatura electrica. Aici sunt doua solutii din ce am mai vorbit eu cu inginerul meu de constructie. 1. Se "taie" prin caramida. Cica ar exista o scula speciala pentru asa ceva. Cum se cheama si unde se gaseste? 2. Se pun firele direct in tencuiala. El spune ca la ora actuala, cablurile electrice rezista foarte bine in timp. Dezavantajul ar fi ca in caz ca se "prajeste" vreun cablu, va trebui sa sparg in tencuiala ca sa il scot. Cum ar fi mai bine? Ala nu e inginer constructor daca ti-a recomandat sa pui firele direct pe tencuiala Se pune frumos in tubulatura copex sau berman si conductoare de 2,5 la prize si 1,5 la iluminat |
#40
Posted 08 July 2008 - 10:08
Eu asa am vazut facut inclusiv in germania si ma intrebam daca e bine sau nu.
|
#41
Posted 08 July 2008 - 14:40
in nici un caz in tencuiala. fara suparare, chiar daca ala de sustine asta e doctor in elctrica, eu zic ca e o cirpaceala periculoasa.
daca copexul sau tubul berman (nu bergman ?) e prea gros ca sa se integreze frumos in grosimea tencuielii, poti incerca cu profilele noi de plastic - canal de cablu. unele sint f. plate, mai plate decit copexul, si poti pune 2-5 fire unul linga celalalt. dar sint muuult mai scumpe decit copexul. pentru taiatul porothermului folsesti un flex cu un disc pentru caramida (discurile sint pentru fiecare tip de material) ai avantajul ca porotermul e celular si mai economisesti efort. da daca n-ai vazut generator de praf pina acum, o sa ai ocazia |
#42
Posted 08 July 2008 - 15:21
exista o scula speciala cu 2 panze pe acelasi ax-distanta dintre ele e regabila .Cu asta te joci in zid dupa traseul stabilit,gandesc ca un sant de 2-3 cm prin care oricum trece tubul si e intarit de tencuiala nu afecteaza rezistenta.
Ca pret e putin mai scump ca un flex obisnuit . |
#43
Posted 08 July 2008 - 16:00
daca afli cum se cheam treaba asta as aprecia daca postezi
|
#44
Posted 08 July 2008 - 16:36
se cheama freza canale zidarie 1300w ,discuri 150 mm,adancime taiere 0 -35 mm,pret aprox.(gasit la primul search google) aprox 85 euro
probabil la praktiker,metro,selgros e mai ieftin-depinde de marca |
#45
Posted 08 July 2008 - 16:40
Voi inca va mai incurcati cu tencuieli, tuburi, duze inzidite, taieturi prin pereti?
Prieteni, s-au inventat peretii din gips-carton si accesorii electrice proiectate pentru montarea pe astfel de pereti. Tuburile cu firele electrice se trag frumos intre perete si placa de gips-carton fara nici un strop de praf de la taieturi prin caramida cu flexul. |
#46
Posted 08 July 2008 - 16:56
Gips cartonul "mananca" din camera. La fel si tavanul fals. Nu am putut sa imi fac camera de 3m inaltime ca sa imi pot permite un tavan fals la fel cum nu am putut sa imi fac camere de 20mp
Daca la o camera de 16mp pui rigips pe toti peretii, ajungi la aproape 1mp mancat de rigips. Ori mie nu imi place extrem de mult ideea asta. @marco99 Exact despre asa ceva vorbeam. Merci mult de tot. |
|
#47
Posted 08 July 2008 - 17:02
Deci pereti de gips de 5cm mananca din camera dar tencuiala de 3cm nu mananca. Hai ca esti destept. Succes la tocat caramida.
|
#48
Posted 08 July 2008 - 19:29
Daca vrei colonii de mucegai pune-ti rigips pe pereti. Te asigur ca in 5 ani il scoti.
Cramida Phoroterm se taie foarte bine cu flexul cu panza diamantata sau cu o masina de caneluri; eu mi-am luat una de vreo 2,5 mil din Selgros cu care am facut toata treaba dar sunt locuri inguste unde merge doar flexul. Sa stii ca se face al naibii de mult praf la taiere. Ai putea folosi un aspirator vechi care s-ar putea cupla la masina de canelat(a mea are un tub de cuplaj). |
#49
Posted 09 July 2008 - 07:28
Da' poate vreau sa imi pun placi de gips de la alta firma si nu de la Rigips
In fine, chestia cu mucegaiul sunt legende urbane. Exista substante care inhiba dezvoltarea mucegaiului. |
#50
Posted 09 July 2008 - 08:55
#51
Posted 09 July 2008 - 09:14
Dragon Warrior, on Jul 8 2008, 18:02, said: Deci pereti de gips de 5cm mananca din camera dar tencuiala de 3cm nu mananca. Hai ca esti destept. Succes la tocat caramida. Aparent ai o obsesie pentru rigips. Poate nu toti suntem asa de placut impresionati de placuta aia de ipsos. Si da. Daca chiar cauti, o sa vezi ca durata de viata a rigispului este pana in 10 ani. Cat despre scula, am gasit ceva la care sa pot cupla un vechi aspirator fix pentru a nu face praf. Electricienii au asa ceva. Aseara am discutat cu electricienii, am stabilit deja ce si cum facem. Tuburile vor fi ingropate in canelele facute in caramizi. Au si scula, au tot. Sar'mana pentru sfaturi. |
|
#52
Posted 09 July 2008 - 12:16
Dragon Warrior, on Jul 9 2008, 08:28, said: Da' poate vreau sa imi pun placi de gips de la alta firma si nu de la Rigips In fine, chestia cu mucegaiul sunt legende urbane. Exista substante care inhiba dezvoltarea mucegaiului. Poti sa iti pui tu placi de gips carton de unde vrei tu; eu am utilizat cuvantul "rigips" ca pe un termen generic pe care sa-l inteleaga (asa cum xerox=copiator) toata lumea si poate ai observat ca l-am scris cu litera mica deoarece l-am folosit pe post de substantiv si nu de nume propriu. In legatura cu legendele urbane; am sa postez niste poze cu niste "legende" dupa 5 ani pe 2 pereti exteriori si apoi mai discutam. |
#53
Posted 09 July 2008 - 12:22
Adica tu vrei sa iti pui pariu o mana pe care s-o taiem din umar daca pierzi, ca un perete din gips face mucegai si unul cu caramida si tencuiala conventionala nu?
|
#54
Posted 08 January 2009 - 11:05
Salutare, chiar daca este dupa mult timp postez si eu aici cu o problema similara. De cateva zile de cand a venit gerul imi sare noaptea diferentialul din cutia exterioara a casei de doua ori pe noapte (pe la 3.00 si pe la 6.00 cu aproximari de 30min). Dupa ce il cuplez la 6 dimineata ultima data nu mai sare pana noaptea urmatoare. Mentionez ca noaptea nu am consumatori decat 2 frigidere si centrala termica (pe gaze), spre deosebire de ziua cand sunt mai multi consumatori televizoare, masina de spalat rufe etc. si atunci nu sare. Poate fi defect diferentialul si sa sara din cauza gerului sau este o alta problema. Multumesc de ajutor.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users