Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract UPC
Last Updated: May 31 2010 13:15, Started by
Bowser
, Dec 30 2006 22:34
·
0
#1
Posted 30 December 2006 - 22:34
Saptamana viitoare voi merge la centrul UPC din orasul meu pentru a imi rezilia contractul de cablu tv, dorind ca semnalul sa fie oprit de pe 31 ianuarie incolo. As dori sa aflu de la cei care au trecut deja prin aceasta experienta, care este procedura. Faptul ca voi fi taxat si pe ianuarie este firesc, fiindca intram in noua luna cand eu voi fi cerut rezilierea, dar sper sa nu ma trezesc cu o factura si pe luna februarie, fiindca am inteles ca au un sistem ciudat, enervant (ce surpriza!) de reziliere. Cand voi afla detaliile de la ei, le voi posta aici, pentru ca cei care vor sa renunte, sa stie la ce sa se astepte. Pana atunci...aveti detalii?
|
#2
Posted 31 December 2006 - 00:48
si eu sunt curios, din moment ce ii astept pe cei de la dolce. sunt curios si daca o sa ma intrebe motivul.
|
#3
Posted 01 January 2007 - 13:11
Procedura e simpla.Trebiue mers la o caserie,unde se depune o cerere de reziliere,in cazul meu si la internet(urmand ca in 10 zile de la data rezilierii sa predau modemul).Solicitare poate fi facuta pana in ultima zi a lunii(dar nu e recomandat)de preferabil cu o saptamana inainte de sfarsitul lunii.Se achita abonamentul integral pentru luna in curs,urmand sa primiti un fluturas cu nr de inregistrare pe care apare solicitarea de reziliere.Eu am facut rezilierea incepand cu 01.01.07(probabil se va intampla in 3)dar daca nu se intampla,e problema lor .PS:sunt deja posesor de dolce si adsl (cu preturi la jumatate fata de upc)
|
#4
Posted 05 January 2007 - 00:44
Mda, am intrebat joi despre aceasta "miscare". Trebuie platita factura pe luna curenta, adus set-top-box-ul, in caz ca abonatul detine asa ceva, iar la finalul lunii platite, semnalul va fi oprit. Adios!
|
#5
Posted 05 June 2009 - 12:27
Aduc thread`ul in actualitate cu urmatoarea problema:
am abonament 3play Large cu DVR si vreau sa renunt la internet + telefonie si sa raman cu un digital large (fara DVR). La telefon o tanti senina mi`a zis ca trebuie sa achit taxa de reziliere pe ambele servicii, telefon si internet = 400 RON Asta pentru ca n`are cum sa transforme un pachet intr`un serviciu (?!) Eu imi aduc aminte de taxa din contract insa parca era 200 ron si`atat, nu era precizat daca e pe serviciu sau pachet. Intrebarea evidenta e cum fac sa obtin ce vreau si eventual sa nu platesc niciun ban. later edit:Tot caut niste baze legale pe care sa le invoc si sa nu mai fiu nevoit sa platesc nici taxa de reziliere nici nimic insa nush exact CE sa caut |
#6
Posted 06 June 2009 - 09:51
daca ai facut un contract pe 1 an atunci stai un an ... nu inteleg niciodata persoanele astea care se aboneaza ... fiind constiente cat vor plati .. si dupa aia vor sa rezilieze
inainte de a face un contract gandestete bine .. daca o sa ai nevoie de serviciile respective si daca le poti plati ... Edited by Florin64x, 06 June 2009 - 09:52. |
#7
Posted 06 June 2009 - 11:40
Florin64x, on 6th June 2009, 10:51, said: daca ai facut un contract pe 1 an atunci stai un an ... nu inteleg niciodata persoanele astea care se aboneaza ... fiind constiente cat vor plati .. si dupa aia vor sa rezilieze inainte de a face un contract gandestete bine .. daca o sa ai nevoie de serviciile respective si daca le poti plati ... Eu da: http://forum.softped...p;#entry5404598 Poate nu e omul multumit de calitatea serviciilor. Una promit la abonare si alta e realitatea. Trebuie sa faci citeva reclamatii ca nu iti merge internetul bine, telefonul se aude cu intreruperi, etc. Sunt sigur ca asa se si intimpla. Apoi reziliezi contractul fara sa platesti taxa. |
#8
Posted 06 June 2009 - 12:24
lucian_ava, on 6th June 2009, 12:40, said: Eu da: http://forum.softped...p;#entry5404598 Poate nu e omul multumit de calitatea serviciilor. Una promit la abonare si alta e realitatea. Trebuie sa faci citeva reclamatii ca nu iti merge internetul bine, telefonul se aude cu intreruperi, etc. Sunt sigur ca asa se si intimpla. Apoi reziliezi contractul fara sa platesti taxa. totul poate fi reparat ... fara probleme . Nu esti multumit .. nu iti merge ceva nu merge bine ... sau eu stiu ce suni la ei .. vine cineva si te rezolva .. la mine cum au veni si la voi nu vine nimeni... e chiar ciudat Edited by Florin64x, 06 June 2009 - 12:25. |
#9
Posted 07 June 2009 - 19:17
Florin64x, on 6th June 2009, 13:24, said: totul poate fi reparat ... fara probleme . Nu esti multumit .. nu iti merge ceva nu merge bine ... sau eu stiu ce suni la ei .. vine cineva si te rezolva .. la mine cum au veni si la voi nu vine nimeni... e chiar ciudat Stau intr`un bloc nou. Initial n`a vrut nimeni sa se traga infrastructura aici in afara UPC`ului. Am stat 6 luni la ei rugandu`ma ca cei 20mbs sa fie macar 10, n`au fost niciodata motiv pentru care acum, cand am alternativa vreau sa`i dau pe gheata Implicatiile financiare n`au nicio legatura, chiar daca pachetul in sine, ala de 140 ron e aberant de scump |
#10
Posted 17 June 2009 - 09:58
Florin64x, on 6th June 2009, 13:24, said: totul poate fi reparat ... fara probleme . Nu esti multumit .. nu iti merge ceva nu merge bine ... sau eu stiu ce suni la ei .. vine cineva si te rezolva .. la mine cum au veni si la voi nu vine nimeni... e chiar ciudat |
|
#11
Posted 06 July 2009 - 15:25
Eu am reziliat azi, abonament basic analogic.
Pentru ca plateam 34 ron pe luna la el de vreo 3 ani. Iar pe site UPC scrie ca costa 22 ron. Cand am fost sa reziliez mi-au spus ca asta e o oferta pt cei care-si reinnoiesc abonamentul. Dar nu m-au anuntat niciodata de oferta asta si nici nu era afisata undeva, nici macar pe site. Au vrut sa-mi dea acuma reducerea asta. Ba chiar sa-mi bage pe gat internet si telefonie. Am reziliat si pt ca am luat dolce cu mai multe programe si calitate mai buna a imaginii cu aprox 10 ron/luna. |
#12
Posted 06 July 2009 - 16:59
Prima data zici ca ai aflat de pe site, apoi ca nu era trecut pe site
Edited by todoran13, 06 July 2009 - 17:00. |
#13
Posted 07 July 2009 - 10:38
Aia e ceva promotie pentru cateva luni la 10 lei/luna.
Daca esti abonat RTC deci platesti fixul lor e 5,83 euro daca nu ai fixul e 9,5 euro cel putin asa apare pe site deci nu-mi se pare deloc mai ieftin. Normal ca Dolce fiind digital se vede mai bine decat UPC analogic ! |
#14
Posted 07 July 2009 - 11:02
Florin64x, on 6th June 2009, 10:51, said: daca ai facut un contract pe 1 an atunci stai un an ... nu inteleg niciodata persoanele astea care se aboneaza ... fiind constiente cat vor plati .. si dupa aia vor sa rezilieze inainte de a face un contract gandestete bine .. daca o sa ai nevoie de serviciile respective si daca le poti plati ... Tu 100% esti angajat upc...ca vad ca ii lauzi pana in panzele albe.Dar in contractul ala scrie ca am semnat pentru un numar de posturi....numar care a scazut...dada se haoatasc aia sa imi lase doar trei canale?ce fac?stau ca prostul un an si nu pot sa rezilize contractul. schimbati-va dracu politica ca o sa ramaneti fara clienti, japcarilor! |
#15
Posted 26 July 2009 - 21:00
pot sami reziliez contractul cu upc daca nus yo titularu'?....ii maicamea si nui in tara si vreau sa ma bag pe rds
Edited by talyba23, 26 July 2009 - 21:01. |
|
#16
Posted 27 July 2009 - 07:16
Nu trebuie sa faci nici un fel de solicitare de reziliere a contractului.
Daca s-au schimbat cumva in orice fel conditiile initiale pentru care ati semnat contractul atunci puteti considera ca nu mai sunteti deacord cu noile conditii si pur si simplu nu mai platiti abonamentul. In acest caz de neplata contractul automat se reziliaza, fara pirdere de timp , nervi. Cum am scris in alt post tot pe aria asta , eu am fost inselat la fel prin modificare abonamentului si marirea taxei ...i-am instiintat prin mail si acum astept noua factura daca nu este la nivelul platit timp de 2 ani, pa, nu mai platesc nimic, si ii astept sa isi ceara inapoi receptoarele, eu nu am timp sa le inapoiez. |
#17
Posted 28 July 2009 - 14:44
#18
Posted 28 July 2009 - 20:10
Poti Rezilia, zi-i Mamei tale sa scrie o Cerere de Reziliere 'ca lumea', ..acolo, in Strainatate, sa o dateze, semneze, -apoi sa ti-o trimita prin Posta, alaturi de o copie Xerox a Actului ei de Identitate...
In mod Normal, la un Departament Comercial, daca le explici, si au bun simt, -or sa accepte, --insa daca sunt fomisti si rai-intentionati, o sa te creada fraier si o sa-ti zica sa vina maica-ta din Strainatate, sau sa-ti faca Procura Notariala pt. toate actele necesare Rezilierii... Depinde si de cat esti de descurcaret... Dar.. vorba cuiva.., Intai.. lectii de gramatica! Edited by Lopatar, 28 July 2009 - 20:11. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users